LOL, ik heb nog wel wat van die Flashgames gebaseert op de zelfde principes, maar dan met naakte wijven en bierquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:49 schreef du_ke het volgende:
jongens doe nou eens lief voor elkaar!
help me met liever met het oplossen van dit spel http://alt.tnt.tv/games/thedoors/
Ik heb 2 kaarten en een kubus bij elkaar maar kom niet verder.
* DoG biedt du_ke een beugel of een glasje bubbels en een goeie havanna aanquote:
Tering he, wat een grappige postquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:17 schreef Mea_Culpa het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Vakantiefotos van SCH goed gelukt."
Je bedoelt natuurlijk: zowel geestelijk als verstandelijk minder dan gemiddeld begaafden.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
mongooltjes
Mogen wij ze hebben? Van Sidekick mag het hier namelijk wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:46 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Heb je misschien een aantal voorbeelden waarin hij opkomt voor moslims? Ik kan je het veelvuldige namelijk geven in gevallen waar hij het wel opneemt voor joden.
Wordt die tekst die in beeld verschijnt uitgesproken door een angstige stem en met enge muziek erbij? Want dan wacht ik even tot ik weer op een PC met geluid zit.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:49 schreef du_ke het volgende:
jongens doe nou eens lief voor elkaar!
help me met liever met het oplossen van dit spel http://alt.tnt.tv/games/thedoors/
Ik heb 2 kaarten en een kubus bij elkaar maar kom niet verder.
Zo praten idioten als jij nu over buitenlanders die niet Turks/Marokkaans zijn. Eigenlijk is het meeste dat je zegt ook te betrekken op Turken en Marokkanen, dus wat moet je nou?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:45 schreef VijfdeColonne het volgende:
die excuusnegerin
een getraumatiseerde gelukszoeker
deze economische vluchteling
zielige vrouwen zonder schaamlippen
Nee het geluid stelt niets voor, heb het spelletje al even weer in de wacht gezetquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wordt die tekst die in beeld verschijnt uitgesproken door een angstige stem en met enge muziek erbij? Want dan wacht ik even tot ik weer op een PC met geluid zit.
ook onder Clinton schijnt deze praktijk al bezig geweest te zijn, zie: http://brechtjesblogje.bl(...)-rechteloosheid.htmlquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Italië, Duitsland en Zweden onderzoeken of de CIA betrokken was bij ontvoeringen van
terreurverdachten op Europese bodem.
Zijn die Noren weer bij elkaar dan?quote:
Maar daar krijg je geen soa van. Ik snap jou niet, heb je zoveel vriendinnen en dan zit je hier een beetje te F5-en?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
Fok dit forum!
quote:Student heeft recht op beurs in hele EU
ROTTERDAM, 15 MAART. Studenten uit lidstaten van de Europese Unie die in een ander EU-land gaan studeren hebben in beginsel recht op een studietoelage van dat land. Dat heeft het Europees Hof van Justitie vanmorgen bepaald.
Het is de eerste keer dat het Europees Hof van Justitie in Luxemburg uitspreekt dat studietoelagen (leningen en beurzen) vallen onder het EU-recht. Het arrest betekent dat het voor lidstaten van de Europese Unie moeilijker wordt studenten uit andere EU-landen een studietoelage te weigeren. Het 'gastland' mag als enige voorwaarde stellen dat de student blijk moet hebben gegeven van ,,een zekere mate van integratie'' in dit land.
Het Europees Hof wees vanmorgen arrest in de zaak-Bidar. De Fransman Dany Bidar verhuisde in 1998 met zijn moeder naar Engeland. Daar maakte hij zijn middelbare school af en ging hij economie studeren. De Britse overheid vergoedde wel zijn collegegeld, maar weigerde hem een studiebeurs of -lening ter dekking van zijn kosten van levensonderhoud. Daarop konden alleen zijn Britse collega-studenten aanspraak maken.
Groningen ligt niet echt centraal... En het grote voordeel van losse scharrels is de vrijheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen soa van. Ik snap jou niet, heb je zoveel vriendinnen en dan zit je hier een beetje te F5-en?![]()
Stel je eens voor zeg, Pol zou er met sprongen op vooruit gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dikke harde keutels is het.
Als Kickie nou POL op eigen servertje draaide, dan hadden we nog wat....
En zou Kickie ons allemaal kunnen bannen. Moet hem toch aanspreken.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Stel je eens voor zeg, Pol zou er met sprongen op vooruit gaan
Je levert er wat aan humor voor in, maar wat je er voor terug kan krijgen... sjongejonge, de mogelijkheden zijn grenzeloos...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En zou Kickie ons allemaal kunnen bannen. Moet hem toch aanspreken.![]()
Ja, wat wil jij, het is ineens serieus hoor, een echt rechtszaak, dat is ze helemaal niet gewend en zeker niet als het om haar buitenechtelijke kindje, de islam, gaat..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:38 schreef pberends het volgende:
shit wat een stroop om 11 uur 's avonds...
Hirsi Ali praat vermoeiend zeg.
volgens mij zou Brinkhorst een verzorgingstehuis gewild hebben en een ban voor het leven buiten het verzorgingsgesticht uiteraard..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:38 schreef Willy_E_Coyote het volgende:
Ik weet niet of ik nu een ban heb of niet... Maar mijn oude profiel werkt schijnbaar niet meer... En ik sta niet in het banmeldingstopic (nummer zoveel).. Zijn die servers nog steeds brak....?!.... Damn... G.W.Bush zou tot een heel andere strategische aanpak zijn gekomen als hij een server migratie zou moeten uitvoeren. (geld speelt dan in ieder geval geen rol).
Een rituele (FOK!) server verbranding (als afbraak voor onze kenniseconomie).
Brinkhorst zou het zo gewild hebben.
En Jantje is maar mild hoor, hoewel AHA zich weer prima er uit redt. Zij kankert over de islam en links over Irak en de VS. Hebben ze allemaal weer wat te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, wat wil jij, het is ineens serieus hoor, een echt rechtszaak, dat is ze helemaal niet gewend en zeker niet als het om haar buitenechtelijke kindje, de islam, gaat..
Joh, was Hirschi Pub maar Links, dan kon ze daadwerkelijk wat emancipatiewerk verrrichten, maar nee, het is weer als vanouds slap lullen en als het even kan rechts vullen, want dat levert de grootste marge op ten koste van het onderwerp.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En Jantje is maar mild hoor, hoewel AHA zich weer prima er uit redt. Zij kankert over de islam en links over Irak en de VS. Hebben ze allemaal weer wat te doen.![]()
![]()
Ik druk ff 200 keer op Invoeren, godverdomme hier word je toch sjacho van!![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk, volgens mij is ze nog het meest veilig bij jouw thuisquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik denk dat je toch best kan stellen dat het voornamelijk links lullen en rechts vullen is voor wat betreft de linkse tweede kamerleden... AHA heeft nog steeds gelijk, het is toch niet te geloven dat zij nu iedere keer moet verhuizen en dat die kankergasten die haar bedreigen ondertussen buurten lopen te terroriseren. Compleet omgedraaide wereld. Kankergasten eruit en AHA mag blijven, met dat minne mannetje 5C voorop.
Ik kan nog wel een poetsvrouw gebruiken.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, volgens mij is ze nog het meest veilig bij jouw thuis
Ook daar heb je gelijk, bezitterigheid maakt vreemde mensenquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een poetsvrouw gebruiken.![]()
Vertel dat maar eens aan Jan Maorijnissen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ook daar heb je gelijk, bezitterigheid maakt vreemde mensen![]()
Vertel jij 't 'm maar, ik denk dat jij meer gewicht in de schaal kan leggenquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan Jan Maorijnissen.
Meer dan 10.000 mensen willen loonsverhoging in een slechtlopende sector. Gesubsidieerd leeglopen.quote:Acties dreigen bij Corus
Uitgegeven: 15 maart 2005 22:14
IJMUIDEN - De CAO-onderhandelingen bij Corus zijn dinsdagavond vastgelopen. Bij het concern dreigen nu acties. FNV Bondgenoten houdt donderdag ledenbijeenkomsten. Die waren al gepland omdat het overleg in februari ook al was opgeschort. De CNV Bedrijvenbond roept zijn kaderleden zo spoedig mogelijk bijelkaar voor overleg.
De bonden en Corus kunnen het niet eens worden over het loon, de doorbetaling bij ziekte en het vroegpensioen.
Wat zou Jan daar van vinden?quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Meer dan 10.000 mensen willen loonsverhoging in een slechtlopende sector. Gesubsidieerd leeglopen.
Ik ga slapen.
Neuh, niet echt.. zeker niet sinds het geprivatiseerd is en de Engelsen het eigen verlies verwerken in de innovatie van de Nederlandse hoogovens..quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:34 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij loopt Corus in NL best goed hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |