Popje, we hebben het hier over een samenkomst der hooligans, niet te vergelijken met de reguliere fokmietsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:28 schreef popolon het volgende:
Meets are bad.
Als je kijkt wat voor rotzooi er elke keer weer van komt
Fok is eigenlijjk een best behoorlijke inteelt digitale pipo de clownshow.
Wel vermakelijk om te lezen soms hoe sommige drollen op hun bek gaan
k zal wat kroos voor je meebrengenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Jij gaat mij alles maar eens uitliggen eendje op de meet.
Snoer me de mond, ik zing niet, jij spettert ok ?
Ok, kan ik me héél iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Popje, we hebben het hier over een samenkomst der hooligans, niet te vergelijken met de reguliere fokmiets
Waarom denk je datquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:36 schreef rubbereend het volgende:
idd op normale fokmeets wordt nogal wat geneukt en speeksel uitgewisseld als ik de verhalen mag geloven dat zal hier lastig worden
In Aussieland kom je alleen met een heel goede reden, net zoals de VS en NL tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Oh over emigreren gesproken, het oudste bluezzekind is in de weer met visa voor een half jaar 'vakantie' Down Under. Om daar zijn emigratie in voor te bereiden
De 'groep' waar ie bijna een jaar in heeft gezeten heeft verschillende belangrijke projekten die het welzijn van de aboriginals aangaan. Daar wordt ie uiteindelijk voor gevraagd en is het makkelijk binnenkomen. (zeer kort/beknopt)quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:37 schreef popolon het volgende:
In Aussieland kom je alleen met een heel goede reden, net zoals de VS en NL tegenwoordig.
Welke is dat?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat
JustTuffie en ik zoenen wel graag.... (o.a.)
Nah de voorgeschiedenis van hem heeft bij mij een dubbele bodem.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:46 schreef popolon het volgende:
Aha.
't Blijft lastig, ik weet het.
Mijn vader overleed vrij onverwachts toen ik wist wat ik wilde. Veel gesprekken over gehad met m'm ma maar als ik nu niet ga krijg ik een trap na van haar als ik het niet zou doen , dilemma had ik wel, nu niet meer
Laat gaan, hou contact, ga eens langs.
't klinkt simpel, is het niet maar bellen naar dat soort landen kost tegenwoordig ook niks, nog goedkoper dan lokaal bellen
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Rubbereend komt maar gewoon naar de meet...
Buitenom niet nader te noemen mensen is het echt niet eng hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |