Snel veranderen he?quote:
Als jij nou een leuk plaatje opzoekt....quote:En zet er dus iets vrouwelijks voor in de plaats!
En 4 matchpoint tegen gehadquote:Op zondag 6 maart 2005 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Schalken wint, rondje op zijn kosten
quote:Op zondag 6 maart 2005 16:08 schreef VoreG het volgende:
Haal die rokjes weg!
En zet er dus iets vrouwelijks voor in de plaats!
quote:Op zondag 6 maart 2005 16:05 schreef VoreG het volgende:
Zou wel flauw zijn Bluezz!
Dan is het goedquote:Op zondag 6 maart 2005 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik bedoelde om mee te helpen posten voreg, niet om daadwerkelijk een slotje te plaatsen
pfff kom ik aan met mijn 276 gelukkig nog niet het minstquote:
nope McLaren... maar dat was ook een verkeerde gok...quote:Op zondag 6 maart 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Zeker allemaal op Albers gegokt?
Ik ook, dus trek maar aan die rokjesquote:Op zondag 6 maart 2005 17:46 schreef appelsientje het volgende:
Rokjesen daar heb ik dus wel zin in
Wordt de warme chocolade melk een beetje zat namelijk
Ja inderdaad ik heb 227 punten gehaald.quote:Op zondag 6 maart 2005 17:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
pfff kom ik aan met mijn 276 gelukkig nog niet het minst
eeuh ik denk dat wij een vorm van miscommunicatie hebbenquote:Op zondag 6 maart 2005 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook, dus trek maar aan die rokjes![]()
[afbeelding]
nee friesacherquote:Op zondag 6 maart 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Zeker allemaal op Albers gegokt?
Ik ook op McLarenquote:Op zondag 6 maart 2005 17:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nope McLaren... maar dat was ook een verkeerde gok...
Maar ik heb nu 294 punten dat is toch 2.9 mil ? of zit ik er nu naast ?? ?
tjonge dat is niks... kan nog steeds geen renault kopen.....quote:Op zondag 6 maart 2005 18:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook op McLaren
Maar je hebt nu inderdaad 2,9 mil
Een beetje een afknapper na zo'n geweldige sportmiddagquote:Op zondag 6 maart 2005 18:24 schreef tong80 het volgende:
Loting van het jeugd-WK rechtstreeks op tv. Je mot wat.
Dan lijkt me een wedstrijd van Marokko leuk. Zal het wel sfeervol zijn in het stadion.quote:
Lijkt me duidelijk welke wedstrijd je moet gaan kijkenquote:Op zondag 6 maart 2005 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
In Enschede komen ook wel leuke landen: Argentinië. VS, Egypte en Duitsland.
Duitsland - Argentinië natuurlijk!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk welke wedstrijd je moet gaan kijken
Peking Expressquote:Op zondag 6 maart 2005 20:17 schreef VoreG het volgende:
Wasda?
Ik heb het in het verleden nooit bekeken, maar ga nu door jullie enthousiasme maar eens kijken er naar.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan de Hools straks ook Peking Expres kijken? Fantastisch programma.
Ze presteren nooit wat.Maar het is een praatprogramma en als compensatie hebben ze altijd de leukste gasten in de studio.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:00 schreef Bjoro het volgende:
Hebben de belgen ook getennist, geschaatst of geformule 1-ed dan
de Lama's dat is echt zo uber gaaf maarja ook weer tegelijk met de gewone CSIquote:Op zondag 6 maart 2005 21:14 schreef tha_dark het volgende:
Peking Express vindt ik dus echt niks aan
CSI New York is wel leuk, en morgen komen de lama's weer
Veel te veel eer voor Baantjerquote:Op zondag 6 maart 2005 21:21 schreef rubbereend het volgende:
CSI, da's toch t Amerikaanse baantjer?
Ja maar meer gericht op de Forensische kantquote:Op zondag 6 maart 2005 21:21 schreef rubbereend het volgende:
CSI, da's toch t Amerikaanse baantjer?
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
PE vind ik tot nu toe wel aardig om te zien.
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:36 schreef rubbereend het volgende:erg leuk weer.
en vanavond ook nog I'm Alan Partridge
feliciteren hoeft pas over een goede 2 uurquote:Op zondag 6 maart 2005 21:59 schreef appelsientje het volgende:rubbereend nog gefeliciteerd met je verjaardag
en ik sta boven jemuwahahah
Leuk!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:57 schreef Suijk het volgende:
Cool Excel spelletje:
Download dit bestandje en vul de goede namen bij de logo's in:
Download maar
hehe o dan ben ik tenminste wel de eerstequote:Op zondag 6 maart 2005 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
feliciteren hoeft pas over een goede 2 uur
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:57 schreef Suijk het volgende:
Cool Excel spelletje:
Download dit bestandje en vul de goede namen bij de logo's in:
Download maar
vandaag kijk k de meiden van de Witquote:Op zondag 6 maart 2005 21:55 schreef Againzender het volgende:
@rubber: zo weer buzzcocks!
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe o dan ben ik tenminste wel de eerste
Maar over 2 uur lig ik al op bed
al leuke cadeaus gekregen ?
Ah lekker irritant is dat ja...kan je er helaas niet mee helpenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:11 schreef tha_dark het volgende:
Gaat best lekker
Maar als ik een naam in wil voeren komt er te staan of ik auto-corretie wil installeeren maar da wil ik niehoe krijg ik dat weg want nu moet ik eerst heel de tijd op nee klikken voordat ik een naam kan invoeren?
Ja is soms echt wazig.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:25 schreef keeper het volgende:
Ohja, tis Engels he.
Maar wel stom. psv is psv eindhoven, Ajax is gewoon Ajax. Olympique Lyon is Lyon, Lazio Roma is Lazio, maar Inter Milan is geen Inter, maar Inter Milan. AS Roma is gewoon Roma. Lekker ingewikkeld zo.
Gewoon Schalkequote:Op zondag 6 maart 2005 22:31 schreef Bos81 het volgende:
De spelling is af en toe wel irritant. Heeft iemand van jullie Schalke 04 al in kunnen vullen. Logo 35 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boratquote:Op zondag 6 maart 2005 22:35 schreef tong80 het volgende:
Had ik maar vaker naar Ali G gekeken mijn god wat is dat leuk
Die 2 krijg ik ook maar nietquote:Op zondag 6 maart 2005 22:50 schreef keeper het volgende:
Wat de fok willen ze nou bij 26 en 66? Dat zijn resp. Athletic Bilbao en Atletico Madrid, maar wat ik ook invul, het is fout.
Heb er nu 54.
Hoezo, kom jij dat hol niet meer uit of zoquote:Op zondag 6 maart 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik duik mijn bed in tv aan.
Fijne week iedereen en succes met werken
ja t valt wel een beetje op hierquote:Op zondag 6 maart 2005 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt volgens mij wel gelijk Eend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Welt ist alles was der Fall ist.
Ja en ik ben dus ook offlinequote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef keeper het volgende:
Nou met een beetje hulp van uefa.com () heb ik ze nu allemaal, maar vijf ervan willen maar niet aan de goede spelling
.
Dat bedoel ik, ik ben gestopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grijze haren enzo.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Met wat Excel-hacking ben ik op de goede spelling gekomen, wat een debielquote:Op zondag 6 maart 2005 23:35 schreef popolon het volgende:
Dat bedoel ik, ik ben gestopt.
Grijze haren enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Los daarvan leuke quiz. Ook paar hele gave logo's.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
bier om t te vierenquote:Op maandag 7 maart 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Spammmmmmmm [24 uurs (naam ) topic] RUBBEREEND !!
Naja, eigenlijk is Doc de oprichter ervan. Dat andere figuur gaf een aanleiding, maar als het aan een zekere mod had gelegen had deze hele reeks niet eens bestaanquote:
Knap gevonden.quote:
Ja die maakt wel vaker een foutje.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:23 schreef keeper het volgende:
[..]
maar als het aan een zekere mod had gelegen had deze hele reeks niet eens bestaan.
quote:Op maandag 7 maart 2005 00:23 schreef keeper het volgende:
Naja, eigenlijk is Doc de oprichter ervan. Dat andere figuur gaf een aanleiding, maar als het aan een zekere mod had gelegen had deze hele reeks niet eens bestaan.
soms verkoopt ie wel wat: [TK] PSV thuisshirtquote:Op maandag 7 maart 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, en een linkje daar weer uit :
[TK] Seizoenskaart PSV
Is nooit verkocht blijkbaar
da's toch nie zo moeilijk, dr staat namelijk ergens nog een lijst van alle hoolsen tot nummertje 400 zoveel ofzoquote:
Nah, tis toch ook anders dan werkeloos, je krijgt het in het begin drukker (dan ooit.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:49 schreef popolon het volgende:
Maar goed, we gaan zo slapen.
Nog twee weken werken en dan ben ik werkloos
Raar gevoel, nooit geweest.
Maar je gaat wel emigreren en dat heeft deze ex-werkloze nou weer nog nooit eerder gedaan.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:49 schreef popolon het volgende:
Maar goed, we gaan zo slapen.
Nog twee weken werken en dan ben ik werkloos
Raar gevoel, nooit geweest.
Het betaalde werk laat gewoon even op zich wachten, zo moet je het zien.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:54 schreef popolon het volgende:
Ik ben zo'n beetje al m'n rotzooi kwijt, er gaat weinig mee op CD's, papierwerk, kleren en een paar meubeltjes na.
Werkvergunning aanvragen kan ook wel weer een paar maanden duren dus ik zit wel even thuis.
Ik kan ondertussen vrijwillergswerk doen op College daar (fijn die kruiwagens), systeembeheerder dus da's wel mooi meegnomen.
Proostquote:Op maandag 7 maart 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
ja moet ook gebeuren, nog ff wat typen. Maar k heb er wel een lekker biertje bijgepakt nu
Heel veel plezierquote:Op maandag 7 maart 2005 08:45 schreef PyTh het volgende:
Mogguh
Morgen rond deze tijd ben ik onderweg naar Monaco voor 14 uur met de bus
Dank je wel.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heel veel plezier![]()
Ik heb al een afspraak gemaakt met een vriend van me... als we tegen barcelona moeten.. .dan gaan we daar heen!
Zwaai je vanaf de tribune?
quote:Op maandag 7 maart 2005 08:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik hoop zelf op Liverpool als we doorkomen, dan zal ik ook Anfield road met een bezoek aandoen
Ik zal zwaaien dat beloof ik![]()
![]()
![]()
k hoop ook op Liverpool mochten we doorgaan.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik hoop zelf op Liverpool als we doorkomen, dan zal ik ook Anfield road met een bezoek aandoen
Ik zal zwaaien dat beloof ik![]()
![]()
![]()
Zeker, het was een lekker weeekendje voor de buis.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:07 schreef Bjoro het volgende:
Hallo, hallo ........
mooi sportweekend gehad geloof ik !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Ah mooi! Het pielemuisje is dus nog aanwezigquote:Op maandag 7 maart 2005 10:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Heb DIGGER aan de foon: alles is goed gegaan![]()
Ja, dat scheelt dat soort giften. De onze hebben we laatst opgehaald, en bij ons zijn het mijn ouders die het betalenquote:Op maandag 7 maart 2005 10:41 schreef Bjoro het volgende:
Zit nu dat stomme logo spel te doen...schiet niet op....zit op 53
trouwens dit weekend alvast de kinderwagen besteld:
[afbeelding]
Maar dan in het zwart....wel lekker dat deze werd aangeboden door mijn schoonpaps en mams...duur grapje namelijk
mijn ouders waren goed voor:quote:Op maandag 7 maart 2005 11:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt dat soort giften. De onze hebben we laatst opgehaald, en bij ons zijn het mijn ouders die het betalen
Mooi!quote:Op maandag 7 maart 2005 10:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
hopelijk is het inderdaad een aanwinst voor onze aanwinstquote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 10:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2005 10:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
De ouderparen hier zijn nog aan het uitvechten wie wat betaalt. Maxi cosi hebben we stiekem zelf gekocht, wij willen ook wel eens wat betalen!quote:Op maandag 7 maart 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn ouders waren goed voor:
Box, maxi cosi, wieg en kinderstoel
ja, hier doet 'ie het ook!quote:Op maandag 7 maart 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
whoei, luchtalarm gaat hier af, k zoek ff dekking onder mn bureau.
Mooi zoquote:Op maandag 7 maart 2005 10:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
*Checkquote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:00 schreef Againzender het volgende:
ja, hier doet 'ie het ook!
Hij heeft straf na dit:quote:Op maandag 7 maart 2005 12:15 schreef Bjoro het volgende:
ff heel wat anders....ik maak me een beetje zorgen........
zou Legolas_Greenleaf het echt te druk hebben met zijn huiswerk/korfbal/schaken ?????
of zou hij een onvoldoende hebben gehaald en dat hij uit schaamte niet meer durft te Fok!-en
voor straf 500 regels en een week zonder pc !!!!quote:Op maandag 7 maart 2005 12:19 schreef mitt het volgende:
Hij heeft straf na dit:
10-jarige jongetjes steken school in brand
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zat er laatst ook al aan te denken, wat is er toch met lego gebeurt?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Grom
Heb ik net zelf mn punten uitgerekend voor de F1, staat er ineens een link ergens
Is er ook een Hools Subleague?quote:Op maandag 7 maart 2005 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Grom
Heb ik net zelf mn punten uitgerekend voor de F1, staat er ineens een link ergens
hehe dat is niet slimquote:Op maandag 7 maart 2005 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Grom
Voetbalquote:Op maandag 7 maart 2005 13:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is er ook een Hools Subleague?
Zo ja wat is de naam en pass?
voetbal inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2005 13:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is er ook een Hools Subleague?
Zo ja wat is de naam en pass?
doe mij maar iets met wit, oranje en zwart ...... zie hbc logo in mijn icoon/avatarquote:Op maandag 7 maart 2005 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Aanstaande papa's, stoere hoolies, mooie spulletjes voor mooie mascottes, rest ons truitjes breien in de juiste kleuren
damm dan moet jij ergens dik boven aan staan ..... rot Mclaren, ik wist dat ik er niet op kon vertrouwen.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
371 puntjes, niet verkeerd dacht ik zo
klopt !quote:
Vandaar ook het relatief lage aantal punten dat je hebt gescoord ondanks dat je Jean-Carlo in je team hebt.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb Fisichella...
Verder alleen maar Minardi-troep
as always !quote:
Inderdaad, baggerregen!quote:
om 20.00 uur worden de punten doorgevoerd (aldus de FAQ van de manager)quote:Op maandag 7 maart 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
zijn die puntentellingen al ergens te vinden op de site van F1 manager of moeten ze nog worden ingevuld?
ah ok bedanktquote:Op maandag 7 maart 2005 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
om 20.00 uur worden de punten doorgevoerd (aldus de FAQ van de manager)
je kan ze ook zelf even uitrekenen als je nieuwsgierig bent: http://5gtt.com/f1/punten.phpquote:Op maandag 7 maart 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
zijn die puntentellingen al ergens te vinden op de site van F1 manager of moeten ze nog worden ingevuld?
heeft hij al gedaan... PH staat boven ons......quote:Op maandag 7 maart 2005 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan ze ook zelf even uitrekenen als je nieuwsgierig bent: http://5gtt.com/f1/punten.php
moet je eens kijken hoevaak er bloed zit aan een alwaysquote:
volgens mij staan er heel veel boven mij, maarja k lag in de race even heel goed, Webber lag 3e maar die ging het voorzichtig aan doenquote:Op maandag 7 maart 2005 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heeft hij al gedaan... PH staat boven ons......
*zucht*
/typo
(In http://sport.fok.nl/f1/nieuws/12494/2/50 )quote:Op zondag 6 maart 2005 17:55 uur schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[...]
Een hoop geklep.
Geen denderende race, maar de uitslag is wel leuk.
290 puntjes.Leuk begin.
Ten eerste, over 12 dagen ben ik 16. Ik voldoe dus niet echt aan de leeftijd die er staat.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:19 schreef mitt het volgende:
[..]
Hij heeft straf na dit:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/51906
als je SLAM-FM luistert (het oude id&t radio) hoor je hem ong. 5 a 6 x per dag !quote:Op maandag 7 maart 2005 15:46 schreef pascalheister het volgende:
dat is juist het spelletje rubber
btw wat anders..al een paar keer gehoord bij stenders, plaatje klinkt wel relax
Sander Kleinenberg: The Fruit
luister ik nooitquote:Op maandag 7 maart 2005 15:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je SLAM-FM luistert (het oude id&t radio) hoor je hem ong. 5 a 6 x per dag !
quote:Op maandag 7 maart 2005 15:46 schreef pascalheister het volgende:
dat is juist het spelletje rubber
btw wat anders..al een paar keer gehoord bij stenders, plaatje klinkt wel relax
Sander Kleinenberg: The Fruit
Het dooit, de winter is voorbij, de lente begint en dan ga jij erwtensoep maken?quote:Op maandag 7 maart 2005 16:04 schreef Suijk het volgende:
Middag. Het internet werkt weer op mijn werk, de wireless lag er de hele dag uit.
Nu is het al weer bijna tijd om naar huis te gaan. Vanavond erwtensoep maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |