Weet niet waar ik moet beginnen...
Dat er tekentjes op huizen worden geschreven zodat dieven weten wat er in ligt. Dat is echt een van de domste dingen die ik ooit gehoord heb. Ik bedoel, omfg, ik hoef dit niet uit te leggen hoop ik.
Dat uitsmeiters (uitsmijters? damn) allemaal dronken zijn. Dit klinkt niet dom, tot een maat vertelde waarom het zo is: "Omdat ze anders niet tegen iemand kunnen vechten die dronken is, want die kan geen pijn voelen van de drank. Dus ze moeten dronken zijn om goed te kunnen vechten..."
Omfg!
Zelfde maat (was vroeger niet zo dom, nu is hij verslaafd aan wiet): Hij beweerde dus dat werken als barman/vrouw bij een groot feest (10.000 + man) één van de relaxte bijbaantjes is die er zijn. Dat je dan bijna niks hoeft te doen en dat je dan gewoon kan dansen achter de bar. Yeah right...
Zelfde maat (werd behoorlijk dom):
Hij had dus zijn scooter kapot gereden toen hij voor de laatste week verzekerd was. Omdat hij dan een nieuwe scooter zou krijgen. Hehe, hij was wel nog zo slim om all risk verzekerd te zijn, zn scooter staat nu (2 jaar later) nog steeds in zn schuur. Hij heeft 300 euro gekregen
![]()
...