Ik wachtquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien kan hier een werkgroepje astrale belevingen en astrale erotiek opgeicht worden?![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:38 schreef Stenny het volgende:
Hoi Sweety Girl,
er zijn inderdaad geesten die, net als op aarde overigens, nogal 'laag' zijn, ze zijn dan uit op bijvoorbeeld seks en niet liefde. Deze geesten herken je echter wel in je gevoel, je gevoel geeft altijd de waarheid voor jou, als je er een raar gevoel bij krijgt, zeg dan in gedachten: dit wil ik niet, ga weg. Soms kunnen ze aanhoudend zijn, maar jij bent de baas over je eigen lichaam, je kunt je eventueel ook 'terugschudden' in je lichaam, zodat ze geen sterke invloed meer hebben.
Als het natuurlijk en vertrouwd aanvoelt en je doet er niemand kwaad mee, waarom zou je er dan niet van genieten? Erotiek is zo iets standaard in ons leven (we zijn er allemaal notabene het 'product' van), waarom zou je daar zo moeilijk over doen? Het is de kerk die ons een scheef beeld heeft opgedrongen van seksualiteit en niet alleen van dat.
Het kan een oude vriend van jou zijn die je kent van de abdere kant...
Je hebt echter ook! geesten die iemand willen helpen door liefdevolle erotiek/seks aan te bieden, zodat jij je beter voelt. Deze geesten doen het niet voor zichzelf, ik noem ze 'ero-geesten'. kortom: er is heel veel te vertellen maar dat kan ik niet allemaal hier doen.
Als iemand iets niet meer weet, wil het niet zeggen dat het niet gebeurd is, ten eerste kan die persoon het vergeten zijn, ten tweede kan het zich in een andere of tijdloze ruimte afgespeeld hebben, in een ruimte dus waar jullie beiden waren en die niet in verhouding staat tot de tijd waar jij en ik nu inzitten: in 2005. Klinkt moeilijk, maar probeer het je maar voor te stellen.
Mooie ervaring!![]()
Groetjes,
Sten
Hm, dit heb ik dus sinds een tijdje, daarvoor nooit 'bewust' gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:53 schreef Stenny het volgende:
Als je beelden begint te zien met gesloten ogen is ook dit een signaal dat je geest begint te shiften.
Het was eigenlijk geen quote gegeven in mijn postquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:07 schreef releaze het volgende:
Ah die quote van Sten in Sweetygirlys post,
Cool!quote:ik zie ALTIJD beelden voordat ik ga slapen, is een heerlijk gevoel. ik zie het niet als mn geest die gaat shiften, maar gewoon m'n lichaam die op slaapstand gaat, dan weet ik dat ik binnen een minuut, tenzij ik me dr heel hard op ga concentreren ofzo, gewoon in dromenland ben. het zijn meestal herinneringen/fotos van vroeger, of gewoon dingen die uit mn geheugen geplukt zijn. Ik heb die ook altijd als ik blow, is altijd heel erg leuk. Meestal is het eerstopvolgende beeld een beeld dat ik associeer met het vorige beeld. Zo leer ik een heel netwerk van herinneringen aan elkaar vastklampen ventjes bewust. Maat goed, als ik uit mn roes ben ben ik het ook allemaal weer vergeten hoor![]()
Hm, ik weet het niet of het (altijd) gewoon een vorm van informatie verwerken is. Dat de hersenen nog een functie hebben, zeker, alleen daar is juist nog zo weinig over bekend. En of de hersenen alleen alle macht hebben, I wonderquote:Het zijn echt dingen die zich heel erg bewust in mn hersenen afspelen, ik vind het een fijn gevoel omdat ik dan even ervaar hoe mn hersens eigenlijk werken.
het enige wat me tegenstaat van dit soort dingen is dat alles wat een beetje apart is soms gelijk wordt toegeschreven aan "je geest" etc.Daar wringt hem bij mij de schoen want die hersens hebben ook nog een functie. Zoals die beelden en gewoon het dromen, dat is naar mijn idee echt het verwerken van informatie van je hersenen. Ik heb de laatste tijd mn dromen opgeschreven en ik kan echt heel duidelijk de link leggen naar de echte wereld zoals ik die die dag ervaren heb.
Gaat goed...quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:17 schreef D-MIXXX het volgende:
Net als DeKeuv daal ik ook af...
Vervolgens wordt het draaierig en kan ik mijn ogen openen terwijl ik zeg maar mijn ogen dichtheb. Verder heb je een heel apart gevoel wat verder gaan (als je genoeg energie heb) door een 'iets'. Vervolgens ben ik dan heel ver waarna ik niet verder kan / niet lukt.
Doe ik mijn eigen ogen op gaat dat 2x en schiet ik weer naar mijn bewustzijn.
Verder lukt mij het niet...
Aha, je hoorde dus een geluid? Dat is een kenmerk dat je dichtbij je astrale bewustzijn zit, mits het natuurlijk geen oorsuizing was en je het echt in je hersenen hoorde. Ga gewoon door, je zult zien dat je ergens heen gaat.quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:09 schreef DeKeuv het volgende:
Gisteren weer een poging gedaan, ik hoorde voor een fractie van een seconde het geluid wat je hoort als je de tv aanzet en er is geen uitzending (sneeuw) heel hard geruis. En dat was eigenlijk ook meteen weer weg. Ik heb het gevoel niet meer terug kunnen krijgen.
Toen ik echt wilde gaan slapen probeerde ik me wel iets in te beelden, en of het was omdat ik droomde of het echt gebeurde, weet ik niet, maar ik voelde wel een soort van kwijtraken van mijn ademhaling.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:26 schreef Denubis_Tarinius het volgende:
<ah dit zocht ik dus>
A young but earnest Zen student approached his teacher, and asked the Zen Master:
"If I work very hard and diligent how long will it take for me to find Zen."
The Master thought about this, then replied, "Ten years."
The student then said, "But what if I work very, very hard and really apply myself to learn fast -- How long then ?"
Replied the Master, "Well, twenty years."
"But, if I really, really work at it. How long then ?" asked the student.
"Thirty years," replied the Master.
"But, I do not understand," said the disappointed student. "At each time that I say I will work harder, you say it will take me longer. Why do you say that ?"
Replied the Master," When you have one eye on the goal, you only have one eye on the path."
Nouja denk zelfs niet vooruit, omdat dat toch weer overeen komt met "toekomst"quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Is een goede, ja, blijf gewoon lekker vooruit kijken, losjes en bewust en niet te geforceerd naar 'het doel' kijken.
Ja dat is denk ik moeilijk te onderscheiden, feit is dat ik het wel degelijk hoorde... maar heel kort... en ik concentreer me misschien inderdaad teveel. En ik probeer het telkens als ik al best moe ben. Misschien is dat niet de manier...quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Aha, je hoorde dus een geluid? Dat is een kenmerk dat je dichtbij je astrale bewustzijn zit, mits het natuurlijk geen oorsuizing was en je het echt in je hersenen hoorde. Ga gewoon door, je zult zien dat je ergens heen gaat.![]()
Nee totale stilte is geen vereiste, ik heb zelfs uittredingen als de radio aanstaat, het gaat erom dat het je niet stoort, doet het dan wel, dan kun je dus inderdaad beter voor stilte zorgen. Muziek kan soms zelfs helpen is mijn ervaring, je hersenen komen dan in het goede alfaritme..quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:20 schreef DeKeuv het volgende:
[..]
Ja dat is denk ik moeilijk te onderscheiden, feit is dat ik het wel degelijk hoorde... maar heel kort... en ik concentreer me misschien inderdaad teveel. En ik probeer het telkens als ik al best moe ben. Misschien is dat niet de manier...
Totale stilte, is dat een vereiste?
Precies, kijk naar wat je al bereikt hebt en ga vanuit dat punt verder, niet vanuit een idee wat je nog niet zou hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:18 schreef Denubis_Tarinius het volgende:
[..]
Nouja denk zelfs niet vooruit, omdat dat toch weer overeen komt met "toekomst"
Zou zelf eigenlijk eerder *nu* zeggen. Geen doel maar gewoon doen. Waarom, bv omdat het goed voelt. (mja dat echt voor elkaar krijgen is lastiger dan het klint)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |