Als ik dit zo lees denk ik dat je gewoon een snellere auto nodig hebt!quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:34 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
heeft iemand tips voor mij als gran turismo leek? ik heb nu als laatste een internationale b licentie behaald, bij de beginners events de eerste cup gehaald en bij driving missions het 1 en ander gehaald, maar ik heb nu het idee dat ik geen enkele race verder kan halen. (competitie rijdt hard weg en loopt alsmaar uit) ik zal nu wel meer licenties halen, maar ik vind het nog niet echt leuk zo
jaja ben al bezig, maar het gaat zo ontzettend traag ik kan maar een paar (event) races winnen en dan moet ik die de hele tijd opnieuw doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees denk ik dat je gewoon een snellere auto nodig hebt!Ga geld verdienen, upgrade je auto en/of koop een nieuwe.
Ik zag 'm ook net staan ja! Die auto gaat zéker in mijn garage komen! Ik vermaak me trouwens best wel met het bekijken van alle auto's!quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:32 schreef D3nn15 het volgende:
Al wat leuke auto's gewonnenDe delorean van back to the future
Ik zou aan iets lichters denken anders schiet je nog weinig opquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:26 schreef Cyberdogg het volgende:
Ik heb nu een compleet getunde M3 GTR, maar die is niet snel genoeg meer.Iemand suggesties voor een nieuwe? Ik zat zelf aan een M5 of een Nissan Skyline te denken.
Beetje laf P-stylequote:Op donderdag 10 maart 2005 17:18 schreef P-Style het volgende:
Zo... ik heb 'm ook!
Het eerste wat ik deed (na alles goed in te stellen in het opties-menu) was wel m'n geld van GT3 importeren
Nou dat vind ik nogal meevallen, je snijd zo weer hele stukken af.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:35 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Qua rijden valt me op dat het gras iets minder vergevingsgezind is dan in GT3.
Mwoa, dat vind ik best tegenvallen eigenlijk. Wat ik ook erg mis zijn die coole brandstofdampen aan het begin van een race. Die zag je in deel 3 wel heel mooi (misschien enigszins overdreven) en in deel 4 nietquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:18 schreef P-Style het volgende:
Wat mij meteen opviel was dat GT4 echt... ècht nog een stuk mooier is dat GT3. Nog scherper beeld, meer details en de omgevingen voelen wat "echter" aan. Goed werk Polyphony!
Alle auto's die in de Amerikaanse versie zaten, zitten ook in de Europese, plus nog wat toevoegingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:12 schreef LangeJan het volgende:
Zozo, net ff alle 4 de topics doorgelezen, ziet er errug vet uit allemaal
Alleen voor ik hem ga halen, rest mij 1 vraag, zit de Opel Manta i400 er nou ook in de europese versie?
Bij de mediamarkt stond er een hele zooi...ga daar anders eens kijken? ( of heb je hem besteld ? )quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:11 schreef mustisuc het volgende:
ik heb um nog steeds niet =( schijtzooi laat ze eens opschieten
mijn ps2 is van 2 maanden na de launch, en ik heb nergens last van, ik denk dat die van jou gewoon te veel stof heeft staan happen, je kan m ff open maken en met een wattestaafje met wat alcohol je lens schoonmaken, en je cd loopsysteem schoonmaken en misschien ff smeren met kogel lagervet. (niet te veel)quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:10 schreef jap85 het volgende:
Ik heb em nu een paar uur gespeeld, maar hij is een paar keer vastgelopen. (2x geloof ik) Dit gebeurde tijdens het laden, na een race als ik op retry drukte. Ik weet dat het laden soms wat langer duurt maar na 2 minuten was dat rode dingetje nog steeds aan het rondraaien, dit lijkt me wel wat erg lang. Dus toen maar gereset.
Ik heb een vrij oude playstation (half jaar na launch gekocht) maar ik heb dit nog nooit met een ander spel gehad. Wel heeft soms problemem met dvds.
Zou dit aan de ps2 liggen? aan het spel? of een combinatie van beiden? hebben andere mensen hier al problemen mee gehad? en zo ja, met welk model ps2?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:43 schreef HansvanOchten het volgende:
Lol, ik was net ff aan het spelen en een replay aan het kijken loopt me ma binnen:
He ik wist niet dat ze ook autorace's uitzenden, op welke tv-zender is dat
k thnx want kheb um nog nietquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:30 schreef TAG-Speedy het volgende:
2 player splitscreen
en mijn Socom II kan gewoon online![]()
ik zal er wel helemaal overheen gekeken hebben hoor, maar in welke race kan ik meedoen met die nike wagen dan...hij zegt overal het is een special car dus je mag nie meedoen...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:12 schreef HansvanOchten het volgende:
Ben ook weer lekker bezig. Eerst wat licences gehaald en toen maar een mooie lancer evo voor 9500 gekocht. Ding rijdt als een trein! Heeft iemand ook al gereden met die Nike 2022? Dat is pas bizar!
Dat komt omdat de auto meer polygonen heeft dan andere auto's en de PS2 kan het anders niet aan, je kan de Nike auto net als de Caterham en Auto Union Streamliner wel in 2 player mode gebruikenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:55 schreef Gose het volgende:
[..]
ik zal er wel helemaal overheen gekeken hebben hoor, maar in welke race kan ik meedoen met die nike wagen dan...hij zegt overal het is een special car dus je mag nie meedoen...![]()
of je moet een GameShark/X-Port hebben natuurlijkquote:1. buy SLR MCCLAREN for 610,000 dollars.
2. Win Mercedez CLK-TOURING CAR from Legend of the Silver Arrow cup at Mercedez Dealership, using SLR MCCLAREN.
3. N/A Tune the CLK-Touring Car to Stage 3, and make minor tuning adjustments for BEST performance.
4. Enter German Touring Car Championship (Deutsche Touring Car Meisterschaft) in the European Events arena.
5. Run the race in B-SPEC mode, set to 5 (push) with overtake ON. Set to speed X3 for best results.
6. Although you might lose the first race, you should win 4/5 races and win the championship EVERY TIME. You DO NOT need to lower the speed from 5 (push), the car will win regardless.
7. Winning will net you a total of 150,000 in prize money (if you get gold in all 5 races) and the Prize Car (a CLK-GTR race car) can be sold for ~700,000.
I made 15,000,000 dollars in 5 hours doing this. As far as i can tell, its the quickest and easiest way to make money.
Driften kan met iedere GT versie, maar je moet iedere auto apart afstellen om goed te driftenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:52 schreef speedfreakssj het volgende:
Kan je nu ook gewoon lekker driften en zo= net als in PGR2 ofzo= want met GT2 vond ik persoonlijk dat ik het gevoel van de auto niet echt heb. Rijd met controller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |