Ik ga er zeker een kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:58 schreef Gorro het volgende:
Volgende week komen er dus drie films van hem op tv.
Zeg nou maar eerlijk dat je gewoon die boxen wil kopen maar t risico niet wil nemenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:37 schreef Hare het volgende:
Ik heb nog niet veel van hem gezien, maar de zaken waar zijn films over gaan spreken me wel erg aan als ik het zo lees.
Van het weekend maar eens Jules et Jim kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nouja, op zich zou ik die box best willen idd, alleen vraag ik me heel erg af hoe de kwaliteit is en ik kan nergens een review er van vindenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:59 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zeg nou maar eerlijk dat je gewoon die boxen wil kopen maar t risico niet wil nemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier nog zo een...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:14 schreef Hare het volgende:
Nouja, op zich zou ik die box best willen idd, alleen vraag ik me heel erg af hoe de kwaliteit is en ik kan nergens een review er van vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En voor dat geld ga ik het ook echt niet ff proberenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:15 schreef fractalis het volgende:
[..]
Hier nog zo een...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De kwaliteit van de Criterion-box geloof ik wel maar die R3 box van koreandvd.com van 46 dollar vertrouw ik niet...
Die film moet je toch gewoon al op dvd hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:47 schreef Gorro het volgende:
Vanavond komt dus de eerste en meteen ook z'n beste film, Les quatre cents coups. Zet de videorecorders maar alvast klaar.
1:15 uur op BBC 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop