abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:00:29 #26
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25520536
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
pi_25520635
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:00 schreef Mea_Culpa het volgende:

[..]

Zonder te klikken: Fonkmeistah?
Zonder te jokken; ja.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:10:08 #28
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25520721
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:05 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zonder te jokken; ja.
Ik zie het ja
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:12:35 #29
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25520769
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:05 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zonder te jokken; ja.
A 1 way ticket to fonkytown!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_25521067
Jemig, Mea_Culpa, je bent ongeveer net zo grappig als mijn dooie opa.

, .
pi_25521270
!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25521517
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:48 schreef du_ke het volgende:
!

de rest natuurlijk ook
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25521702
Mutant01, ik ben van mening dat jouw perceptie van Johan niet geheel strookt met datgeen wat Johan probeert te uiten en in ieder geval zeker niet overeenkomt met míjn perceptie van de uitlatingen van hem. Op de een of andere manier lijk jij wel te denken dat hij het toejuicht dat islamieten worden uitgescholden, maar dat joden in zijn ogen speciale, onschendbare mensen zijn. Ík snap niet hoe je daar op komt, als althans mijn idee een beetje klopt.
pi_25521951
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:08 schreef Monidique het volgende:
Mutant01, ik ben van mening dat jouw perceptie van Johan niet geheel strookt met datgeen wat Johan probeert te uiten en in ieder geval zeker niet overeenkomt met míjn perceptie van de uitlatingen van hem. Op de een of andere manier lijk jij wel te denken dat hij het toejuicht dat islamieten worden uitgescholden, maar dat joden in zijn ogen speciale, onschendbare mensen zijn. Ík snap niet hoe je daar op komt, als althans mijn idee een beetje klopt.
Mijn grote dank voor deze onverdachte getuige. .
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:28:53 #35
115441 VijfdeColonne
anti-Islam == extreem-rechts
pi_25522118
Vreemd. Ik denk er persoonlijk net zo over als Mutant, wat betreft deze user.
Wat hebben het nazisme en het communisme met elkaar gemeen? Ze hebben beide het darwinisme als basis van de ideologie. Meer dan 90% van alle miljoenen doden van de afgelopen 150 jaar, zijn het resultaat van deze extremistisch atheistische stromingen.
pi_25522214
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:08 schreef Monidique het volgende:
Het is niet zo gek, en mijn mening is alsnog onveranderd over hem. Sterker nog na de betreffende opmerking van Johan lijkt het alsof hijzelf mijn mening bevestigd. Indien hij bij elk klein dingetje dat over Joden gaat (bijv. de opmerking van Meki op de FP en niet eens het betreffende topic) ze in bescherming neemt, terwijl in dezelfde topic waar hij als moraalridder optreed voor de Joden of het Jodendom, moslims voor van alles en nog wat uitgescholden en uitgemaakt worden en daar totaal niet over rept, dan is het niet zo gek dat ik zo denk. Over "talmoed lezen" valt hij verschrikkelijk, maar moslims zijn fascisten kan hem niet zo veel schelen, tenminste die indruk wekt hij behoorlijk omdat hij dat soort zaken compleet negeert. Zoals SCH opmerkte in het topic, negeer Meki dan ook, want je bent nu erg inconsequent bezig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25522254
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:28 schreef VijfdeColonne het volgende:
Vreemd. Ik denk er persoonlijk net zo over als Mutant, wat betreft deze user.
Vreemd?

LOL, JdW als zionist met een afkeer van moslims, das pas vreemd

Of ga je mij nu weer betichten dat ik extreem rechts verdedig?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25522289
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Vreemd?

We gaan toch geen woorden leggen in bepaalde monden van bepaalde personen he? Waar is JdW ooit een zionist genoemd? Er vallen bepaalde dingen op, en blijkbaar niet alleen mij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25522326
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is niet zo gek, en mijn mening is alsnog onveranderd over hem. Sterker nog na de betreffende opmerking van Johan lijkt het alsof hijzelf mijn mening bevestigd. Indien hij bij elk klein dingetje dat over Joden gaat (bijv. de opmerking van Meki op de FP en niet eens het betreffende topic) ze in bescherming neemt, terwijl in dezelfde topic waar hij als moraalridder optreed voor de Joden of het Jodendom, moslims voor van alles en nog wat uitgescholden en uitgemaakt worden en daar totaal niet over rept, dan is het niet zo gek dat ik zo denk. Over "talmoed lezen" valt hij verschrikkelijk, maar moslims zijn fascisten kan hem niet zo veel schelen, tenminste die indruk wekt hij behoorlijk omdat hij dat soort zaken compleet negeert. Zoals SCH opmerkte in het topic, negeer Meki dan ook, want je bent nu erg inconsequent bezig.
Kom op zeg, Meki loopt over Joden te blaten als de eerste de beste dildo hier of op de FP over moslims.

En ik heb JdW vaak genoeg berichten zien posten waarin hij opkomt voor moslims.
pi_25522355
tvp

nog steeds veel stroop hier

tijd voor pannekoeken .
pi_25522365
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

We gaan toch geen woorden leggen in bepaalde monden van bepaalde personen he? Waar is JdW ooit een zionist genoemd? Er vallen bepaalde dingen op, en blijkbaar niet alleen mij.
Hoe moet ik het dan anders noemen?

Beschermer van ............., liefhebber van............ , geilend op ........... het Joodse volk?

Ik gebruik dan wel zionist, wel zo makkelijk.
pi_25522390
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:39 schreef pberends het volgende:
tvp

nog steeds veel stroop hier

tijd voor pannekoeken .
Hier gaat het wel snel hoor

Maar pannekoeken zijn altijd lekker
Met annanas
pi_25522418
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Kom op zeg, Meki loopt over Joden te blaten als de eerste de beste dildo hier of op de FP over moslims.

Maar Meki negeert hij niet (terwijl hij weet dat deze bepaalde "beetje dom" postings plaatst) en dat andere negeert hij wel (want ach het is op_dreef maar). Graag zou ik berichten zien waar JdW vaak genoeg berichten post waarin hij opkomt voor moslims.... Echt het kan mij geen ruk schelen of hij moslims verdedigd of niet, het gaat mij om selectiviteit in bepaalde zaken. Zowiezo begrijp ik niet wat een post van Meki op de FP te maken heeft met het betreffende topic waarin hij reageerde. Het heeft ook geen meerwaarde als ik quotes ga plaatsen van mensen die moslims niet mogen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25522445
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hoe moet ik het dan anders noemen?

Beschermer van ............., liefhebber van............ , geilend op ........... het Joodse volk?

Ik gebruik dan wel zionist, wel zo makkelijk.
Je doet alsof Jdw door bepaalde mensen zo genoemd is, en dat is niet zo. Overigens verkracht je hier de term zionist.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25522470
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hier gaat het wel snel hoor

Maar pannekoeken zijn altijd lekker
Met annanas
Ik koop ze altijd bij de Aldi, kant en klaar . 40 sec in de magnetron en klaar is kees.
pi_25522507
Daarentegen zie ik niet in waarom je je niet zou mogen richten op bepaalde gebieden. Hirsi Ali heeft het grotendeels over islamitische vrouwen, Kozzmic post veel politiek nieuws en Johan poogt voornamelijk de anti-semitische retoriek van repliek te dienen, als we dus even aannemen dat hij deze selectiviteit bezigt. Dat kan toch...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:46:34 #47
115441 VijfdeColonne
pi_25522514
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Vreemd?

Natuurlijk niet. Is daar reden toe dan? En hoezo weer? Ben je nu woorden in mijn mond aan het leggen?
Wat hebben het nazisme en het communisme met elkaar gemeen? Ze hebben beide het darwinisme als basis van de ideologie. Meer dan 90% van alle miljoenen doden van de afgelopen 150 jaar, zijn het resultaat van deze extremistisch atheistische stromingen.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:46:36 #48
115441 VijfdeColonne
pi_25522515
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik nog nooit. Heb je misschien een aantal voorbeelden waarin hij opkomt voor moslims? Ik kan je het veelvuldige namelijk geven in gevallen waar hij het wel opneemt voor joden.
pi_25522520
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je doet alsof Jdw door bepaalde mensen zo genoemd is, en dat is niet zo. Overigens verkracht je hier de term zionist.
Nee hoor, ik gebruik het woord zoals het mij makkelijk uitkomt.

Sommigen noemen mij een tiefuslijer, en dat terwijl ik niet eens de tyfus heb.
pi_25522564
jongens doe nou eens lief voor elkaar !

help me met liever met het oplossen van dit spel http://alt.tnt.tv/games/thedoors/

Ik heb 2 kaarten en een kubus bij elkaar maar kom niet verder .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')