Over Wimpy Cock heb ik geen goed woord over.... Die vent is nou echt een rolemodel van linkse lullen en rechts zakken vullen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik omschrijf ook waarom, daar ben je het toch wel zeker mee eens?
Je kunt beter proberen een commissariaat te noemen waar die geen zitting heeft. Hij zit ook bij Shell. Die man mag van mij kapotvallen, ik zal op zijn graf schijten als het moet. Maar ik ben fatsoenlijk opgevoed, dus ik hou mij in. Dat hij nu benoemd is tot minister van Staat is puur landverraad.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Over Wimpy Cock heb ik geen goed woord over.... Die vent is nou echt een rolemodel van linkse lullen en rechts zakken vullen.
Die kerel zit volgens mij in de raad van commisaressen bij ING.
Kortom als je een negatief bericht over Wimpy K. plaatste, vind ik het allemaal best, wat mij betreft stuur je hem een brief met een onheilspellend teken.
LOLquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt beter proberen een commissariaat te noemen waar die geen zitting heeft.
Ik ben ook netjes opgevoed, ik zou nog niet op hem spugen als hij in de fik staatquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij zit ook bij Shell. Die man mag van mij kapotvallen, ik zal op zijn graf schijten als het moet. Maar ik ben fatsoenlijk opgevoed, dus ik hou mij in. Dat hij nu benoemd is tot minister van Staat is puur landverraad.
Feestje op zijn graf?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:07 schreef pberends het volgende:
Wimpie Kok, je zou bijna gaan dansen op z'n graf over een aantal jaar.
Ik ben eigenlijk gigantisch fan van de SP, maar dat komt meer door de PvdA dan de SP zelf.
Dan ga je er vanuit dat ik niet al een studie zou hebben gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Toch alleen als je er anderhalf jaar langer over doet dan geplanned?
Hoe genuanceerdquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt beter proberen een commissariaat te noemen waar die geen zitting heeft. Hij zit ook bij Shell. Die man mag van mij kapotvallen, ik zal op zijn graf schijten als het moet. Maar ik ben fatsoenlijk opgevoed, dus ik hou mij in. Dat hij nu benoemd is tot minister van Staat is puur landverraad.
Ik zal dat stuk stront ook niet gaan uitpissen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
LOL
[..]
Ik ben ook netjes opgevoed, ik zou nog niet op hem spugen als hij in de fik staat
De nieuwe duidelijkheid.quote:
oh ja, wat waren die orions overbodigquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:46 schreef sizzler het volgende:
Fokkers ter ondersteuning kustwacht naar Antillen
Grappig dat je toch even een seconde wat anders denkt.
Dat was niet nadenken.......... de persoon in kwestie zat te smachten om te kunnen posten, maar het forum werkte niet meequote:Op woensdag 16 maart 2005 22:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
FrizzleSizzle... er reageerde net iemand in mijn topic en die was al ruim 10 minuten over mijn vraag ("Wat vond je er van?") aan het nadenken Er was dus zeker wel een interactie binnen dat topic.
Tuurlijk joh neem er nog 1.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat was niet nadenken.......... de persoon in kwestie zat te smachten om te kunnen posten, maar het forum werkte niet mee
Als je Kok bedoelt...quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
welk een haat jegens een zeker persoon trouwens, je zou bijna zeggen dat ie niet geliefd is bij de rechtse users
Welk een haat?? ie niet geliefd??quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
welk een haat jegens een zeker persoon trouwens, je zou bijna zeggen dat ie niet geliefd is bij de rechtse users
Dat is ook niet zo raar hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:24 schreef Harry_Sack het volgende:
ten tijde van paars is er voor geen een sp-voorstel gestemd door de partij van de arbeid..
*gooit beugel overquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo kinders, ik wens u allen een fijne nachtrust toe. Deze linkse rakkert gaat van zijn welverdiende rust genieten. Er is nog een hoop werk te verrichten deze week![]()
Ik zal wel motten, het geld moet verdient worden. Het komt echt niet allemaal vanzelf helaas.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
*gooit beugel over
Niet lullen over werk, zuipen kreng!
Gewoon een wijf met centen aanharken. Achteroverleunen, werken is voor de dommen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik zal wel motten, het geld moet verdient worden. Het komt echt niet allemaal vanzelf helaas.
Wel als je het links wilt noemen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo raar hoor.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |