en peter Reekersquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef pfaf het volgende:
Samen met John, Oude Kamphuis, Bruggink en Zomer winnen we de WK 2006.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef Eilanden het volgende:
Lange jan komt niet in Oranje ... Van Basten selecteert liever de rechterspits van Ajax F5
Nee hoor lange Jan is een echte cultheld.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kut titel Tong.
En dat weet je best.
San Marco heeft 'm al z'n hele voetballeven gevolgd, dus hij kan het weten.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef Eilanden het volgende:
Lange jan komt niet in Oranje ... Van Basten selecteert liever de rechterspits van Ajax F5
Je sig klopt nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:23 schreef Eilanden het volgende:
uit Utreg, dus uiteraard heeft hij kijk op voetbal
Zijn die er dan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:23 schreef Eilanden het volgende:
, maar ik vraag me tegenwoordig wel af of Van Basten weet dat er buiten Amsterdam ook voetbalclubs zijn![]()
Die van AFC4 is ie zelfquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:35 schreef Eilanden het volgende:
Zeg dat maar niet te hard, anders gaat Van Basten ook nog de rechtermiddenvelder van DWS of de linksbuiten van AFC 3 selecteren.....
Papier hier :quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:52 schreef tong80 het volgende:
[CL 2e ronde] AS Monaco - PSV
Hij was al vol justmuts. Je leert het nooit
Goed plan pfafquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:19 schreef pfaf het volgende:
De hele avond gratis drinken van de Eindhovenaren dacht ik zo...
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:19 schreef pfaf het volgende:
De hele avond gratis drinken van de Eindhovenaren dacht ik zo...
hehe komt iequote:
en van Pascalquote:
wat is het geworden? heb het ff gemist volgens mij...quote:
1-0,1tje te weinigquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat is het geworden? heb het ff gemist volgens mij...
Barca was gisteren wel kut ja....quote:
tja to bad.... ach volgend jaarquote:
Dat sla ik niet afquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:56 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje geeft biertje aan VoreG
Ook op nl2quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:58 schreef Dos37 het volgende:
voor de mensen die het niet door hebben Real Juve is op de belg
ja ik merk hetquote:
Lyon is ook wel een leuke ploeg (zonder te veraden wie er door is bij de andere wedstrijden)quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:09 schreef VoreG het volgende:
Chelsea, Milan, Juve, PSV en misschien Inter... Wat een spannende loting
Zlatan was bij het eerste doelpunt betrokken, dat vind ik dan wel weer leuk. Baal nog steeds dat 'ie niet meer bij ons speelt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Niet dat ik het Juve gun ofzo, maar Real ook niet
Inderdaad, maar nu hebben we Babel!quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zlatan was bij het eerste doelpunt betrokken, dat vind ik dan wel weer leuk. Baal nog steeds dat 'ie niet meer bij ons speelt.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:08 schreef tukkeronline het volgende:op psvLyon na geen fatsoenlijke ploeg in de kwartfinale (misschien liverpool, maar verder is het allemaal k*t)
Ja, maar waarom moesten we een half seizoen en een dure Griek op hem wachten?quote:
Tjah... Ik wou dat ik het wistquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moesten we een half seizoen en een dure Griek op hem wachten?
Omdat je nu eenmaal niet alle druk op een 18jarige jongen kan leggen zonder daarachter een waardige vervanger te hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moesten we een half seizoen en een dure Griek op hem wachten?
Ik schrijf Harry niet af, ik vraag mij voornamelijk af waarom ze Zlatan verkopen en vervolgens geen alternatief hebben: Babel was en is natuurlijk veels te jong om dat over te nemen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je nu eenmaal niet alle druk op een 18jarige jongen kan leggen zonder daarachter een waardige vervanger te hebben.
Ik zie op het moment ook liever Babel, maar je moet Charisteas nog niet afschrijven en je moet inzien dat je met alleen Babel ook niet ver komt, zeker wanneer hij geblesseerd raakt oid.
Ah ok. Zo kwam het niet overquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik schrijf Harry niet af, ik vraag mij voornamelijk af waarom ze Zlatan verkopen en vervolgens geen alternatief hebben: Babel was en is natuurlijk veels te jong om dat over te nemen.
Maar goed, dit wordt wat Ajax-specifiek voor Hools misschien
euhm ja ik ben het met je eens niet echt aansprekende namen vooral niet al die italianenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:08 schreef tukkeronline het volgende:op psv na geen fatsoenlijke ploeg in de kwartfinale (misschien liverpool, maar verder is het allemaal k*t)
Ja bij elkaar hebben ze denk ik zo'n 15 EC-1 gewonnen valt zwaaar tegen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:08 schreef tukkeronline het volgende:op psv na geen fatsoenlijke ploeg in de kwartfinale (misschien liverpool, maar verder is het allemaal k*t)
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:00 schreef rubbereend het volgende:
whaaaaaaaa we staan inde kwartfinale
de presentatie ging geweldig, iedereen was onder de indruk van de resultaten en vol lof over de presentatie
Dus mooi getuigschrift gekregen en bedankje van 100 eurien het etentje aansluitend smaakte uitstekend
ik trakteer op bier
woei, wat zou ze gedaan hebben?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:10 schreef tong80 het volgende:
Blumchen show je tieten hier maar meisje
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
ze heeft alleen een plaatselijke ban, dus ze kan hier nog gewoon komen!quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Anders gaan we weer met heel Hools voor een unban
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze heeft alleen een plaatselijke ban, dus ze kan hier nog gewoon komen!
dat hebben ze speciaal voor jou gedaanquote:
Hierquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:14 schreef rubbereend het volgende:
3 uur geweest... waar is DG nou?
niet doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:19 schreef rubbereend het volgende:
k maakte me al bijna zorgen
k maak even een aantekening die ik op de monitor plak. weer wat geleerd.quote:
tis nu alweer een leerzame dag dusquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k maak even een aantekening die ik op de monitor plak. weer wat geleerd.
en dat voor een donderdag...... dat beloofd nog eens watquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tis nu alweer een leerzame dag dus
quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ben tegen een actie om bloemetje te unbannen
mn hart is gebroken vandaag.....quote:
stout geweest denk k.quote:Op donderdag 10 maart 2005 03:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en waarom heeft bloempje een bannetje?
Ja maar eendje.. Jij bent ook nog steeds lief hoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn hart is gebroken vandaag.....
en hoor jij niet in bed te liggen
Nou.. Er was zo een hele lelijke kont gepost, en ik zei zo van :quote:Op donderdag 10 maart 2005 03:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en waarom heeft bloempje een bannetje?
ja fok is ook niet meer wat t geweest isquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:42 schreef DutchGooner het volgende:
en dat mag nie? sjongesjonge
t was ook zo vies.. kijkquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:42 schreef DutchGooner het volgende:
en dat mag nie? sjongesjonge
aha dus dat soort dingen hou jij bij op Fok...............quote:
Laten we het er maar op houden dat niet nader te noemen personen aan het aftakelen zijnquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja fok is ook niet meer wat t geweest is
laat ik me daar eens bij aansluitenquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat niet nader te noemen personen aan het aftakelen zijn
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 10 maart 2005 04:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga om 5.29 de eerste trein naar Schiphol pakken.
Maar eerst een bad nemen om na te genieten van de heerlijke overwinning van gister
Stoer blumsjquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:16 schreef Blumchen het volgende:Mijn eerste ban.. Maar die kont was gewoon té erg
![]()
ja dat is idd leuk, goede voetballer, altijd al wel gevonden....quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:48 schreef Suijk het volgende:
Jep, VI meldt ook dat Pierre bij NAC terug komt.
Leuk.
*snijd een lekker stukje taart af*quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:00 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Bier (en fris) en taart van mij vandaag!![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*snijd een lekker stukje taart af*
Ben je jarig dan ?
Jupquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*snijd een lekker stukje taart af*
Ben je jarig dan ?
bier laat ik nog even staan maar een stukje taart gaat er altijd inquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:00 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Bier (en fris) en taart van mij vandaag!![]()
Dankjewel allemaal!quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:21 schreef Suijk het volgende:
Feli Noca!.
Maak er een mooie dag van. Hoe oud?
* Noca gooit een stuk taart naar Vom en schuift hem een kop koffie toequote:Op donderdag 10 maart 2005 10:13 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools!
Noca ik lust wel een stukkie taart met een kopje koffie![]()
Zou nu wel een lachertje zijn als Lokhof dan nu wordt ontslagenquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:48 schreef Suijk het volgende:
Jep, VI meldt ook dat Pierre bij NAC terug komt.
Leuk.
Dan weet ik niet wat ik fout doe met mijn afstudeer... maar ik ben alleen maar aan het werken en werken en werken..... ach nog maar 61 dagen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:19 schreef Noca het volgende:
[..]
* Noca gooit een stuk taart naar Vom en schuift hem een kop koffie toe
Toch handig dat ik afstudeer, vandaag alleen om 15.30 even naar het bedrijf toe. Zo eerst nog meer taart kopen enzo, want ik heb hier bijna alles al weer uitgedeeld en dan heb ik vanavond niks meer.![]()
Ik ben niet zo thuis in de jaren 70quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:30 schreef PogueMahone het volgende:
goedemorgen
biertje na al dat werk
voor de liefhebbers: Het Fok! Jaren '70 Album toernooi 2004/2005 - Finale
t ging super. Iedereen was erg enthousiastquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:39 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgenzo een mooie dag wordt het vandaag denk ik!!
Rubbereend hoe ging gisteren de presentatie ? helemaal vergeten te vragen in alle feestvreugde
Mag ik vragen wat je dan allemaal precies gedaan hebt?quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:morgen hools, nog één keertje ........
PSV
wat geweldig
[..]
t ging super. Iedereen was erg enthousiasten heel tevreden. K heb een prachtig getuigschrift gekregen en een leuk afscheidscadeau...... en ik ga nu in het bestuur van de stichting
Een beknopt strategisch marketingplan en daarop aansluitend een zeer uitgebreid communicatieplan met een plan van aanpak voor de verdere invoering van de plannenquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je dan allemaal precies gedaan hebt?
Heb mijn stem uitgebracht,quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:30 schreef PogueMahone het volgende:
goedemorgen
biertje na al dat werk
voor de liefhebbers: Het Fok! Jaren '70 Album toernooi 2004/2005 - Finale
Je houdt wel van plannen dus.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Een beknopt strategisch marketingplan en daarop aansluitend een zeer uitgebreid communicatieplan met een plan van aanpak voor de verdere invoering van de plannen
Dat ligt ook een beetje aan de situatie. Mijn begeleider binnen het bedrijf was erg moeilijk te bereiken, had wel contact met een andere maar die mocht geen beslissingen nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat ik fout doe met mijn afstudeer... maar ik ben alleen maar aan het werken en werken en werken..... ach nog maar 61 dagen.
Ik ben eerlijk gezegd best blij dat ik er bijna vanaf benquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ben ik blij dat ik nog minstens 4 jaar mag studeren
Al is de tentamenperiode nu wel erg kut![]()
aaaaquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat ligt ook een beetje aan de situatie. Mijn begeleider binnen het bedrijf was erg moeilijk te bereiken, had wel contact met een andere maar die mocht geen beslissingen nemen.
Mijn begeleider is nu eindelijk akkoord gegaan met het onderzoeksplan en wil vanmiddag het een en ander doornemen zodat ik daarna helemaal los kan![]()
En dan is het voor mij ook werken, werken, werken.
Welk terras ga jij zitten dan ?? hier is het echt geen mooi weer... laat staan dat ik een zon ziequote:Op donderdag 10 maart 2005 13:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn colleges voor vandaag zijn klaar, ik heb alweer weekend ivm met de vrijdag-college-vrije-dag
Ik ga even lekker in het zonnetje op het Hools-terras zitten, en bestelt een biertje
Op het Hools terras is het altijd goed vertoeven hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Welk terras ga jij zitten dan ?? hier is het echt geen mooi weer... laat staan dat ik een zon zie
IK WIL LENTE!!! ZON!!!!
zo...
Komt er ook eentje d'r bed uit rollen hoorquote:
k ook, nog wat tentames ishalen en dan ben ik er ook helemaal vanaf, kan neit wachten op het eindequote:Op donderdag 10 maart 2005 13:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd best blij dat ik er bijna vanaf ben
uit dr bed rollen...........quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:02 schreef Vom het volgende:
[..]
Komt er ook eentje d'r bed uit rollen hoor![]()
quote:
quote:
quote:Effect Full Monty-training is alweer uitgewerkt
10/3/2005 12:47
Mark McGhee leek het lek boven te hebben bij Brighton & Hove Albion nadat hij een revolutionaire trainingsmethode had geïntroduceerd. Maar na twee knappe overwinningen in het Championship, lijkt het effect alweer uitgewerkt.
De tijdelijke gouden greep bestond eruit dat de spelers van Brighton van hun coach de opdracht kregen op de training een kledingstuk uit te trekken na ieder schot dat geen doelpunt opleverde.
McGhee hoopte daarmee de reeks van zes wedstrijden zonder zege te doorbreken. Met succes. Allereerst ging Sunderland, de nummer twee van de voormalige Engelse First Division, er met 2-1 aan. En vervolgens wonnen the Seagulls met 1-0 van Millwall.
'Ik wist niet meer wat ik moest doen en toen herinnerde ik me de film The Full Monty', legde McGhee de inspiratiebron achter zijn motivatietruc toe. In The Full Monty kiest een groep werkloze Engelse mannen ervoor om bij te klussen als stripper, wat tot hun eigen verbazing uitstekend uitpakt.
'Het lijdt geen twijfel dat de stripverplichting effect heeft gehad', zei McGhee trots. 'Vooral omdat enkele spelers in hun onderbroek trainden en zich daar een beetje voor schaamden.' Of ze hadden het gewoon steenkoud aangezien de temperatuur ook in Zuid-Engeland de laatste weken niet al te aangenaam was.
Afgelopen weekend kwam er voorlopig een einde aan de succesformule. Brighton verloor uit bij Stoke City met 2-0. McGhee realiseerde zich dat de nederlaag terecht was. 'Het is nu aan ons om weer op te staan.'
voelt primaquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:43 schreef Vom het volgende:
Rubber en Bloem, wat is er zo grappig aan uit je bed rollen?![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:08 schreef Blumchen het volgende:
[..]
uuuh.. Nou,, Uit mijn bed rollen, das nie grappig.. Maar uit zn bed rollen
![]()
Nee niet uit eendje zijn bedjequote:
quote:
Dat is liefquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:13 schreef Blumchen het volgende:
[..]![]()
![]()
* Blumchen is blij voor jou enzo
heb geen bedje maar een bed. Maar laat dat wel duidelijk zijn voor we allemaal roddels krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee nogniet uit eendje zijn bedje![]()
dat zegt wel genoeg, die kat wil niet utizichzelf terug maar moet een half uur gelokt worden voordat t beestje terug wil.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:39 schreef golfer het volgende:
Zo, even stukkie soort kippengaas gekocht om aan de onderkant van de doorgang van ons balkon, richting buurbalkon, te bevestigen, zodat diekutkat
van ons er niet weer onderdoor kan kruipen en we niet weer een half uur in het donker moeten staan lokken met snoepjes om haar terug te laten komen.
![]()
Daarom staat golfer altijd met een biertje in de hand ons naar Hools te lokkenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zegt wel genoeg, die kat wil niet utizichzelf terug maar moet een half uur gelokt worden voordat t beestje terug wil.
zolang hij zijn regenjas maar niet open doetquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daarom staat golfer altijd met een biertje in de hand ons naar Hools te lokken![]()
hhmmmm geloof niet dat ik in aanmerking WIL komenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
wie gaan zich allemaal opgeven?
quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:35 schreef just me het volgende:
zolang hij zijn regenjas maar niet open doet
daar zijn ook liefhebbers voorquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof niet dat ze op een foto van o.a een konijn en een eend te zitten wachten. Goeiemiddag trouwens!
Vanavond komt training day om 10 uur en om 5 voor 10 komt Probleemwijkenquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over 3 kwartier is er al voetbal op, maar daarna is er niks meer op tv
is dat Probleemwijken die serie van SBS waar alles in scene gezet is?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanavond komt training day om 10 uur en om 5 voor 10 komt Probleemwijken
Of het in scene is gemaakt maakt niet uit, het is leukquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat Probleemwijken die serie van SBS waar alles in scene gezet is?
Naar die zooi ga ik in ieder geval niet kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of het in scene is gemaakt maakt niet uit, het is leuk
Profiteur!quote:
Hi!quote:Frenk
Training Day al gezien en Probleemwijken lijkt me niets.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanavond komt training day om 10 uur en om 5 voor 10 komt Probleemwijken
Ontzettend leuke afleveringquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:05 schreef pfaf het volgende:
Avond!
South Park is terug. "Mr. Garisson's fancy new vagina"
Ga nu kijken.
Geniaalquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:05 schreef pfaf het volgende:
Avond!
South Park is terug. "Mr. Garisson's fancy new vagina"
Ga nu kijken.
ik zou vanavond ook zo graag vroeg naar bed maar ik moet naar een optreden van een band in den haag gaan kijken die we misschien voor ons lustrumfeest willen hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:09 schreef pascalheister het volgende:
vanavond maar eens vroeg naar bed denk ik![]()
I used mr. Garrison's balls for Kyle's kneesquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
-"I may be a dolphin, but I am also a lawyer."
--"So.. You are.. a lawphin? "
If he really plays basketball, his balls wil explode.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
I used mr. Garrison's balls for Kyle's knees
Wiehoe, I'm pregnant, now I can have an abortionquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
If he really plays basketball, his balls wil explode.
Leuke ep, beetje hoog puberaal poep-pies-piemel gehalte, maar redelijk vermakelijk. k Ben i.i.g. blij dat het weer terug is.
Ah dat is het! Hmm, door AZ moet ik wel tot 19.45 wachten voor ik mijn nieuwe Ron Sexsmith album kan draaien.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
Noca gefeliciteerd.
Als jullie me missen op MSN. Ik heb een virus die niet weg te krijgen is en m'n IT-vriend moet XP weer helemaal opnieuw installeren. Hij zou vanmorgen verder gaan maar kwam niet opdagen. En ik mag van hem MSN niet opstarten vanwegen dat virus.
CWS Shredder gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik probeer CoolWebSearch weg te krijgen... Was hem helemaal kwijt, maar is al een tijdje weer terug.
CWS Shredder gebruiken en Hitman Proquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik probeer CoolWebSearch weg te krijgen... Was hem helemaal kwijt, maar is al een tijdje weer terug.
Ja het is best kloten spul als je het er eenmaal op hebt staanquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
CWS Shredder gebruik ik ook, maar hij haalt dan wel de .dll weg, maar blijkbaar niet altijd helemaal. Vooral met hotmail en net met de routeplanner had ik er steeds last van.
Ow? Bij mij werkt het goedquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hitman pro, een dikke no.
Daar door kreeg ik mijn PC niet meer online
Ik kreeg 2 weken geleden het beruchte virus MSNetje in mijn geval via shmoopy.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:21 schreef Bluezz het volgende:
Tong hoe kan dat nou met die PC, wat stop je er toch in.. hij liep als een tiet
It's a bad girlquote:
http://www.happy-messaging.com/messenger/virus/quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 weken geleden het beruchte virus MSNetje in mijn geval via shmoopy.
Waren een paar virussen waarvan er één niet te verwijderen was. Is uren bezig geweest het is zijn beroep maar het lukte hem niet.
Is gisteren begonnen om m'n pc weer helemaal nieuw te installeren omdat dat de enige mogelijkheid was.
Bedankt hoor. Maar Tong waagt zich niet aan dit soort gevaarlijke ondernemingen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
http://www.happy-messaging.com/messenger/virus/
Een vriendin van me heeft zo'n msn-virus via bovenstaande sitre weten te verwijderen. succes.
Dit kan jij zelfs, het staat erg duidelijk aangegevenquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt hoor. Maar Tong waagt zich niet aan dit soort gevaarlijke ondernemingen.
Als het goed is komt m'n maat morgen verder de boel fixen.
Hoewel het is vrijdag dan gaat ie altijd naar de kroeg
Lastige keuzes, want nu ook Mijn Vrouw, jouw Vrouw weer op de TV.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Trouwens jongens om tien uur niet naar SBS 6 vergeten te kijken.
Probleemwijken met vandaag den Haag
misschien is het dan handiger om voor de A ook wat ruimte vrij te houdenquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Weer twee nieuwe cd's erbij. Nadeel is wel dat het lang duurt om een CD van een artiest met de B op de goede plaats te zetten..
Coldplay live isquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:00 schreef pascalheister het volgende:
kreeg vandaag ook van iemand ook enkele malen steeds zo'n bestand dat via msn wordt verstuurd, na wat research blijkt dat ook dat virus te zijn. Gelukkig niks geaccepteerd
* pascalheister geniet op de achtergrond van de dvd Coldplay Live 2003![]()
waarschijnlijk ben ik 7 juli ook van de partij in 't Gelredomequote:Op donderdag 10 maart 2005 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien is het dan handiger om voor de A ook wat ruimte vrij te houden
[..]
Coldplay live isnog steeds één van de beste bands die ik ooit live heb mogen aanschouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |