De minuut stilte tegen TOP voor de beker, was een goede minuut stilte. Af en toe een geluidje hier en daar, zoals bij iedere minuut stilte. Dus dat zit wel goed, lijkt mequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En k ga er vanuit dat de PSV fans met respect zullen meewerken aan de herdenking van Michels zondag
Daar wil ik wel een plaatje van zienquote:Juistem!
daarom, over het algemeen valt we weinig te klagen wat dat betreft over onze collega fans.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De minuut stilte tegen TOP voor de beker, was een goede minuut stilte. Af en toe een geluidje hier en daar, zoals bij iedere minuut stilte. Dus dat zit wel goed, lijkt me
Overal was het toen rustig behalve in het uitvak...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:02 schreef Bos81 het volgende:
De minuut stilte tegen TOP voor de beker, was een goede minuut stilte. Af en toe een geluidje hier en daar, zoals bij iedere minuut stilte. Dus dat zit wel goed, lijkt me
Als ik me niet vergis hadden ze gewisseld, want die stropdas van die jood leek wel verdacht veel op onze clubstropdasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:46 schreef DIJK het volgende:
Schitterend die stropdas van Pedro Salazar bij Voetbal insite. Geniaal
![]()
![]()
Haha, zo ben ik ooit Kezman en Rommedahl in de Liquid tegengekomen, met een hele zwerm vrouwen eromheen... ik dacht wel, wtf... eigenlijk zijn het maar kleine opdondertjesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 04:01 schreef ASSpirine het volgende:
Beasley tegengekomen in de danssalon in eindhoven.
Was niet zeker, dus ben op hem afgegaan en vroeg: Are you Beasley?
Hij: Yeah, ik zijn hand gepakt en zijn hand schudden.
Hij dacht ongetzijfeld, what a weird chinese guy
Ik zou wel willen, moet alleen tijd en geld vrij makenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
nog mensen die naar de uitwedstrijd van Lyon gaan/willen?
daar ging het op netwerk.to ook over, dat vd vaart al in het Anna is geweest, en Sylvie al op zoek is naar een huis hier...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:32 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Zat net bij de kapper, die kent iemand die woensdag van der Vaart in Eindhoven heeft gezien... ok, het is maar kappers-roddel natuurlijk, maar WTF!?
Als ik geen herkansing had gehad (3 dagen later) was ik der wel naartoe gegaan. In de halve finale ben ik der wel bij iig in Milaanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
yeah right alsof ze naar hier gaat verhuizen... nou ik geloof daar echt niks van....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
daar ging het op netwerk.to ook over, dat vd vaart al in het Anna is geweest, en Sylvie al op zoek is naar een huis hier...
maar ik geloof der weinig van...
2 of 3 keer is toch zat? Dat is net zo vaak als Maduro.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Aan het begin van het seizoen 2 of 3 keer toch? Veel meer zal het niet zijn.
Klopt, toen met de vuurwerkramp. Begonnen ze dingen te roepen aan het adres van Nilis, die toen afscheid namquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij was er eens een vak NECfans wat niet stil was.
Ook voor mij speelt geld in deze kwestie een grote rol. Helaas ga ik dus nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
Kan niet iemand ff 10 mil winnen bij de staatsloterij ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook voor mij speelt geld in deze kwestie een grote rol. Helaas ga ik dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |