abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25460112
Dat systeem met de pace car is echt fijn Wat hierboven staat klopt trouwens niet helemaal, je moet de pace car niet bijhouden, want die past zich aan aan jouw snelheid. Je moet gewoon zo snel mogelijk rijden en dan gaat die pace-car ook wel snel.
Who knew?
pi_25460350
Die pace car remt ook soms erg vroeg..wardoor je bijna op hem zit.

Wat me verder opvalt is dat het Rally rijden nu echt fucked up is...in gt3 kon je echt mooi de auto door de hairpin goed laten glijden en controleren in 1 beweging maar hier... (Misschien nog kwestie van ff oefenen)

Verder is het spel niet moeilijk en krijg je al te snel goede auto's (heb nu BMW M3 GTR Race car en gewone versie) en nu is de lol er half vanaf aangezien ik er tegen 150 pk auto's moet(mag) rijden.

B-spec is wel leuk opzich, als je geen zin hebt in een saaie baan.

Verder tof spel uiteraard
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_25461069
heeft iemand tips voor mij als gran turismo leek? ik heb nu als laatste een internationale b licentie behaald, bij de beginners events de eerste cup gehaald en bij driving missions het 1 en ander gehaald, maar ik heb nu het idee dat ik geen enkele race verder kan halen. (competitie rijdt hard weg en loopt alsmaar uit) ik zal nu wel meer licenties halen, maar ik vind het nog niet echt leuk zo
pi_25461330
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:34 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
heeft iemand tips voor mij als gran turismo leek? ik heb nu als laatste een internationale b licentie behaald, bij de beginners events de eerste cup gehaald en bij driving missions het 1 en ander gehaald, maar ik heb nu het idee dat ik geen enkele race verder kan halen. (competitie rijdt hard weg en loopt alsmaar uit) ik zal nu wel meer licenties halen, maar ik vind het nog niet echt leuk zo
Als ik dit zo lees denk ik dat je gewoon een snellere auto nodig hebt! Ga geld verdienen, upgrade je auto en/of koop een nieuwe.
pi_25461414
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:53 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees denk ik dat je gewoon een snellere auto nodig hebt! Ga geld verdienen, upgrade je auto en/of koop een nieuwe.
jaja ben al bezig, maar het gaat zo ontzettend traag ik kan maar een paar (event) races winnen en dan moet ik die de hele tijd opnieuw doen

IA-12 is kut trouwens...

[ Bericht 10% gewijzigd door ߨúÐêWyN op 10-03-2005 20:37:52 ]
pi_25462299
dáááág vrije tijd Ik ga dalijk even dat foto overzet ding doen.. Hoop dat ik ook foto's op mijn mp3-speler kan zetten..
pi_25462774
jaja, is gewoon een USB stick
pi_25464168
en ik maar kutten met mijn telefoon enzo....pfffffff...morgen Mp3 gebruiken!

wel lekker driften
pi_25465400
Nuja... 4.5% van het spel done Al wat leuke auto's gewonnen De delorean van back to the future En een lemans prototype ofzo... Naja morgen weer verder...
pi_25466642
Ik heb nu een compleet getunde M3 GTR, maar die is niet snel genoeg meer. Iemand suggesties voor een nieuwe? Ik zat zelf aan een M5 of een Nissan Skyline te denken.
There is no other!
pi_25467840
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:32 schreef D3nn15 het volgende:
Al wat leuke auto's gewonnen De delorean van back to the future
Ik zag 'm ook net staan ja! Die auto gaat zéker in mijn garage komen! Ik vermaak me trouwens best wel met het bekijken van alle auto's!
pi_25468309
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 00:26 schreef Cyberdogg het volgende:
Ik heb nu een compleet getunde M3 GTR, maar die is niet snel genoeg meer. Iemand suggesties voor een nieuwe? Ik zat zelf aan een M5 of een Nissan Skyline te denken.
Ik zou aan iets lichters denken anders schiet je nog weinig op

(max 1200 kilo bijvoorbeeld)
pi_25469125
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:18 schreef P-Style het volgende:
Zo... ik heb 'm ook!

Het eerste wat ik deed (na alles goed in te stellen in het opties-menu) was wel m'n geld van GT3 importeren
Beetje laf P-style

Ik vind 'm echt geweldig
Een goeie mix van bekend (voor GT3-rijders) en nieuw, zo wel in auto's, circuits als in de rest. Qua rijden valt me op dat het gras iets minder vergevingsgezind is dan in GT3. Ik wou het spel gisteren alleen even testen (want eigenlijk geen tijd), maar was toch meteen 2 uur bezig

B-rijbewijsje gehaald en een lupo (meteen weer verkopen) gewonnen
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_25469334
Ik heb hem nu ook, gisteren heb ik maar liefst een kwartier kunnen spelen, en dit weekend zal er ook weinig van komen ivm vriendin/vrienden/stage/verplichtingen. Ik denk dat ik mij maar een paar weken als kluizenaar terugtrek.
War. War never changes.
pi_25469530
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 08:35 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Qua rijden valt me op dat het gras iets minder vergevingsgezind is dan in GT3.
Nou dat vind ik nogal meevallen, je snijd zo weer hele stukken af.
Who knew?
pi_25470051
Ook wat verder . Heb alleen mijn licenties ab nationaal geimporteerd. Wat leuke foto's van mn auto's :

Nissan Silvia K's (S13) '88 2e handsje

Mijn eerste auto. Met wat modificaties de eerste races gehaald en veel gespaard.

Mazda RX-8 Type S (J) '03

Leuke auto en met een turbotje erop de turbo cup, wat japanse wedstrijden en ook de RX-8 Cup gewonnen.

Mazda RX-8 Concept LM Race Car

Deze gewonnen in bovenstaande rx-8 cup. Hele fijne auto. Wat leuke wedstrijden gewonnen. Vervolgens voor heel wat geld verkocht.

Subaru IMPREZA Sedan WRX STi spec C (GD, Type - II) '04

Met het geld van bovenstaande gekocht en opgefokt. Nu bezig met de 4wd cup en ook de subaru cup gewonnen. Met de laatste ook een hele mooie LM concept gewonnen.

Dat was het even !
pi_25470388
Ik ben het hele weekend een keer vrij, normaal moet ik werken, dus ik weet wel wat ik nu ga doen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:42:05 #68
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25470529
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:18 schreef P-Style het volgende:
Wat mij meteen opviel was dat GT4 echt... ècht nog een stuk mooier is dat GT3. Nog scherper beeld, meer details en de omgevingen voelen wat "echter" aan. Goed werk Polyphony!
Mwoa, dat vind ik best tegenvallen eigenlijk. Wat ik ook erg mis zijn die coole brandstofdampen aan het begin van een race. Die zag je in deel 3 wel heel mooi (misschien enigszins overdreven) en in deel 4 niet

Verder vind ik de auto's wel heel erg glimmen, wat het naar mijn mening een stuk minder realistisch doet ogen dan deel 3.

Weet iemand trouwens of het ook mogelijk is om die special effecten die je in de 'mix replay mode' krijgt (om het maar even zo te noemen), handmatig aan te zetten? Dus dat je zelf kan instellen in welk afzonderlijk effect je de volledige replay wil zien?
Krekker is de bom!
pi_25470959
Zozo, net ff alle 4 de topics doorgelezen, ziet er errug vet uit allemaal

Alleen voor ik hem ga halen, rest mij 1 vraag, zit de Opel Manta i400 er nou ook in de europese versie?
pi_25473135
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 11:12 schreef LangeJan het volgende:
Zozo, net ff alle 4 de topics doorgelezen, ziet er errug vet uit allemaal

Alleen voor ik hem ga halen, rest mij 1 vraag, zit de Opel Manta i400 er nou ook in de europese versie?
Alle auto's die in de Amerikaanse versie zaten, zitten ook in de Europese, plus nog wat toevoegingen.

Dus als hij in de Amerikaanse ook zit, zit ie er hier ook in
Who knew?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:56:20 #71
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_25473295
Ik heb geen Opel Manta gezien, wel een Corso, Tigra en Vectra en nog een Calibra en Astra DTM. Correct me if i'm wrong.

Ben gisteren ook eindelijk begonnen, eerst ben ik zo lam geweest om 100.000 credits over te schrijven vanuit GT3.
Daarna heb ik wat Licenses gehaald en heb ik een dikke tweede handse Subaru Impreza Coupe WRX STi uit '99 gekocht.
pi_25475108
Naja ik ben nu 8.6% completed, verslavend zeg
Heb nu een Subaru Impreza wrx sti (model 2004) helemaal tot de max opgevoert en een Dodge Viper (model 2003) helemaal tot de max...

Damn dit viper rijdt ziek! 983 pk, in 7 seconden rijd ik 200 . Met de impreza in 8.6
  vrijdag 11 maart 2005 @ 17:11:52 #73
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_25475621
ik heb um nog steeds niet =( schijtzooi laat ze eens opschieten
pi_25475863
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 17:11 schreef mustisuc het volgende:
ik heb um nog steeds niet =( schijtzooi laat ze eens opschieten
Bij de mediamarkt stond er een hele zooi...ga daar anders eens kijken? ( of heb je hem besteld ? )
  vrijdag 11 maart 2005 @ 18:08:59 #75
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_25476370
besteld via play
pi_25476409
Ben ook weer lekker bezig. Eerst wat licences gehaald en toen maar een mooie lancer evo voor 9500 gekocht. Ding rijdt als een trein! Heeft iemand ook al gereden met die Nike 2022? Dat is pas bizar!
Built for Speed
pi_25476895

Lekker Driften!

Oke ook een AMG dan!

[ Bericht 37% gewijzigd door Drifter__ op 11-03-2005 19:57:04 ]
pi_25477216
AMG Powerrrr en dan een BMW, ik begrijp iets niet
pi_25477217
Ik heb em nu een paar uur gespeeld, maar hij is een paar keer vastgelopen. (2x geloof ik) Dit gebeurde tijdens het laden, na een race als ik op retry drukte. Ik weet dat het laden soms wat langer duurt maar na 2 minuten was dat rode dingetje nog steeds aan het rondraaien, dit lijkt me wel wat erg lang. Dus toen maar gereset.

Ik heb een vrij oude playstation (half jaar na launch gekocht) maar ik heb dit nog nooit met een ander spel gehad. Wel heeft soms problemem met dvds.

Zou dit aan de ps2 liggen? aan het spel? of een combinatie van beiden? hebben andere mensen hier al problemen mee gehad? en zo ja, met welk model ps2?
pi_25477420
TIP VOOR MENSEN DIE VEEL GELD WILLEN:

dit komt van Integra op het gt4ever forum, hij had de jap. versie al een tijdje.

rij de 2e rally (costa d'amalfi, easy) dat zijn 2 races tegen een lancia integrale evo of een celica gt4 op asfalt, dus het kan met een pittige cirquitbak gedaan worden.
je wint een toyota RSC rally raid car twv. 265.000 credits, dan neem je deze toyota en race je de races nog een paar keer, als hij vraagt of je de bekers wilt dumpen klik dan ja, dan zijn de bekers weg en kan je nogmaals deze auto winnen, 4x 2 rondjes rijden en je hebt al meer dan een half meloen credits

is wel handig om een bakkie op te voeren ofzo
niet dat het nodig is, want met die toyota RSC rally raid car smoke je toch al zat wagens in verschillende races, tietesnelle bak
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_25477445
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:10 schreef jap85 het volgende:
Ik heb em nu een paar uur gespeeld, maar hij is een paar keer vastgelopen. (2x geloof ik) Dit gebeurde tijdens het laden, na een race als ik op retry drukte. Ik weet dat het laden soms wat langer duurt maar na 2 minuten was dat rode dingetje nog steeds aan het rondraaien, dit lijkt me wel wat erg lang. Dus toen maar gereset.

Ik heb een vrij oude playstation (half jaar na launch gekocht) maar ik heb dit nog nooit met een ander spel gehad. Wel heeft soms problemem met dvds.

Zou dit aan de ps2 liggen? aan het spel? of een combinatie van beiden? hebben andere mensen hier al problemen mee gehad? en zo ja, met welk model ps2?
mijn ps2 is van 2 maanden na de launch, en ik heb nergens last van, ik denk dat die van jou gewoon te veel stof heeft staan happen, je kan m ff open maken en met een wattestaafje met wat alcohol je lens schoonmaken, en je cd loopsysteem schoonmaken en misschien ff smeren met kogel lagervet. (niet te veel)
Can't fix it? Fuck it!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:21:44 #82
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_25478160
of deze ps2 verkopen, wat geld bijleggen en gamen maar weer =)

als je um niet meer kan maken hea =P

[ Bericht 27% gewijzigd door mustisuc op 11-03-2005 20:28:47 ]
pi_25478524
Lol, ik was net ff aan het spelen en een replay aan het kijken loopt me ma binnen:
He ik wist niet dat ze ook autorace's uitzenden, op welke tv-zender is dat
Built for Speed
pi_25478627
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:43 schreef HansvanOchten het volgende:
Lol, ik was net ff aan het spelen en een replay aan het kijken loopt me ma binnen:
He ik wist niet dat ze ook autorace's uitzenden, op welke tv-zender is dat
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 11 maart 2005 @ 21:28:38 #85
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_25479277
vraagje?? zit er wel gewoon multiplayer op?? want zat toen niet op socom 2

als er multi op zit voor hoeveel players??

[ Bericht 48% gewijzigd door mustisuc op 11-03-2005 21:59:10 ]
pi_25480761
2 player splitscreen

en mijn Socom II kan gewoon online
!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:38:29 #87
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_25480932
Mijn R32:

Heerlijk ding
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:54:50 #88
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_25481281
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:30 schreef TAG-Speedy het volgende:
2 player splitscreen

en mijn Socom II kan gewoon online
k thnx want kheb um nog niet schijt play.com

mah mijn socom II kan ook wel online hoorzz maar ik bedoelde je kan geen split screen doen sorry
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:55:00 #89
55396 Gose
doelloos
pi_25481285
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:12 schreef HansvanOchten het volgende:
Ben ook weer lekker bezig. Eerst wat licences gehaald en toen maar een mooie lancer evo voor 9500 gekocht. Ding rijdt als een trein! Heeft iemand ook al gereden met die Nike 2022? Dat is pas bizar!
ik zal er wel helemaal overheen gekeken hebben hoor, maar in welke race kan ik meedoen met die nike wagen dan...hij zegt overal het is een special car dus je mag nie meedoen...
pi_25481479
Je kunt gewoon vrij rijden he, 8 versnellingen dat ding
pi_25481850
ben maar even licences aan het halen. Nu een waar ik een parcours moet rijden met een peugeot 206. Leuk als je zelf ook zo'n wagen in het echt hebt
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_25481959
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:55 schreef Gose het volgende:

[..]

ik zal er wel helemaal overheen gekeken hebben hoor, maar in welke race kan ik meedoen met die nike wagen dan...hij zegt overal het is een special car dus je mag nie meedoen...
Dat komt omdat de auto meer polygonen heeft dan andere auto's en de PS2 kan het anders niet aan, je kan de Nike auto net als de Caterham en Auto Union Streamliner wel in 2 player mode gebruiken
pi_25482000
Dit is trouwens de manier om snel geld te verdienen als je zelf al wat credits hebt:
quote:
1. buy SLR MCCLAREN for 610,000 dollars.

2. Win Mercedez CLK-TOURING CAR from Legend of the Silver Arrow cup at Mercedez Dealership, using SLR MCCLAREN.

3. N/A Tune the CLK-Touring Car to Stage 3, and make minor tuning adjustments for BEST performance.

4. Enter German Touring Car Championship (Deutsche Touring Car Meisterschaft) in the European Events arena.

5. Run the race in B-SPEC mode, set to 5 (push) with overtake ON. Set to speed X3 for best results.

6. Although you might lose the first race, you should win 4/5 races and win the championship EVERY TIME. You DO NOT need to lower the speed from 5 (push), the car will win regardless.

7. Winning will net you a total of 150,000 in prize money (if you get gold in all 5 races) and the Prize Car (a CLK-GTR race car) can be sold for ~700,000.

I made 15,000,000 dollars in 5 hours doing this. As far as i can tell, its the quickest and easiest way to make money.
of je moet een GameShark/X-Port hebben natuurlijk
pi_25482378
Zo 11,3% completed...
Ik ben nu het Japanse GT kampioenschap aan het winnen met een opgekietelde consumenten Impreza Tegen allemaal GT bakken Bandenslijtage is alleen wat matig maar ok
Nu kap ik weer ff, pfff 60 races, 53 gewonnen, alle licenties gehaalt ...
pi_25482418
ik ging net cita di aria reverse tegen een renault 5 turbo rijden, die renault 5 kwam ieder rondje op 3 plaatsen standaart vast te staan :S al had ik achteruit gereden had ik nog gewonnen.
Can't fix it? Fuck it!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:52:50 #96
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25482494
Kan je nu ook gewoon lekker driften en zo= net als in PGR2 ofzo= want met GT2 vond ik persoonlijk dat ik het gevoel van de auto niet echt heb. Rijd met controller.
pi_25482515
Ik ben nu bezig om de 350Z LM, die ik gewonnen heb volledig te tunen....vooral met het differentieel rommelen komt de wegligging ten goede
pi_25482517
Of je kan gewoon niet rijden
pi_25482617
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:52 schreef speedfreakssj het volgende:
Kan je nu ook gewoon lekker driften en zo= net als in PGR2 ofzo= want met GT2 vond ik persoonlijk dat ik het gevoel van de auto niet echt heb. Rijd met controller.
Driften kan met iedere GT versie, maar je moet iedere auto apart afstellen om goed te driften

(er zitten nu zelfs een paar echte drift bakken in)
pi_25482784
ik krijg die anti slip zooi niet weg, hoe doe ik dat?
PSN nick.:helder82
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')