Dat is dus echt geen voordeel meer he, thuis beginnen vind ik beter. Als je de return thuis hebt kan je met je tegengoals thuis snel heel veel verspelen... Zoals tegen Monaco was het ideaal, thuis beginnen en dan maar mooi proberen de 0 te houden...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik vrees dat je Lyon schromelijk onderschat. Wel positief dat je eerst uit moet. Als jullie eerst thuis had gemoeten, had ik jullie geen kansen toegedicht.....
Denk dat het tegen Lyon wel een voordeel is om eerst uit te spelen. Ik zou liever niet thuis tegen een Lyon spelen dat lekker op counter kan voetballen. Nu kan je ervoor dat dat niet gebeurtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is dus echt geen voordeel meer he, thuis beginnen vind ik beter. Als je de return thuis hebt kan je met je tegengoals thuis snel heel veel verspelen... Zoals tegen Monaco was het ideaal, thuis beginnen en dan maar mooi proberen de 0 te houden...
quote:Hooguit een spoedcursus 'dwerg werpen'
Nu moet je natuurlijk wel vertellen wat die tekst dan wasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:54 schreef WooZ het volgende:
Tering, net de loting gehoord, enige positieve is dat we eerst uit moeten, wat scheelt omdat ik op de vrijdag erna moet herren.
Veel mensen onderschatten Lyon, net zoals PSV onderschat zal worden in Frankrijk.
Gaan er nog mensen hier zondag mee naar Amsterdam?
* WooZ iig wel
we hadden ook nog een mooie spandoektekst bedacht, maar die zal wel niet in de praktijk gebracht worden, omdat ie nét over het randje was
Bedankt,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
Wanneer PSV wint van de Franse kampioen Olympique Lyon, zal ze uitkomen tegen de winnaar van AC Milan en Internationale. Dit is een uitwedstrijd.
Dat wordt erg moeilijk, als jullie al Lyon verslaan (wat bijna onmogelijk is) moet je daarna tegen Milan dat is al helemaal niet te doen. Maar toch veel succes.
Ik ben het wederom met je eens !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:36 schreef rubbereend het volgende:
de kwart finale halen is voor een Nederlandse club al heel bijzonder dus de ambitie koesteren dat je de CL dan ook wel zal winnen gaat mij ook wat te ver.
Tja weet je wat mooi zou zijn, als hij zondag laat zien dat hij erbij had moeten zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:45 schreef du_ke het volgende:
Ooijer flink teleurgesteld. En terecht, hij had er gewoon bij moeten zitten.
Piep piep, hallo........quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
Idd, het blijft een longstreek van Van Basten om wel een Maduro te selecteren en dan geen Ooijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |