Jupquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*snijd een lekker stukje taart af*
Ben je jarig dan ?
bier laat ik nog even staan maar een stukje taart gaat er altijd inquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:00 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Bier (en fris) en taart van mij vandaag!![]()
Dankjewel allemaal!quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:21 schreef Suijk het volgende:
Feli Noca!.
Maak er een mooie dag van. Hoe oud?
* Noca gooit een stuk taart naar Vom en schuift hem een kop koffie toequote:Op donderdag 10 maart 2005 10:13 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools!
Noca ik lust wel een stukkie taart met een kopje koffie![]()
Zou nu wel een lachertje zijn als Lokhof dan nu wordt ontslagenquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:48 schreef Suijk het volgende:
Jep, VI meldt ook dat Pierre bij NAC terug komt.
Leuk.
Dan weet ik niet wat ik fout doe met mijn afstudeer... maar ik ben alleen maar aan het werken en werken en werken..... ach nog maar 61 dagen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:19 schreef Noca het volgende:
[..]
* Noca gooit een stuk taart naar Vom en schuift hem een kop koffie toe
Toch handig dat ik afstudeer, vandaag alleen om 15.30 even naar het bedrijf toe. Zo eerst nog meer taart kopen enzo, want ik heb hier bijna alles al weer uitgedeeld en dan heb ik vanavond niks meer.![]()
Ik ben niet zo thuis in de jaren 70quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:30 schreef PogueMahone het volgende:
goedemorgen
biertje na al dat werk
voor de liefhebbers: Het Fok! Jaren '70 Album toernooi 2004/2005 - Finale
t ging super. Iedereen was erg enthousiastquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:39 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgenzo een mooie dag wordt het vandaag denk ik!!
Rubbereend hoe ging gisteren de presentatie ? helemaal vergeten te vragen in alle feestvreugde
Mag ik vragen wat je dan allemaal precies gedaan hebt?quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:morgen hools, nog één keertje ........
PSV
wat geweldig
[..]
t ging super. Iedereen was erg enthousiasten heel tevreden. K heb een prachtig getuigschrift gekregen en een leuk afscheidscadeau...... en ik ga nu in het bestuur van de stichting
Een beknopt strategisch marketingplan en daarop aansluitend een zeer uitgebreid communicatieplan met een plan van aanpak voor de verdere invoering van de plannenquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je dan allemaal precies gedaan hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |