Hoi Sweety Girl,quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:05 schreef sweetgirly het volgende:
Oh wat leuk, Sten Oomen, had de uitzendingen van Kop Spijkers gemist, want wist het niet en heb het toen nog op internet proberen te kijken, 'proberen' gezien de stemmen achterliepen op de beelden
. Maar machtig interessant weer.
Heb wel wat vraagjes eigenlijk, zal niet zo zijn.
Over het seksueel getinte (dat zal helemaal niet zo zijn, ok flauw). Had tijdje terug alweer dat ik ontwaakte uit een 'droom', die waarschijnlijk heb ik zo het gevoel, ook al wat seksueel beladen was. Iig werd ik dus wat wakker, mede daarom denk ik, wat overweldigende spannning ofzo. Word je kennelijk wel wakker van of ik moest misschien zelfs wakker worden * insert spannend muziekje, ja je weet het niet.
Maargoed, wat er gebeurde of was, en moeilijk uit leggen weer, ik voelde een seksuele energie (zo noem ik het maar even, maar duidelijk een uhm iets, gedaante, mens, whatever) om mij heen, ja zelfs onder mij. Wat ik erg prettig vond en normaal, terwijl dat realistisch gezien niet had gekund, gezien mijn matras onder mij lag. Maar het of dat leek dus wel meer te kunnen en wat dat (seksuele) betreft dus erg vermoed ik of vond ik. Goed na een aardig sfeertje werd ik helemaal wakker ofzo, ik weet het niet, maar toen zag ik hem dus. Tja en ik was behoorlijk beduusd en hij was gewoon in eens verdwenen, na mij lachend te hebben aangekeken, alsof het gewoon normaal was. Wist ook wel dat het ergens beetje abnormaal was en vandaar dat ik er behoorlijk onderste boven van was, ook omdat ik de sfeer nog erg proefde en er in zat. Heb het de hele dag gevoeld en mezelf de hele dag anders gevoeld, mede door wat er was gebeurd natuurlijk, maar ook gewoon door dat gevoel.
Mijn vraag eigenlijk, kunnen 'zij' ook slecht zijn en/of bijv. misbruik van je willen maken of hebben willen maken? Niet dat ik het nou zo erg vond. En/of kunnen 'zij' bijv. soort van seksuele entiteiten zijn ofzo? Het toeval wil dat ik iemand heb leren kennen of al een tijdje ken inmiddels en die leek of lijkt er ook nog op
. Maargoed, diegene wist van niks, dus zal wel weer aan mij hebben gelegen.
Haha, en heb je mijn naam nog genoemd?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:32 schreef Denubis_Tarinius het volgende:
Moggu!
Echt gedetailleerd zal 't niet zijn Enneacanthus!
Na paar min op me rug te liggen besloot ik me zei maar eens te proberen, en iets later viel ik volgens mij dood leuk inslaap om smorgens weer half dromerig op te staan :p
Mssn eens optijd naar bed
Okay, zorg de volgende keer dan dat je klaarwakker bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:04 schreef Denubis_Tarinius het volgende:
Geloof heel eventjes, van wat ik herinner duurde het niet lang tot ik sliep namelijk
Ja, in gedachten, als een soort astraal verwijspunt dat de kosmos begrijpt en jouw bewustzijn ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:07 schreef DeKeuv het volgende:
Hoe bedoel je met jouw naam noemen Sten? In gedachten?
Ik probeerde het gisteren maar sukkelde ook in slaap, ademhaling was ook niet echt te controleren volgens mij, en ik denk dat ik me maar inbeeldde dat het in mn hoofd begon te draaien. Want dat heb ik tegenwoordig gewoon vaak overdag.
Gemiddeld over alle jaren gezien (sinds mijn 18e, ben nu 37 oud he) heb ik zo'n 50 bewuste uittredingen en verwante geestestoestanden per jaar, dat is dus zo'n één per week, waarvan 30-40 % erotisch/seksuele kantjes heeft of zelfs helemaal erotisch/seksueel is. Maar er zijn dus ook vele uittredingen waarin erotische zaken niet op de voorgrond treden en die tel ik dus ook mee, dus het valt wel mee met mijn 'astraal seksuele uitspattingen' (hoewel?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:08 schreef DeKeuv het volgende:
Ik zal het vanavond nog eens proberen... maar Sten... deze vraag kan raar overkomen voor mensen die dit topic niet volgen![]()
Maar hoevaak doe jij het... uittreden?
En hoe weet je of het niet je fantasie is die een loopje met je neemt of dat het echt het begin van uittreden is als je je ogen dichtdoet en het gevoel krijgt te draaien? Ik heb veel interesse hierin en vraag ook veel, hopelijk niet vervelend!?
Als je beelden begint te zien met gesloten ogen is ook dit een signaal dat je geest begint te shiften. Het zijn allemaal momenten die je als signalen kunt begrijpen en gebruiken om je in te stellen op het astrale. Doe het zo relaxed mogelijk, want als je geforceerd gaat doen, lukt het niet meer, blijf 'losjes'.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:36 schreef DeKeuv het volgende:
Sten ik vind het geweldig dat je zo uitgebreid reageert, want iemand die met veel vragen zit kan misschien wel mensen aanspreken op het internet, vaak is een korte reactie het gevolg...
Ik kan me ook heel erg dingen inbeelden, voor me zien maar niet drie dimensionaal, misschien kan het ermee te maken hebben dat ik het wel kan maar nog niet helemaal?
En astraal sexuele uitspattingenwat zal mijn vriendin wel niet zeggen
Misschien kan hier een werkgroepje astrale belevingen en astrale erotiek opgeicht worden?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:58 schreef DeKeuv het volgende:
Haha dus het is eigenlijk Astraal vreemdgaan
Ik zou het leuk vinden om met iemand in contact te kunnen komen en dit alles te bespreken, weet niet of iemand dat leuk vind of dat iemand weet waar ik terecht kan?
Mijn geest shift nogal, heb een levendige fantasie... maar ik ga er serieus aan werken... wil dit meemaken!
Ja als je het zo stelt, ben nog nooit onbevlekt zwanger geworden en hoefde me wat dat betreft nergens druk over te maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:27 schreef DeKeuv het volgende:
Haha of een msn group
Fok! Astrale Erotiek (en dan niet verkeerd opvatten)
Maar als ik je goed begrijp is dit een soort van ultrasafe sex.
Is moeilijk, zie een eerdere reactie van mij in deze post. Uittreden doe je als je geheel ontspannen bent, is moeilijk in een sceptische testomgeving, en vaak kun je niet de gehele uittreding onder controle houden...heel verhaal apart.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Sten, kun je eigenlijk ook uittreden 'op commando'.. Ik bedoel, als je het op ieder gewenst moment kunt doen, dan zou je experimenten kunnen doen met proefopstellingen.. Beschrijven wat er zich in een afgesloten ruimte bevindt, bv.. Of bij iemand op bezoek gaan, en later nagaan of die persoon ook iets gemerkt heeft.
Als je het op die manier aannemelijk kunt maken, dan kun je de meest cynische skepticus de oren wassen
Is de moeite waard, dat kan ik je wel vertellen. Is zeer direct & energetisch, en geen last van de zwaartekracht, meer mogelijkheden...weer een heel verhaal apart.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:36 schreef DeKeuv het volgende:
Haha ja dus eigenlijk is het sex maar dan anders, voelt het natuurlijk ook anders aan... lijkt mij.
En tja, bewijzen dat het kan is denk ik nog een grote stap voor de wetenschap.
Wat goed werkt, is je niet me te laten slepen door emoties, merk je de astrale signalen op, blijf dan heel rustig, houd je hoofd rustig, blijf erbij maar niet erbovenop, als je begrijpt wat ik bedoel. Je moet wel weten waar je voor staat en een sterke persoon zijn, anders ga je onderuit misschien onder alle indrukken...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:47 schreef Denubis_Tarinius het volgende:
Van wat ik heb gelezen (humz gelezen... zal ook wel niet he) is het redelijk te bepalen, mits je in die rustige stadiuum kan komen en relaxed / geconcentreerd blijven (Meditatie -> Trance). Om dit echt goed te kunnen is helaas veel training nodig! Tevens moet je energy lichaam het aan kunnen, er schuilt erg veel achter iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |