De manier waarop hij het uitlegt is in ieder geval weinig overtuigend, lekker de schuld in andermans schoen schuiven want ik ben een slaaf. Toen Frits zei dat hij in het boek verteld dat hij wel eens op de uitkijk heeft gestaan voor vriendjes die aan het inbreken waren: "ja, dat was echt overleven"!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
misschien heeft hij persoonlijk wel een aantal zeer negatieve ervaringen en voelt hij het toch zo. je kunt moeilijk commentaar hebben op hoe iemand iets voelt.
oftewel, ik heeft geen mening, weet er veel te weinig vanaf
Di Tomasso?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:34 schreef Staanplaats het volgende:
Ieder woord over deze man is teveel. Ze hadden gisteren beter meer aandacht kunnen besteden aan "DiTo" dan aan deze zelfoverschatte persoon
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:04 schreef pascalheister het volgende:
jammer maar want hij heeft wel een erg groot ego
Met die krulletjes van hem is die Mark van Bommel ook eigenlijk een stiekeme neger natuurlijk ...quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:25 schreef Erasmusch het volgende:
is it cos I is black [afbeelding]
Volgens winston werden 'ze' nog steeds gediscrimineerd door 'men' want Boateng, kluivert, seedorf, davids, Hasselbaink, melchiot en reiziger hoorden gewoon in oranje te staan
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef Doc het volgende:
nou, zo erg is het nou ook weer niet met hem hoor...
Het is nog geen 24 uur uitquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef gras het volgende:
Azijnblaters.
Iedereen z'n boek al gelezen?
Vraag ik om Booy dan? Ik ben alleen van mening, dat de afscheidsceremonie van een speler die plots is overleden meer aandacht verdient, dan een zelfoverschat ventje wat zich continu in de slachtofferrol wil plaatsen en zich op de borst kloptquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:58 schreef PLAE@ het volgende:
val ik in herhaling? leg uit.
overigens staanplaats. Vanavond zit Booy bij BvD. Gisteren had ie wel wat beters te doen he.
Strekking van het verhaal?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:24 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Interessant stuk in Sportweek.. Ik kan hem toch nog enigzins begrijpen...
quote:WINSTON BOGARDE: „De duurste reserve”
Boosheid beheerst zijn leven
NED. 1, 22.20 UUR
Hij staat bekend als kampioen bankzitten en recordhouder zakkenvullen. In KRO’s Profiel vanavond een portret van Winston Bogarde, die na vijftien jaar onlangs een punt zette achter zijn profcarrière. Zijn laatste wapenfeit: drie jaar lang bankzitter bij Chelsea.
De tragiek van ’Boga’ is dat veel mensen bij het horen van zijn naam zullen denken aan alle problemen die hij op en rond het voetbalveld veroorzaakte. Maar daarmee wordt zijn onstuimige voetballoopbaan met veel hoogtepunten in feite onrecht gedaan. Hij begon bij Sparta, maar zijn gloriejaren beleefde hij in dienst van Ajax als trots boegbeeld in de verdediging.
Achtergesteld
Maar de glans verdween op het moment dat de zwarte spelers zich achtergesteld voelden bij hun blanke teamgenoten. De meesten vertrokken naar het buitenland. Onder hen Winston Bogarde, die ook tijdens zijn buitenlandse avontuur strijd moest leveren tegen de volgens hem ’smerige wereld’ van het voetbal. „Eigenlijk is hij zijn hele leven al boos. Boos op de wereld, op zijn vader, de trainers, supporters, medespelers, zijn vrouwen”, zegt sportjournalist Marcel Rözer, die een biografie schreef over ’de mens achter de façade van ongenaakbaarheid’, die al vanaf zijn jongste jeugd moest knokken voor zijn positie.
Is ie al eens geweest, één sessie. Toen had hij het al bekeken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga het kijken.
Winston heeft een behoorlijk complex zo te lezen. Is professionele hulp niet een optie Winston?
Ik zeg niet dat ie liegt, ik geloof best dat ie zegt wat in z'n hoofd zit.. maar daar zit dan ook net het knelpuntquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:46 schreef MrSASO het volgende:
Zo dom en zielig is Bogarde niet hij vertelt volgens mij gewoon de waarheid over zijn eigen en zijn mede clubgenoten.
Waarom zou hij liegen??
quote:Voetbalsurinamert opgepakt
Breaking news: zojuist bereikt ons het bericht dat blingbling-Surinamert Winston Bogarde met zijn hagelnieuwe BMW-zoveel serie door de pliesie aan de kant is gezet. Kort daarop werd hij door de hermandad afgevoerd. Volgens onze bron (een hoestende man in een regenjas, u kent hem wel) Ging er een fikse woordenwisseling aan de arrestatie vooraf. Eventuele updates volgen maar de foto’s hebben wij alvast. U mag natuurlijk invullen waarom deze self made Surinamer door de kit is weggevoerd: a) drugs b) mishandeling c) beiden d) anders namelijk…Roept u maarrrrrrr.
Update: inderdaad, het is een BMW-6 serie...
Update 2: foto-inzender en man in regenjas Dev/0 weet ons te melden dat die auto volgens het kentekenregister op naam van Clarence Seedorf staat.
Winston buigt voor niemand!!!! Hij neemt gewoon een goede advocaat in de armquote:Op woensdag 5 april 2006 22:53 schreef SlodderJos het volgende:
Die negert gaat buigen!
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Winston buigt voor niemand!!!! Hij neemt gewoon een goede advocaat in de arm
Journalist: Winston, heb jij een computer?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:37 schreef Fatality het volgende:
[..]
vraag me af of die uberhaupt weet hoe Fok werkt. (nouja Maikuul weet t ook dus)
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Journalist: Winston, heb jij een computer?
Winston: Een computer?? Met mijn salaris?!?!?, ik heb er wel 1000!
Journalist: Maar weet je ook hoe ze aanmoeten?
Winston :![]()
Echt weer zo'n witte kutjournalist *slaat hem 3 keer op de neus*
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:47 schreef Fatality het volgende:
Ja dat is racisme he.. als ie blank was had ie zo door kunnen rijden.. al zat er een lijk achter z'n ruitenwissergeplakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |