Kan ik inkomen :-) Inclusief mezelf ... ik luister slecht naar mods, neem te weinig tijd om goede antwoorden te geven en ben lelijk ...quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef static het volgende:
Elke. Lijkt me evident.
hou je nou op te stalken?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:57 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik haat DePresident
Ik haat Hallo_Mensen
Eh... verder zijn er nog wel een hoop knurften maar niet noemenswaardig
maar je houdt toch nog wle van mij he lekker dierquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:57 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik haat DePresident
Ik haat Hallo_Mensen
Eh... verder zijn er nog wel een hoop knurften maar niet noemenswaardig
Dan worden we in ieder geval erkend op deze zieke planeetquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:59 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wil je nu dat ik jouw naam noem?
Jij bent de ega van Armanimania he? In dat geval.....quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:59 schreef Neva het volgende:
[..]
maar je houdt toch nog wle van mij he lekker dier![]()
![]()
Dat zegt meer over jouw neus dan over kastaquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:02 schreef elcastel het volgende:
Ik haat Kasta, elke keer als ik een leuke vrouw zie op het forum, kaapt ie haar voor mijn neus weg.
Waardeloos.
jips mijn mannetjequote:Op donderdag 10 maart 2005 01:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij bent de ega van Armanimania he? In dat geval.....
Ja![]()
![]()
Dan zal dat met die haat ook nog wel meevallen dus...quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:02 schreef elcastel het volgende:
Ik haat Kasta, elke keer als ik een leuke vrouw zie op het forum,
Je stijgt op m'n haatmeterquote:
je bent niet te hatenquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef laffer het volgende:
dat ik hier nog niet ben genoemd verbaast me![]()
Bij mij sta je genoteert als mijn favoriete userquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef laffer het volgende:
dat ik hier nog niet ben genoemd verbaast me![]()
DePresident is een goede keuzequote:Op donderdag 10 maart 2005 01:34 schreef DeusExMachina het volgende:
In de avond is er altijd slowchat en dan komen de namen Ruis en DP soms voorbij![]()
. Zelf ken ik ze niet echt
.
Ik kan me geheel vinden in die mening. Inderdaad een kutuser eersteklas.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:06 schreef P8 het volgende:
o ik moet ook nog,
diego(..)maradona is een sukkel. ik erger me aan zijn posts, er komt niks zinnigs en doordachts uit die kerel
quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:37 schreef HeLLuM het volgende:
Static is echt een lul..
En dat zonder hem te kennen.
net als 99.999% van Fok!. die 0,001% is DPquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:35 schreef Meki het volgende:
ik haat Meki
Als je zo graag wilt bij deze.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:25 schreef laffer het volgende:
nog steeds niemand die mij haat![]()
zit ik godverdomme 2 toetsenborden te verslijten om grof te posten, te sarren en niemand haat mij![]()
laffer is liefquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als je zo graag wilt bij deze.
laffer
Precies niet om druk maken dus.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Och, het is maar Fok.
Ik hoop dat dit een geintje is,vrouwen zoeken op een forum?Hoe kan je hier iemand haten?quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:02 schreef elcastel het volgende:
Ik haat Kasta, elke keer als ik een leuke vrouw zie op het forum, kaapt ie haar voor mijn neus weg.
Waardeloos.
Strontvlieg!quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:35 schreef DePresident het volgende:
Niemand. Ik vind iedereen aardig.
P8, heb je unblocked
ik vind pauper een k*twoordquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef 2dope het volgende:
Paul hou je plaat met je paupertopics ;/
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:23 schreef AmeNoMinaka het volgende:
ik heb een schijthekel aan al die schijtlimburgers
Ik ook. Maar dan alleen aan de schijtlimburgers. De rest van de Limburgers mag ik wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:23 schreef AmeNoMinaka het volgende:
ik heb een schijthekel aan al die schijtlimburgers
Ik ook. Alle drie.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De rest van de Limburgers mag ik wel.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb een schijthekel aan mezelf!
Of moet ik dit posten in R&P?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:54 schreef Aurelium het volgende:
Conflict
Elke keer klik ik automatisch op zijn topics vanwege de topictitel en dan net voordat het topic weergeven wordt zie ik dat de topicstarter conflict is. In paniek probeer ik dan nog de stop knop te vinden, maar dan is het al te laat. Weer een topic geopend met alleen 'hoi' erin of iets dergelijks
Elcastel maakt nooit geintjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:28 schreef klootje het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een geintje is,vrouwen zoeken op een forum?Hoe kan je hier iemand haten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |