quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:03 schreef BobRooney het volgende:
las het op geenstijl.nl ...leuke opmerking was nog "vandaar dat hij zo populair is bij onze oosterburen""
WW2 heeft de geschiedenis wel een klein beetje beinvloed en er zijn wel een paar mensen bij gestorven dus misschien kan het geen kwaad dat dan eventjes 1 of 2 minuten in stilte te herdenken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:06 schreef plakkert- het volgende:
Het zal mij ook eerlijk gezegd een worst wezen. We zijn een paar generaties verder, dus waarom zou je dat nu nog herdenken? Er zijn nog maar weinig mensen in leven die dat mee hebben gemaakt.
Hersendood is hij blijkbaar al.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:27 schreef haagse_elfje het volgende:
wannneer gaat Jantje dood?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:03 schreef BobRooney het volgende:
las het op geenstijl.nl ...leuke opmerking was nog "vandaar dat hij zo populair is bij onze oosterburen""
Sinds wanneer is Jantje Smit representatief voor de hedendaagse jeugd?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:33 schreef -calimero- het volgende:
Helaas geeft dit ook wel weer aan hoe de jeugd van tegenwoordig denkt...![]()
Ik vind dit anders wel echt 't toppunt van domheid. Net als die Jan Smit.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:52 schreef Pronk het volgende:
Ik vind het wel meevallen, ik denk eigenlijk dat er nog veeeeel meer mensen zijn (waaronder ik) die het gewoon niets boeit.
Punt is dat de meeste bekende nederlanders er dan een lulverhaal omheen hangen en uiteindelijk geen antwoord geven. Jan is tenminste zo eerlijk om te zeggen dat het hem geen ruk kan schelen!
Is hij dan opeens dom? Volgens mij is hij gewoon heel eerlijk!
bron: BNN & http://www.testresearch.nl/werk/racgroene.htmlquote:Onder de acht ‘prominenten’ bij een avondvullende intelligentietest die BNN in 2002 uitzond, werd de laagste score gemeten bij bokser Regilio Tuur. Toen de presentatoren na de test de antwoorden met de prominenten doornamen, bleek het bij een getallenreeksje de bedoeling om ergens de wortel uit te trekken. Heel BNN-kijkend Nederland zag vervolgens hoe de zwarte bokser Tuur zich afvroeg wat penen er nu weer mee te maken hadden.
Ik vind het wel dom als je niet weten dat de dodenherdenking s'avonds is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:52 schreef Pronk het volgende:
Is hij dan opeens dom? Volgens mij is hij gewoon heel eerlijk!
Hij is ook zo gewoon geblevenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:25 schreef haagse_elfje het volgende:
hij zegt het wel eerlijk...
maakt hij fans mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |