Ik zeg niet dat ie liegt, ik geloof best dat ie zegt wat in z'n hoofd zit.. maar daar zit dan ook net het knelpuntquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:46 schreef MrSASO het volgende:
Zo dom en zielig is Bogarde niet hij vertelt volgens mij gewoon de waarheid over zijn eigen en zijn mede clubgenoten.
Waarom zou hij liegen??
quote:Voetbalsurinamert opgepakt
Breaking news: zojuist bereikt ons het bericht dat blingbling-Surinamert Winston Bogarde met zijn hagelnieuwe BMW-zoveel serie door de pliesie aan de kant is gezet. Kort daarop werd hij door de hermandad afgevoerd. Volgens onze bron (een hoestende man in een regenjas, u kent hem wel) Ging er een fikse woordenwisseling aan de arrestatie vooraf. Eventuele updates volgen maar de foto’s hebben wij alvast. U mag natuurlijk invullen waarom deze self made Surinamer door de kit is weggevoerd: a) drugs b) mishandeling c) beiden d) anders namelijk…Roept u maarrrrrrr.
Update: inderdaad, het is een BMW-6 serie...
Update 2: foto-inzender en man in regenjas Dev/0 weet ons te melden dat die auto volgens het kentekenregister op naam van Clarence Seedorf staat.
Winston buigt voor niemand!!!! Hij neemt gewoon een goede advocaat in de armquote:Op woensdag 5 april 2006 22:53 schreef SlodderJos het volgende:
Die negert gaat buigen!
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Winston buigt voor niemand!!!! Hij neemt gewoon een goede advocaat in de arm
Journalist: Winston, heb jij een computer?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:37 schreef Fatality het volgende:
[..]
vraag me af of die uberhaupt weet hoe Fok werkt. (nouja Maikuul weet t ook dus)
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Journalist: Winston, heb jij een computer?
Winston: Een computer?? Met mijn salaris?!?!?, ik heb er wel 1000!
Journalist: Maar weet je ook hoe ze aanmoeten?
Winston :![]()
Echt weer zo'n witte kutjournalist *slaat hem 3 keer op de neus*
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:47 schreef Fatality het volgende:
Ja dat is racisme he.. als ie blank was had ie zo door kunnen rijden.. al zat er een lijk achter z'n ruitenwissergeplakt.
als negers gaan na denken bedoel je?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er allemaal met die jongen gebeurd vraag ik me af. Die bank heeft hem geen goed gedaan, hij is gaan nadenken. En dan gaat het mis.
Niet echt een fan alwel ik hem wel hoog had zitten toen hij nog voetbalde. Hij heeft wel degelijk gelijk over de voetbalwereld, en ik denk dat je nooit meer zoiets zal horen van een speler.quote:
Alleen kleine blanke jongetjes in Amsterdam-Zuid en Kralingen in Rotterdam.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef Erasmusch het volgende:
Zouden er voor zn bling ook geen negers zijn uitgebuit door kwaadaardige blanke goudbaronnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |