Het was vandaag echt 3x niks inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsallemachtig .... wat is Kopspijkers ontzettend rukkend kut geworden zeg
wil niks zeggenquote:
Ja, wordt met de week zwakker.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsallemachtig .... wat is Kopspijkers ontzettend rukkend kut geworden zeg
Ik zeg weer niksquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
wil niks zeggen
sprak zij uit ervaring
quote:
Yup, want en het zit er zo ingeprogrammeerd en je bent toch bang iets leuks te missen al is het de laatste tijd niet grappig.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:06 schreef Suijk het volgende:
Wat een ontzettend lange lijst zeg!
En kopspijkers is inderdaad beroerd zeg. De enige glimlach kwam door het accent van Opstelten.
En toch kijk ik volgende week weer denk ik.
Mijn god, een vbl meet is wel veilig toch?quote:
Een ui heeft ook gevoel!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:18 schreef pascalheister het volgende:
moest net nog huilen zeg, werd zo emotioneel van de ui in stukjes snijden..
Ik dacht dat je loveletters zat te kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:18 schreef pascalheister het volgende:
moest net nog huilen zeg, werd zo emotioneel van de ui in stukjes snijden..
als het de waarheid was zou ik nog trots op mezelf zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn god, een vbl meet is wel veilig toch?
Just me neukt met Sunchaser, Cynix, Furby en Ted?
Onze enige eigenste FokSlet!
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
als het de waarheid was zou ik nog trots op mezelf zijn
![]()
veel en veel minderquote:
Het kan ook helemaal niet, jij zit altijd op de voetbalclub.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het kan ook helemaal niet, jij zit altijd op de voetbalclub.
daar was ik reeds van op de hoogtequote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:30 schreef just me het volgende:
Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 13
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:15 schreef Suijk het volgende:
Mijn god, een vbl meet is wel veilig toch?
quote:Just me neukt.
Onze enige eigenste FokSlet!
Zei hij om half elf.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
k ga vanavond eindelijk weer eens stappenen nogwel in Zeeland
ja, de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei hij om half elf.
Twintig jaar geleden liepde avond dan op z'n eind.
Jij staat er maar 1 keertje in. Ook een foutje zeker?quote:
Ik ga vanavond voor het eerst in weet-ik-het-hoelang niet stappen. Maar Lost is super.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
k ga vanavond eindelijk weer eens stappenen nogwel in Zeeland
Is het echt zo cool?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor het eerst in weet-ik-het-hoelang niet stappen. Maar Lost is super.![]()
Géén knietjes geven hequote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:53 schreef pfaf het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in weet-ik-het-hoelang niet stappen.
Wij kwamen ook om 7 uur 's ochtends thuisquote:
Zal hij vast erg waarderenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef golfer het volgende:
Even iemand in Tenerife een SCHMS-je gestuurd met de tekst: SCH-RKC: 1-2.
Lief van mij, he?
SCHattig van jequote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef golfer het volgende:
Even iemand in Tenerife een SCHMS-je gestuurd met de tekst: SCH-RKC: 1-2.
Lief van mij, he?
Hij waardeerde het zeer: "Kut! En het bad is hier ook al overstroomd en nu loop ik hier te dweilen"quote:
Was zeker vergeten dat hij maar een klein laagje water nodig heeft om te badderen, als ie er eenmaal in gaat zitten....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij waardeerde het zeer: "Kut! En het bad is hier ook al overstroomd en nu loop ik hier te dweilen"
Yup. Mysterieus, vaak spannend, maar geen overkill aan actie o.i.d., maar bovenal errug goede karakterontwikkelingen!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is het echt zo cool?
Dan ga ik daar binnenkort ook maar eens aan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |