Zo'n lulletje van de sociale dienst heeft verder geen relatie met het recht van uitkering aan de uitkeringsgerechtigde. Dit is puur ambtenarenbescherming en verheerlijking. Ja, het is wel onfatsoenlijk, maar het is niet dat lulletje dat het geld verstrekt, maar de wet.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah. Als je jezelf belemmert een baan te vinden mogen ze je korten. Moet hij maar zelf voor een inkomen zorgen.
Gaaf, hij kan het zo als opstel aan de juf inleverenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
GroenLinks mailt Gneis (word-file)![]()
![]()
.
GroenLinks
.
Springbreakquote:
shizzlesizzlerquote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zat ik maar in Iran![]()
Mooi dat die vuilak gemold wordt, maar gelijkertijd weer een bewijs hoezeer men daar nog in de Middeleeuwen leeft. Achterlijk volk.
Die pippie ziet er leuk uit, maar ik hou niet van die amerikaanse delletjes met neptieten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Inderdaad!
maar ik zit toch liever in de VS![]()
quote:
Dope the man, nog een maatpakje laten snijden lately?quote:
Neejoh ik ben alweer 'ingeburgerd' op werk, ik kan weer in me oldstijl kloffie komenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dope the man, nog een maatpakje laten snijden lately?![]()
Je bedoelt dat er veel uitval verwacht wordt?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:46 schreef sizzler het volgende:
Fokkers ter ondersteuning kustwacht naar Antillen
Grappig dat je toch even een seconde wat anders denkt.
Kerel ik ga niet zeuren, waarom je dat topic van mij op een ondemocratische manier hebt gesloten, maar ik wil 1 klein dingetje van je weten.... Noem mij 1 land, waar een aankomend premier voor ze klootzak werd geschoten en vervolgens uit ze graf verder regeert?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:46 schreef sizzler het volgende:
Fokkers ter ondersteuning kustwacht naar Antillen
Grappig dat je toch even een seconde wat anders denkt.
De Verenigde Staten van Amerika.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kerel ik ga niet zeuren, waarom je dat topic van mij op een ondemocratische manier hebt gesloten, maar ik wil 1 klein dingetje van je weten.... Noem mij 1 land, waar een aankomend premier voor ze klootzak werd geschoten en vervolgens uit ze graf verder regeert?
Kerel wat jij vreest, dat vind ik lachwekkend.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Fortuyn werd voor "ze" kop geschoten en ik vrees dat hij net niet premier zou zijn geworden, met dank aan al die naieve lui in nederland, die zich liever door Kok en opvolgers laten uitkleden. Ik krijg nog 26000 kwartjes terug van die oplichter, is er nog geen arrestatiebevel uitgevaardigd?
FrizzleSizzle... er reageerde net iemand in mijn topic en die was al ruim 10 minuten over mijn vraag ("Wat vond je er van?") aan het nadenken Er was dus zeker wel een interactie binnen dat topic.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
De Verenigde Staten van Amerika.
John F. Kennedy
Maargoed, je topic was dicht omdat je "stelling" niet echt aanzet tot een discussie. Ik mis ook de link tussen regeren vanuit het graf omdat Fortuyn had gezegd dat Melkert niet capabel was?
Ik omschrijf ook waarom, daar ben je het toch wel zeker mee eens?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kerel wat jij vreest, dat vind ik lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |