oké dan, dat zijn wel kippies in de breedste zin van 't woord.... oplettend hoor!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Kip #1
[afbeelding]
[afbeelding]
Kip #2
[afbeelding]
Kip #3
[afbeelding]
Kip #4: Sleutelhanger Lizzy
Nu de rest van de Turken en Marokkanen nogquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen tulpen uit Amsterdam, maar Turken in Volendam... (ONM, WO. 16-03-2005)
ach ik vond 't invriesprojectje van Vic best aannemelijk....quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:12 schreef pberends het volgende:
Wat zijn soaps toch ongeloofwaardig.
Deze week werd het invriesproject zelfs gebruikt in de Amerikaanse advocatenserie 'Boston Legal' (erg grappige serie trouwens van de makers van 'Ally McBeal', met Trekkies William 'captain Kirk' Shatner en Rene 'Odo' Auberjonois, Candice 'Murphy Brown' Bergen en Golden Girl Betty White). Een advocaat op leeftijd wilde via de rechter afdwingen dat zijn lichaam ingevroren werd. Miguel krijgt gezelschap in z'n koelcel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:38 schreef babette21 het volgende:
ach ik vond 't invriesprojectje van Vic best aannemelijk....
klopt, ik heb die idd gezien....quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Deze week werd het invriesproject zelfs gebruikt in de Amerikaanse advocatenserie 'Boston Legal' (erg grappige serie trouwens van de makers van 'Ally McBeal', met Trekkies William 'captain Kirk' Shatner en Rene 'Odo' Auberjonois, Candice 'Murphy Brown' Bergen en Golden Girl Betty White). Een advocaat op leeftijd wilde via de rechter afdwingen dat zijn lichaam ingevroren werd. Miguel krijgt gezelschap in z'n koelcel.![]()
Jaaa! Die naam klonk al zo bekend in de oren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:27 schreef soapie het volgende:
Viel me trouwens gister op dat Ylias tijdens dat verschrikkelijke Volendam gebeuren ineens "Aishe"
riep. Een verwijzing naar de oude Elif, die Aishe speelde in Fort Alpha?????![]()
Misschien wordt die sneeuw ons vandaag wel bespaard, maar de rest lijkt me ook niet echt bijzonder.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Donderdag 17 maart
Alleen met serieuze dreigementen kan Bettina Renee tot de orde roepen. Stephan blijkt een dubbelleven te leiden. Bettina zet haar plan in werking om Pascal van Yvonne af te troggelen. Juist als ze samenwoonplannen met Renee heeft, realiseert Marjolein zich dat ze zwaar verliefd is op Niels. Ilyas en Elif zouden het liefst voor altijd samenzijn, maar Elif moet terug naar Turkije.
Die kippen van Ado zijn nog te stom om te winnen van Heerenveen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:03 schreef haagse_elfje het volgende:
hier in den haag hadden ze een beter inburgeringscursus gehad, gratis wedstrijdje ADO met sjaal
Net als dat oerlelijke molentje en die klompen!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Haar familie kan toch best nog wel even wachten op die pizza-pan.![]()
Joost heeft ook zo'n molentje op z'n nachtkastje staan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:55 schreef soapie het volgende:
Net als dat oerlelijke molentje en die klompen!!!![]()
Dat moet je niet te hard roepen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt het aan mij of werkt alles nu naar behoren?
Die heeft ook smaak....quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Joost heeft ook zo'n molentje op z'n nachtkastje staan.
Het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt het aan mij of werkt alles nu naar behoren?
In die film met Tygo Gernandt????? Hoorde op de achtergrond iets erover, maar verder niet gevolgd.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Gürkan Kücüksentürk heeft een rolletje gescoord in een film.
quote:NIEUW GEZICHT VOOR RTL SHOP
RTL Shop is een programma waarin producten worden aangeboden op het gebied van koken, schoonheid, gezondheid, sieraden, kleding en techniek en wordt dagelijks uitgezonden op RTL4 en RTL5. RTL Shop was al een tijdje op zoek naar een goede vervanger voor presentator Nol Roos. De nieuwe presentator die aan de zijde gaat staan van co-presentatrice Vanessa Thuyns is presentator, acteur en voice-over Marco Verhagen.
Marco Verhagen is al geruime tijd werkzaam als voice-over van diverse TV programma’s als SBS 'Shownieuws', Yorin’s 'Best of Shopping' en 'DVDToppers.nl' van NET5. Als acteur is Marco te zien geweest in de commercials van kredietverstrekker 'Frisia' en verschillende series als 'Westenwind', 'Rozengeur & Wodkalime' en 'Goudkust'. Ook was hij te zien in het programma 'de Perfecte Partner' Tegenwoordig is hij regelmatig te zien als hotelmanager in 'Onderweg naar Morgen'. Tevens presenteert Verhagen een drietal programma’s, 'ShowGallery' – 'Alles over Wonen' – 'RegioBusiness', voor de Rotterdamse commerciële regionale zender RNN7. Op maandag 21 maart is de eerste opnamedag.
BRON: rtlnl.web-log.nl
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:08 schreef soapie het volgende:
In die film met Tygo Gernandt????? Hoorde op de achtergrond iets erover, maar verder niet gevolgd.....
quote:Tygo Gernandt in komedie Het Schnitzelparadijs
Gepubliceerd op dinsdag 15 maart 2005
AMSTERDAM (ANP) - Tygo Gernandt speelt een van de hoofdrollen in Het Schnitzelparadijs. Deze komedie gaat over de belevenissen van de Marokkaanse jongen Nordip, gespeeld door debutant Mounir Valentyn. De opnames beginnen woensdag, meldt distributeur Independent Films dinsdag.
De andere hoofdrollen zijn voor Bracha van Doesburgh (Vet Hard!), Linda van Dijk (Floris), Mohammed Chaara (Shouf Shouf Habibi!), Mimoun Oaissa (Shouf Shouf Habibi!) en Frank Lammers (De Dominee). De regie van Het Schnitzelparadijs, gebaseerd op de gelijknamige roman van Khalid Boudou, is in handen van Martin Koolhoven (De Grot, Het Zuiden).
De 18-jarige Nordip kan goed leren, waardoor de Marokkanen hem als de belofte van hun gemeenschap zien. Hij wil niet aan deze verwachtingen voldoen en kiest voor een baantje als afwashulp in motel De Blauwe Gier. Nordip wordt verliefd op Agnes (Bracha van Doesburgh), het nichtje van de eigenaar. Agnes staat onder grote druk van haar ouders, die willen dat zij het motel overneemt. Agnes ziet dat niet zitten. Nordip probeert zijn geliefde ervan te overtuigen tegen de wens van haar ouders in te gaan.
De film is vanaf september in de bioscoop te zien.
BRON: www.planet.nl
Ga ik persoonlijk voor zorgen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:40 schreef babette21 het volgende:
sneeuw?!??!??
Je bedoelt "Het Shoarmaparadijs"?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Zo te zien is Gürkans rol in 'Het Schnitzelparadijs' even groot als in ONM.
Ilyas is een van de vele overbodige personages in ONM.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:22 schreef soapie het volgende:
Precies mijn gedachte.....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je bedoelt "Het Shoarmaparadijs"?
Oh nee, Stephan is wel geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |