k Ben bezig het hele seizoen van Lost te downloaden.Ik zal me ook niet vervelen dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Morgen tijdens de downtime maar veel sketchen zeker?
Zie hier het resultaat:quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:09 schreef golfer het volgende:
Zo even het eten vast voorbereid:
3 tenen knoflook, gesnipperde uien, spaghetti-melange, basilicum, en dragon door olijfolie heen. Verwarmd in de pan, daarbij rul rundergehakt, gesneden gemengde paddestoelen, bieslook, gesneden gemengde Italiaanse groentes en pomedores pepperoni saus. Het geheel nu lekker even laten pruttelen en klaar is de spaghetti-saus.
Straks even hele speciale spaghetti erbij koken: spaghetti Nero di Seppia (zwarte spagehtti, zwart gemaakt door inktvisinkt) en we kunnen straks weer smullen.![]()
nogal een letterlijke impressiequote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef golfer het volgende:
Bluezz vond het geloof ik wel lekker.
Kon natuurlijk ook komen omdat ik nogal een letterlijke impressie van "The naked chef" aan haar vertoonde.![]()
Damn zeg, doe jij wel eens iets anders?quote:
ja ik slaap, eet, werk en fok ook nogquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Damn zeg, doe jij wel eens iets anders?![]()
Als je het niet erg vindt om eens een docu te zien wil ik je trouwens "The Corporation" aanraden. Erg goede documentaire over de opkomst van de multinationals en hoe die politiek en maatschappij domineren vandaag de dag.
Staan shmoopy en Tong ertussen ?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:30 schreef just me het volgende:
Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 13
![]()
moet jij toch wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |