abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25413430
Haha... tja, ik wil nu wel proberen, maar zit op stage... beetje lullig he!
pi_25413573
Voor DeKeuv en anderen natuurlijk: Je leven wordt een stuk dieper, je beseft dat er meer is dan alleen 'de mensvorm' op aarde (bijvoorbeeld als je buitenaardsen ziet, d.w.z. wezens die er anders uitzien als mensen en/of anders functioneren en andere doelen nastreven als mensen), je beseft dat je doorleeft na dit leven, je voelt de vrijheid van het reizen, je leert er veel van omdat je net als overdag van alles meemaakt, leuke en minder leuke dingen, je wordt beroerd op vele manieren, ook seksueel, je kunt commuiceren met overledenen (ik zeg altijd: overgeganen) en dit is nog maar een fractie van de verrijking die het biedt.
  maandag 7 maart 2005 @ 18:02:50 #78
81237 releaze
best of both worlds
pi_25414399
zucht.
ik zou zo graag op spiritueel gebied iets willen meemaken, ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik iets ontzettend mis op spiritueel gebied, dat het logische, rationele, nuchtere, gewoon niet klopt maar dat ik persoonlijke aanknopingspunten wil hebben om een spirituele weg in te slaan, alhoewel mijn nuchterheid daar (nog) niet voor de 100% voor zou kunnen gaan, en misschien stopt me dat ook wel.

iig.. een jaartje terug ofzo, had ik wat over mediteren/uittreden gelezen hier op fok ofzo.. maar goed, het was smorgens dat ik wakker aan het worden was en mn hele lichaam begon te trillen en ik hoorde allemaal gerinkel en getoeter en ik werd zo bang, en het was geen droom, het voelde echt aan, ik was ook voor de volle 100% bewust dat ik wakker was, op bed lag, dat de zon door mn gordijnen naar binnen scheen.
maar goed, in paniek wenste ik mezelf weer in m'n lichaam en na een seconde of 10 lukte dat ook weer en kon ik eindelijk mn ogen opendoen. Maar ik had echt nog nooit zoiets gevoeld.
maar ik heb niet het idee dat ik uitgetreden was. ik weet nieteens of het een begin was, maar echt uitgetreden zodat ik alles om me heen kan zien, nee.
pi_25414525
Stenny, zou je alsjeblieft niet meer in elk topic waar je komt je site willen noemen? Dat is namelijk wel hele erge spam en dat mag niet. Het staat al onder je naam op die manier worden mensen ook wel geattendeerd op die site.

En als je hier hebt gespamd, is het wel zo netjes om Fok/Truth ook even bij de linkjes op jouw pagina te zetten hè. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25414731
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:02 schreef releaze het volgende:
zucht.
ik zou zo graag op spiritueel gebied iets willen meemaken, ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik iets ontzettend mis op spiritueel gebied, dat het logische, rationele, nuchtere, gewoon niet klopt maar dat ik persoonlijke aanknopingspunten wil hebben om een spirituele weg in te slaan, alhoewel mijn nuchterheid daar (nog) niet voor de 100% voor zou kunnen gaan, en misschien stopt me dat ook wel.

iig.. een jaartje terug ofzo, had ik wat over mediteren/uittreden gelezen hier op fok ofzo.. maar goed, het was smorgens dat ik wakker aan het worden was en mn hele lichaam begon te trillen en ik hoorde allemaal gerinkel en getoeter en ik werd zo bang, en het was geen droom, het voelde echt aan, ik was ook voor de volle 100% bewust dat ik wakker was, op bed lag, dat de zon door mn gordijnen naar binnen scheen.
maar goed, in paniek wenste ik mezelf weer in m'n lichaam en na een seconde of 10 lukte dat ook weer en kon ik eindelijk mn ogen opendoen. Maar ik had echt nog nooit zoiets gevoeld.
maar ik heb niet het idee dat ik uitgetreden was. ik weet nieteens of het een begin was, maar echt uitgetreden zodat ik alles om me heen kan zien, nee.
Duidelijk een uittreding met alles erop en eraan.
pi_25414796
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:14 schreef MUUS het volgende:
Stenny, zou je alsjeblieft niet meer in elk topic waar je komt je site willen noemen? Dat is namelijk wel hele erge spam en dat mag niet. Het staat al onder je naam op die manier worden mensen ook wel geattendeerd op die site.

En als je hier hebt gespamd, is het wel zo netjes om Fok/Truth ook even bij de linkjes op jouw pagina te zetten hè. .
Ik vind het goed, maar moet ik dan mijn webpagina's hier gaan kopiëren? Ik heb niet de tijd om steeds alle info die ik al op mijn site heb, te gaan herschrijven als iemand bijvoorbeeld om tips vraagt. Wat ik ook kan doen is mijn website adres bij de foto weghalen. Zeg het maar. Wat specifiek wil je door mij gelinkt zien? Als het spiritueel is, kan dat altijd, geef me maar de URL.
pi_25414976
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:32 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik vind het goed, maar moet ik dan mijn webpagina's hier gaan kopiëren? Ik heb niet de tijd om steeds alle info die ik al op mijn site heb, te gaan herschrijven als iemand bijvoorbeeld om tips vraagt. Wat ik ook kan doen is mijn website adres bij de foto weghalen. Zeg het maar. Wat specifiek wil je door mij gelinkt zien? Als het spiritueel is, kan dat altijd, geef me maar de URL.
Probeer dingen zoveel mogelijk in jouw eigen woorden te zeggen iemand je op iemand reageert. Nu snap ik dat op jouw site ook jouw eigen woorden staan, maar we zitten hier op het forum en daar praten mensen met elkaar dmv woorden en niet door gekopieerde stukjes tekst of linkjes. .

Je mag van mij je site onder je naam laten staan en je kunt trouwens ook je site in je profiel bij je homepage zetten, waardoor er bij ieder bericht van jou een homepage-knopje naast de quote-knop komt. Met één klikje zitten mensen dan op jouw pagina., da's dus nog makkelijker.

En wat dacht je van The Truth is in Here... bij jouw linkjes? .

Als je verder nog wilt reageren op deze post van mij, kom dat dan even doen in Truth Feedback 8 Dan blijft dit topic schoon van verdere 'zakelijke' dingen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25415520
Muus, ik wil die link best plaatsen, maar dan komen ze allemaal hier en is mijn privacy weg....LOL als ik die al had.
pi_25415639
Zo ik bent weer thuis!
Maar goed iemand nog andere ervaringen / ideeén om een OBE te krijgen ??
kan ik weer verder lezen ( wat natuurlijk veel nuttiger is dan ook daadwerkelijk iets proberen )
Tell a man there are 300 billion stars in the universe and he'll believe you. Tell him a bench has wet paint on it and he'll have to touch it to be sure.
pi_25415710
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:42 schreef Denubis_Tarinius het volgende:
Zo ik bent weer thuis!
Maar goed iemand nog andere ervaringen / ideeén om een OBE te krijgen ??
kan ik weer verder lezen ( wat natuurlijk veel nuttiger is dan ook daadwerkelijk iets proberen )
Zorg dat je de verborgen angsten in jezelf leert kennen en gooi dogma's overboord. Je mag fouten maken en niet alles hoeft 'makkelijk' te zijn. Zorg dat je geest vrij is en dat niets je belast.
pi_25415746
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:44 schreef MUUS het volgende:

[..]

Probeer dingen zoveel mogelijk in jouw eigen woorden te zeggen iemand je op iemand reageert. Nu snap ik dat op jouw site ook jouw eigen woorden staan, maar we zitten hier op het forum en daar praten mensen met elkaar dmv woorden en niet door gekopieerde stukjes tekst of linkjes. .

Je mag van mij je site onder je naam laten staan en je kunt trouwens ook je site in je profiel bij je homepage zetten, waardoor er bij ieder bericht van jou een homepage-knopje naast de quote-knop komt. Met één klikje zitten mensen dan op jouw pagina., da's dus nog makkelijker.

En wat dacht je van The Truth is in Here... bij jouw linkjes? .

Als je verder nog wilt reageren op deze post van mij, kom dat dan even doen in Truth Feedback 8 Dan blijft dit topic schoon van verdere 'zakelijke' dingen. .
Off topic vraagje aan Muus: rook jij? En: woon jij misschien ook in Scheveningen zoals ik?
pi_25416037
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:49 schreef Stenny het volgende:

[..]

Zorg dat je de verborgen angsten in jezelf leert kennen en gooi dogma's overboord. Je mag fouten maken en niet alles hoeft 'makkelijk' te zijn. Zorg dat je geest vrij is en dat niets je belast.
helemaal mee eens!.. maar hoe kom ik achter me angsten want die heb ik volgens mij niet....
Dogma's jah dat mssn wel (als ik dit woord goed begrijp, hehe) Ookal ben ik het er wel mee eens dat dit moet kunnen enzo, denk ik dat er een stukje van me is dat bewijs nodig heeft.. is het via een meetinstrument of via mezelf...

Probleem bij mij is om te beginnen.... om echt te gaan zitten ogen dicht doen en hopla! gaan met die banaan!!...
Tell a man there are 300 billion stars in the universe and he'll believe you. Tell him a bench has wet paint on it and he'll have to touch it to be sure.
pi_25416188
quote:
Op maandag 7 maart 2005 20:21 schreef Denubis_Tarinius het volgende:

[..]

helemaal mee eens!.. maar hoe kom ik achter me angsten want die heb ik volgens mij niet....
Dogma's jah dat mssn wel (als ik dit woord goed begrijp, hehe) Ookal ben ik het er wel mee eens dat dit moet kunnen enzo, denk ik dat er een stukje van me is dat bewijs nodig heeft.. is het via een meetinstrument of via mezelf...

Probleem bij mij is om te beginnen.... om echt te gaan zitten ogen dicht doen en hopla! gaan met die banaan!!...
Okay, weet je wat. Je doet het gewoon, vanavond of binnenkort als je naar bed gaat. Denk dan maar aan de naam 'Sten', die is astraal nogal beladen en dan heb je de kans dat de kosmos wel begrijpt waar je heen wil. Succes!
pi_25416190
Dubbel Sorry sorry! Kijk dat bedoel ik nou, het begint hier al spontaan te verdubbelen. )*
pi_25416659
Haha! Ik zal het straks eens proberen, Meestal lukt het wel als ik ga slapen, maarja dan benk ik al redelijk moe en is lichte trance al wat ik haal (denk ik ben dr niet eens zeker van )

Maar we gaant 't proberen
pi_25416992
Laat het ons weten.
pi_25417588
Wat hoor ik nou, Denubis? Heb je een astrale deet met Sten?
Kan pittig worden, heb ik gehoord
pi_25417789
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
haha, van wie heb je dat gehoord dan??
Misschien kunnen we een "Astral-Datingbureau" beginnen??
pi_25418028
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
haha zo kan je het ook zien
Humz vertel ons eens wat meer over dat pittig worden
Anyway ik ga zo slapen dus we gaan het maar eens proberen, als ik er aandenk zal ik morgen eventueel verslag doen
Droom lekker allemaal
pi_25418769
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:47 schreef visvogel het volgende:

[..]

haha, van wie heb je dat gehoord dan??
Misschien kunnen we een "Astral-Datingbureau" beginnen??
'Er moet gewoon meer publiciteit aan dit onderwerp gegeven worden: er wordt te weinig onderzocht waartoe de menselijke geest allemaal in staat is. Een hele nieuwe wereld van mogelijkheden ligt daar! '

The sky is the limit
pi_25419163
Oh wat leuk, Sten Oomen , had de uitzendingen van Kop Spijkers gemist, want wist het niet en heb het toen nog op internet proberen te kijken, 'proberen' gezien de stemmen achterliepen op de beelden . Maar machtig interessant weer.

Heb wel wat vraagjes eigenlijk, zal niet zo zijn.
Over het seksueel getinte (dat zal helemaal niet zo zijn, ok flauw). Had tijdje terug alweer dat ik ontwaakte uit een 'droom', die waarschijnlijk heb ik zo het gevoel, ook al wat seksueel beladen was. Iig werd ik dus wat wakker, mede daarom denk ik, wat overweldigende spannning ofzo. Word je kennelijk wel wakker van of ik moest misschien zelfs wakker worden * insert spannend muziekje, ja je weet het niet.

Maargoed, wat er gebeurde of was, en moeilijk uit leggen weer, ik voelde een seksuele energie (zo noem ik het maar even, maar duidelijk een uhm iets, gedaante, mens, whatever) om mij heen, ja zelfs onder mij. Wat ik erg prettig vond en normaal, terwijl dat realistisch gezien niet had gekund, gezien mijn matras onder mij lag. Maar het of dat leek dus wel meer te kunnen en wat dat (seksuele) betreft dus erg vermoed ik of vond ik. Goed na een aardig sfeertje werd ik helemaal wakker ofzo, ik weet het niet, maar toen zag ik hem dus. Tja en ik was behoorlijk beduusd en hij was gewoon in eens verdwenen, na mij lachend te hebben aangekeken, alsof het gewoon normaal was. Wist ook wel dat het ergens beetje abnormaal was en vandaar dat ik er behoorlijk onderste boven van was, ook omdat ik de sfeer nog erg proefde en er in zat. Heb het de hele dag gevoeld en mezelf de hele dag anders gevoeld, mede door wat er was gebeurd natuurlijk, maar ook gewoon door dat gevoel.

Mijn vraag eigenlijk, kunnen 'zij' ook slecht zijn en/of bijv. misbruik van je willen maken of hebben willen maken? Niet dat ik het nou zo erg vond . En/of kunnen 'zij' bijv. soort van seksuele entiteiten zijn ofzo? Het toeval wil dat ik iemand heb leren kennen of al een tijdje ken inmiddels en die leek of lijkt er ook nog op . Maargoed, diegene wist van niks, dus zal wel weer aan mij hebben gelegen.
pi_25419237
tvp (ga nu slapen, morgen lees ik de reacties op de OP, ziet er iig interessant uit )
pi_25419397
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:05 schreef Denubis_Tarinius het volgende:

[..]

haha zo kan je het ook zien
Humz vertel ons eens wat meer over dat pittig worden
Anyway ik ga zo slapen dus we gaan het maar eens proberen, als ik er aandenk zal ik morgen eventueel verslag doen
Droom lekker allemaal
'Gemiddeld heb ik zo'n één uittreding in de week en in het totaal is zo'n 40 % van mijn uittredingen inderdaad seksueel of erotisch getint'

Leuk is dat, mensen citeren

Wel een gedetailleerd verslag he?

Slaap lekker allemaal
pi_25423019
Moggu!

Echt gedetailleerd zal 't niet zijn Enneacanthus!
Na paar min op me rug te liggen besloot ik me zei maar eens te proberen, en iets later viel ik volgens mij dood leuk inslaap om smorgens weer half dromerig op te staan :p

Mssn eens optijd naar bed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')