abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25411536
gooi net die link open, en even wat kritiek (hoop dat je dr tegen kan )

Hier vind je tips over hoe je, als je dat wilt, het beste
een uittreding kunt oproepen en waar je op kunt letten.

Zou je dat "het beste" niet beter kunnen veranderen involgens mij of iets wat erop duid dat het je mening is? want ieder zal hier anders overdenken en andere ervaringen mee hebben...
Tell a man there are 300 billion stars in the universe and he'll believe you. Tell him a bench has wet paint on it and he'll have to touch it to be sure.
pi_25411572
quote:
Op maandag 7 maart 2005 13:34 schreef Denubis_Tarinius het volgende:

[..]

Haha maakt mij niet uit hoor! of je me nou een link naar je eigen site geeft als antwoord op een vraag, of een ander kan ik niet echt 't verschil in zien. behalve natuurlijk dat je je eigen beter kan vinden enzo Ik zou 't iig waarschijnlijk ook hebben gedaan
Ik zal dr zo wel even kijken, zit hier nogsteeds weinig te doen dus
Okay, dank je, nee, ik zou de wereld maar saai vinden zonder de anderen, de ander geeft altijd weer een andere invalshoek en dat brengt leven in de brouwerij. Op deze pagina kun je links vinden naar anderen (deze pagina is ook van mij, maar je vindt er veel links naar wat anderen over uittredingen zeggen: http://www.uittredingen.nl Je kunt ook kijken naar: http://www.astraleprojectie.nl (van een andere groep mensen). Ook deze link is goed: http://www.malestein.info/uittredingen/inhoudsopgave.htm
pi_25411614
quote:
Op maandag 7 maart 2005 13:36 schreef Denubis_Tarinius het volgende:

Zou je dat "het beste" niet beter kunnen veranderen involgens mij of iets wat erop duid dat het je mening is? want ieder zal hier anders overdenken en andere ervaringen mee hebben...
Hmm ja, zit wat in, ik ga het nu even wat aanpassen, dank je.
pi_25411690
quote:
Op maandag 7 maart 2005 13:36 schreef Denubis_Tarinius het volgende:

Is aangepast, bedankt voor de Tip !
pi_25411784
haha, yer welcome!

Komt nog wat kritiek maar dan op die drugs. Drugs zal hoe dan ook wel een lange discusie opwekken in welke sfeer je er ook over spreekt. Maar je kan 1 ding niet ontkennen
en dat is dat heel veel stammen, over de hele wereld die ook met spiritualisme werken drugs gebruiken!

vandaar dat ik 't hier niet helemaal mee eens ben:
als je (een) slechte uittreding (en) had door drugs, want het zijn dus de drugs die gevaarlijk zijn.

drugs worden door een persoon gebruikt, als die er niet goed mee omgaat, tjah... dat maakt de drugs noet niet slecht?
Maarja zoals ik al zei, eindeloze discussie, waar ik met een maat van me veel over praat (ik doe er niet aan, hij probeert vanalles )
Tell a man there are 300 billion stars in the universe and he'll believe you. Tell him a bench has wet paint on it and he'll have to touch it to be sure.
pi_25411875
Ja, dat is een discussie apart, ik ben het wel met je eens dat 'drugs' door spirituele mensen gebruikt werden en worden (denk ook aan indianenstammen bijvoorbeeld). Ja, misschien kan ik ook daar nog aan aanvulling op maken, ik houd het in mijn achterhoofd, wederom bedankt, om het genuanceerder te maken!
  maandag 7 maart 2005 @ 14:04:18 #57
84524 Morwen
I got life
pi_25411888
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:56 schreef Stenny het volgende:

[..]

Morwen, ik had een keer zo leek het een uittreding in een andere tijd, in de toekomst. En, geloof het of niet, in die tijd was uittreden heel gewoon geworden, iedereen deed het en iedereen kon het. Je gaat er gewoon uit als je wilt en je gaat er ook gewoon weer in als je wilt. En: noem me een toekomstdromer (toekomstuittreedster ) , maar met de dromers begint de toekomst. Veel échte wetenschappers inderdaad durfden ook te dromen en gingen vervolgens die dromen realiseren: een vaccinatiemogelijkheid tegen ernstige ziektes, ruimtereizen, electriciteit, de virtuele werkelijkheid, enzovoort. We gaan zover als we ons kunnen voorstellen en als we ervaren (via uittredingen bijvoorbeeld) en dat is heel ver, we hebben geen grenzen, we denken alleen maar dat we grenzen hebben en die houden ons tegen, maar laat ze los, en zelfs de sky is geen limit meer.
Ja, ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik maak, denk ik, weleens een soort astrale reizen naar de toekomst (meer de nabije toekomst). Maar mijn vraag is meer - als nuchtere Hollandse - wat zijn de praktische mogelijlheden? Of zijn die er niet maar vloeien er uit deze ervaringen misschien nieuwe denkbeelden voort die ons "verder" zouden kunnen helpen op gebieden die nog te ontdekken zijn?

Eigenlijk weet ik het antwoord wel natuurlijk, maar goed: ik zit ook maar even wat te filosoferen Soms - als ik heel goed in balans ben en me super goed voel - heb ik weleens het idee dat ik dingen zou kunnen laten bewegen puur door mijn gedachtes, maar mijn verstand blokkeerd dat zodra ik het gevoel heb dat het gaat lukken. A, lekker vaag.

Misschien zijn de pyramides in Egypte zelfs wel gebouwd mede door de kracht van het collectief denken of willen? En natuurlijk spierkracht .

Nou ja, het enige wat ik zeker weet is dat ik eigenlijk bijzonder weinig weet. Ik heb enkel mijn ervaringen om mijn ideeen op te baseren. Only time can tell

Top, trouwens, dat je op iedereen zo uitgebreid reageert. Geen postende en vluchtende TS'er deze keer
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_25411963
"t nut ? Och wat is het nut van iets ?
van leven bijvoorbeeld? wat is daar nou nuttig aan ?!
anyway, waarom moet iets persee nut hebben ?
Als het fijn aanvoelt, waarom doen we het dan niet gewoon?
Drugs is zo'n voorbeeld, veel mensen zeggen ah bah hij gebruikt drugs JUNK!! DIEF!, etc
zonder erbij stil te staan dat sommige mensen hier een reden voor hebben. Ze voelen zich er mssn warm door, blij, vrolijk. "t zelfde zou je hiermee kunnen zien.

Maar dit is per persoon verschillend
heb zelf ook zo me eigen motieven!
pi_25411976
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:04 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ja, ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik maak, denk ik, weleens een soort astrale reizen naar de toekomst (meer de nabije toekomst). Maar mijn vraag is meer - als nuchtere Hollandse - wat zijn de praktische mogelijlheden? Of zijn die er niet maar vloeien er uit deze ervaringen misschien nieuwe denkbeelden voort die ons "verder" zouden kunnen helpen op gebieden die nog te ontdekken zijn?

Eigenlijk weet ik het antwoord wel natuurlijk, maar goed: ik zit ook maar even wat te filosoferen Soms - als ik heel goed in balans ben en me super goed voel - heb ik weleens het idee dat ik dingen zou kunnen laten bewegen puur door mijn gedachtes, maar mijn verstand blokkeerd dat zodra ik het gevoel heb dat het gaat lukken. A, lekker vaag.

Misschien zijn de pyramides in Egypte zelfs wel gebouwd mede door de kracht van het collectief denken of willen? En natuurlijk spierkracht .

Nou ja, het enige wat ik zeker weet is dat ik eigenlijk bijzonder weinig weet. Ik heb enkel mijn ervaringen om mijn ideeen op te baseren. Only time can tell

Top, trouwens, dat je op iedereen zo uitgebreid reageert. Geen postende en vluchtende TS'er deze keer
Mooie gedachten heb je hoor!
Ja, wat kun je ermee: reizen. Reizen is een doel op zich. En je leert allerlei gebieden en levende wezens/geesten kennen omdat je ver kunt reizen, ver is dichtbij voor je geest, de vliegtuigmaatschappijen zullen uiteindelijk wel failliet gaan. In de toekomst: reizen in geest en eventueel via overzendingen zoals je ziet in Startrek, nee hoor, ik sluit dat niet uit, ik durf te dromen omdat ik weet dat er heel veel mogelijk is.
Telekinese: ja, ook dit bestaat voor diegenen die het kennen. Ik ken het niet echt, maar wie weet?
Dank je voor je positieve woorden , is prettiger dan hoon en scepticisme. Sceptisch mag en is goed, maar sommigen maken er een sport van zonder na te denken over wat en nu echt gezegd wordt...
pi_25412028
Sorry, dubel geplaatst!
pi_25412040
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:09 schreef Denubis_Tarinius het volgende:
Drugs is zo'n voorbeeld, veel mensen zeggen ah bah hij gebruikt drugs JUNK!! DIEF!, etc
zonder erbij stil te staan dat sommige mensen hier een reden voor hebben. Ze voelen zich er mssn warm door, blij, vrolijk. "t zelfde zou je hiermee kunnen zien.

Ja, zo zie ik het ook, maar wie weet zijn er echt nog andere voordelen van het reizen in geest. Daar kun je ook over brainstormen, iemand zin om dat eens te proberen?
  maandag 7 maart 2005 @ 14:22:10 #62
84524 Morwen
I got life
pi_25412137
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:09 schreef Denubis_Tarinius het volgende:

Nou ja, nut, ik bedoelde meer de mogelijkheden, al ben ik er al min of meer uit. Het giet zoals het giet .

Ow, en drugs, dat moet ieder voor zich weten. Ikzelf ben er gewoon een beetje te schijterig voor, denk ik, bang om mezelf te verliezen of iets dergelijks. Onzin waarschijnlijk, maar goed, zo denk ik erover. Ik zal nooit iemand veroordelen om zijn drugsgebruik en ook niet de ervaringen die hij misschien mede daardoor heeft. Wie ben ik of anderen om daar over te oordelen tenslotte
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_25412159
reizen in geest, grappige term, aangezien je eigenlijk niet in je geest reist, maar als/met je geest.
klinkt een betje als reizen in je lichaam, alsof je op de bus stapt en dan door je bloed / luchtvaten gaat reizen

anyway, voordelen: Kennis op doen, jezelf beter voelen, als je nog wat breder bezighoud kom je uit op reikie en dat soort dingen en dus anderen helpen. Zien wat andere niet zien ? Acceptabeler worden ? beter leren concentreren.
Noem maar wat op.
Vraag het eens zo'n entity als je een OBE zou ik zeggen.
pi_25412233
Ja, anderen helpen, elders, mensen of geesten! Ze helpen bij moeilijke zaken, inzichten uitwisselen, liefde uitwisselen, en ja, ik zal eens meer naar de doelen vragen tijdens een uittreding of verwant; je kunt ook astraal communiceren zonder daartoe uit je gehele lichaam te stappen.

En Morwen: ja, ik ben ook bang voor drugs (hoewel ik wel alcohol drink, niet overmatig maar toch wel wat), ik zou met wiet of zo bang zijn dat ik ga flippen, ik sta al zo open, ik heb het nog nooit gebruikt. Roken doe ik overigens ook niet... Mooi dat je niet oordeelt!
pi_25412307
Ik weet niet precies wat het is dat ik heb, uittreden durf ik het niet te noemen want zo ervaar ik het ook niet, maar wie weet...

Soms als ik op bed lig, en ik slaap op mijn buik, dan heb ik af en toe de drang om wakker te worden, dit lukt dan alleen niet... ik ga volgens mij heel snel ademen en kan het niet goed onder controle krijgen, ook bewegen lukt dan niet, pas als ik heel geconcentreerd wakker probeer te worden dan lukt het me na veel moeite. Dit heb ik niet met regelmaat, maar als ik het heb dan komt datzelfde gevoel in ieder geval diezelfde nacht nog een keer terug, behalve als ik even opsta en een rondje loop en weer ga slapen.

Herkent iemand dit?
pi_25412418
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:38 schreef DeKeuv het volgende:
Ik weet niet precies wat het is dat ik heb, uittreden durf ik het niet te noemen want zo ervaar ik het ook niet, maar wie weet...

Soms als ik op bed lig, en ik slaap op mijn buik, dan heb ik af en toe de drang om wakker te worden, dit lukt dan alleen niet... ik ga volgens mij heel snel ademen en kan het niet goed onder controle krijgen, ook bewegen lukt dan niet, pas als ik heel geconcentreerd wakker probeer te worden dan lukt het me na veel moeite. Dit heb ik niet met regelmaat, maar als ik het heb dan komt datzelfde gevoel in ieder geval diezelfde nacht nog een keer terug, behalve als ik even opsta en een rondje loop en weer ga slapen.

Herkent iemand dit?
Ik herken dit zeker en ik zie het als het feit dat jij met je geest nog astraal bent en niet helemaal vastgekoppeld aan je lichaam (na een droom of na je nachtrust, of zelfs ervóór op het moment dat je een andere staat inglijdt...) Het is te vergelijken met Sleep Paralysis denk ik, zie hierboven.
pi_25412470
Het voelt gewoon soms best eng aan vind ik, al ga ik soms juist weer op dezelfde manier liggen om het gevoel terug te krijgen om te kijken of ik het onder controle heb... ik sta voor veel open, wil het ook eens ervaren, uittreding... maar als ik zo'n "aanval" want ik noem het even zo, heb, dan is dat niet bewust... dat komt ineens. En het kan een half jaar weg zijn, maar ook ineens een paar keer in de maand voorkomen.
pi_25412602
Angst, je kan er niet mee, maar ook niet zonder leven
"t is ook nooit goed!!

*ps sarcastisch opvatten aub*
*eindelijk werk **langzamer reageert** *
pi_25412613
Hoi DeKeuv,

het is heel herkenbaar wat je voelt, de meeste mensen reageren in eerste instantie met afweer, het is angst voor het onbekende en vasthouden aan het vertrouwde, maar trek eens de stoute schoenen aan; je lichaam en geest zijn wel tegen een stootje bestand áls die al komt. Er kunnen hele interessante, spannende, mooie, lieve enzovoort dingen gebeuren als je het astrale 'laat gebeuren'....
pi_25412686
Ja daar heb je gelijk in, maar ik ben dus niet zeker wat het is, ik dacht altijd aan een soort van aanval van een ziekte, dat ik actie moest ondernemen om eruit te komen omdat het anders verkeerd zou gaan.

Heb dit nu al heel lang niet meer gehad, maar denk er wel vaak aan... nu zijn er in het afgelopen jaar nogal heftige dingen in mijn leven gebeurd waarna ik me niet meer de oude heb gevoeld... is het dan wel verstandig om te proberen uit te treden mocht het zover komen?
pi_25412738
quote:
Op maandag 7 maart 2005 15:04 schreef DeKeuv het volgende:
Ja daar heb je gelijk in, maar ik ben dus niet zeker wat het is, ik dacht altijd aan een soort van aanval van een ziekte, dat ik actie moest ondernemen om eruit te komen omdat het anders verkeerd zou gaan.

Heb dit nu al heel lang niet meer gehad, maar denk er wel vaak aan... nu zijn er in het afgelopen jaar nogal heftige dingen in mijn leven gebeurd waarna ik me niet meer de oude heb gevoeld... is het dan wel verstandig om te proberen uit te treden mocht het zover komen?
Ik denk dat je zelf het beste aanvoelt of je iets wilt of niet. Zo ja: probeer dan niet afwerend te reageren als iets zich aandient. Succes!
pi_25412776
Ja ik weet het, ik kan lang over iets doorgaan en kan veel vragen... maar kan je ook een bepaald iets doen of oefenen om uit te treden?
pi_25412880
heel veel!
zoals ik in begin al poste, zie dat topic begin hier met mediteren!
en anders 1 v/d genoemde sites
maar 1 ding dat altijd terug komt (van wat ik lees ) is meditatie!
pi_25413265
Ik ga het proberen, mag ik vragen op welke manier dit jullie leven heeft veranderd, en is het ook een goede manier om te ontspannen, want ik bouw nogal spanningen op de laatste tijd, en is het snel geleerd of moet je de eerste paar keren niks verwachten?
pi_25413392
Nouja ben mezelf nogsteeds aan 't motiveren om het eens te proberen (mediteren oefenen in trance komen etc ) ipv de hele avond erover te lezen
pi_25413430
Haha... tja, ik wil nu wel proberen, maar zit op stage... beetje lullig he!
pi_25413573
Voor DeKeuv en anderen natuurlijk: Je leven wordt een stuk dieper, je beseft dat er meer is dan alleen 'de mensvorm' op aarde (bijvoorbeeld als je buitenaardsen ziet, d.w.z. wezens die er anders uitzien als mensen en/of anders functioneren en andere doelen nastreven als mensen), je beseft dat je doorleeft na dit leven, je voelt de vrijheid van het reizen, je leert er veel van omdat je net als overdag van alles meemaakt, leuke en minder leuke dingen, je wordt beroerd op vele manieren, ook seksueel, je kunt commuiceren met overledenen (ik zeg altijd: overgeganen) en dit is nog maar een fractie van de verrijking die het biedt.
  maandag 7 maart 2005 @ 18:02:50 #78
81237 releaze
best of both worlds
pi_25414399
zucht.
ik zou zo graag op spiritueel gebied iets willen meemaken, ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik iets ontzettend mis op spiritueel gebied, dat het logische, rationele, nuchtere, gewoon niet klopt maar dat ik persoonlijke aanknopingspunten wil hebben om een spirituele weg in te slaan, alhoewel mijn nuchterheid daar (nog) niet voor de 100% voor zou kunnen gaan, en misschien stopt me dat ook wel.

iig.. een jaartje terug ofzo, had ik wat over mediteren/uittreden gelezen hier op fok ofzo.. maar goed, het was smorgens dat ik wakker aan het worden was en mn hele lichaam begon te trillen en ik hoorde allemaal gerinkel en getoeter en ik werd zo bang, en het was geen droom, het voelde echt aan, ik was ook voor de volle 100% bewust dat ik wakker was, op bed lag, dat de zon door mn gordijnen naar binnen scheen.
maar goed, in paniek wenste ik mezelf weer in m'n lichaam en na een seconde of 10 lukte dat ook weer en kon ik eindelijk mn ogen opendoen. Maar ik had echt nog nooit zoiets gevoeld.
maar ik heb niet het idee dat ik uitgetreden was. ik weet nieteens of het een begin was, maar echt uitgetreden zodat ik alles om me heen kan zien, nee.
pi_25414525
Stenny, zou je alsjeblieft niet meer in elk topic waar je komt je site willen noemen? Dat is namelijk wel hele erge spam en dat mag niet. Het staat al onder je naam op die manier worden mensen ook wel geattendeerd op die site.

En als je hier hebt gespamd, is het wel zo netjes om Fok/Truth ook even bij de linkjes op jouw pagina te zetten hè. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25414731
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:02 schreef releaze het volgende:
zucht.
ik zou zo graag op spiritueel gebied iets willen meemaken, ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik iets ontzettend mis op spiritueel gebied, dat het logische, rationele, nuchtere, gewoon niet klopt maar dat ik persoonlijke aanknopingspunten wil hebben om een spirituele weg in te slaan, alhoewel mijn nuchterheid daar (nog) niet voor de 100% voor zou kunnen gaan, en misschien stopt me dat ook wel.

iig.. een jaartje terug ofzo, had ik wat over mediteren/uittreden gelezen hier op fok ofzo.. maar goed, het was smorgens dat ik wakker aan het worden was en mn hele lichaam begon te trillen en ik hoorde allemaal gerinkel en getoeter en ik werd zo bang, en het was geen droom, het voelde echt aan, ik was ook voor de volle 100% bewust dat ik wakker was, op bed lag, dat de zon door mn gordijnen naar binnen scheen.
maar goed, in paniek wenste ik mezelf weer in m'n lichaam en na een seconde of 10 lukte dat ook weer en kon ik eindelijk mn ogen opendoen. Maar ik had echt nog nooit zoiets gevoeld.
maar ik heb niet het idee dat ik uitgetreden was. ik weet nieteens of het een begin was, maar echt uitgetreden zodat ik alles om me heen kan zien, nee.
Duidelijk een uittreding met alles erop en eraan.
pi_25414796
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:14 schreef MUUS het volgende:
Stenny, zou je alsjeblieft niet meer in elk topic waar je komt je site willen noemen? Dat is namelijk wel hele erge spam en dat mag niet. Het staat al onder je naam op die manier worden mensen ook wel geattendeerd op die site.

En als je hier hebt gespamd, is het wel zo netjes om Fok/Truth ook even bij de linkjes op jouw pagina te zetten hè. .
Ik vind het goed, maar moet ik dan mijn webpagina's hier gaan kopiëren? Ik heb niet de tijd om steeds alle info die ik al op mijn site heb, te gaan herschrijven als iemand bijvoorbeeld om tips vraagt. Wat ik ook kan doen is mijn website adres bij de foto weghalen. Zeg het maar. Wat specifiek wil je door mij gelinkt zien? Als het spiritueel is, kan dat altijd, geef me maar de URL.
pi_25414976
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:32 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik vind het goed, maar moet ik dan mijn webpagina's hier gaan kopiëren? Ik heb niet de tijd om steeds alle info die ik al op mijn site heb, te gaan herschrijven als iemand bijvoorbeeld om tips vraagt. Wat ik ook kan doen is mijn website adres bij de foto weghalen. Zeg het maar. Wat specifiek wil je door mij gelinkt zien? Als het spiritueel is, kan dat altijd, geef me maar de URL.
Probeer dingen zoveel mogelijk in jouw eigen woorden te zeggen iemand je op iemand reageert. Nu snap ik dat op jouw site ook jouw eigen woorden staan, maar we zitten hier op het forum en daar praten mensen met elkaar dmv woorden en niet door gekopieerde stukjes tekst of linkjes. .

Je mag van mij je site onder je naam laten staan en je kunt trouwens ook je site in je profiel bij je homepage zetten, waardoor er bij ieder bericht van jou een homepage-knopje naast de quote-knop komt. Met één klikje zitten mensen dan op jouw pagina., da's dus nog makkelijker.

En wat dacht je van The Truth is in Here... bij jouw linkjes? .

Als je verder nog wilt reageren op deze post van mij, kom dat dan even doen in Truth Feedback 8 Dan blijft dit topic schoon van verdere 'zakelijke' dingen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25415520
Muus, ik wil die link best plaatsen, maar dan komen ze allemaal hier en is mijn privacy weg....LOL als ik die al had.
pi_25415639
Zo ik bent weer thuis!
Maar goed iemand nog andere ervaringen / ideeén om een OBE te krijgen ??
kan ik weer verder lezen ( wat natuurlijk veel nuttiger is dan ook daadwerkelijk iets proberen )
pi_25415710
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:42 schreef Denubis_Tarinius het volgende:
Zo ik bent weer thuis!
Maar goed iemand nog andere ervaringen / ideeén om een OBE te krijgen ??
kan ik weer verder lezen ( wat natuurlijk veel nuttiger is dan ook daadwerkelijk iets proberen )
Zorg dat je de verborgen angsten in jezelf leert kennen en gooi dogma's overboord. Je mag fouten maken en niet alles hoeft 'makkelijk' te zijn. Zorg dat je geest vrij is en dat niets je belast.
pi_25415746
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:44 schreef MUUS het volgende:

[..]

Probeer dingen zoveel mogelijk in jouw eigen woorden te zeggen iemand je op iemand reageert. Nu snap ik dat op jouw site ook jouw eigen woorden staan, maar we zitten hier op het forum en daar praten mensen met elkaar dmv woorden en niet door gekopieerde stukjes tekst of linkjes. .

Je mag van mij je site onder je naam laten staan en je kunt trouwens ook je site in je profiel bij je homepage zetten, waardoor er bij ieder bericht van jou een homepage-knopje naast de quote-knop komt. Met één klikje zitten mensen dan op jouw pagina., da's dus nog makkelijker.

En wat dacht je van The Truth is in Here... bij jouw linkjes? .

Als je verder nog wilt reageren op deze post van mij, kom dat dan even doen in Truth Feedback 8 Dan blijft dit topic schoon van verdere 'zakelijke' dingen. .
Off topic vraagje aan Muus: rook jij? En: woon jij misschien ook in Scheveningen zoals ik?
pi_25416037
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:49 schreef Stenny het volgende:

[..]

Zorg dat je de verborgen angsten in jezelf leert kennen en gooi dogma's overboord. Je mag fouten maken en niet alles hoeft 'makkelijk' te zijn. Zorg dat je geest vrij is en dat niets je belast.
helemaal mee eens!.. maar hoe kom ik achter me angsten want die heb ik volgens mij niet....
Dogma's jah dat mssn wel (als ik dit woord goed begrijp, hehe) Ookal ben ik het er wel mee eens dat dit moet kunnen enzo, denk ik dat er een stukje van me is dat bewijs nodig heeft.. is het via een meetinstrument of via mezelf...

Probleem bij mij is om te beginnen.... om echt te gaan zitten ogen dicht doen en hopla! gaan met die banaan!!...
pi_25416188
quote:
Op maandag 7 maart 2005 20:21 schreef Denubis_Tarinius het volgende:

[..]

helemaal mee eens!.. maar hoe kom ik achter me angsten want die heb ik volgens mij niet....
Dogma's jah dat mssn wel (als ik dit woord goed begrijp, hehe) Ookal ben ik het er wel mee eens dat dit moet kunnen enzo, denk ik dat er een stukje van me is dat bewijs nodig heeft.. is het via een meetinstrument of via mezelf...

Probleem bij mij is om te beginnen.... om echt te gaan zitten ogen dicht doen en hopla! gaan met die banaan!!...
Okay, weet je wat. Je doet het gewoon, vanavond of binnenkort als je naar bed gaat. Denk dan maar aan de naam 'Sten', die is astraal nogal beladen en dan heb je de kans dat de kosmos wel begrijpt waar je heen wil. Succes!
pi_25416190
Dubbel Sorry sorry! Kijk dat bedoel ik nou, het begint hier al spontaan te verdubbelen. )*
pi_25416659
Haha! Ik zal het straks eens proberen, Meestal lukt het wel als ik ga slapen, maarja dan benk ik al redelijk moe en is lichte trance al wat ik haal (denk ik ben dr niet eens zeker van )

Maar we gaant 't proberen
pi_25416992
Laat het ons weten.
pi_25417588
Wat hoor ik nou, Denubis? Heb je een astrale deet met Sten?
Kan pittig worden, heb ik gehoord
pi_25417789
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
haha, van wie heb je dat gehoord dan??
Misschien kunnen we een "Astral-Datingbureau" beginnen??
pi_25418028
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
haha zo kan je het ook zien
Humz vertel ons eens wat meer over dat pittig worden
Anyway ik ga zo slapen dus we gaan het maar eens proberen, als ik er aandenk zal ik morgen eventueel verslag doen
Droom lekker allemaal
pi_25418769
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:47 schreef visvogel het volgende:

[..]

haha, van wie heb je dat gehoord dan??
Misschien kunnen we een "Astral-Datingbureau" beginnen??
'Er moet gewoon meer publiciteit aan dit onderwerp gegeven worden: er wordt te weinig onderzocht waartoe de menselijke geest allemaal in staat is. Een hele nieuwe wereld van mogelijkheden ligt daar! '

The sky is the limit
pi_25419163
Oh wat leuk, Sten Oomen , had de uitzendingen van Kop Spijkers gemist, want wist het niet en heb het toen nog op internet proberen te kijken, 'proberen' gezien de stemmen achterliepen op de beelden . Maar machtig interessant weer.

Heb wel wat vraagjes eigenlijk, zal niet zo zijn.
Over het seksueel getinte (dat zal helemaal niet zo zijn, ok flauw). Had tijdje terug alweer dat ik ontwaakte uit een 'droom', die waarschijnlijk heb ik zo het gevoel, ook al wat seksueel beladen was. Iig werd ik dus wat wakker, mede daarom denk ik, wat overweldigende spannning ofzo. Word je kennelijk wel wakker van of ik moest misschien zelfs wakker worden * insert spannend muziekje, ja je weet het niet.

Maargoed, wat er gebeurde of was, en moeilijk uit leggen weer, ik voelde een seksuele energie (zo noem ik het maar even, maar duidelijk een uhm iets, gedaante, mens, whatever) om mij heen, ja zelfs onder mij. Wat ik erg prettig vond en normaal, terwijl dat realistisch gezien niet had gekund, gezien mijn matras onder mij lag. Maar het of dat leek dus wel meer te kunnen en wat dat (seksuele) betreft dus erg vermoed ik of vond ik. Goed na een aardig sfeertje werd ik helemaal wakker ofzo, ik weet het niet, maar toen zag ik hem dus. Tja en ik was behoorlijk beduusd en hij was gewoon in eens verdwenen, na mij lachend te hebben aangekeken, alsof het gewoon normaal was. Wist ook wel dat het ergens beetje abnormaal was en vandaar dat ik er behoorlijk onderste boven van was, ook omdat ik de sfeer nog erg proefde en er in zat. Heb het de hele dag gevoeld en mezelf de hele dag anders gevoeld, mede door wat er was gebeurd natuurlijk, maar ook gewoon door dat gevoel.

Mijn vraag eigenlijk, kunnen 'zij' ook slecht zijn en/of bijv. misbruik van je willen maken of hebben willen maken? Niet dat ik het nou zo erg vond . En/of kunnen 'zij' bijv. soort van seksuele entiteiten zijn ofzo? Het toeval wil dat ik iemand heb leren kennen of al een tijdje ken inmiddels en die leek of lijkt er ook nog op . Maargoed, diegene wist van niks, dus zal wel weer aan mij hebben gelegen.
pi_25419237
tvp (ga nu slapen, morgen lees ik de reacties op de OP, ziet er iig interessant uit )
pi_25419397
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:05 schreef Denubis_Tarinius het volgende:

[..]

haha zo kan je het ook zien
Humz vertel ons eens wat meer over dat pittig worden
Anyway ik ga zo slapen dus we gaan het maar eens proberen, als ik er aandenk zal ik morgen eventueel verslag doen
Droom lekker allemaal
'Gemiddeld heb ik zo'n één uittreding in de week en in het totaal is zo'n 40 % van mijn uittredingen inderdaad seksueel of erotisch getint'

Leuk is dat, mensen citeren

Wel een gedetailleerd verslag he?

Slaap lekker allemaal
pi_25423019
Moggu!

Echt gedetailleerd zal 't niet zijn Enneacanthus!
Na paar min op me rug te liggen besloot ik me zei maar eens te proberen, en iets later viel ik volgens mij dood leuk inslaap om smorgens weer half dromerig op te staan :p

Mssn eens optijd naar bed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')