Ff ouwe koeien uit de plomp vissenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, motorlaarzen zijn ook niet gemaakt om te lopen zei je zelf![]()
Volgens mij heeft Riet een beetje spanning nodig in zijn leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja soort zoekt soort heeFagets!
![]()
Waar komt dat ineens vandaanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Riet een beetje spanning nodig in zijn leven.![]()
quote:
PatM Didiot reageert anders wel als zijnde het een discussie. >>quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, vind ik ook, maar volgens mij gaat het meer om de functionaliteit van zo'n ding....... sjeez, je lijkt wel een wijf![]()
En hij zegt ook dat het functionele dingen zijn ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:19 schreef Didiot het volgende:
Welk uiterlijk wordt er aangetast dan? Ik vind persoonlijk Bagstar hoezen niet mooi en dus het uiterlijk aantasten...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
wilde net op de motor stappen komt er ineens een hele donkere wolk aan,
Warmquote:Verwachting (middel)lange termijn
Meerdaagse verwachting van het KNMI.
Opgesteld op zaterdag 12 maart 2005, om 09.44 uur.
De eerste dagen vrij koud en nog enkele (winterse) buien. Vanaf dinsdag
overgang naar zacht tot zeer zacht weer met af en toe wat regen.
zo ma di wo do
Zonneschijn (%) 30 30 30 20 20
Neerslagkans (%) 70 30 30 40 50
Neerslagsom (mm) 2 0-1 0-1 0-1 0-3
Minimumtemp. (gr. C) 2 -1/+1 -1/+1 4/8 6/9
Middagtemp. (gr. C) 6 5/8 9/11 12/15 13/16
Windrichting W W Z ZW ZW
Windkracht (bft) 4 4 3 5 5
Vind het wel balen, was er helemaal van overtuigd dat ik nog even ging rijden,quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En mijn CR staat bij de overbuurman van FS in de schuur.
Hij belde vanochtend aan toen hij de hond ging uitlaten.
Ik moest nog douchen, hij zou 1-1.5 uur wegblijven en daarna had hij zijn fiets nodig uit de schuur.
We moesten even naar een verjaardag aan de overkant, en na een uur bel ik aan: geen buurman.
Na 1.5 uur nog eens: geen buurman. Nu al 6 keer aangebeld, en nog steeds niemand thuis.![]()
We wilde eigenlijk al 2.5 uur geleden wat activiteiten elder gaan doen en even snel de motor naar huis rijden.Nu blijf ik maar wachten alleen hier.
![]()
Even een andere compie installeren, en de afwas doen ..
.. wellicht is die vent al weer weg trouwens.
Ik vind het puur lelijk gewoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, je kan ook een rugzak meenemenOf met de auto gaan
Tanktasje is gewoon reuze handig....
Precies, ik vind het ook erg mooi zo'n permanente cover op je tank.quote:Trouwens, zo'n Bagster is wel erg mooi ja![]()
Op die zwarte FJR op de stand van de FJR Club zit ook zo'n Bagster.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:19 schreef Didiot het volgende:
Bovendien vind ik het niet zo praktisch afgezien van het feit dat je de tanktas gedeelte er makkelijk af kan halen maar het vervolgens een heel gedoe is om de hoes van je tank af te halen....
Ja als je erop ingesteld bent dat je wilt rijden........quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vind het wel balen, was er helemaal van overtuigd dat ik nog even ging rijden,![]()
ik had op mijn 1e motor ook een bagstertankcover, was echt reuze handig,quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:54 schreef Patrick281 het volgende:
Precies, ik vind het ook erg mooi zo'n permanente cover op je tank.
En handig tegen krasjes. Daarom snap ik dit niet >>
[..]
waarom moet je die hoes eraf halen.............
Ik vind het gewoon mooi staan zelfs.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo'n Bagster is idd permanent..... zit gewoon een ''gat'' in voor je tankdop
Het hoeft helemaal niet lelijk te staan, op deze Bandit staat het best goed, op de vorige idd niet zo
Best een leuk fietsje, heb er op afgereden bij het examen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had op mijn 1e motor ook een bagstertankcover, was echt reuze handig,
er zat ook nog een klein afsluitbaar zakje op,
[[url=http://img214.exs.cx/img214/115/hondacb450s2i1qk.th.jpg]afbeelding][/URL]
net ff ingescand![]()
is gemaakt op de avond dat ie verkocht was,
die uitlaten waren zeker niet ongeschonden,quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Best een leuk fietsje, heb er op afgereden bij het examen.
En het lijkt de uitlaat van de CR wel.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |