Als ik zeg dat het water is dan mag je er vanuit gaan dat het nergens naar rook en ook nergens naar smaakte. Conclusie: ja, het is gewoon water.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:44 schreef Lienekien het volgende:
Rook of smaakte het ook vreemd?
Ja dat is net het probleem een beetje. Soms is het 2x in de week en soms 5 weken niet ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:40 schreef zwareshag het volgende:
Ik denk ook dat je slaapwandeld en iedere keer met water gaat knoeien. Alleen een intelligente levensvorm als de mens kan een water in precies een rechthoek strooien, dunkt mij. Anders ga je eens een paar dagen bij iemand anders wonen en als je terug komt kijk je of het water er weer ligt.
Ja, ik dus ook, vandaar dit topic, ik dacht misschien herkent iemand het (ofzo)quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Bizar zeg, ik zou niet weten wat het is, maar ik ben wel reuzebenieuwd wat het wel is!
Ja, of een weetplantage!!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:47 schreef Anguisy het volgende:
Weet je zeker dat je buren op de eerste geen zwembad in huis hebben?![]()
Handdoek droogt prima op, ik heb geen muizen, en de luchtvochtigheid is neem ik aan ongeveer hetzelfde als buiten, ik heb nl altijd een raam op kiepen staan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:59 schreef VoreG het volgende:
Plaats een barometer in je kamer, kijken hoe hoog de luchtvochtigheid is. Droogt bv. een natte handdoek wel goed op?
Onder mn eettafel. Ter grootte van zegmaar. 2 grote handdoeken kletsnats op het op te vegenquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:35 schreef mcintosh het volgende:
Maar als we het over plassen hebben, waar hebben we het dan precies over? Afmetingen, hoeveelheden ongeveer? Of lees ik daar overheen?
Bij condensvorming stel ik me eerder voor dat iets enigsinds vochtig is; niet dat het zeiknat is.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik houd het vooralsnog op condensvorming.
't Is tenminste een nog enigszins plausibele verklaring, niet dan?!quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:23 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Bij condensvorming stel ik me eerder voor dat iets enigsinds vochtig is; niet dat het zeiknat is.
En dat is het dus wel, zeiknat.
Als je met je eigen ogen zou zien om hoeveel water het gaat dan zou je de condensvormingtheorie zelf ook uit sluitenquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is tenminste een nog enigszins plausibele verklaring, niet dan?!![]()
ow?quote:Er is natuurlijk gewoon iets wat jij ons niet vertelt.
Nee, ik heb geen huisdieren, dat had ik al gezegdquote:
Ahhh, kijk, daar kunnen we wat mee. Heb je misschien wat meer info hierover?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:46 schreef Toeps het volgende:
In Den Haag staat een pand (Westeinde 20, om precies te zijn) waar ooit een vrouw is omgebracht door middel van de waterdood. Middeleeuwse praktijken enzo. Daar worden ook altijd mysterieuze plassen water gevonden.
Geen idee, vroeger stond hier een klein postkantoortje en een oud huis geloof ik.quote:Woon je soms op een oude locatie?
Laminaat.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:45 schreef WalfredGeesink het volgende:
Wat voor vloer heb je? Lijkt mij dat water redelijk snel opdroogt.
Probeer eens zou ik zeggen schatjequote:Op donderdag 10 maart 2005 20:19 schreef schatje het volgende:
Geef een seintje als je het topic in Truth wilt hebben.
Probleem is dat ik én geen camera heb, én geen webcam, én dat het telkens op verschillende plekken is. Het is nog geen enkele keer op dezelfde plek geweest.quote:Misschien een camera of een webcam op de bewuste plek richten en dan opnemen.
Hmmzz, geen idee, is al 2 jaar geleden ofzo dat ik die gezien heb.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:16 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Nam zij ook niet telkens een plons water mee?![]()
ik zie niet in hoe je daar water onder je toetsenbord van kan krijgen, of onder de tafel. daarnaast zullen er dan ook plekken op het plafond te zien zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:46 schreef merlin693 het volgende:
ik zou tog ff bij de bovenburen checken naar een weedplantage![]()
had mijn buurman ook
![]()
een truth antwoord (volgens sommigen dan) zou meer iets in de trend zijn vanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:17 schreef Fonkmeistah het volgende:
nu die in truth is dan het eerste echte truth antwoord..
Je loopt snacht met je zatte kop te slaapwandelen en over je wekker te zeiken.
en pas maar op want de fase die daar op volgt is dat je met je zatte kop slaapwandelend voor het raam van de buurvrouw aan je lat staat te sjorren..![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:07 schreef FatalException het volgende:
Lijkt me een vorm van spontane teleportatie. Je huis bevindt zich op een aardstraal, die vaak veroorzaakt worden door ondergrondse waterstromen.
Deze waterstromen bezitten een bepaalde energie. Zo gaat bij mij als ik een Y-vormige tak onder spanning houd door de handvatten van de tak de spannen, deze tak strak staan als ik me boven een waterput of riolering, of andere waterbron bevind.
Dergelijke energieen zijn bij authentieke graancirkels te detecteren en bevinden zich dan boven dergelijke stromen (een vereiste om energie te ontrekken die entiteiten nodig zijn om de cirkels te creeeren).
Nu zijn er gevallen bekend van spontane teleportatie. Zoals bekend is hier een enorme energie voor nodig, om materie van de ene naar de andere plek te krijgen. Zoals uitgelegd, heeft water op een of andere manier een eigenschap dat dit energie kan leveren. Nu kan het zijn dat jij boven een waterbron woont, en op een of andere manier delen van het water op sponane wijze naar de oppervlakte geteleporteerd worden.
Vraag je buren eens of ze met hetzelfde fenomeen te maken hebben.
Leg dan een groot kleed neer. Of haal al je spullen uit je kamer.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Het was steeds op anders plaatsen Niwa.
* BBQ-kip vraagt zich af of sommige mensen dit topic wel doorgelezen hebben....
Natuurlijk niet. De meesten lezen een TT en blaten gelijk een reactie. Zoals in bijna alle topics.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
* BBQ-kip vraagt zich af of sommige mensen dit topic wel doorgelezen hebben....
Ik heb het hele topic wel gelezen. Dacht alleen dat het vaak op dezelfde plaatsen voorkwam.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De meesten lezen een TT en blaten gelijk een reactie. Zoals in bijna alle topics.
Overigens vind ik de vorm van het water nog steeds het meest fascinerend.
Hint: Plastic tuinstoelen; bij voorkeur witquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:05 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen plassen in je bed zeker?
Nee daar zijn ze nooit te vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:05 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen plassen in je bed zeker?
Nouja, dikke laag, wat is dik. Ik gok een halve liter of een liter ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:49 schreef Niwa het volgende:
Als het in een rechthoek is, is het dan ook een dikke laag? Ik bedoel, lijkt het alsof het door iets wordt tegen gehouden bij de randen?
Fascinerend....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:57 schreef Biancavia het volgende:
Misschien kan ik een keer langskomen met mijn wichelroede om de gevaporiseerde liquide entiteiten vast te stellen voordat zij zich manifesteren?
Dan weet je tenminste van te voren waar je 's nachts je handdoeken neer moet leggen.
WHAHANMAMAQHWHAHAHAHAHAHAHhahahaa..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fascinerend....
Je kan ook gewoon alles intapen met tampons enzo
met wit kopersulfaat. dat wordt blauw als het water is. en anders niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:39 schreef livEliveD het volgende:
Verder kun je proberen om erachter te komen of het ook echt water is maar ik weet niet hoe de huis,tuin en keukenpersoon dat moet doen.
Kerel ga alsjeblieft even BUITEN TRU spelen of zo.quote:Op maandag 14 maart 2005 03:28 schreef tommytheman het volgende:
He, TS, laat jezelf eens nakijken, ik geloof geen bal van je lulverhaal. Hoe vager het word des te eerder ben jij geintresseerd. Je deugd niet motherfucker. Elke normale oplossing wimpel je af.. je bent fucking gestoord! GEK!!!
het probleem om aan wit of aan blauw kopersulfaat te komen is even groot hoor. want tis eigenlijk de zelfde stof (niet gaan mierenneuken want ik weet wel dat blauw kopersulfaat CuSo4.5H29(s) is en wit kopersulfaat CuSo4) maar als je blauw kopersulfaat hebt kun je het door het te verhitten (het water trekt uit de moleculen) veranderen in wit kopersulfaat. maarre der is best makkelijk aan te komen hoor. as ik vraag op sgool of ik wat mag hebben doen ze der echt niet moeilijk over. als ik wat meer wil moet ik waarschijnlijk betalen maarmeer ook niet. (het is verder tog een relatief ongevaarlijke stof)quote:Op zondag 13 maart 2005 20:13 schreef P8 het volgende:
maar een normaal iemand kan niet aan wit kopersulfaat komen. laat staan blauw kopersulfaat. maar het is voor zover ik weet de enige simpele manier om water aan te tonen indeed
Normale oplossing? Welke normale oplossing acht jij de oorzaak dan?quote:Op maandag 14 maart 2005 03:28 schreef tommytheman het volgende:
He, TS, laat jezelf eens nakijken, ik geloof geen bal van je lulverhaal. Hoe vager het word des te eerder ben jij geintresseerd. Je deugd niet motherfucker. Elke normale oplossing wimpel je af.. je bent fucking gestoord! GEK!!!
Zolang het bij wat water blijft maakt het me geen donder uit.quote:
Dit zou ik ook doen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:58 schreef Bastard het volgende:
Plaats anders eens een vochtvreter in huis.. kijken hoeveel water die opzuigt
Anders lees je ff het topic helemaal. Of reageer gewoon niet, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:10 schreef piet_pelle het volgende:
Ja maar waar hebben we het dan nog over? Mistery solved toch.
Kijk vierkant zeiken lukt mij nog steeds niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:10 schreef piet_pelle het volgende:
Ja maar waar hebben we het dan nog over? Mistery solved toch.
1 | [img][/img] |
Je cavia?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:38 schreef Biancavia het volgende:
Okee, dit is dus gewoon echt te freaky!
Er lag dus vanochtend een plasje water in mijn keuken. Niet bij het aanrecht of de koelkast, maar juist aan de andere kant, bijna tegen de muur. Eigenlijk verder niet bij nagedacht en opgedweild, maar daarnet lag het er dus weer!
Bijna net zo groot als vanochtend eigenlijk en op dezelfde plek. Ik woon op de bovenste verdieping en op het plafond is niets te zien, dus geen lekkage ofzo.
Bovendien hangt er een plank boven waar spullen op staan.
Hm, mijn waterkoker staat er wel op, maar hoe zou die nou weer door een plank heen kunnen lekken? De plank zelf lag geen water op.
Kut dat ik geen camera heb hier, anders had ik er wel een foto van gemaakt, want dit is echt te bizar voor woorden.
Ik had nog niks gezegd hoor?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:05 schreef loodesign het volgende:
ik heb zojuist de foto naar rietvaerder gestuurd
mischien plaatst hij m wel
zelf ben ik er niet zo in thuis
overgens Xalopalyps heeft ook de foto gekregen en was niet zo te spreken over de juiste belichting en zo
het maakt me allemaal niet uit
het is ons gewoon overkomen
en over sceptisch zijn ,ach ieder z,n beleving er in maar we begrijpen wel dat Xerxes geen tra lalala vertelt
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:53 schreef Hallulama het volgende:
Dames, heren, met plassen water, update graag, zijn de buren al ingelicht?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:17 schreef irestmycase het volgende:
Dit begint te rieken als een topic dat naar ONZ mag.
"En volgens mij riekt dit nog helemaal nergens naar zolang het onderzoek loopt."quote:
Ben je boos?quote:Op maandag 28 maart 2005 02:58 schreef tommytheman het volgende:
Bullshit verhaal...nog steeds. zijn julie gestoord ofzo met je plassen water??
Je weet gewoon zelf nkiet meer waar je geknoeid hebt,
en dat is het hele verhaal punt uit!
Gelukkig niet! Ik zou lichtelijk doordraaien denk ik, zeker als het steeds ergens anders in huis is, en precies in een vierkantje ligt ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:53 schreef Hallulama het volgende:
Ah joh, daar heb jij toch geen last van Tommy, laat ze lekker.
Overigens, waar blijven de verdere reacties van:
- -Xerxes-
- Gevederde_Vlerk
- Againzender
- Biancavia
- loodesign
Seen any water, lately?
En jij kan, met een glas of door te pissen, water in een mooi vierkantje ónder de tafel of onder een toetsenbord krijgen, zonder dat het aan alle kanten weg druipt?quote:Op maandag 28 maart 2005 03:24 schreef tommytheman het volgende:
Nee omdat deze plassen water mensen al veel te lang uit hun nek lullen terwijl ze gewoon dronken/slapend/onoplettend door hun huis waggelen met een glaasje water/drinken/gieter/of al zeikend
komt door alle dooie die snachts gaan dweilenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:09 schreef Grimli het volgende:
Volgens zijn alle waterplas gevallen van mensen met betonnen huizen??
Op 100 - 150 meter van mijn slaapkamer ligt een kerkhof en ik heb nooit ergens last van.
Iemand uit de familie rookt haar hele leven al als een ketter en is nu 102. Roken is dus niet slechtquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:09 schreef Grimli het volgende:
Op 100 - 150 meter van mijn slaapkamer ligt een kerkhof en ik heb nooit ergens last van.
Nope, ik heb toch gezegd dat er verder niet echt iets zinnigs meer uit komt uit dit topic en dat als ik het weer heb dat ik een fotootje schiet en hier postquote:Op maandag 28 maart 2005 15:32 schreef Hallulama het volgende:
Goed, waar blijven de verdere reacties van:
- -Xerxes-
- Gevederde_Vlerk
- Againzender
- loodesign
Seen any water, lately?
yup, toevalquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:59 schreef moussie het volgende:Het zou natuurlijk allemaal toeval kunnen zijn ..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
dan zal er toch een link gelegd moeten worden naar generzijdequote:Op zaterdag 2 april 2005 22:19 schreef krozz56 het volgende:
Door lekstroom kan zuivere lucht (lage vochtigheidsgraad) in de lucht worden geabsorbeerd.
Normaal wordt die energie door een circuit via de geleidende water deeltjes in de lucht naar een punt gebracht waardoor het kan ontladen (metalen voorwerpen b.v).
quote:Op zondag 3 april 2005 @ 05:37 schreef Riverpoet31het volgende:
[.Het schijnt dat de Tenalady deze week in de aanbieding is bij de Aldi....... ;-).]
Tot hier kon ik het nog wel enigszins aannemelijk vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:19 schreef krozz56 het volgende:
De geest zou dan b.v. vierkant zijn..
oke hier haak ik af.. snap er geen bal meer van..quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:19 schreef krozz56 het volgende:
Door lekstroom kan zuivere lucht (lage vochtigheidsgraad) in de lucht worden geabsorbeerd.
Normaal wordt die energie door een circuit via de geleidende water deeltjes in de lucht naar een punt gebracht waardoor het kan ontladen (metalen voorwerpen b.v).
Net als de opgehangen poster. Stel de overleden persoon heeft hierbij veel betrekking, stel de geest zit in de poster waarop een foto van deze persoon zit, deze zou dan energie kunnen uitstralen.. Wanneer er dan een hoge vocht% is, zou het kunnen zijn dat er onder de poster die deze energie uitstraald met het water uit de lucht reageert. De geest zou dan b.v. vierkant zijn..
Ja, en waarom vierkant. We weten niet zoveel over geesten.. Dit is dus moeilijk te beantwoorden.
En ik weet ook niet of dmv een elektromagnetisch veld water uit de lucht van fase veranderd..
Misschien iemand die hier meer over weet ?
In ieder geval een leuke pogingquote:Op zondag 3 april 2005 15:50 schreef krozz56 het volgende:
het water meot ergenst van daan komen. In de lucht zit water (ademen wij uit door verbranding)
het water moet dan weer uit de lucht komen, dmv een eletrischmagnetisch veld (geesten?).
ik probeer ook maar wat
krozz56 heeft het een richting gegevenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:19 schreef krozz56 het volgende:
Net als de opgehangen poster. Stel de overleden persoon heeft hierbij veel betrekking, stel de geest zit in de poster waarop een foto van deze persoon zit, deze zou dan energie kunnen uitstralen.. Wanneer er dan een hoge vocht% is, zou het kunnen zijn dat er onder de poster die deze energie uitstraald met het water uit de lucht reageert. De geest zou dan b.v. vierkant zijn..
Ja, en waarom vierkant. We weten niet zoveel over geesten.. Dit is dus moeilijk te beantwoorden.
En ik weet ook niet of dmv een elektromagnetisch veld water uit de lucht van fase veranderd..
De geest is niet vierkant maar neemt een vierkante vorm aan. Met deze vierkante vorm geeft hij/zij een hokje aan. Zonder woorden maakt de geest hiermee duidelijk dat hij/zij gevangen zit. Opgesloten in die tussenwereld. En dat hij/zij aanwezig is. Bij een ronde of vage vorm plas zou de geest 's invloed niet opvallen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:19 schreef krozz56 het volgende:
... Wanneer er dan een hoge vocht% is, zou het kunnen zijn dat er onder de poster die deze energie uitstraald met het water uit de lucht reageert. De geest zou dan b.v. vierkant zijn..
Pestforumquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En jij kan, met een glas of door te pissen, water in een mooi vierkantje ónder de tafel of onder een toetsenbord krijgen, zonder dat het aan alle kanten weg druipt?
Jij moet op tv komen jongen
Zouden de mensen met de foto's deze kunnen plaatsen?
En TS, nog water gezien?
Oke, stel ik ga even mee in de redenering dat hier sprake is van geesten activiteit. Dan ben ik ook nog bereid om aan te nemen dat de geest idd het water in een aparte vorm neerlegt (het vierkant) zodat het opvalt (maar dan kan hij net zo goed 'Hallo" schrijven in water of zo...bedoel, waarom moeilijk doen). Maar hoe kom jij er nou bij dat hij met die vierkante vorm aangeeft dat hij gevangen zit?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:25 schreef barman het volgende:
[..]
De geest is niet vierkant maar neemt een vierkante vorm aan. Met deze vierkante vorm geeft hij/zij een hokje aan. Zonder woorden maakt de geest hiermee duidelijk dat hij/zij gevangen zit. Opgesloten in die tussenwereld. En dat hij/zij aanwezig is. Bij een ronde of vage vorm plas zou de geest 's invloed niet opvallen.
Zou dat het kunnen zijn?
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:20 schreef gunk77 het volgende:
Ik weet dat muizen heel erg veel plassen. Op mijn werk hebben we er last van en op bepaalde kamers plassen die muizen vreemd genoeg over het toetsenbord en bij andere kamers weer op de vloer.
Misschien dat dat het is?
Cool, daar hoorde ik laastst een show over met iemand die poltergeist activiteit onderzoekt bij mensen thuis. Zijn extreemste geval nodigde hij uit ook op de show te komen. Dat was een familie waarbij onder andere het af en toe (lichtjes) in huis regende, waar waterplassen verschenen en waar het plafond water lekte op zijn tijd. (Buiten het feit dat alles door het huis bewoog op zijn tijd, spullen kwijtraakten en hun kind aangevallen werd)quote:Ik woon in een nieuwbouw appartement, 2 hoog, blablabla, hartstikke mooi allemaal, maar daar gaat het niet om.
Waar het wel om gaat is dat ik sinds een 3 kwart jaar ofzo (wilde gok, maar iets in die richting denk ik wel), zo nu en dan ergens in mn appartement een plas water heb liggen.
Meestal, of eik altijd, zie ik dit 's ochtends als ik opsta en een rondje loop zegmaar.
Is geen dik water, is ectoplasma.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:52 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Cool, daar hoorde ik laastst een show over met iemand die poltergeist activiteit onderzoekt bij mensen thuis. Zijn extreemste geval nodigde hij uit ook op de show te komen. Dat was een familie waarbij onder andere het af en toe (lichtjes) in huis regende, waar waterplassen verschenen en waar het plafond water lekte op zijn tijd. (Buiten het feit dat alles door het huis bewoog op zijn tijd, spullen kwijtraakten en hun kind aangevallen werd)
In ieder geval. Dat water was ijskoud en ik geloof dat ze zeiden dat het ietsje dikker was als gewoon water. Had wat weg van gelatine. Ook kon het verschijnen en verdwijnen in een ogenblik.
Veel plezier ermee.
quote:from the Greek ektos and plasma: exteriorized substance
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |