woei, wat zou ze gedaan hebben?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:10 schreef tong80 het volgende:
Blumchen show je tieten hier maar meisje
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
ze heeft alleen een plaatselijke ban, dus ze kan hier nog gewoon komen!quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Anders gaan we weer met heel Hools voor een unban
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze heeft alleen een plaatselijke ban, dus ze kan hier nog gewoon komen!
dat hebben ze speciaal voor jou gedaanquote:
Hierquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:14 schreef rubbereend het volgende:
3 uur geweest... waar is DG nou?
niet doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:19 schreef rubbereend het volgende:
k maakte me al bijna zorgen
k maak even een aantekening die ik op de monitor plak. weer wat geleerd.quote:
tis nu alweer een leerzame dag dusquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k maak even een aantekening die ik op de monitor plak. weer wat geleerd.
en dat voor een donderdag...... dat beloofd nog eens watquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tis nu alweer een leerzame dag dus
quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ben tegen een actie om bloemetje te unbannen
mn hart is gebroken vandaag.....quote:
stout geweest denk k.quote:Op donderdag 10 maart 2005 03:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en waarom heeft bloempje een bannetje?
Ja maar eendje.. Jij bent ook nog steeds lief hoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn hart is gebroken vandaag.....
en hoor jij niet in bed te liggen
Nou.. Er was zo een hele lelijke kont gepost, en ik zei zo van :quote:Op donderdag 10 maart 2005 03:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en waarom heeft bloempje een bannetje?
ja fok is ook niet meer wat t geweest isquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:42 schreef DutchGooner het volgende:
en dat mag nie? sjongesjonge
t was ook zo vies.. kijkquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:42 schreef DutchGooner het volgende:
en dat mag nie? sjongesjonge
aha dus dat soort dingen hou jij bij op Fok...............quote:
Laten we het er maar op houden dat niet nader te noemen personen aan het aftakelen zijnquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja fok is ook niet meer wat t geweest is
laat ik me daar eens bij aansluitenquote:Op donderdag 10 maart 2005 03:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat niet nader te noemen personen aan het aftakelen zijn
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 10 maart 2005 04:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga om 5.29 de eerste trein naar Schiphol pakken.
Maar eerst een bad nemen om na te genieten van de heerlijke overwinning van gister
Stoer blumsjquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:16 schreef Blumchen het volgende:Mijn eerste ban.. Maar die kont was gewoon té erg
![]()
ja dat is idd leuk, goede voetballer, altijd al wel gevonden....quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:48 schreef Suijk het volgende:
Jep, VI meldt ook dat Pierre bij NAC terug komt.
Leuk.
*snijd een lekker stukje taart af*quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:00 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Bier (en fris) en taart van mij vandaag!![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*snijd een lekker stukje taart af*
Ben je jarig dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |