abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:34:01 #176
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25563483
Oke wanneer moeten we voetballen... kan ik ff kijken hoeveel zo'n ticket me gaat kosten
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:34:54 #177
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25563504
kwartfinale: 5/6 april en 12/13 april
pi_25563511
Ik had liever eerst thuis gespeeld, zie Monaco. Maar goed, we zien wel.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:38:30 #179
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25563584
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik vrees dat je Lyon schromelijk onderschat. Wel positief dat je eerst uit moet. Als jullie eerst thuis had gemoeten, had ik jullie geen kansen toegedicht.....
Dat is dus echt geen voordeel meer he, thuis beginnen vind ik beter. Als je de return thuis hebt kan je met je tegengoals thuis snel heel veel verspelen... Zoals tegen Monaco was het ideaal, thuis beginnen en dan maar mooi proberen de 0 te houden...
pi_25566626
Pittige loting maar we houden vertrouwen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 14:54:49 #181
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25566693
Ooijer weer niet in de selectie van Oranje

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25566938
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat is dus echt geen voordeel meer he, thuis beginnen vind ik beter. Als je de return thuis hebt kan je met je tegengoals thuis snel heel veel verspelen... Zoals tegen Monaco was het ideaal, thuis beginnen en dan maar mooi proberen de 0 te houden...
Denk dat het tegen Lyon wel een voordeel is om eerst uit te spelen. Ik zou liever niet thuis tegen een Lyon spelen dat lekker op counter kan voetballen. Nu kan je ervoor dat dat niet gebeurt
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_25566943
Maduro, Babel en Meerdink gelukkig wel

Lyon is een kut ploeg, maar tegen iedere ploeg heeft PSV kansen. En gelukkig spelen we een mogelijke halve finale in Milaan want dan kan ik meteen een vriend van me opzoeken die in de buurt van het Garda meer woont
quote:
Hooguit een spoedcursus 'dwerg werpen'
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25566988
Zapper, nog steeds ontevreden over Farfán? Die heeft ons ongeveer persoonlijk de zes te behalen punten uit Noord-Nederland bezorgd...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25567200
Tering, net de loting gehoord, enige positieve is dat we eerst uit moeten, wat scheelt omdat ik op de vrijdag erna moet herren.

Veel mensen onderschatten Lyon, net zoals PSV onderschat zal worden in Frankrijk.

Gaan er nog mensen hier zondag mee naar Amsterdam?

* WooZ iig wel

we hadden ook nog een mooie spandoektekst bedacht, maar die zal wel niet in de praktijk gebracht worden, omdat ie nét over het randje was
  vrijdag 18 maart 2005 @ 15:59:38 #186
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25567289
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 15:54 schreef WooZ het volgende:
Tering, net de loting gehoord, enige positieve is dat we eerst uit moeten, wat scheelt omdat ik op de vrijdag erna moet herren.

Veel mensen onderschatten Lyon, net zoals PSV onderschat zal worden in Frankrijk.

Gaan er nog mensen hier zondag mee naar Amsterdam?

* WooZ iig wel

we hadden ook nog een mooie spandoektekst bedacht, maar die zal wel niet in de praktijk gebracht worden, omdat ie nét over het randje was
Nu moet je natuurlijk wel vertellen wat die tekst dan was ben nu nieuwsgierig...
Maar dat is alleen maar mooi dat we onderschat worden
pi_25567301
Vertel !
pi_25567407
Kalou vergelijken met een aap is ook niet over het randje bij 020
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2005 @ 16:12:18 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25567515
nu ben k ook nieuwsgierig naar t spandoek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25567883
Wanneer PSV wint van de Franse kampioen Olympique Lyon, zal ze uitkomen tegen de winnaar van AC Milan en Internationale. Dit is een uitwedstrijd.

Dat wordt erg moeilijk, als jullie al Lyon verslaan (wat bijna onmogelijk is) moet je daarna tegen Milan dat is al helemaal niet te doen. Maar toch veel succes .
pi_25567930
Maar Zenden als vervanger van van Bommel, zie het wel zitten eigenlijk . Flinke brok ervaring en een PSV hart.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 maart 2005 @ 16:36:18 #192
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25567938
de kwart finale halen is voor een Nederlandse club al heel bijzonder dus de ambitie koesteren dat je de CL dan ook wel zal winnen gaat mij ook wat te ver.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:37:13 #193
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25567959
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
Wanneer PSV wint van de Franse kampioen Olympique Lyon, zal ze uitkomen tegen de winnaar van AC Milan en Internationale. Dit is een uitwedstrijd.

Dat wordt erg moeilijk, als jullie al Lyon verslaan (wat bijna onmogelijk is) moet je daarna tegen Milan dat is al helemaal niet te doen. Maar toch veel succes .
Bedankt,

Het zal heel erg moeilijk worden inderdaad, het is niet onmogelijk, want er staat gewoon een degelijk en goed team. Maar als je realistisch kijkt is de kans heel erg klein dat we doorstoten naar de (halve) finale.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bomenverzameling op 18-03-2005 17:14:49 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25568052
He dat moet je niet te hard zeggen .

Blijf toch lekker dromen van een klein wondertje .
pi_25568068
Altijd leuk

http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.VoorbeschouwingAjaxPSV&ns_type=clickout

En we verslaan die Fransen gewoon Dan komt mijn belangrijkste voorspelling uit
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25568157
Ooijer flink teleurgesteld. En terecht, hij had er gewoon bij moeten zitten .
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:46:48 #197
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25568174
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:36 schreef rubbereend het volgende:
de kwart finale halen is voor een Nederlandse club al heel bijzonder dus de ambitie koesteren dat je de CL dan ook wel zal winnen gaat mij ook wat te ver.
Ik ben het wederom met je eens !
We zullen wel zien waar het schip strand.
pi_25568175
Idd, het blijft een longstreek van Van Basten om wel een Maduro te selecteren en dan geen Ooijer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:47:42 #199
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25568202
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:45 schreef du_ke het volgende:
Ooijer flink teleurgesteld. En terecht, hij had er gewoon bij moeten zitten .
Tja weet je wat mooi zou zijn, als hij zondag laat zien dat hij erbij had moeten zijn
pi_25568276
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
Idd, het blijft een longstreek van Van Basten om wel een Maduro te selecteren en dan geen Ooijer
Piep piep, hallo........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')