Kan ik inkomen :-) Inclusief mezelf ... ik luister slecht naar mods, neem te weinig tijd om goede antwoorden te geven en ben lelijk ...quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef static het volgende:
Elke. Lijkt me evident.
hou je nou op te stalken?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:57 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik haat DePresident
Ik haat Hallo_Mensen
Eh... verder zijn er nog wel een hoop knurften maar niet noemenswaardig
maar je houdt toch nog wle van mij he lekker dierquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:57 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik haat DePresident
Ik haat Hallo_Mensen
Eh... verder zijn er nog wel een hoop knurften maar niet noemenswaardig
Dan worden we in ieder geval erkend op deze zieke planeetquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:59 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wil je nu dat ik jouw naam noem?
Jij bent de ega van Armanimania he? In dat geval.....quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:59 schreef Neva het volgende:
[..]
maar je houdt toch nog wle van mij he lekker dier![]()
![]()
Dat zegt meer over jouw neus dan over kastaquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:02 schreef elcastel het volgende:
Ik haat Kasta, elke keer als ik een leuke vrouw zie op het forum, kaapt ie haar voor mijn neus weg.
Waardeloos.
jips mijn mannetjequote:Op donderdag 10 maart 2005 01:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij bent de ega van Armanimania he? In dat geval.....
Ja![]()
![]()
Dan zal dat met die haat ook nog wel meevallen dus...quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:02 schreef elcastel het volgende:
Ik haat Kasta, elke keer als ik een leuke vrouw zie op het forum,
Je stijgt op m'n haatmeterquote:
je bent niet te hatenquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef laffer het volgende:
dat ik hier nog niet ben genoemd verbaast me![]()
Bij mij sta je genoteert als mijn favoriete userquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef laffer het volgende:
dat ik hier nog niet ben genoemd verbaast me![]()
DePresident is een goede keuzequote:Op donderdag 10 maart 2005 01:34 schreef DeusExMachina het volgende:
In de avond is er altijd slowchat en dan komen de namen Ruis en DP soms voorbij![]()
. Zelf ken ik ze niet echt
.
Ik kan me geheel vinden in die mening. Inderdaad een kutuser eersteklas.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:06 schreef P8 het volgende:
o ik moet ook nog,
diego(..)maradona is een sukkel. ik erger me aan zijn posts, er komt niks zinnigs en doordachts uit die kerel
quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:37 schreef HeLLuM het volgende:
Static is echt een lul..
En dat zonder hem te kennen.
net als 99.999% van Fok!. die 0,001% is DPquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:35 schreef Meki het volgende:
ik haat Meki
Als je zo graag wilt bij deze.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:25 schreef laffer het volgende:
nog steeds niemand die mij haat![]()
zit ik godverdomme 2 toetsenborden te verslijten om grof te posten, te sarren en niemand haat mij![]()
laffer is liefquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als je zo graag wilt bij deze.
laffer
Precies niet om druk maken dus.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Och, het is maar Fok.
Ik hoop dat dit een geintje is,vrouwen zoeken op een forum?Hoe kan je hier iemand haten?quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:02 schreef elcastel het volgende:
Ik haat Kasta, elke keer als ik een leuke vrouw zie op het forum, kaapt ie haar voor mijn neus weg.
Waardeloos.
Strontvlieg!quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:35 schreef DePresident het volgende:
Niemand. Ik vind iedereen aardig.
P8, heb je unblocked
ik vind pauper een k*twoordquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef 2dope het volgende:
Paul hou je plaat met je paupertopics ;/
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:23 schreef AmeNoMinaka het volgende:
ik heb een schijthekel aan al die schijtlimburgers
Ik ook. Maar dan alleen aan de schijtlimburgers. De rest van de Limburgers mag ik wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:23 schreef AmeNoMinaka het volgende:
Ik ook. Alle drie.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De rest van de Limburgers mag ik wel.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb een schijthekel aan mezelf!
Of moet ik dit posten in R&P?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:54 schreef Aurelium het volgende:
Conflict
Elke keer klik ik automatisch op zijn topics vanwege de topictitel en dan net voordat het topic weergeven wordt zie ik dat de topicstarter conflict is. In paniek probeer ik dan nog de stop knop te vinden, maar dan is het al te laat. Weer een topic geopend met alleen 'hoi' erin of iets dergelijks
Elcastel maakt nooit geintjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:28 schreef klootje het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een geintje is,vrouwen zoeken op een forum?Hoe kan je hier iemand haten?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ik vind dat irriteren eigenlijk best lekker.
hij een lul.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:18 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Lieverd, schat, poepertje, beflapje, vertel er ook even bij waarom
Goed dat je je meldtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:45 schreef deedeetee het volgende:
Dat is bij mij meestal maar tijdelijk.....![]()
uit het oog = uit het hart![]()
Ik hoopte al op een reactie van iemand , leuk dat jij me dat plezier doetquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:55 schreef Youssef het volgende:
Goed dat je je meldtJij past geweldig in dit topic
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:23 schreef AmeNoMinaka het volgende:
En dat uit de mond van een simpele wannabe.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Elcastel maakt nooit geintjes.
Ik heb aan niemand een schijthekel, er zijn wel een hoop fokkers aan wie ik me mateloos kan irriteren omdat ze zo ontzettend simpel zijn. Maar ik vind dat irriteren eigenlijk best lekker.
Jij bent toch geen schijtlimburger?quote:
AMD64 is toch geen limburger?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:22 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Jij bent toch geen schijtlimburger?
Ik doelde meer op mensen als AMD64 en hallo_mensen en TLK (Of vergis ik me nu???)
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..].
*people to kill lijstje bijwerkt*
ik weet je eruit zietquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Maar goed dat ik zo goed beschermd ben.
Oh, en die andere vier zijn natuurlijk mijn ouders, mijn 2 broers, mijn vriend, mijn ooms en tantes, mijn neven en nichten, mijn achterneven en nichten, etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
en aangezien er maar 10 mensen in limburg wonen waaronder 6 fok!kers
Mijn vrind heet Timmetjuh.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:21 schreef livEliveD het volgende:
Jouw vriend zit toch ook op Fok(zie opwaardeer topic in klaagbaak met Redux)
Ik ben geen Limburger.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:21 schreef livEliveD het volgende:
Jouw vriend zit toch ook op Fok(zie opwaardeer topic in klaagbaak met Redux)
-edit- Laat maar... is het niet waard... Ik hou het op mijn bronnen die ik kan waarschuwenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:52 schreef ArmaniMania het volgende:
Geen enkele user, ik ken ze niet eens persoonlijk. Vind dit eigenlijk een vooroordeel topic gebasseerd op posts van users.
Maar dan nog, iedere user heft wel wat.Hekel dus aan geen enkele user
Kan het nog politiek correcter?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:01 schreef Hathor het volgende:
Ken eigenlijk nog niemand hier, daarvoor ben ik nog te veel een n00b. Ik heb dus aan niemand een hekel, zelfs niet aan mijn schoonmoeder.
Oh ja hoor, maar ik prefereer mijn posts kort te houden, de inkt in mijn toetsenbord is bijna op.quote:
Dan neem je toch een met een lint, of ultra zuinige inkt van een inktvis?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar ik prefereer mijn posts kort te houden, de inkt in mijn toetsenbord is bijna op.
AMD64 is geen Limburgerquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:22 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Jij bent toch geen schijtlimburger?
Ik doelde meer op mensen als AMD64 en hallo_mensen en TLK (Of vergis ik me nu???)
Ja, er is geen enkele bevolkingsgroep die te vergelijken is met Limburgers........quote:Op maandag 14 maart 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wij Limburgers zijn uniek
Jewel de godenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, er is geen enkele bevolkingsgroep die te vergelijken is met Limburgers........![]()
De koerden komen in de buurt.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, er is geen enkele bevolkingsgroep die te vergelijken is met Limburgers........![]()
Inteeltquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, en die andere vier zijn natuurlijk mijn ouders, mijn 2 broers, mijn vriend, mijn ooms en tantes, mijn neven en nichten, mijn achterneven en nichten, etc..
Liegbeestquote:Op dinsdag 15 maart 2005 07:53 schreef Stiffmaster het volgende:
Robertje, die zit alleen maar te baggeren
quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:07 schreef HarigeKerel het volgende:
BHFH.
wat de fok man, geregistreerd op 22 februarie, en 16 maart je eerste annex enige post.quote:
Die andere gast niet zekerquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:50 schreef 907 het volgende:
[..]
![]()
je woont ook minstens 2u rijden van me vandaan ...![]()
too bad ...
jij hoefde zeker toen niet te rijden !quote:
Het zal jaloezie zijn, ik negeer zulke boosaardige hangjeugd voortaan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:52 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
In de hoek jij!
Je brengt de populatie in gevaar door anti-Braun dingen te preken!![]()
![]()
Nee, ik heb je niet genoemd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:14 schreef tommy4487 het volgende:
zeg BrauN ik heb geen zin meer om dit topic na te lezen maar heb jij mij genoemd? Ik meen van wel!
ga je dit nog terug nemen of niet?
ow maar ergens anders heb je me wel genoemd als kneus o.i.d. of genomineerd als kneus!quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, ik heb je niet genoemd.
Maar dat wil ik bij deze best doen hoor, want die reactie lok je waarschijnlijk uit. Kutuser!
Geef me één goeie reden om je niet zo te noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:48 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ow maar ergens anders heb je me wel genoemd als kneus o.i.d. of genomineerd als kneus!
nee BrauN dat vergeet ik niet!!!![]()
komt ie dan hequote:Op donderdag 17 maart 2005 23:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geef me één goeie reden om je niet zo te noemen.![]()
Dat ben jij nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Aan mezelf natuurlijk
[afbeelding]
quote:
Hoezo niet, jij bent toch ook die jongen op dat roeiapparaatquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Aan mezelf natuurlijk
[afbeelding]
Wat heb je mooie ogen.quote:
neukenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Aan mezelf natuurlijk
[afbeelding]
Goeie redenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:46 schreef KonnieKipke het volgende:
aan ijmeis met dr stomme kut Honda CRX
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaloers?
Mên, KonnieKipke is kei lief..
Maar dat lieg ik.
Goedzoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
aan HTT-thalan ofzo. ja hij bestaat niet meer I don't care!
Nou ik kots anders op jouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:14 schreef haagse_elfje het volgende:
kzou het niet weten.....
HTT is best geschickt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
aan HTT-thalan ofzo. ja hij bestaat niet meer I don't care!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |