abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25449414

"The Real Driving Simulator". Het vierde deel uit de legendarische en uiterst populaire Gran Turismo serie. Nog groter, nog beter, nog sneller. Ieder deel in de Gran Turismo serie legt de lat weer hoger en GT4 is hier zeker geen uitzondering.

Features
  • Meer dan 700 auto's van 80 verschillende autofabrikanten. Van klassiekers uit begin vorige eeuw tot concept modellen die nog moeten verschijnen. De PAL-versie zal een aantal extra auto's bevatten.
  • Plek voor 1000 auto's in je garage (ze moeten er dus allemaal inpassen).
  • Meer dan 50 circuits om over te racen. De meeste gebaseerd op bestaande locaties.
  • Lan gameplay mogelijk.
  • Nog realistischer rijden met het nieuwe Logitech Drive Force Pro USB-stuur, met 900º steering mode.
  • Photomode. Vereeuwig je favoriete bolide op de mooiste locaties en print het uit op een USB printer, of zet de plaatjes op USB-Stick.
  • B-Spec mode. Tweak je auto en laat de CPU 'm uittesten.
  • Ondersteunt HDTV-resoluties van 480p èn 1080i (maar niet in de PAL-versie).

Packshot

Driving Force Pro

GT4 wordt pas ècht een simulatie met de Driving Force Pro van Logitech met z'n force feedback en 900º stuurrotatie.

PAL-Release
    Hij ligt al in de winkels!

Links
  • Officiële Gran Turismo site
  • Officiële (Japanse) GT4 site
  • GTPlanet
  • IGN
  • Gamespot

Voorgaande topics
  • [PS2] Gran Turismo 3 A-spec
  • [PS2] Gran Turismo 4
  • [PS2] Gran Turismo 4: TRDS (Deel 2)
  • [PS2] Gran Turismo 4 - Deel 3

(OP)
  • Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_25449481
    kut ik moet een ps2 .
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_25449524
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 00:02 schreef Steve-O het volgende:
    kut ik moet een ps2 .
    je mist wat hoor
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_25449537
    Ik heb hem vandaag gespeeld. Wat een vette game

Je zou er idd bijna een ps2 voor gaan kopen maar Ik wacht wel op de PSP en GT Mobile
    pi_25449568
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 00:04 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

je mist wat hoor
    Inderdaad, als ik al geen PS2 zou hebben (2 stuks ), zou ik alleen al voor GT4 een PS2 kopen
    pi_25449806
    en met het stuurtje gaat het lekker, het schakelen lijkt nu wel een beetje op dat in mijn auto

* verkapte tvp *

Ps. ik vroeg gewoon bij bart smit gistermiddag waarom ze um al verkopen...de kassamiep zegt: nou, omdat ze het ook bij de intertoys doen

En gaan er nog meer mensen vrijdag naar MediaMarkt heerlen???? Nintendo DS winnen
    pi_25449859
    ik heb een ps2 en die loopt stof te happen van je tralalie tralalala
    ╔══════╗
    ╚══════╝
    ╔══════╗
    ╚══════╝
    pi_25449886
    Laat die PS2 eens in GT4 happen, is beter voor um
    pi_25450020
    iemand die een gran turismo 4 console pack heeft zien staan in de winkel? heb nog geen ps2
    en wil dit spel wel hebben.
    beer...helping ugly people getting laid since 1128
    pi_25450071
    pack komt wel voor 180euro, maar wanneer???

speel dit spel nu nog, en moet om 6uur alweer op goed bezig zeg
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
      donderdag 10 maart 2005 @ 00:30:47 #11
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_25450139
    werd wel tijd dat ze uhm uitbrachten, we hebben al zo lang op dit spel gewacht..
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_25450637
    console pacs komen normaalgesproken een weekje later, net als de guide.
    Can't fix it? Fuck it!
    Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
    pi_25450735
    damn nog eventjes wachten dan, een weekje meer of minder
    pi_25450752
    Ik heb het spel nu een paar uur gespeeld. Mn eerste auto was de lupo, die heb ik opgevoerd tot een kleine 200 pk. Maar een tweede/derde plek is echt het beste wat ik er uit kan halen bij de tweede cup.

Morge maar is inruile tegen een tweede hands skyline met 272 pk

Is het trouwens de moeite waard om zo'n stuurtje te kopen?
    pi_25451008
    Ik heb vierkante ogen inmiddels...
    alle licenties gehaalt (fucking 75 testen ), wat credits overgehevelt uit gt3, en ik rijd nu een impreza wrx sti die opgevoert is naar 390 pk
      donderdag 10 maart 2005 @ 01:19:05 #16
    52295 JWire
    www.jwee.nl
    pi_25451082
    het spel is echt heersend.
    gt3 was al way to cool, maar gt4. ik moet oppassen dat school hier niet onder te lijden heeft
    I'm a happy tree friend
    pi_25452072
    Het is inderdaad een heersend spel. Alleen beetje laat geworden
    If Matrix was here, he'd laugh too
    pi_25452463
    Ik zuig er echt in
    Who knew?
    pi_25452745
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 08:09 schreef washandje het volgende:
    Ik zuig er echt in
    Patience, young Padawan
    War. War never changes.
    pi_25452989
    Ik ga 'm vanmiddag kopen

Wat is eik een goeie prijs?
    Lurf is the message and the message is Lurf
    pi_25453041
    59,95 zonder handjeklap.
    War. War never changes.
      donderdag 10 maart 2005 @ 10:25:07 #22
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_25454077
    *Robhimself rijdt in een 538 pk sterke Nissan 400R Nismo*
    En dat ding wil wel
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
    pi_25454234
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 09:06 schreef lurf_doctor het volgende:
    Ik ga 'm vanmiddag kopen

Wat is eik een goeie prijs?
    50euro
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_25454385
    Ik heb besloten ook geen credits mee te nemen uit GT3.
    Gewoon lekker helemaal vanaf scratch beginnen.
    Rijd nu in een Mazda RX-7 uit 1984. Standaard 188BHP, nu 216BHP.
    Uurtje of 2 gespeeld tot nu toe.
    Heerlijk!
    pi_25454459
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 10:37 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

50euro
    Dat klinkt al beter dan de 60,- van grotmeesterflits

Waar?
    pi_25454496
    bart smit waar ik werk en 15% korting krijg
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_25454574
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 10:54 schreef Deviant1nl het volgende:
    bart smit waar ik werk en 15% korting krijg
    Lekker voor je

Maar om daarvoor nou bij Bart te solliciteren
    pi_25454582
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 10:52 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Dat klinkt al beter dan de 60,- van grotmeesterflits

Waar?
    Internetwinkels zoals Play en CD-WOW hanteren prijs van 50 euro. Dan moet het spel wel verstuurd worden waardoor je een paar dagen moet wachten. Wil je het spel meteen dan kun je het beste naar de Media Markt, daar kost ie 55 euro volgens mij.
    pi_25454830
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 01:00 schreef Mr.G het volgende:
    Is het trouwens de moeite waard om zo'n stuurtje te kopen?
    Zeker weten!!! Maar koop dan wel de DFP!
      donderdag 10 maart 2005 @ 11:19:11 #30
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_25454833
    Vanmiddag heb ik 'm ook!

EINDELIJK!
    pi_25455495
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 11:01 schreef Flat-Eric het volgende:

[..]

Internetwinkels zoals Play en CD-WOW hanteren prijs van 50 euro. Dan moet het spel wel verstuurd worden waardoor je een paar dagen moet wachten. Wil je het spel meteen dan kun je het beste naar de Media Markt, daar kost ie 55 euro volgens mij.
    die 5 euro maakt ook eigenlijk niet uit
    gewoon bij bart smit kopen of intertoys
    daar zijn ze als het geod is allebi 59,95
    gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
    pi_25455528
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 11:01 schreef Flat-Eric het volgende:

[..]

Dank voor je info, maar voor 5E kan ik niet naar Zwolle of Hengelo (dichtsbijzijnde Mediamarkt)
    pi_25455666
    tvp!
    pi_25456527
    Ik heb 'm
    Het lokale game-shopje heeft 'm liggen voor 59E.

Hij had ook nog een Duitse versie liggen voor 55, maar ja dan heb je vast ook Duitse nummerborden
    (dus toch maar voor de NL-versie gegaan)
    pi_25456841
    ik vind het een coole game, maar toch vind ik het wat vreemd. sommige beginner wedstrijden haal je makkelijk, maar de rest absoluut niet. iedereen trekt mij er dan makkelijk uit en loopt alleen maar uit. ook heb ik een lupo GT gekocht en daar heb ik geen reet aan. Bij Lupo cups kan ik never nooit niet winnen, want iedereen heeft 10x betere Lupo's. Ik heb een paar races kunnen winnen met mijn Mitshubishi 3000GT, maar daar heb ik nu ook al niets meer aan. Driver's licenses heb ik nu t/m Internationaal B, maar de races die je hiermee kan doen win ik ook noooooooooooit

[ Bericht 3% gewijzigd door ߨúÐêWyN op 10-03-2005 14:19:47 ]
    pi_25457641
    ben hem ook gaan halen, maar heb een vraagje. passen ps1 memory cards op de ps2? want om gt mode te spelen heb je een kaart nodig. kheb wel een van een ps1 maar kan ni saven, waarschijnlijk is die kaart te klein (maar 2 mb ofzo).
    pi_25457834
    PS1 kaarten werken alleen met PS1 games, PS2 dus alleen met PS2 games......

dat is wat ik weet, mocht het niet zo zijn, verbeter me dan
    pi_25457890
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 14:59 schreef Alfa_Boy het volgende:
    PS1 kaarten werken alleen met PS1 games, PS2 dus alleen met PS2 games......

dat is wat ik weet, mocht het niet zo zijn, verbeter me dan
    Wat je zegt klopt. Je kunt wel PSX games spelen op je PS2, maar dan moet je saven op je PSX memorycard. Om PS2 games te saven heb je een PS2 memorycard nodig.
    War. War never changes.
    pi_25458009
    ok terug naar de winkel, voor een kaartje, rippers die mannen van sony
    pi_25458010
    Zo zie je maar weer, met een oude Alfa Romeo kun je de snelste GTR-34's bijhouden... let vooral op dat GT-r logo en eronder het GTA logo van Alfa

En ff niet zeiken over de scherpte enzovoorts. was een snel probeersel nadat ik een license test heb gehad overigens een hele vette license test

pi_25458133
    Waarom heeft die skyline zwaailichten?
    War. War never changes.
    pi_25458171
    In die license test moet je hem zo goed mogelijk bijhouden om een snelle tijd neer te zetten....inhalen is verboden
    pi_25458221
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 15:25 schreef Alfa_Boy het volgende:
    In die license test moet je hem zo goed mogelijk bijhouden om een snelle tijd neer te zetten....inhalen is verboden
    Cool. Als het goed is ligt GT4 nu thuis op mij te wachten Of er moet niemand thuis zijn geweest toen ze het pakketje kwamen brengen en dan kan ik het morgen pas afhalen op het postkantoor.
    War. War never changes.
    pi_25458240
    Pace car
    pi_25458253
    Hoe maak je nou die fotos en zet je ze over naar je PC?
    pi_25458281
    Je kunt een replay laden in replay center via GT MODE en dan tijdens de replay op SELECT drukken, zo ga je naar het Foto-menu... dan kun je alles instellen(hoek, focus, enzo...) dan druk je X en krijg je de foto te zien. Hierna kun je kiezen waar je wilt opslaan, ik gebruik een USB stick
    pi_25458400
    Cool, ik wist niet eens dat ie een USB aansluiting had
    pi_25458470
    Echt waar?????? nooit gedacht wat zijn die 2 poortjes onder de controller en mem-card poortjes???
    Bij socom gebruik je een poort voor je headset, en een voor een toetsenbord...of bij GT4 voor de DFP
    pi_25458827
    Is me nooit opgevallen joh, nooit gebruikt ook

Hoewel, volgens mij ooit die headset met Socom wel.. Maar wel handig Vanavond meteen proberen
    pi_25459224
    Zo... ik heb 'm ook!

Het eerste wat ik deed (na alles goed in te stellen in het opties-menu) was wel m'n geld van GT3 importeren en een ouwe gare Honda Civic kopen, die vervolgens even getuned en wat (bekende) banen uitgetest. Wat mij meteen opviel was dat GT4 echt... ècht nog een stuk mooier is dat GT3. Nog scherper beeld, meer details en de omgevingen voelen wat "echter" aan. Goed werk Polyphony!

Verder was ik al enthausiast over de DFP (Driving Force Pro) tijdens het uittesten met GT3, maar nú kom ik er pas achter waar dit apparaat voor gemaakt is... in een woord subliem! De besturing is zó soepel en erg realistisch op 900°. De Force Feedback effecten zijn ook veel subtieler dan bij GT3 en maken de ervaring helemaal compleet. Dus voor alle GT-fans hier die nog wat geld over hebben, koop die DFP!!!
    pi_25460112
    Dat systeem met de pace car is echt fijn Wat hierboven staat klopt trouwens niet helemaal, je moet de pace car niet bijhouden, want die past zich aan aan jouw snelheid. Je moet gewoon zo snel mogelijk rijden en dan gaat die pace-car ook wel snel.
    Who knew?
    pi_25460350
    Die pace car remt ook soms erg vroeg..wardoor je bijna op hem zit.

Wat me verder opvalt is dat het Rally rijden nu echt fucked up is...in gt3 kon je echt mooi de auto door de hairpin goed laten glijden en controleren in 1 beweging maar hier... (Misschien nog kwestie van ff oefenen)

Verder is het spel niet moeilijk en krijg je al te snel goede auto's (heb nu BMW M3 GTR Race car en gewone versie) en nu is de lol er half vanaf aangezien ik er tegen 150 pk auto's moet(mag) rijden.

B-spec is wel leuk opzich, als je geen zin hebt in een saaie baan.

Verder tof spel uiteraard
    It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
    pi_25461069
    heeft iemand tips voor mij als gran turismo leek? ik heb nu als laatste een internationale b licentie behaald, bij de beginners events de eerste cup gehaald en bij driving missions het 1 en ander gehaald, maar ik heb nu het idee dat ik geen enkele race verder kan halen. (competitie rijdt hard weg en loopt alsmaar uit) ik zal nu wel meer licenties halen, maar ik vind het nog niet echt leuk zo
    pi_25461330
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 19:34 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
    heeft iemand tips voor mij als gran turismo leek? ik heb nu als laatste een internationale b licentie behaald, bij de beginners events de eerste cup gehaald en bij driving missions het 1 en ander gehaald, maar ik heb nu het idee dat ik geen enkele race verder kan halen. (competitie rijdt hard weg en loopt alsmaar uit) ik zal nu wel meer licenties halen, maar ik vind het nog niet echt leuk zo
    Als ik dit zo lees denk ik dat je gewoon een snellere auto nodig hebt! Ga geld verdienen, upgrade je auto en/of koop een nieuwe.
    pi_25461414
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 19:53 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees denk ik dat je gewoon een snellere auto nodig hebt! Ga geld verdienen, upgrade je auto en/of koop een nieuwe.
    jaja ben al bezig, maar het gaat zo ontzettend traag ik kan maar een paar (event) races winnen en dan moet ik die de hele tijd opnieuw doen

IA-12 is kut trouwens...

[ Bericht 10% gewijzigd door ߨúÐêWyN op 10-03-2005 20:37:52 ]
    pi_25462299
    dáááág vrije tijd Ik ga dalijk even dat foto overzet ding doen.. Hoop dat ik ook foto's op mijn mp3-speler kan zetten..
    pi_25462774
    jaja, is gewoon een USB stick
    pi_25464168
    en ik maar kutten met mijn telefoon enzo....pfffffff...morgen Mp3 gebruiken!

wel lekker driften
    pi_25465400
    Nuja... 4.5% van het spel done Al wat leuke auto's gewonnen De delorean van back to the future En een lemans prototype ofzo... Naja morgen weer verder...
    pi_25466642
    Ik heb nu een compleet getunde M3 GTR, maar die is niet snel genoeg meer. Iemand suggesties voor een nieuwe? Ik zat zelf aan een M5 of een Nissan Skyline te denken.
    There is no other!
    pi_25467840
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 23:32 schreef D3nn15 het volgende:
    Al wat leuke auto's gewonnen De delorean van back to the future
    Ik zag 'm ook net staan ja! Die auto gaat zéker in mijn garage komen! Ik vermaak me trouwens best wel met het bekijken van alle auto's!
    pi_25468309
    quote:
    Op vrijdag 11 maart 2005 00:26 schreef Cyberdogg het volgende:
    Ik heb nu een compleet getunde M3 GTR, maar die is niet snel genoeg meer. Iemand suggesties voor een nieuwe? Ik zat zelf aan een M5 of een Nissan Skyline te denken.
    Ik zou aan iets lichters denken anders schiet je nog weinig op

(max 1200 kilo bijvoorbeeld)
    pi_25469125
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 17:18 schreef P-Style het volgende:
    Zo... ik heb 'm ook!

Het eerste wat ik deed (na alles goed in te stellen in het opties-menu) was wel m'n geld van GT3 importeren
    Beetje laf P-style

Ik vind 'm echt geweldig
    Een goeie mix van bekend (voor GT3-rijders) en nieuw, zo wel in auto's, circuits als in de rest. Qua rijden valt me op dat het gras iets minder vergevingsgezind is dan in GT3. Ik wou het spel gisteren alleen even testen (want eigenlijk geen tijd), maar was toch meteen 2 uur bezig

B-rijbewijsje gehaald en een lupo (meteen weer verkopen) gewonnen
    pi_25469334
    Ik heb hem nu ook, gisteren heb ik maar liefst een kwartier kunnen spelen, en dit weekend zal er ook weinig van komen ivm vriendin/vrienden/stage/verplichtingen. Ik denk dat ik mij maar een paar weken als kluizenaar terugtrek.
    War. War never changes.
    pi_25469530
    quote:
    Op vrijdag 11 maart 2005 08:35 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Qua rijden valt me op dat het gras iets minder vergevingsgezind is dan in GT3.
    Nou dat vind ik nogal meevallen, je snijd zo weer hele stukken af.
    Who knew?
    pi_25470051
    Ook wat verder . Heb alleen mijn licenties ab nationaal geimporteerd. Wat leuke foto's van mn auto's :

Nissan Silvia K's (S13) '88 2e handsje

Mijn eerste auto. Met wat modificaties de eerste races gehaald en veel gespaard.

Mazda RX-8 Type S (J) '03

Leuke auto en met een turbotje erop de turbo cup, wat japanse wedstrijden en ook de RX-8 Cup gewonnen.

Mazda RX-8 Concept LM Race Car

Deze gewonnen in bovenstaande rx-8 cup. Hele fijne auto. Wat leuke wedstrijden gewonnen. Vervolgens voor heel wat geld verkocht.

Subaru IMPREZA Sedan WRX STi spec C (GD, Type - II) '04

Met het geld van bovenstaande gekocht en opgefokt. Nu bezig met de 4wd cup en ook de subaru cup gewonnen. Met de laatste ook een hele mooie LM concept gewonnen.

Dat was het even !
    pi_25470388
    Ik ben het hele weekend een keer vrij, normaal moet ik werken, dus ik weet wel wat ik nu ga doen
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
      vrijdag 11 maart 2005 @ 10:42:05 #68
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_25470529
    quote:
    Op donderdag 10 maart 2005 17:18 schreef P-Style het volgende:
    Wat mij meteen opviel was dat GT4 echt... ècht nog een stuk mooier is dat GT3. Nog scherper beeld, meer details en de omgevingen voelen wat "echter" aan. Goed werk Polyphony!
    Mwoa, dat vind ik best tegenvallen eigenlijk. Wat ik ook erg mis zijn die coole brandstofdampen aan het begin van een race. Die zag je in deel 3 wel heel mooi (misschien enigszins overdreven) en in deel 4 niet

Verder vind ik de auto's wel heel erg glimmen, wat het naar mijn mening een stuk minder realistisch doet ogen dan deel 3.

Weet iemand trouwens of het ook mogelijk is om die special effecten die je in de 'mix replay mode' krijgt (om het maar even zo te noemen), handmatig aan te zetten? Dus dat je zelf kan instellen in welk afzonderlijk effect je de volledige replay wil zien?
    Krekker is de bom!
    pi_25470959
    Zozo, net ff alle 4 de topics doorgelezen, ziet er errug vet uit allemaal

Alleen voor ik hem ga halen, rest mij 1 vraag, zit de Opel Manta i400 er nou ook in de europese versie?
    pi_25473135
    quote:
    Op vrijdag 11 maart 2005 11:12 schreef LangeJan het volgende:
    Zozo, net ff alle 4 de topics doorgelezen, ziet er errug vet uit allemaal

Alleen voor ik hem ga halen, rest mij 1 vraag, zit de Opel Manta i400 er nou ook in de europese versie?
    Alle auto's die in de Amerikaanse versie zaten, zitten ook in de Europese, plus nog wat toevoegingen.

Dus als hij in de Amerikaanse ook zit, zit ie er hier ook in
    Who knew?
      vrijdag 11 maart 2005 @ 13:56:20 #71
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_25473295
    Ik heb geen Opel Manta gezien, wel een Corso, Tigra en Vectra en nog een Calibra en Astra DTM. Correct me if i'm wrong.

Ben gisteren ook eindelijk begonnen, eerst ben ik zo lam geweest om 100.000 credits over te schrijven vanuit GT3.
    Daarna heb ik wat Licenses gehaald en heb ik een dikke tweede handse Subaru Impreza Coupe WRX STi uit '99 gekocht.
    pi_25475108
    Naja ik ben nu 8.6% completed, verslavend zeg
    Heb nu een Subaru Impreza wrx sti (model 2004) helemaal tot de max opgevoert en een Dodge Viper (model 2003) helemaal tot de max...

Damn dit viper rijdt ziek! 983 pk, in 7 seconden rijd ik 200 . Met de impreza in 8.6
      vrijdag 11 maart 2005 @ 17:11:52 #73
    106302 mustisuc
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_25475621
    ik heb um nog steeds niet =( schijtzooi laat ze eens opschieten
    pi_25475863
    quote:
    Op vrijdag 11 maart 2005 17:11 schreef mustisuc het volgende:
    ik heb um nog steeds niet =( schijtzooi laat ze eens opschieten
    Bij de mediamarkt stond er een hele zooi...ga daar anders eens kijken? ( of heb je hem besteld ? )
      vrijdag 11 maart 2005 @ 18:08:59 #75
    106302 mustisuc
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_25476370
    besteld via play
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')