quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had al eens op Wikipedia gekeken. Ik zal 't maar onder een spoilertag zetten.
Dat soort dingen (intrigers/relaties/kinderen) bespreken we ook nauwelijks tijdens college en als ze aan bod komen, vergeet ik ze, omdat ze toch niet belangrijk zijn voor tentamensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier sluit ik me bij aan, ik had een feel good movie nodig, dan is dit een prima film!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Tweek het volgende:
Hitch
Een romantische comedy zoals elke andere, het verhaal is standaard en erg clichematig. Gelukkig blijft het prettig om naar eva mendes te kijken en is will smith ook goed opdreef. De grappen zijn leuk, maar niet van wereld formaat. Al met al blijft de film best fijn om te kijken. Al is hij nergens echt verrassend.
Dat zou best eens kunnen tegenvallen. De eerste keer vond ik 'm ook erg goed, maar bij de tweede kijkbeurt ken je het plot al en verliest de film een beetje z'n punch, waardoor je op andere dingen gaat letten en de gebreken veel duidelijker naar voor komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:19 schreef Timo20 het volgende:
Saw
Kortom: zeer zeker een aanrader, die ik nog vaak zal gaan bekijken.
och ja, we zullen zien hequote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen tegenvallen. De eerste keer vond ik 'm ook erg goed, maar bij de tweede kijkbeurt ken je het plot al en verliest de film een beetje z'n punch, waardoor je op andere dingen gaat letten en de gebreken veel duidelijker naar voor komen.
Lees mijn topic over Truffaut en je weet hetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:38 schreef Hare het volgende:
Les Quatre Cents Coups
nee, deze titel vertaal ik niet naar het Engels aangezien ik echt geen flauw benul heb waar ze 400 blows vandaag halen![]()
Truffaut idd,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:46 schreef Gorro het volgende:
[..]
Lees mijn topic over Truffaut en je weet het
Jij had geen Frans op school, hè?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:57 schreef Hare het volgende:
Maar van the 400 blows kan ik niks vinden in je topic hoor. Wel waar de Franse titel vandaan komt, maar dat wist ik al wel
Er staat dat dat de letterlijke vertaling is van Les quatre cents coups.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar van the 400 blows kan ik niks vinden in je topic hoor. Wel waar de Franse titel vandaan komt, maar dat wist ik al wel
quote:
Die heb ik ook gezien. Mening is min of meer hetzelfde, alleen stoorde ik me minder aan de religieuze kant en veel meer aan de propaganda en de overdreven heldhaftigheid van "de dappere Amerikaan".quote:
de effecten zijn toch wel vet? de film gaat in dit geval niet om het verhaal, wat idd niet veel voorsteltquote:Op zondag 20 maart 2005 18:56 schreef snijder het volgende:
The Day After Tomorrow
Waarom download ik toch alleen maar k*tfilms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |