abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32756732
pffff "wij zijn als slaven..."

Ieder woord over deze man is teveel. Ze hadden gisteren beter meer aandacht kunnen besteden aan "DiTo" dan aan deze zelfoverschatte persoon
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_32757081
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:05 schreef snellejelle het volgende:

[..]
misschien heeft hij persoonlijk wel een aantal zeer negatieve ervaringen en voelt hij het toch zo. je kunt moeilijk commentaar hebben op hoe iemand iets voelt.
oftewel, ik heeft geen mening, weet er veel te weinig vanaf
De manier waarop hij het uitlegt is in ieder geval weinig overtuigend, lekker de schuld in andermans schoen schuiven want ik ben een slaaf. Toen Frits zei dat hij in het boek verteld dat hij wel eens op de uitkijk heeft gestaan voor vriendjes die aan het inbreken waren: "ja, dat was echt overleven"!!!
pi_32759213
Dat verhaal ook over De Boertjes en Blind, dat dankzij hen en nog een paar jongens Ajax de 2e champions-league finale niet had gewonnen. Bogarde: "Je zag gewoon aan hen dat ze er niet vol voor wilden gaan" Van Dorp: Ja, maar hoe zag je dat dan Winston? Winston: Nou, gewoon, ik voelde het.
Schandalig om je medespelers van toen op die manier met leugens in diskrediet te brengen. Zit duidelijk nog flink wat oud zeer bij Winston.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 december 2005 @ 18:33:17 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_32761389
Ja het was tenenkrommende televisie.Wat een onzin kraamde die man uit zeg

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:52:27 #155
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32761831
Tering he, wat een lul is het... Dan vind ik Kluivert, Seedorf of Davids waar hij zich zich graag mee vergelijkt 100 maal sympathieker.

vrijdag 2 december 2005 @ 18:52:34 #156
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32761838
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:34 schreef Staanplaats het volgende:

Ieder woord over deze man is teveel. Ze hadden gisteren beter meer aandacht kunnen besteden aan "DiTo" dan aan deze zelfoverschatte persoon
Di Tomasso?

Ja die was bijzonder en heeft een hoop bereikt.
pi_32761886
Is deze reactie nou nodig Plae? Je valt in herhaling ook nog eens.
That's all folks!
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:58:02 #158
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32761955
val ik in herhaling? leg uit.

overigens staanplaats. Vanavond zit Booy bij BvD. Gisteren had ie wel wat beters te doen he.
pi_32762009
Ik doel op je standpunt over Di Tomasso.
That's all folks!
pi_32762074
jammer maar hij heeft wel een erg groot ego
pi_32762490
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:04 schreef pascalheister het volgende:
jammer maar want hij heeft wel een erg groot ego
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 december 2005 @ 19:30:06 #162
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32762644
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:25 schreef Erasmusch het volgende:
is it cos I is black [afbeelding]
Volgens winston werden 'ze' nog steeds gediscrimineerd door 'men' want Boateng, kluivert, seedorf, davids, Hasselbaink, melchiot en reiziger hoorden gewoon in oranje te staan
Met die krulletjes van hem is die Mark van Bommel ook eigenlijk een stiekeme neger natuurlijk ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:31:45 #163
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32762682
't Lijkt wel een Portugees.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32762723
Azijnblaters.

Iedereen z'n boek al gelezen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 december 2005 @ 19:33:38 #165
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32762730
nou, zo erg is het nou ook weer niet met hem hoor...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:34:54 #166
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32762757
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef Doc het volgende:
nou, zo erg is het nou ook weer niet met hem hoor...
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32763018
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef gras het volgende:
Azijnblaters.

Iedereen z'n boek al gelezen?
Het is nog geen 24 uur uit .
slettebak [@] gmail.com
pi_32763196
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:58 schreef PLAE@ het volgende:
val ik in herhaling? leg uit.

overigens staanplaats. Vanavond zit Booy bij BvD. Gisteren had ie wel wat beters te doen he.
Vraag ik om Booy dan? Ik ben alleen van mening, dat de afscheidsceremonie van een speler die plots is overleden meer aandacht verdient, dan een zelfoverschat ventje wat zich continu in de slachtofferrol wil plaatsen en zich op de borst klopt

Bogarde, die moet lekker met Tuur een clubje oprichten.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_33128295
Interessant stuk in Sportweek.. Ik kan hem toch nog enigzins begrijpen...
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:25:57 #170
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33128350
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:24 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Interessant stuk in Sportweek.. Ik kan hem toch nog enigzins begrijpen...
Strekking van het verhaal?
A.M.A.B
pi_33129493
Er lopen allemaal hypocrieten en huichelaars rond in de voetballerij. Zelf vind hij dat hij 'straight' is gebleven door de waarheid te vertellen en de consequenties van zijn daden te nemen. Ook de in het boek gegeven tip dat je het best een kamer bij de lift kan nemen (om tijdens trainingskampen vrouwen naar binnen te smokkelen) ziet hij als iets dat mensen in zijn omgeving pijn kan doen, maar hij is er wel eerlijk in.
Verder vertelt hij over zijn tijd bij Chelsea; hij voelde zich vernederd door mee te trainen met de jeugd etc. (Chelsea zou hem zo willen wegjagen), maar hij besloot toch om te blijven omdat hij, zoals de titel van het boek het al zegt, voor niemand buigt en omdat hij recht had op elke cent die hem beloofd was. Desondanks hield hij wel hoop dat het goed zou komen. Na zijn tijd bij Chelsea ging het mis omdat clubs naar zijn imago keken i.p.v. zijn voetbalkwaliteiten.
Ook kijkt hij terug op zijn tijd bij Ajax, over de verloren CL-finale van 1996 met de vermoedelijke dopinggebruikers van Juventus, die overigens wél de wil hadden om te winnen. Dat ontbrak bij sommige spelers van Ajax (Broertjes De Boer, Blind), en uiteindelijk leidde het tot de onenigheid binnen de spelersgroep van Oranje op het EK in datzelfde jaar. Guus Hiddink kon daar niets aan doen, en Bogarde heeft bewondering op de manier waarop Hiddink het team in 1998 heeft neergezet. Louis van Gaal gaf daarentegen de beste trainingen, maar 'op andere vlakken kan hij nog heel wat leren van Guus. Bij Hiddink klopt het totaalplaatje beter'.
Bogarde is bovendien geen fan van het selectiebeleid van Marco van Basten. Hij vind dat hij niet de beste spelers heeft geselecteerd, en het ontbreekt nog aan klootzakken in het team; Davids heeft zoiets allebei en als hij vervolgens begint over dat Seedorf, Melchiot, Hasselbaink, Zenden en Kluivert hetzelfde zouden kunnen doen als spelers uit de huidige selectie, wordt zijn kijk op de tegenstelling blank-zwart ook weer duidelijk (met uitzondering van Zenden natuurlijk). Het niet hardop durven zeggen van dat gegeven duidt ook weer op de verkapte manier waarop dat gebeurt.
Daarnaast hebben ze het nog over hoe hij in Suriname het voetbal op poten wil zetten en hoe zijn achtergrond meespeelde bij zijn keuzes. Zo wilde hij financieel onafhankelijk zijn omdat we toch maar in een 'materialistische kutwereld' leven. De dood van zijn moeder, aan wie hij een huis beloofd had, grijpt hem nog steeds aan, en dit is ook de reden waarom hij niet al is gestopt op 28-jarige leeftijd, omdat zij niet zou hebben gweild dat hij op zijn hoogtepunt stopte.
Al met al zegt hij dat hij bikkelhard is geworden door de smerige voetbalwereld en dat hij nooit meer de vriendelijke en rustige Winston van vroeger zal worden.

Hopelijk vat dit het een beetje samen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mighty_Mouse op 16-12-2005 12:09:13 ]
pi_36255250
TV TIP!!!
quote:
WINSTON BOGARDE: „De duurste reserve”

Boosheid beheerst zijn leven

NED. 1, 22.20 UUR

Hij staat bekend als kampioen bankzitten en recordhouder zakkenvullen. In KRO’s Profiel vanavond een portret van Winston Bogarde, die na vijftien jaar onlangs een punt zette achter zijn profcarrière. Zijn laatste wapenfeit: drie jaar lang bankzitter bij Chelsea.

De tragiek van ’Boga’ is dat veel mensen bij het horen van zijn naam zullen denken aan alle problemen die hij op en rond het voetbalveld veroorzaakte. Maar daarmee wordt zijn onstuimige voetballoopbaan met veel hoogtepunten in feite onrecht gedaan. Hij begon bij Sparta, maar zijn gloriejaren beleefde hij in dienst van Ajax als trots boegbeeld in de verdediging.

Achtergesteld
Maar de glans verdween op het moment dat de zwarte spelers zich achtergesteld voelden bij hun blanke teamgenoten. De meesten vertrokken naar het buitenland. Onder hen Winston Bogarde, die ook tijdens zijn buitenlandse avontuur strijd moest leveren tegen de volgens hem ’smerige wereld’ van het voetbal. „Eigenlijk is hij zijn hele leven al boos. Boos op de wereld, op zijn vader, de trainers, supporters, medespelers, zijn vrouwen”, zegt sportjournalist Marcel Rözer, die een biografie schreef over ’de mens achter de façade van ongenaakbaarheid’, die al vanaf zijn jongste jeugd moest knokken voor zijn positie.
pi_36255466
Ik ga het kijken.

Winston heeft een behoorlijk complex zo te lezen. Is professionele hulp niet een optie Winston?
The gum you like, is coming back in style.
pi_36256227
Count me in!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36257911
Tis net een marokaan... gelijk zeiken dat het door je afkomst komt dat je niet gewaardeerd word...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')