ik zie dat ik net op tijd wakker benquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
En ik d8 dat Mark een diehard Kawa freak was.
[..]
quote:
Zeg je dat laatste ook tegen je vriendin.quote:Laten we het houden op "verstand komt met de jaren" en keeping my options open....
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:47 schreef Didiot het volgende:
En ik heb een onverdringbaar verlangen om er weer eens op te rijden![]()
quote:
Ik vind een gewone tanktas niet mooi, maar zo'n compleet ding wel, dus met tankcover.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:06 schreef Didiot het volgende:
Ik wil trouwens ook nog een tanktas kopen, iemand suggesties voor een merk of wat dan ook?
Welk uiterlijk wordt er aangetast dan? Ik vind persoonlijk Bagstar hoezen niet mooi en dus het uiterlijk aantasten... Een magneettas is puur praktisch en functioneel, en Bagstar probeert ook nog mooi te zijn en slaag daar niet in m.i. Bovendien vind ik het niet zo praktisch afgezien van het feit dat je de tanktas gedeelte er makkelijk af kan halen maar het vervolgens een heel gedoe is om de hoes van je tank af te halen....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
Jij wilt gewoon een lelijke tas die het uiterlijk van je hele motor aantast.![]()
Of anti-slipmatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo het uiterlijk aantast... gewoon een zeem bijv. onder je tanktas
* Rietvaerder zit weer op zijn eigen pc met nieuwe CPU
Is het nog belangrijk om ergens op te letten bij een tanktas?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Cameron
zei t tochquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Maandag droog en perioden met zon
Vanaf woensdag 11 gradent Begint volgende week
Moi ik vind een zwarte tanktas een beetje lomp en toerachtig staan op zo'n slanke SV.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:19 schreef Didiot het volgende:
Welk uiterlijk wordt er aangetast dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |