quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ik vind dat irriteren eigenlijk best lekker.
hij een lul.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:18 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Lieverd, schat, poepertje, beflapje, vertel er ook even bij waarom
Goed dat je je meldtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:45 schreef deedeetee het volgende:
Dat is bij mij meestal maar tijdelijk.....![]()
uit het oog = uit het hart![]()
Ik hoopte al op een reactie van iemand , leuk dat jij me dat plezier doetquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:55 schreef Youssef het volgende:
Goed dat je je meldtJij past geweldig in dit topic
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:23 schreef AmeNoMinaka het volgende:
ik heb een schijthekel aan al die schijtlimburgers
En dat uit de mond van een simpele wannabe.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Elcastel maakt nooit geintjes.
Ik heb aan niemand een schijthekel, er zijn wel een hoop fokkers aan wie ik me mateloos kan irriteren omdat ze zo ontzettend simpel zijn. Maar ik vind dat irriteren eigenlijk best lekker.
Jij bent toch geen schijtlimburger?quote:
AMD64 is toch geen limburger?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:22 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Jij bent toch geen schijtlimburger?
Ik doelde meer op mensen als AMD64 en hallo_mensen en TLK (Of vergis ik me nu???)
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..].
*people to kill lijstje bijwerkt*
ik weet je eruit zietquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Maar goed dat ik zo goed beschermd ben.
Oh, en die andere vier zijn natuurlijk mijn ouders, mijn 2 broers, mijn vriend, mijn ooms en tantes, mijn neven en nichten, mijn achterneven en nichten, etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
en aangezien er maar 10 mensen in limburg wonen waaronder 6 fok!kers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |