Had er een fogcity ingebouwd, kan je zeker de pinlock adviserenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:03 schreef Didiot het volgende:
Helm zit vooralsnog lekker flink strak, meer als toen bij m'n systeemhelm, dus pasvorm blijft denk ik wel redelijk goedEn voor de ZF8 is er een speciale pinlock te krijgen
Ik adviseer slopen !!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:06 schreef stinkie het volgende:
Net kleed over de motor gegooid. Heeft er een of andere klootzak tegen mijn spiegel aangezeten, mooi afgebroken dus
Ik heb nu een fogcity in m'n CL-Max zitten... werkt goed, maar het beeld wordt steeds waziger en ik merk ook dat de werking af begint te nemenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Had er een fogcity ingebouwd, kan je zeker de pinlock adviseren
That sucks dudequote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:06 schreef stinkie het volgende:
Net kleed over de motor gegooid. Heeft er een of andere klootzak tegen mijn spiegel aangezeten, mooi afgebroken dus
Ja op de snelweg is het met die krengen niet echt lollig nee, aar zolang ik auto's achter me laat ben ik tevredenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Egwel ja...
Maar ja, op dijkjes kom ik eigenlijk geen vermogen tekortt Is meer op lange stukken en snelwegen... of met inhalen effe
En dan voelt jouw Bandit nog pittiger aan dan de mijne ook
YUp...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik heb nu een fogcity in m'n CL-Max zitten... werkt goed, maar het beeld wordt steeds waziger en ik merk ook dat de werking af begint te nemen
ja, anders als ik de kans krijg zorg ik dat ie er komt te liggen. Meteen naast die hufters die 2 weken terug op dezelfde plek mijn wagen hebben opengebroken. Kut Goudaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:10 schreef Didiot het volgende:
[..]
That sucks dude
Dader ligt zeker op het kerkhof?
quote:Op zaterdag 20 september 2003 13:20 schreef Makster het volgende:
Afgelopen donderdag mijn eerste les gehad, zwaarbewijs
Hoop het over 1,5 maand te hebben en dan in januarie of februarie kijken voor een GSXR 600. Als het budget het toe laat of anders een ZXR 750 of misschien wel een RS250, maar dat moet ik nog allemaal even zien.
ik zie dat ik net op tijd wakker benquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
En ik d8 dat Mark een diehard Kawa freak was.
[..]
quote:
Zeg je dat laatste ook tegen je vriendin.quote:Laten we het houden op "verstand komt met de jaren" en keeping my options open....
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:47 schreef Didiot het volgende:
En ik heb een onverdringbaar verlangen om er weer eens op te rijden![]()
quote:
Ik vind een gewone tanktas niet mooi, maar zo'n compleet ding wel, dus met tankcover.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:06 schreef Didiot het volgende:
Ik wil trouwens ook nog een tanktas kopen, iemand suggesties voor een merk of wat dan ook?
Welk uiterlijk wordt er aangetast dan? Ik vind persoonlijk Bagstar hoezen niet mooi en dus het uiterlijk aantasten... Een magneettas is puur praktisch en functioneel, en Bagstar probeert ook nog mooi te zijn en slaag daar niet in m.i. Bovendien vind ik het niet zo praktisch afgezien van het feit dat je de tanktas gedeelte er makkelijk af kan halen maar het vervolgens een heel gedoe is om de hoes van je tank af te halen....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
Jij wilt gewoon een lelijke tas die het uiterlijk van je hele motor aantast.![]()
Of anti-slipmatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo het uiterlijk aantast... gewoon een zeem bijv. onder je tanktas
* Rietvaerder zit weer op zijn eigen pc met nieuwe CPU
Is het nog belangrijk om ergens op te letten bij een tanktas?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Cameron
zei t tochquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Maandag droog en perioden met zon
Vanaf woensdag 11 gradent Begint volgende week
Moi ik vind een zwarte tanktas een beetje lomp en toerachtig staan op zo'n slanke SV.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:19 schreef Didiot het volgende:
Welk uiterlijk wordt er aangetast dan?
Ff ouwe koeien uit de plomp vissenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, motorlaarzen zijn ook niet gemaakt om te lopen zei je zelf![]()
Volgens mij heeft Riet een beetje spanning nodig in zijn leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja soort zoekt soort heeFagets!
![]()
Waar komt dat ineens vandaanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Riet een beetje spanning nodig in zijn leven.![]()
quote:
PatM Didiot reageert anders wel als zijnde het een discussie. >>quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, vind ik ook, maar volgens mij gaat het meer om de functionaliteit van zo'n ding....... sjeez, je lijkt wel een wijf![]()
En hij zegt ook dat het functionele dingen zijn ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:19 schreef Didiot het volgende:
Welk uiterlijk wordt er aangetast dan? Ik vind persoonlijk Bagstar hoezen niet mooi en dus het uiterlijk aantasten...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
wilde net op de motor stappen komt er ineens een hele donkere wolk aan,
Warmquote:Verwachting (middel)lange termijn
Meerdaagse verwachting van het KNMI.
Opgesteld op zaterdag 12 maart 2005, om 09.44 uur.
De eerste dagen vrij koud en nog enkele (winterse) buien. Vanaf dinsdag
overgang naar zacht tot zeer zacht weer met af en toe wat regen.
zo ma di wo do
Zonneschijn (%) 30 30 30 20 20
Neerslagkans (%) 70 30 30 40 50
Neerslagsom (mm) 2 0-1 0-1 0-1 0-3
Minimumtemp. (gr. C) 2 -1/+1 -1/+1 4/8 6/9
Middagtemp. (gr. C) 6 5/8 9/11 12/15 13/16
Windrichting W W Z ZW ZW
Windkracht (bft) 4 4 3 5 5
Vind het wel balen, was er helemaal van overtuigd dat ik nog even ging rijden,quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En mijn CR staat bij de overbuurman van FS in de schuur.
Hij belde vanochtend aan toen hij de hond ging uitlaten.
Ik moest nog douchen, hij zou 1-1.5 uur wegblijven en daarna had hij zijn fiets nodig uit de schuur.
We moesten even naar een verjaardag aan de overkant, en na een uur bel ik aan: geen buurman.
Na 1.5 uur nog eens: geen buurman. Nu al 6 keer aangebeld, en nog steeds niemand thuis.![]()
We wilde eigenlijk al 2.5 uur geleden wat activiteiten elder gaan doen en even snel de motor naar huis rijden.Nu blijf ik maar wachten alleen hier.
![]()
Even een andere compie installeren, en de afwas doen ..
.. wellicht is die vent al weer weg trouwens.
Ik vind het puur lelijk gewoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, je kan ook een rugzak meenemenOf met de auto gaan
Tanktasje is gewoon reuze handig....
Precies, ik vind het ook erg mooi zo'n permanente cover op je tank.quote:Trouwens, zo'n Bagster is wel erg mooi ja![]()
Op die zwarte FJR op de stand van de FJR Club zit ook zo'n Bagster.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:19 schreef Didiot het volgende:
Bovendien vind ik het niet zo praktisch afgezien van het feit dat je de tanktas gedeelte er makkelijk af kan halen maar het vervolgens een heel gedoe is om de hoes van je tank af te halen....
Ja als je erop ingesteld bent dat je wilt rijden........quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vind het wel balen, was er helemaal van overtuigd dat ik nog even ging rijden,![]()
ik had op mijn 1e motor ook een bagstertankcover, was echt reuze handig,quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:54 schreef Patrick281 het volgende:
Precies, ik vind het ook erg mooi zo'n permanente cover op je tank.
En handig tegen krasjes. Daarom snap ik dit niet >>
[..]
waarom moet je die hoes eraf halen.............
Ik vind het gewoon mooi staan zelfs.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo'n Bagster is idd permanent..... zit gewoon een ''gat'' in voor je tankdop
Het hoeft helemaal niet lelijk te staan, op deze Bandit staat het best goed, op de vorige idd niet zo
Best een leuk fietsje, heb er op afgereden bij het examen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had op mijn 1e motor ook een bagstertankcover, was echt reuze handig,
er zat ook nog een klein afsluitbaar zakje op,
[[url=http://img214.exs.cx/img214/115/hondacb450s2i1qk.th.jpg]afbeelding][/URL]
net ff ingescand![]()
is gemaakt op de avond dat ie verkocht was,
die uitlaten waren zeker niet ongeschonden,quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Best een leuk fietsje, heb er op afgereden bij het examen.
En het lijkt de uitlaat van de CR wel.![]()
![]()
Ik kan zien dat het er niet meer als nieuw uitzag ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
die uitlaten waren zeker niet ongeschonden,
Ik had het idee dat het zwaartepunt best wel laag lag.quote:hij reed ook best lekker eigenlijk,
zwaartepunt lag bij deze machine's best wel hoog,
Die heb ik al gekocht van jou, ik moet hem alleen nog ophalenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
Ik ontdekte trouwens vanochtend twee hele kleine krasjes op de kap linkachter (dat tegen het zadel aan zit)![]()
Dat moet waarschijnlijk gebeurd zijn in de tijd dat ie al meer dan een week stil staat. Anders had ik het wel eerder ontdekt
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Die heb ik al gekocht van jou, ik moet hem alleen nog ophalen
ik heb tussendoor op 4 verschillende Triumph's gereden en daarna weer terug op CB'tje dan weet je pas wat voor een dweil dat ding eigenlijk was,quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan zien dat het er niet meer als nieuw uitzag ja.
Ziet mijn uitlaatje er wel beter uit hoor, maar het is hetzelfde model lijkt het wel.
[..]
Ik had het idee dat het zwaartepunt best wel laag lag.
Daarvoor had ik GSX400E en GSX450E gelest en die stuurden aanmerkelijk lomper.
Maar ja wat was ik toen gewend in die tijd.Vond hem idd heerlijk rijden.
Zou het nu een dijnende rammelbak vinden waarschijnlijk.![]()
Het gaat mij niet zozeer om de krasjes, het gaat mij om het feit dat een ander het heeft gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is balen, krasjes die er al op zitten vind je altijd minder erg dan die ontstaan na aankoop.
quote:
jep, m_de_jong2000@hotmail.com en als nog anderen mij toe willen voegen, ga je gangquote:
Even poetsen met commandant, en 90% van de krasjes zijn verdwenen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:55 schreef hicham het volgende:
Die heb ik al gekocht van jou, ik moet hem alleen nog ophalen
Op de foto's zijn de krasjes ook niet echt terug te vinden, straks even kijken waar ze precies zitten. De foto's zijn volgens mij groot en duidelijk genoeg om ze erop te kunnen zien (als ze er toen al zouden zijn)
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb tussendoor op 4 verschillende Triumph's gereden en daarna weer terug op CB'tje dan weet je pas wat voor een dweil dat ding eigenlijk was,![]()
Of rode kleurwas...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
Even poetsen met commandant, en 90% van de krasjes zijn verdwenen.
Als het nog te redden is zie je er daarna niets meer van.![]()
Weet je het al?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey mercy, wat heb jij toch met die komma aan het eind van elke zinik verwacht elke keer nog iets erachter aan
tis al eens eerder opgemerkt door 1 vd lims
Je hebt ook nog een blokkeer functie in msn hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat moet je met zijn MSN Youssef, je bent toch nooit online
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh ok... waar spreken we af? En hoelaat?
Weet je de weg wel?
Ow, zou ie daar niet online zijn bij mijquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:14 schreef Romius het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een blokkeer functie in msn hoor![]()
Ik hoor t al, ik rijd wel vooropquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de weg is gewoon de dijk volgen![]()
Wanneer zijn jullie wat van plan? Hoorde ik woensdag goed?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de weg is gewoon de dijk volgen![]()
verdere details bespreken we deze week wel
Denk het niet, sommige mensen schijnen te werken. Tja, kweet ook niet hoor, moet in je aard zittenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie wat van plan? Hoorde ik woensdag goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |