Ik vond dit echte en fantastische guilty pleasure.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:00 schreef Shogo het volgende:
Freddy vs. Jason
Tja je kan er om lachen of om huilen, ik moest erg lachen (niet erg positief bedoelt).Er wordt wat gehakt, geslasht, gemoord, verminkt etc... Het is meer een comedy dan een horrorfilm, spannend wordt het nergens en helaas worden beide horroriconen een beetje belachelijk (imo) gemaakt, de battles tussen Freddy en Jason waren dan ook wel het hoogtepunt van de film en dat was wel erg mooi gedaan, daar blijft het dan ook bij.
Over het acteertalent zeg ik verder niks, want dat was er niet eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Ja het gevecht vond ik het gaafste van de film en werdt in goeie horrorstijl afgehandeld.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:16 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vond dit echte en fantastische guilty pleasure.
Misschien is het ook wel weer triest dat beide 'killers' zijn verworden tot een parodie van wat ze ooit waren, maar het blijft wel cool om twee van die monsters het tegen elkaar te zien opnemen.
Alleen ook ik vroeg me af waar ze in godsnaam dit soort acteurs vandaan halen. Het is volgens mij een beetje het Idols effect. In plaats van ze te negeren geef je ze ook nog de tijd en ruimte om zichzelf op tv voor lul te zetten. En dat is ook best amusant.![]()
quote:Saw:
2 personen worden wakker in verlaten afgekraakte gebouw, ze blijken in handen te zijn van de jigsaw serie moordenaar die zijn slachtoffers op een zeer pijnelijke en originele manier ombrengt...
Dit is echt een super thriller met einde die je echt VERRAST!!!
Zoals op IMDB gezegd "the end will blow you away..." !!!! DEZE MOET JE ZIEN!!!! (9)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70+ op het internet
quote:Op maandag 14 maart 2005 02:02 schreef db70 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik was compleet overrompeld...
![]()
Ik raad je Arcadia Of My Youth aan. Ook van Leji Matsumoto. Zorg wel dat je de uncut versie ziet. Americaanse cut is verschrikkelijk verminkt. (reden was dat ie te ingewikkeld was ofzo voor het americaanse publiek) Maar erg mooie scifi epic.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:36 schreef vollie het volgende:
Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem
De rest van het verhaal van die videoclips van Daft Punk's Discovery. Wordt geen woord gesproken, goede muziek (mits, natuurlijk, je van Daft Punk houd) en geweldige animatie (supervisor Leiji Matsumoto).
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sick
Maarja.. denk dat ik hem vaker moet zien. Heb ik zowiezo bij films van Terry Gilliam.
Whale Rider
Veel over gehoord en gezien de titel had ik aanvankelijk een beetje een misselijk makend Disney gevoel elke keer als ik er over las.
Maar een film die awards wint blijft vaak door mijn hoofd spoken dus heb hem vrijdag een kans gegeven.
En idd mooie erg mooie film over de Maori en de clash tussen moderne denkbeelden en oude tradities.
Enige waar ik me verschrikkelijk aan ergerde was de DVDuitgave van RCV. why god why 4:3 beeldformaat. En ook niet letterboxed.... verschrikkelijk. Helemaal gezien de 3 trailers die voor de film staan WEL breedbeeld zijn.. Erg Slordig.
Maarja binnenkort jarig dus mooie gelegenheid om een goeie versie aan te schaffen.
verder![]()
![]()
love it.
Fear & Loathing In Las Vegas
3de Terry Gilliam afgelopen week. En tja deze is gewoon groovy. Kleurrijk, absurd, hilarisch, interessante biopic(sorta)
Hij verveeld me nooit.
Tromeo & Juliet
Tja typische TROMA weirdness en humor, gore, boobies, Punk/metal. Ik hou er wel van.
Sailor Moon Super S: The Movie
En ja dit is werkelijk een leuke film. Alleen een beetje kort.
Overal ter wereld verdwijnen kinderen midden in de nacht terwijl een bizarre fluit melodie te horen is.
Als ook Chibi-Usa ten prooi valt komen de Sailor scouts achter een boosaardig plan.
Okay Sailor Moon meets Rattenvanger van Hamelen en The Matrix maar het is wel erg kleurrijk, fantasievol en met de nodige humor uitgewerkt.
En zowiezo Sailor Moon is nog altijd zeker 10x beter dan all dat Dragonball en Pokemon geneuzel.
Aanrader voor de openminded anime fan.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zeitgeist op 16-03-2005 15:10:53 (was er 1 vergeten) ]The Light Is Leaving Us All
Ten eerste vond ik E&A echt verre van slecht. Ik vond het zelfs een erg goede docu. Maar als ik een documentaire ècht ontzettend goed wil vinden heb ik wel graag dat het niet gewoon een vaardige registratie van iets is.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Être et avoir (2002)
Ben het totaal niet eens met Sai dat de film slecht is omdat het een insteek mis. Juist daarom is die zo goed. Omdat er simpel niets meer gedaan wordt dan het volgen van de leraar/klas. Krijgt de film niet een irritante oordelende ondertoon, die de meeste docu's zo vaak bezitten.
quote:...everything in this movie is not based on actual events...*5sec pauze*.... only the people, events and locations are changed...
Misschien beetje OT, maar ik studeer geschiedenis en ben net met dit onderwerp bezig, dus wat wil je weten?quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
La Reine Margot
Frans episch drama dat vooral draait rond de Bartholomeüsnacht (waarbij honderden protestanten vermoord werden) en de gevolgen daarvan. En het gaat natuurlijk ook over Margaretha van Valois, de Margot uit de titel. Het is een sterke film waarin vooral die Bartholomeüsnacht zelf erg bloederig in beeld wordt gebracht. Het eerste half uur is het wel vrij ingewikkeld omdat er veel personages in rondlopen en er meteen al erg veel gebeurd zonder dat je 't goed kan volgen. Maar eenmaal op gang is de film erg genietbaar. Alleen vraag ik me af welke intriges en feiten nu historisch correct zijn en wat er is geromantiseerd (of gewoon verzonnen).
Ik had al eens op Wikipedia gekekenquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:48 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Misschien beetje OT, maar ik studeer geschiedenis en ben net met dit onderwerp bezig, dus wat wil je weten?(Je kan altijd Wikipedia.nl kijken natuurlijk
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |