oké dan, dat zijn wel kippies in de breedste zin van 't woord.... oplettend hoor!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Kip #1
[afbeelding]
[afbeelding]
Kip #2
[afbeelding]
Kip #3
[afbeelding]
Kip #4: Sleutelhanger Lizzy
Nu de rest van de Turken en Marokkanen nogquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen tulpen uit Amsterdam, maar Turken in Volendam... (ONM, WO. 16-03-2005)
ach ik vond 't invriesprojectje van Vic best aannemelijk....quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:12 schreef pberends het volgende:
Wat zijn soaps toch ongeloofwaardig.
Deze week werd het invriesproject zelfs gebruikt in de Amerikaanse advocatenserie 'Boston Legal' (erg grappige serie trouwens van de makers van 'Ally McBeal', met Trekkies William 'captain Kirk' Shatner en Rene 'Odo' Auberjonois, Candice 'Murphy Brown' Bergen en Golden Girl Betty White). Een advocaat op leeftijd wilde via de rechter afdwingen dat zijn lichaam ingevroren werd. Miguel krijgt gezelschap in z'n koelcel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:38 schreef babette21 het volgende:
ach ik vond 't invriesprojectje van Vic best aannemelijk....
klopt, ik heb die idd gezien....quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Deze week werd het invriesproject zelfs gebruikt in de Amerikaanse advocatenserie 'Boston Legal' (erg grappige serie trouwens van de makers van 'Ally McBeal', met Trekkies William 'captain Kirk' Shatner en Rene 'Odo' Auberjonois, Candice 'Murphy Brown' Bergen en Golden Girl Betty White). Een advocaat op leeftijd wilde via de rechter afdwingen dat zijn lichaam ingevroren werd. Miguel krijgt gezelschap in z'n koelcel.![]()
Jaaa! Die naam klonk al zo bekend in de oren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:27 schreef soapie het volgende:
Viel me trouwens gister op dat Ylias tijdens dat verschrikkelijke Volendam gebeuren ineens "Aishe"
riep. Een verwijzing naar de oude Elif, die Aishe speelde in Fort Alpha?????![]()
Misschien wordt die sneeuw ons vandaag wel bespaard, maar de rest lijkt me ook niet echt bijzonder.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Donderdag 17 maart
Alleen met serieuze dreigementen kan Bettina Renee tot de orde roepen. Stephan blijkt een dubbelleven te leiden. Bettina zet haar plan in werking om Pascal van Yvonne af te troggelen. Juist als ze samenwoonplannen met Renee heeft, realiseert Marjolein zich dat ze zwaar verliefd is op Niels. Ilyas en Elif zouden het liefst voor altijd samenzijn, maar Elif moet terug naar Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |