Had er een fogcity ingebouwd, kan je zeker de pinlock adviserenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:03 schreef Didiot het volgende:
Helm zit vooralsnog lekker flink strak, meer als toen bij m'n systeemhelm, dus pasvorm blijft denk ik wel redelijk goedEn voor de ZF8 is er een speciale pinlock te krijgen
Ik adviseer slopen !!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:06 schreef stinkie het volgende:
Net kleed over de motor gegooid. Heeft er een of andere klootzak tegen mijn spiegel aangezeten, mooi afgebroken dus
Ik heb nu een fogcity in m'n CL-Max zitten... werkt goed, maar het beeld wordt steeds waziger en ik merk ook dat de werking af begint te nemenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Had er een fogcity ingebouwd, kan je zeker de pinlock adviseren
That sucks dudequote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:06 schreef stinkie het volgende:
Net kleed over de motor gegooid. Heeft er een of andere klootzak tegen mijn spiegel aangezeten, mooi afgebroken dus
Ja op de snelweg is het met die krengen niet echt lollig nee, aar zolang ik auto's achter me laat ben ik tevredenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Egwel ja...
Maar ja, op dijkjes kom ik eigenlijk geen vermogen tekortt Is meer op lange stukken en snelwegen... of met inhalen effe
En dan voelt jouw Bandit nog pittiger aan dan de mijne ook
YUp...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik heb nu een fogcity in m'n CL-Max zitten... werkt goed, maar het beeld wordt steeds waziger en ik merk ook dat de werking af begint te nemen
ja, anders als ik de kans krijg zorg ik dat ie er komt te liggen. Meteen naast die hufters die 2 weken terug op dezelfde plek mijn wagen hebben opengebroken. Kut Goudaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:10 schreef Didiot het volgende:
[..]
That sucks dude
Dader ligt zeker op het kerkhof?
quote:Op zaterdag 20 september 2003 13:20 schreef Makster het volgende:
Afgelopen donderdag mijn eerste les gehad, zwaarbewijs
Hoop het over 1,5 maand te hebben en dan in januarie of februarie kijken voor een GSXR 600. Als het budget het toe laat of anders een ZXR 750 of misschien wel een RS250, maar dat moet ik nog allemaal even zien.
ik zie dat ik net op tijd wakker benquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
En ik d8 dat Mark een diehard Kawa freak was.
[..]
quote:
Zeg je dat laatste ook tegen je vriendin.quote:Laten we het houden op "verstand komt met de jaren" en keeping my options open....
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:47 schreef Didiot het volgende:
En ik heb een onverdringbaar verlangen om er weer eens op te rijden![]()
quote:
Ik vind een gewone tanktas niet mooi, maar zo'n compleet ding wel, dus met tankcover.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:06 schreef Didiot het volgende:
Ik wil trouwens ook nog een tanktas kopen, iemand suggesties voor een merk of wat dan ook?
Welk uiterlijk wordt er aangetast dan? Ik vind persoonlijk Bagstar hoezen niet mooi en dus het uiterlijk aantasten... Een magneettas is puur praktisch en functioneel, en Bagstar probeert ook nog mooi te zijn en slaag daar niet in m.i. Bovendien vind ik het niet zo praktisch afgezien van het feit dat je de tanktas gedeelte er makkelijk af kan halen maar het vervolgens een heel gedoe is om de hoes van je tank af te halen....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
Jij wilt gewoon een lelijke tas die het uiterlijk van je hele motor aantast.![]()
Of anti-slipmatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo het uiterlijk aantast... gewoon een zeem bijv. onder je tanktas
* Rietvaerder zit weer op zijn eigen pc met nieuwe CPU
Is het nog belangrijk om ergens op te letten bij een tanktas?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Cameron
zei t tochquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Maandag droog en perioden met zon
Vanaf woensdag 11 gradent Begint volgende week
Moi ik vind een zwarte tanktas een beetje lomp en toerachtig staan op zo'n slanke SV.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:19 schreef Didiot het volgende:
Welk uiterlijk wordt er aangetast dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |