50euroquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:06 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik ga 'm vanmiddag kopen
Wat is eik een goeie prijs?
Dat klinkt al beter dan de 60,- van grotmeesterflitsquote:
Lekker voor jequote:Op donderdag 10 maart 2005 10:54 schreef Deviant1nl het volgende:
bart smit waar ik werk en 15% korting krijg![]()
Internetwinkels zoals Play en CD-WOW hanteren prijs van 50 euro. Dan moet het spel wel verstuurd worden waardoor je een paar dagen moet wachten. Wil je het spel meteen dan kun je het beste naar de Media Markt, daar kost ie 55 euro volgens mij.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter dan de 60,- van grotmeesterflits![]()
Waar?![]()
Zeker weten!!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:00 schreef Mr.G het volgende:
Is het trouwens de moeite waard om zo'n stuurtje te kopen?
die 5 euro maakt ook eigenlijk niet uitquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:01 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
Internetwinkels zoals Play en CD-WOW hanteren prijs van 50 euro. Dan moet het spel wel verstuurd worden waardoor je een paar dagen moet wachten. Wil je het spel meteen dan kun je het beste naar de Media Markt, daar kost ie 55 euro volgens mij.
Dank voor je info, maar voor 5E kan ik niet naar Zwolle of Hengelo (dichtsbijzijnde Mediamarkt)quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:01 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
Internetwinkels zoals Play en CD-WOW hanteren prijs van 50 euro. Dan moet het spel wel verstuurd worden waardoor je een paar dagen moet wachten. Wil je het spel meteen dan kun je het beste naar de Media Markt, daar kost ie 55 euro volgens mij.
Wat je zegt klopt. Je kunt wel PSX games spelen op je PS2, maar dan moet je saven op je PSX memorycard. Om PS2 games te saven heb je een PS2 memorycard nodig.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:59 schreef Alfa_Boy het volgende:
PS1 kaarten werken alleen met PS1 games, PS2 dus alleen met PS2 games......
dat is wat ik weet, mocht het niet zo zijn, verbeter me dan
Cool. Als het goed is ligt GT4 nu thuis op mij te wachtenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:25 schreef Alfa_Boy het volgende:
In die license test moet je hem zo goed mogelijk bijhouden om een snelle tijd neer te zetten....inhalen is verboden
Als ik dit zo lees denk ik dat je gewoon een snellere auto nodig hebt!quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:34 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
heeft iemand tips voor mij als gran turismo leek? ik heb nu als laatste een internationale b licentie behaald, bij de beginners events de eerste cup gehaald en bij driving missions het 1 en ander gehaald, maar ik heb nu het idee dat ik geen enkele race verder kan halen. (competitie rijdt hard weg en loopt alsmaar uit) ik zal nu wel meer licenties halen, maar ik vind het nog niet echt leuk zo
jaja ben al bezig, maar het gaat zo ontzettend traag ik kan maar een paar (event) races winnen en dan moet ik die de hele tijd opnieuw doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees denk ik dat je gewoon een snellere auto nodig hebt!Ga geld verdienen, upgrade je auto en/of koop een nieuwe.
Ik zag 'm ook net staan ja! Die auto gaat zéker in mijn garage komen! Ik vermaak me trouwens best wel met het bekijken van alle auto's!quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:32 schreef D3nn15 het volgende:
Al wat leuke auto's gewonnenDe delorean van back to the future
Ik zou aan iets lichters denken anders schiet je nog weinig opquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:26 schreef Cyberdogg het volgende:
Ik heb nu een compleet getunde M3 GTR, maar die is niet snel genoeg meer.Iemand suggesties voor een nieuwe? Ik zat zelf aan een M5 of een Nissan Skyline te denken.
Beetje laf P-stylequote:Op donderdag 10 maart 2005 17:18 schreef P-Style het volgende:
Zo... ik heb 'm ook!
Het eerste wat ik deed (na alles goed in te stellen in het opties-menu) was wel m'n geld van GT3 importeren
Nou dat vind ik nogal meevallen, je snijd zo weer hele stukken af.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:35 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Qua rijden valt me op dat het gras iets minder vergevingsgezind is dan in GT3.
Mwoa, dat vind ik best tegenvallen eigenlijk. Wat ik ook erg mis zijn die coole brandstofdampen aan het begin van een race. Die zag je in deel 3 wel heel mooi (misschien enigszins overdreven) en in deel 4 nietquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:18 schreef P-Style het volgende:
Wat mij meteen opviel was dat GT4 echt... ècht nog een stuk mooier is dat GT3. Nog scherper beeld, meer details en de omgevingen voelen wat "echter" aan. Goed werk Polyphony!
Alle auto's die in de Amerikaanse versie zaten, zitten ook in de Europese, plus nog wat toevoegingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:12 schreef LangeJan het volgende:
Zozo, net ff alle 4 de topics doorgelezen, ziet er errug vet uit allemaal
Alleen voor ik hem ga halen, rest mij 1 vraag, zit de Opel Manta i400 er nou ook in de europese versie?
Bij de mediamarkt stond er een hele zooi...ga daar anders eens kijken? ( of heb je hem besteld ? )quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:11 schreef mustisuc het volgende:
ik heb um nog steeds niet =( schijtzooi laat ze eens opschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |