Duidelijk een uittreding met alles erop en eraan.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:02 schreef releaze het volgende:
zucht.
ik zou zo graag op spiritueel gebied iets willen meemaken, ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik iets ontzettend mis op spiritueel gebied, dat het logische, rationele, nuchtere, gewoon niet klopt maar dat ik persoonlijke aanknopingspunten wil hebben om een spirituele weg in te slaan, alhoewel mijn nuchterheid daar (nog) niet voor de 100% voor zou kunnen gaan, en misschien stopt me dat ook wel.
iig.. een jaartje terug ofzo, had ik wat over mediteren/uittreden gelezen hier op fok ofzo.. maar goed, het was smorgens dat ik wakker aan het worden was en mn hele lichaam begon te trillen en ik hoorde allemaal gerinkel en getoeter en ik werd zo bang, en het was geen droom, het voelde echt aan, ik was ook voor de volle 100% bewust dat ik wakker was, op bed lag, dat de zon door mn gordijnen naar binnen scheen.
maar goed, in paniek wenste ik mezelf weer in m'n lichaam en na een seconde of 10 lukte dat ook weer en kon ik eindelijk mn ogen opendoen. Maar ik had echt nog nooit zoiets gevoeld.
maar ik heb niet het idee dat ik uitgetreden was. ik weet nieteens of het een begin was, maar echt uitgetreden zodat ik alles om me heen kan zien, nee.
Ik vind het goed, maar moet ik dan mijn webpagina's hier gaan kopiëren? Ik heb niet de tijd om steeds alle info die ik al op mijn site heb, te gaan herschrijven als iemand bijvoorbeeld om tips vraagt. Wat ik ook kan doen is mijn website adres bij de foto weghalen. Zeg het maar. Wat specifiek wil je door mij gelinkt zien? Als het spiritueel is, kan dat altijd, geef me maar de URL.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:14 schreef MUUS het volgende:
Stenny, zou je alsjeblieft niet meer in elk topic waar je komt je site willen noemen? Dat is namelijk wel hele erge spam en dat mag niet. Het staat al onder je naam op die manier worden mensen ook wel geattendeerd op die site.
En als je hier hebt gespamd, is het wel zo netjes om Fok/Truth ook even bij de linkjes op jouw pagina te zetten hè..
Probeer dingen zoveel mogelijk in jouw eigen woorden te zeggen iemand je op iemand reageert. Nu snap ik dat op jouw site ook jouw eigen woorden staan, maar we zitten hier op het forum en daar praten mensen met elkaar dmv woorden en niet door gekopieerde stukjes tekst of linkjes.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik vind het goed, maar moet ik dan mijn webpagina's hier gaan kopiëren? Ik heb niet de tijd om steeds alle info die ik al op mijn site heb, te gaan herschrijven als iemand bijvoorbeeld om tips vraagt. Wat ik ook kan doen is mijn website adres bij de foto weghalen. Zeg het maar. Wat specifiek wil je door mij gelinkt zien? Als het spiritueel is, kan dat altijd, geef me maar de URL.![]()
Zorg dat je de verborgen angsten in jezelf leert kennen en gooi dogma's overboord. Je mag fouten maken en niet alles hoeft 'makkelijk' te zijn. Zorg dat je geest vrij is en dat niets je belast.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:42 schreef Denubis_Tarinius het volgende:
Zo ik bent weer thuis!
Maar goed iemand nog andere ervaringen / ideeén om een OBE te krijgen ??
kan ik weer verder lezen ( wat natuurlijk veel nuttiger is dan ook daadwerkelijk iets proberen)
Off topic vraagje aan Muus: rook jij?quote:Op maandag 7 maart 2005 18:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Probeer dingen zoveel mogelijk in jouw eigen woorden te zeggen iemand je op iemand reageert. Nu snap ik dat op jouw site ook jouw eigen woorden staan, maar we zitten hier op het forum en daar praten mensen met elkaar dmv woorden en niet door gekopieerde stukjes tekst of linkjes..
Je mag van mij je site onder je naam laten staan en je kunt trouwens ook je site in je profiel bij je homepage zetten, waardoor er bij ieder bericht van jou een homepage-knopje naast de quote-knop komt. Met één klikje zitten mensen dan op jouw pagina., da's dus nog makkelijker.
En wat dacht je van The Truth is in Here... bij jouw linkjes?.
Als je verder nog wilt reageren op deze post van mij, kom dat dan even doen in Truth Feedback 8 Dan blijft dit topic schoon van verdere 'zakelijke' dingen..
helemaal mee eens!.. maar hoe kom ik achter me angsten want die heb ik volgens mij niet....quote:Op maandag 7 maart 2005 19:49 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zorg dat je de verborgen angsten in jezelf leert kennen en gooi dogma's overboord. Je mag fouten maken en niet alles hoeft 'makkelijk' te zijn. Zorg dat je geest vrij is en dat niets je belast.
Okay, weet je wat. Je doet het gewoon, vanavond of binnenkort als je naar bed gaat. Denk dan maar aan de naam 'Sten', die is astraal nogal beladenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:21 schreef Denubis_Tarinius het volgende:
[..]
helemaal mee eens!.. maar hoe kom ik achter me angsten want die heb ik volgens mij niet....
Dogma's jah dat mssn wel (als ik dit woord goed begrijp, hehe) Ookal ben ik het er wel mee eens dat dit moet kunnen enzo, denk ik dat er een stukje van me is dat bewijs nodig heeft.. is het via een meetinstrument of via mezelf...
Probleem bij mij is om te beginnen.... om echt te gaan zitten ogen dicht doen en hopla! gaan met die banaan!!...
haha, van wie heb je dat gehoord dan??quote:Op maandag 7 maart 2005 22:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat hoor ik nou, Denubis? Heb je een astrale deet met Sten?
Kan pittig worden, heb ik gehoord
haha zo kan je het ook zienquote:Op maandag 7 maart 2005 22:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat hoor ik nou, Denubis? Heb je een astrale deet met Sten?
Kan pittig worden, heb ik gehoord
'Er moet gewoon meer publiciteit aan dit onderwerp gegeven worden: er wordt te weinig onderzocht waartoe de menselijke geest allemaal in staat is. Een hele nieuwe wereld van mogelijkheden ligt daar! 'quote:Op maandag 7 maart 2005 22:47 schreef visvogel het volgende:
[..]
haha, van wie heb je dat gehoord dan??
Misschien kunnen we een "Astral-Datingbureau" beginnen??
'Gemiddeld heb ik zo'n één uittreding in de week en in het totaal is zo'n 40 % van mijn uittredingen inderdaad seksueel of erotisch getint'quote:Op maandag 7 maart 2005 23:05 schreef Denubis_Tarinius het volgende:
[..]
haha zo kan je het ook zien![]()
Humz vertel ons eens wat meer over dat pittig worden![]()
Anyway ik ga zo slapen dus we gaan het maar eens proberen, als ik er aandenk zal ik morgen eventueel verslag doen![]()
Droom lekker allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |