quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:15 schreef Suijk het volgende:
Mijn god, een vbl meet is wel veilig toch?
quote:Just me neukt.
Onze enige eigenste FokSlet!
Zei hij om half elf.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
k ga vanavond eindelijk weer eens stappenen nogwel in Zeeland
ja, de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei hij om half elf.
Twintig jaar geleden liepde avond dan op z'n eind.
Jij staat er maar 1 keertje in. Ook een foutje zeker?quote:
Ik ga vanavond voor het eerst in weet-ik-het-hoelang niet stappen. Maar Lost is super.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
k ga vanavond eindelijk weer eens stappenen nogwel in Zeeland
Is het echt zo cool?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor het eerst in weet-ik-het-hoelang niet stappen. Maar Lost is super.![]()
Géén knietjes geven hequote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:53 schreef pfaf het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in weet-ik-het-hoelang niet stappen.
Wij kwamen ook om 7 uur 's ochtends thuisquote:
Zal hij vast erg waarderenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef golfer het volgende:
Even iemand in Tenerife een SCHMS-je gestuurd met de tekst: SCH-RKC: 1-2.
Lief van mij, he?
SCHattig van jequote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef golfer het volgende:
Even iemand in Tenerife een SCHMS-je gestuurd met de tekst: SCH-RKC: 1-2.
Lief van mij, he?
Hij waardeerde het zeer: "Kut! En het bad is hier ook al overstroomd en nu loop ik hier te dweilen"quote:
Was zeker vergeten dat hij maar een klein laagje water nodig heeft om te badderen, als ie er eenmaal in gaat zitten....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij waardeerde het zeer: "Kut! En het bad is hier ook al overstroomd en nu loop ik hier te dweilen"
Yup. Mysterieus, vaak spannend, maar geen overkill aan actie o.i.d., maar bovenal errug goede karakterontwikkelingen!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is het echt zo cool?
Dan ga ik daar binnenkort ook maar eens aan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |