abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:08:57 #126
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32172095
quote:
'Per wedstrijd een miljoen voor Bogarde'

11/11/2005 9 :47

Ook in Engeland is het afscheid van Winston Bogarde niet onopgemerkt gebleven. Zo pakte The Independent de rekenmachine bij de hand om te becijferen wat het verblijf van de Rotterdammer kostte.

In vier jaar tijd speelde Bogarde twaalf wedstrijden voor Chelsea, berekende The Independent. Vier keer startte hij in de basis. Aangezien de verdediger een weeksalaris van 40.000 pond opstreek (iets meer dan twee miljoen pond per jaar), betekende dat een bedrag van 693.333 pond per gespeelde wedstrijd: net iets meer dan een miljoen euro. Of drie miljoen euro per basisplaats.

De kwaliteitskrant stipte nog meer aan. Bijvoorbeeld dat Gianluca Vialli ontkent dat hij de beslissing had genomen om Bogarde naar Chelsea te halen. De coach, die vlak na Bogarde's komst werd ontslagen, wijst naar toenmalig technisch directeur Colin Hutchinson. En die geeft op zijn beurt de Italiaan de schuld van de dure misser.

De krant bestempelt Bogarde vervolgens als symbool van de hebzucht van de spelers ontstaan door het Bosman-arrest én als voorbeeld van de waanzin van clubs om transfervrije spelers met een grote naam tegen enorme bedragen vast te leggen.
Best betaalde speler ooit
pi_32173720
geweldig verhaal geef hem groot gelijk dat hij zijn contract uitdiende
één miljoen per wedstrijd

die krant vergeet wel nog even zijn tekengeld, zal ook geen schijntje zijn geweest denk ik.
pi_32174300
haha geweldig. Dat zal Chelsea leren.
pi_32174316
Bogarde zou natuurlijk pas echt cool zijn geweest als hij al die tijd in een rijtjeshuis had gewoond en 90% van zijn salaris aan goede doelen had gedoneerd..
pi_32748661
Iemand gister het interview met hem gezien bij ned2?

wat een ongelooflijke loser is die Bogarde zeg
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:06:22 #131
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32748695
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:04 schreef 2Drix het volgende:

nee niet gezien ..

Wat zei ie allemaal?
pi_32749034
Beetje triest figuur inderdaad; een ongelooflijke zuurpruim die op Jan en alleman af zit te geven terwijl ie toch een mooie carriere achter de rug heeft. Dat hij er niet het maximale uit heeft gehaald, zoals hij zelf toegeeft, ligt toch echt grotendeels aan hem zelf. Je hebt van je hobby je beroep gemaakt, maar dan kies je er wel voor om bij Chelsea te verpieteren omdat je zo'n fantastisch contract hebt waar je de jaren daarvoor 'keihard voor gewerkt hebt'. Als je dat belangrijker vindt dan plezier hebben in wat je doet, klopt er toch iets niet denk ik.

Bovendien zeikt ie maar over hoe bevooroordeeld iedereen wel niet is t.a.v. 'onze zwarte medemens', als er iemand bevooroordeeld is dan is hij het wel...
pi_32749809
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:04 schreef 2Drix het volgende:

helaas. gemist. vergeten de video in te stellen
geweldige titel voor zijn boek, ga het zeker kopen
pi_32749897
Zou ie zelf geschreven hebben ... ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eerlijk gezegd.
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:05:49 #135
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32749914
hijs grappig
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:07:04 #136
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32749939
Wat een clichébestigende attitude heeft die Biogarde zeg. Prototype domme, op simpele statussymbolen geilende rapper.

En dan constant die slachtofferrolzweem die er bij hem omheenhangt. Ook weer zo typisch.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:08:33 #137
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32749976
Hahahaha, wat moest ik lachen gisteren.

Bogarde, sukkel.
A.M.A.B
pi_32749985
Deze neger buigt voor niemand
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:16:52 #139
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32750148
hij blijft stoer
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_32750204
quote:
Op woensdag 9 november 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:
Hij zou een hippe strandtent moeten openen: Bogy's beachbar of zo
Ik denk dat Bogarde zichzelf zo serieus neemt, dat niemand Bogey mag zeggen.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32750211
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:16 schreef Elvislives het volgende:
hij blijft stoer
Ik vind 'm zwaar arrogant.
pi_32750317
is it cos I is black
Volgens winston werden 'ze' nog steeds gediscrimineerd door 'men' want Boateng, kluivert, seedorf, davids, Hasselbaink, melchiot en reiziger hoorden gewoon in oranje te staan
pi_32750339
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:25 schreef Erasmusch het volgende:
is it cos I is black [afbeelding]
Volgens winston werden 'ze' nog steeds gediscrimineerd door 'men' want Boateng, kluivert, seedorf, davids, Hasselbaink, melchiot en reiziger hoorden gewoon in oranje te staan
Ik vind dat maar een byzonder vervelende aantijging.
pi_32750399
quote:
over beopaalde spelers heeft hij gelijk dat ze in oranje horen, vind ik. maar dat ligt, volgens mij, niet aan hun huidskleur, meer aan het vreemde selectiebeleid van M.
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:39:13 #145
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32750677
quote:
In alle objectiviteit kun je moeilijk stellen dat Kluiver en Reiziger op dit moment in Oranje horen.
De eerste speelt nooit en de tweede is zwaar uit vorm.

Biogarde beticht Van Basten indirect van racisme, ik vind het nogal wat.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:59:22 #146
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32753968
Hij viel wat mij betreft gisteren een beetje door de mand
pi_32755433
Hij had het zelfs over de slavernij

Wat een debiel, 40 jaar geleden was de beste voetballer ter wereld al een neger en dan zeiken dat ze al zo lang niet de waardering krijgen die ze verdienen als zwarten
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:00:58 #148
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32755707
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:51 schreef Bananenman het volgende:

Wat een debiel, 40 jaar geleden was de beste voetballer ter wereld al een neger en dan zeiken dat ze al zo lang niet de waardering krijgen die ze verdienen als zwarten
Als Bananenman zijnde kun jij het weten...

wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32755871
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:51 schreef Bananenman het volgende:

misschien heeft hij persoonlijk wel een aantal zeer negatieve ervaringen en voelt hij het toch zo. je kunt moeilijk commentaar hebben op hoe iemand iets voelt.
oftewel, ik heeft geen mening, weet er veel te weinig vanaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')