Nee, vond hem een paar wedstrijden terug al netjes spelen en dat heb ik dan ook toegegeven.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Zapper, nog steeds ontevreden over Farfán? Die heeft ons ongeveer persoonlijk de zes te behalen punten uit Noord-Nederland bezorgd...
Ja nogmaals met nadruk, hij wordt dus NIET in de praktijk gebracht en is ook NIET bedoeld om hier te trollen, maar we hadden het ff over de wedstrijd en de herdenking van Rinus en toen kwam er impulsief dus een tekst naar boven.... en omdat jullie nou toch wel benieuwd waren, bij deze in de gecensureerde versie;quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:12 schreef rubbereend het volgende:
nu ben k ook nieuwsgierig naar t spandoek
keihardquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja nogmaals met nadruk, hij wordt dus NIET in de praktijk gebracht en is ook NIET bedoeld om hier te trollen, maar we hadden het ff over de wedstrijd en de herdenking van Rinus en toen kwam er impulsief dus een tekst naar boven.... en omdat jullie nou toch wel benieuwd waren, bij deze in de gecensureerde versie;
Michels WAS een ******jood, nu moeten van Basten en Cruyff nog d**d
Klopt, het was ook niet serieus. Eerste gedeelte was een inkopper en met het selectiebeleid van onze bondscoach was het tweede gedeelte er zo aangeplaktquote:
Ooijer kan ook heel goed als controlerende middenvelder fungeren hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Ooijer verdient wel een selectie, maar niet als middenvelder natuurlijk. Dus zeuren over Maduro is vreemd. Hij had er bij moeten zijn ipv Heitinga of Mathijsen.
Ooijer heeft dit seizoen al een paar keer als verdedigende middenvelder gespeeld hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Heeft ie al jaren niet meer gedaan, dus dat zou net zo vreemd zijn als het selecteren van Jan Kromkamp als rechtshalf of Cocu als linksbuiten.
van Basten zet Heitinga toch ook op het middenveld neer, dus da's gewoon kul... Bovendien kan Ooijer ook uitstekend op het middenveld uit de voeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Ooijer verdient wel een selectie, maar niet als middenvelder natuurlijk. Dus zeuren over Maduro is vreemd. Hij had er bij moeten zijn ipv Heitinga of Mathijsen.
Een paar keer ja, Maduro heeft überhaupt pas 3 of 3 wedstrijdjes voor Ajax-1 gespeeld.. En op de training traint Ooijer ook als verdedigende middenvelderquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Aan het begin van het seizoen 2 of 3 keer toch? Veel meer zal het niet zijn.
Chique hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:13 schreef WooZ het volgende:
ik wil alleen zeggen dat je spelers in vorm moet oproepen... niet spelers die toevallig bij hun club op een bepaalde plaats spelen. Als van Basten PERSE een middenvelder wil hebben dan roept ie Ooijer toch gewoon op als middenvelder... ik zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Heitinga was toch ook een domme selectie, wat ik precies in deze post al zeg?
dat je sowieso al zoiets verzintquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja nogmaals met nadruk, hij wordt dus NIET in de praktijk gebracht en is ook NIET bedoeld om hier te trollen, maar we hadden het ff over de wedstrijd en de herdenking van Rinus en toen kwam er impulsief dus een tekst naar boven.... en omdat jullie nou toch wel benieuwd waren, bij deze in de gecensureerde versie;
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:46 schreef DIJK het volgende:
Schitterend die stropdas van Pedro Salazar bij Voetbal insite. Geniaal
![]()
![]()
Juistem!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gok: Zal hopelijk een 1 zijn
De minuut stilte tegen TOP voor de beker, was een goede minuut stilte. Af en toe een geluidje hier en daar, zoals bij iedere minuut stilte. Dus dat zit wel goed, lijkt mequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En k ga er vanuit dat de PSV fans met respect zullen meewerken aan de herdenking van Michels zondag
Daar wil ik wel een plaatje van zienquote:Juistem!
daarom, over het algemeen valt we weinig te klagen wat dat betreft over onze collega fans.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De minuut stilte tegen TOP voor de beker, was een goede minuut stilte. Af en toe een geluidje hier en daar, zoals bij iedere minuut stilte. Dus dat zit wel goed, lijkt me
Overal was het toen rustig behalve in het uitvak...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:02 schreef Bos81 het volgende:
De minuut stilte tegen TOP voor de beker, was een goede minuut stilte. Af en toe een geluidje hier en daar, zoals bij iedere minuut stilte. Dus dat zit wel goed, lijkt me
Als ik me niet vergis hadden ze gewisseld, want die stropdas van die jood leek wel verdacht veel op onze clubstropdasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:46 schreef DIJK het volgende:
Schitterend die stropdas van Pedro Salazar bij Voetbal insite. Geniaal
![]()
![]()
Haha, zo ben ik ooit Kezman en Rommedahl in de Liquid tegengekomen, met een hele zwerm vrouwen eromheen... ik dacht wel, wtf... eigenlijk zijn het maar kleine opdondertjesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 04:01 schreef ASSpirine het volgende:
Beasley tegengekomen in de danssalon in eindhoven.
Was niet zeker, dus ben op hem afgegaan en vroeg: Are you Beasley?
Hij: Yeah, ik zijn hand gepakt en zijn hand schudden.
Hij dacht ongetzijfeld, what a weird chinese guy
Ik zou wel willen, moet alleen tijd en geld vrij makenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
nog mensen die naar de uitwedstrijd van Lyon gaan/willen?
daar ging het op netwerk.to ook over, dat vd vaart al in het Anna is geweest, en Sylvie al op zoek is naar een huis hier...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:32 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Zat net bij de kapper, die kent iemand die woensdag van der Vaart in Eindhoven heeft gezien... ok, het is maar kappers-roddel natuurlijk, maar WTF!?
Als ik geen herkansing had gehad (3 dagen later) was ik der wel naartoe gegaan. In de halve finale ben ik der wel bij iig in Milaanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
yeah right alsof ze naar hier gaat verhuizen... nou ik geloof daar echt niks van....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
daar ging het op netwerk.to ook over, dat vd vaart al in het Anna is geweest, en Sylvie al op zoek is naar een huis hier...
maar ik geloof der weinig van...
2 of 3 keer is toch zat? Dat is net zo vaak als Maduro.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Aan het begin van het seizoen 2 of 3 keer toch? Veel meer zal het niet zijn.
Klopt, toen met de vuurwerkramp. Begonnen ze dingen te roepen aan het adres van Nilis, die toen afscheid namquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij was er eens een vak NECfans wat niet stil was.
Ook voor mij speelt geld in deze kwestie een grote rol. Helaas ga ik dus nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
Kan niet iemand ff 10 mil winnen bij de staatsloterij ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook voor mij speelt geld in deze kwestie een grote rol. Helaas ga ik dus niet
Moet zeggen dat er toen ook gewoon veel mensen zachtjes aan het praten waren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:51 schreef Bos81 het volgende:
Maar ook het TOP vak was niet stil, bij de minuut voor De Generaal
ik maak me er niet zo druk om, tijd komt vanzelf wel. maar snap jij meerdink, maduro en babel wel dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:41 schreef zjroentje het volgende:
Serieus, waarom wordt er nou zo'n probleem gemaakt over het niet selecteren van Ooijer. Kromkamp en Boulahrouz zijn imo gewoon beter hoor.
Meerdink en Babel wel. Maduro niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik maak me er niet zo druk om, tijd komt vanzelf wel. maar snap jij meerdink, maduro en babel wel dan?
Nou, over toevallig gesproken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan niet iemand ff 10 mil winnen bij de staatsloterij ?
Boulahrouz inderdaad, Kromkamp heb ik m'n twijfels over. Maar Heitinga is zeker niet beter.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:41 schreef zjroentje het volgende:
Serieus, waarom wordt er nou zo'n probleem gemaakt over het niet selecteren van Ooijer. Kromkamp en Boulahrouz zijn imo gewoon beter hoor.
Ja, na PSV Verzekeringen en PSV Hypotheken zie ik dat nog wel gebeurenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:20 schreef pascalheister het volgende:
wordt tijd dat er een PSV rekening komt, speciaal voor de wedstrijden sparen
Wanneer was dat want ik hoorde van mensen die Gomes donderdag waren tegengekomen in de Danssalon. Vond het wel vreemd want de spelersbus was pas om half 2 terug in Eindhoven. Maar aan de andere kant, zichzelf echt inspannen heeft ie niet hoeven doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 04:01 schreef ASSpirine het volgende:
Beasley tegengekomen in de danssalon in eindhoven.
Was niet zeker, dus ben op hem afgegaan en vroeg: Are you Beasley?
Hij: Yeah, ik zijn hand gepakt en zijn hand schudden.
Hij dacht ongetzijfeld, what a weird chinese guy
haha daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:49 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nou, over toevallig gesproken.
Ben net kaarten wezen halen voor Lyon, en omdat ik ze bij de Primera haal krijg ik er altijd zegeltjes bij. En omdat we dit jaar al tig kaartjes gehaald hebben was m'n spaarkaart vol, wat met 20 cent bijbetaling recht geeft op een gratis 1/5 staatslot met jackpot
Dus, trekking 29 maart, ¤7 miljoen delen door 5 is toch 1,4 miljoen euri's
Mocht ik winnen dan mogen alle mensen uit dit topic zich melden voor een gratis retourtje Lyon![]()
zoals eerder al gezegd Silvie zal niet bij de transfer betrokken worden en dus bij ajax blijven, misschien leuk voor Maduro!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:35 schreef methodmich het volgende:
Dan hebben jullie straks Sylvie. Dat wordt me wat!
Is Sylvie van origine geen Brabantse?
quote:Professioneler, stabieler, vindingrijker
PSV reist tegenwoordig met de borst vooruit naar Amsterdam. Hoe vaak bungelde niet de staart tussen de benen als Ajax - uit op het programma stond? De verhoudingen zijn fundamenteel gewijzigd. Na het wereldkampioenschap van 1974 is PSV zijn grootste rivaal nipt voorbijgestreefd en is Feyenoord naar de achtergrond verdrongen. De top drie is een top twee geworden.
Sommige wedstrijden liggen voor altijd in de herinnering verankerd. Omdat ze symbool staan voor een tijdperk, een revolutie of een nieuwe ontwikkeling. Ajax-PSV, gespeeld op 27 april 1975, is zo'n wedstrijd. PSV-Ajax, van 20 september 1975 ook. Het duel in Amsterdam is legendarisch, omdat PSV voor het eerst sinds vele jaren weer eens won in de hoofdstad (2-4). De wedstrijd in Eindhoven liet zien dat PSV zijn opponent kwalitatief werkelijk de baas was. Aan de hand van een briljante Ralf Edström won PSV die avond met 6-2. Edström scoorde vier keer.
Sinds 1974 ontlopen PSV en Ajax elkaar nauwelijks nog. PSV is zijn grote rivaal zelfs nipt voorbijgestoken als het gaat om prestaties in de nationale competitie. Het puntenaantal over de laatste dertig jaar is iets hoger (1823 om 1798), het aantal landstitels gelijk (dertien). De titel van 2005 kan het ware verschil maken.
Dergelijke verhoudingen waren tot '74 - het WK waarin Ajax en Feyenoord samen een bijna gouden Oranje vormden - ondenkbaar. PSV was een club als zoveel andere. Sparta, ADO, FC Twente dat niveau. Wel had PSV altijd veel meer financiële mogelijkheden. Philips maakte veel transfers mogelijk en dichtte in vroegere jaren steevast de gaten in de begroting. Desondanks waren periodes van succes zeldzaam en in ieder geval kortdurend. Tussen 1918 en 1974 domineerden Ajax en Feyenoord het Nederlandse voetbal. Ajax pakte zestien landstitels, Feyenoord tien. Ajax speelde vier Europese finales, Feyenoord twee. Feyenoord won als eerste Nederlandse club de Europa Cup voor landskampioenen én de wereldcup, Ajax deed dat als tweede.
De ommekeer bij PSV kwam onder trainer Kees Rijvers, die een elftal formeerde dat grotendeels bestond uit Brabantse jongens. Dure aankopen waren schaars bij Rijvers, hij boetseerde zijn teams liever zelf. Zo'n beetje in de stijl die Ajax beroemd had gemaakt. Zijn werk leverde drie landstitels, twee nationale bekers, de UEFA Cup én - voor het eerst- internationale erkenning op.
Juist in de Rijvers-jaren haperde de doorstroming uit de Ajax-opleiding. En toen Rijvers in 1980 terugtrad, bleek De Meer weer een kweekvijver van talenten. Met jongelingen als Kieft, Vanenburg en Rijkaard domineerde Ajax de eerste helft van de jaren tachtig. De talenten werden aan de hand genomen door Johan Cruijff, die op zijn 34ste terugkeerde bij Ajax en twee titels op rij pakte. In 1983 maakte Cruijff de overstap naar Feyenoord, dat prompt kampioen werd. Het is, de laatste dertig jaar, eigenlijk de enige titel die Feyenoord op eigen kracht veroverde. De kampioenschappen van 1993 en 1999 waren veel meer te danken aan het falen van de grote concurrenten.
Het bestuur van PSV leed in de eerste helft van de jaren tachtig onder een steeds terugkerende buikpijn. Investeringen in dure spelers leverden nauwelijks rendement (succes) op. PSV werd met cracks als Koolhof, Valke, Thoresen en Hysén een beetje de schlemiel van Nederland en bevestigde ongewild zijn imago van 'wel willen maar niet kunnen'.
Op tweede paasdag 1985 kropen de bestuurders Jacques Ruts, Harry van Raaij en Kees Ploegsma na de wedstrijd tegen Fortuna Sittard (2-1 verlies) samen in de auto en besloten: zo kan het niet langer. Of we leggen ons neer bij de suprematie van Amsterdam en Rotterdam óf we investeren nog één keer, maar dan in echte toppers.
Het gevolg was een overval op Amsterdam en Rotterdam. Gullit en Nielsen werden losgeweekt bij Feyenoord, van Ajax kwamen Vanenburg en Koeman. Ook Rijkaard tekende voor PSV, maar die bedacht zich later.
Met de aanwezige routine van Van Breukelen, Gerets en Willy van de Kerkhof beschikte PSV weer over een topteam, dat tussen 1986 en 1989 vier titels aaneenreeg. De ploeg excelleerde ook op Europees topniveau en won in '88 de belangrijkste continentale prijs. Guus Hiddink was de frisse, slimme coach van PSV dat met de routine van Arnesen, Lerby en Kieft onaantastbaar werd.
Een nieuwe golf diende zich al aan. Ajax werd inmiddels getraind door Cruijff en speelde twee Europese bekerfinales. Van Basten, Van 't Schip, Jonk, Blind en later ook Bergkamp en de broertjes De Boer leidden een nieuwe glorieperiode in van de Amsterdammers, die vooral midden jaren negentig grote successen opleverde. Onder trainer Louis van Gaal won Ajax in '92 de UEFA Cup en drie jaar later de Champions League. Een nieuwe generatie manifesteerde zich, een generatie die een Surinaams stempel droeg. Kluivert, Seedorf en Davids veroverden de wereld, geleid als ze werden door routinier Rijkaard.
PSV beleefde zware jaren. Trainer Bobby Robson had na het vertrek van Hiddink nog twee seizoenen mogen teren op de aanwezige kwaliteiten, waarbij een sublieme sleutelrol was weggelegd voor Romario. Diens komst zorgde voor een breekpunt in de geschiedenis. Niet zozeer door zijn spel of zijn houding, maar wel door het gegeven dat bijzondere buitenlandse talenten PSV gingen zien als een springplank voor een grote internationale carrière. Dat PSV in 1994 erin slaagde om de ook door Ajax begeerde Ronaldo (zeventien jaar) naar Eindhoven te halen, versterkte het imago van de club alleen nog maar.
In Europa beleefde PSV vele jaren van anonimiteit. Zelden of nooit slaagde de club erin zijn internationale ambities gestalte te geven. Toch bleef het zijn aantrekkingskracht op topspelers behouden. Ook Cocu en Van der Weerden verkozen PSV boven Ajax, net als later Van Bommel, Bruggink en Hofland.
Het vertrek van Van Gaal zadelde Ajax in 1997 op met een erfenis, die altijd als een last zou blijven voelen. Van Gaal was trainer, coach, mentaal begeleider en technisch directeur ineen. Na hem beëindigde geen enkele trainer (Olsen, Wouters, Adriaanse, Koeman) zijn contract nog. In dezelfde periode werd PSV een toonbeeld van stabiliteit. Robson keerde even terug als tussenpaus, maar Gerets en Hiddink stonden symbool voor teamspirit en zelfbewustzijn.
PSV kende dan nog het voordeel van een solide bestuur. Voorzitter Harry van Raaij introduceerde in 1997 de PSV NV, die geleid werd door een professionele directie. Bij Ajax was het een komen en gaan van directeurs. Kales, Blind en Beenhakker probeerden het, Van Gaal keerde even terug en alleen Van Eijden doorstond alle stormen.
Ajax betrok de reusachtige Arena, waarin uitgerekend PSV zich prima thuisvoelde. Acht jaar lang verloor de Eindhovense club er niet. Pas afgelopen seizoen was Ajax weer eens de bovenliggende partij. Hoewel de begrotingen van PSV, Ajax en Feyenoord al jaren vergelijkbaar zijn (vijftig miljoen euro), is PSV op transfergebied de meest vindingrijke van de drie gebleken. Ook vandaag de dag pronken de Eindhovenaren met geslaagde aankopen als Gomes, Alex, Farfan en Beasley. Ajax heeft ook buitenlanders, maar diee voegen veel minder toe.
Talenten lopen er in Eindhoven nauwelijks rond, zoals al zolang. Ajax beschikt over Van der Vaart, Sneijder, Heitinga en sinds kort ook Babel en Maduro. De professionale creativiteit en de koopmansgeest bij PSV en het altijd sluimerende nieuwe elan in de hoofdstad maken de tweestrijd elk jaar weer boeiend. Ook morgen is er die confrontatie van culturen. Het zijn de belangrijkste kenmerken van het Nederlands voetbal sinds 1974. Feyenoord heeft noch in het één noch in het ander aansluiting kunnen vinden. De Reus uit Rotterdam is stilaan een slapende aan het worden.
Alleen hebben we nu Chelsea als back-upquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:58 schreef twi het volgende:
Kortom, PSV gaat binnenkort instorten en Ajax zal dan weer een jaar of vijf heersen, alvorens PSV weer de scepter gaat zwaaien
Mijn conclusie: arm Feyenoord
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:02 schreef cultheld het volgende:
Na alle geruchten zou dit wel een leuk spreekkoor zijn: Raffie is de boer van Amsterdam
hahaha die is wel goed jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:02 schreef cultheld het volgende:
Na alle geruchten zou dit wel een leuk spreekkoor zijn: Raffie is de boer van Amsterdam
eigenlijk wel jammer van Feyenoord dat het af aan het zakken is, van mij mogen ze elk jaar wel meedoen om het kampioenschap maar dan 2 keer in de 10 jaar hem dan ook daadwerkelijk winnen, de overige 8 zijn voor psvquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:44 schreef rubbereend het volgende:
vandaag trouwens een erg leuk stuk in de Gelderlander dat ik jullie neit wil onthouden:
"De top drie is een top twee geworden."
ik ben net steeds zuur van de eufa cup kwartfinale..... wat was dat erg..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
eigenlijk wel jammer van Feyenoord dat het af aan het zakken is, van mij mogen ze elk jaar wel meedoen om het kampioenschap maar dan 2 keer in de 10 jaar hem dan ook daadwerkelijk winnen, de overige 8 zijn voor psv![]()
fijn dat je t nog ff omhoog haaltquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ben net steeds zuur van de eufa cup kwartfinale..... wat was dat erg..
Was bij mij ook net een beetje aan het zakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fijn dat je t nog ff omhoog haalt
Erg prettig, een jodenstreek door de Rotterdammers geflikt, geweldige goal van van Bommel moet in de laatste minuut weer verpest wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ben net steeds zuur van de eufa cup kwartfinale..... wat was dat erg..
ja daar zou ik ook trots op zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen hebben we nu Chelsea als back-up
Dankzij Chelsea kan PSV straks spelers halen die anders onhaalbaar zouden zijn.quote:
sorry maar ik moest er opeens weer aan denken ....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fijn dat je t nog ff omhoog haalt
Mên, wat heb ik staan juichen toenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
Erg prettig, een jodenstreek door de Rotterdammers geflikt, geweldige goal van van Bommel moet in de laatste minuut weer verpest worden
voetbal kan soms hard zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:36 schreef VoreG het volgende:
Milan - Ajax was was nog erger ik weet hoe jullie je voelen
Ach, Willie Brokamp werd door mensen gesignaleerd in clubs toen hij op trainingskamp was met de club en op het veld stond. Dan belde men het bestuur: we zagen Brokamp.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:56 schreef Helly het volgende:
[..]
Wanneer was dat want ik hoorde van mensen die Gomes donderdag waren tegengekomen in de Danssalon. Vond het wel vreemd want de spelersbus was pas om half 2 terug in Eindhoven. Maar aan de andere kant, zichzelf echt inspannen heeft ie niet hoeven doen.![]()
gisteravond dusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:56 schreef Helly het volgende:
[..]
Wanneer was dat want ik hoorde van mensen die Gomes donderdag waren tegengekomen in de Danssalon. Vond het wel vreemd want de spelersbus was pas om half 2 terug in Eindhoven. Maar aan de andere kant, zichzelf echt inspannen heeft ie niet hoeven doen.![]()
Inderdaad geweldig resultaat, hopen dat AZ nog wat punten gaat verspelen (met name tegen Ajax en Feyenoord). Hoe eerder kampioen hoe beter.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:32 schreef pascalheister het volgende:
mooie uitslag, en wederom een degelijke en goede wedstrijd gespeeld
op naar het kampioenschap
Dit is z'n beste seizoen ooitquote:Op zondag 20 maart 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Knappe wedstrijd, waarin Van Bommel maar weer eens verder ging met zijn indrukwekkende afscheidsrondje op de Nederlandse velden. Staat nu op 11 goals, volgens mij is dat een seizoensrecord voor Mark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |