idd, net iets minder dan Gentenaar maar opzich best aardigquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou heel mooi voor NEC zijn.
idd dat komt elke maand wel een keertje terug, nu is t wel logisch. Vogel gaat vrijwel zeker weg en PSV heeft meer geldquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef F1Bas het volgende:
Vayrinen naar psv maar dat is niet de eerste keer dit gerucht
Hij is wel een klasse beter dan Vogel denk ik zo.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat komt elke maand wel een keertje terug, nu is t wel logisch. Vogel gaat vrijwel zeker weg en PSV heeft meer geld
tis een wat andere speler, Vogel is dit jaar gewoon goed bezig als verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij is wel een klasse beter dan Vogel denk ik zo.
feyenoord wordt ook genoemdquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:10 schreef Tobbes het volgende:
Serginho Greene naar Ajax of AZ
NAC lijkt vooralsnog de enige met concrete interesse. Maar zeker is dat Gentenaar weg gaat ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:14 schreef popolon het volgende:
Ja ho ! Dames, heren.
Dus Gentenaar dient z'n contract uit maar heeft nog geen nieuwe club?
Is me niet duidelijk.
Na 10 jaar (als ik me niet vergis) mag dat ook wel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
en hij zal een groots afscheid krijgen in Nijmegen
Hij is inmiddels al weer 29quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:50 schreef tong80 het volgende:
Die verdient toch een grotere club dan NAC, met alle respect. Of is ie al erg oud ?
Dat geld is hij wel waard.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:02 schreef Tvduijn het volgende:
Zambrotta van Juve naar Chelsea, ze zouden er zon 35 miljoen voor over hebben volgens voetbalzone.nl
Dat is niks te oud voor een topkeeper.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:23 schreef kezmania het volgende:
Eric van Eikeren van ASV dronten naar Dundee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |