dit heeft absoluut nix met mijn opleiding te maken!quote:Op zondag 6 maart 2005 15:59 schreef Anguisy het volgende:
[quote]
Opleiding: vrijetijdsmanagement
[/quote
![]()
Groetjes aan Marleen.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:14 schreef tommy4487 het volgende:
lol ik vond um wel hip
van mij mag je....quote:Op zondag 6 maart 2005 19:45 schreef kanaiken het volgende:prachtig
ff aan wat mensen doorsturen, dat mag neem ik aan?
zorg er wel door dat je copyright oid hebtquote:Op zondag 6 maart 2005 22:01 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
van mij mag je....
wordt ik dan nu beroemd?![]()
![]()
ik heb the-making-off....zou dat voldoende zijn?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:18 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
zorg er wel door dat je copyright oid hebt
voor je het weet gaat jamba er mee aan de haal
komt die exclusief op de dubbel dvd of kun je die ook gewoon downloadenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:22 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik heb the-making-off....zou dat voldoende zijn?![]()
nou ik wilde um eerst aan bioscopen verkopen......daarna oscars binnen slepen..... en dan op dubbel dvd en vele extra's waaronder de making-off!quote:Op zondag 6 maart 2005 22:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
komt die exclusief op de dubbel dvd of kun je die ook gewoon downloaden![]()
hijs geniaal trouwens![]()
![]()
![]()
mag ik dan alvast een versie met handtekening reserverenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:38 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nou ik wilde um eerst aan bioscopen verkopen......daarna oscars binnen slepen..... en dan op dubbel dvd en vele extra's waaronder de making-off!(yeah dream on baby!!)
![]()
Denk alleen dat je hem geen 100 keer moet zien, maar ik vond hem wel grappigquote:Op zondag 6 maart 2005 16:14 schreef tommy4487 het volgende:
lol ik vond um wel hip
Ik vond m wel lang genoeg duren eigenlijkquote:
uh nee?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Herinnert u zich deze nog..nog..nog
ooowwjaa die rock-chickquote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:16 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Twas iets met 3FM en een kuiken als nieuw "icoon".. "ze" wildden liever die hond
Ben je nou niet in de war met radio2?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:21 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ooowwjaa die rock-chickyeah!!! nu is idd die hond met 1 oor omhoog
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ben je nou niet in de war met radio2?
[afbeelding]
8 uur per dag voor anderen verzinnen wat ze moeten gaan doen en zelf verveeld thuis op de bank hangen.quote:
Hij heeft wel een punt hoor.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:01 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dit heeft absoluut nix met mijn opleiding te maken!![]()
quote:
Wie weet!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:03 schreef XQZ-me het volgende:
waah joo....mijn filmpke is gedraait in de uitgaansbus in venlo!![]()
![]()
jaja ik wordt wel beroemd......(had je gewilt meid!)
Dit is irritanterquote:
Wat hij zegt.quote:
stuur eens doorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:39 schreef Slaaitjuh het volgende:ik heb em omgezet zodat ie op mijn nokia kan
server probs....komt zo snel mogelijk weer online!quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
ey hij doet t niet meer....wie heeft een werkende link????
ja doehoeequote:Op woensdag 23 maart 2005 23:04 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
server probs....komt zo snel mogelijk weer online!
kan je hem mailen zet ik hem wel ( tijdelijk) onlinequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kan je hem mailen zet ik hem wel ( tijdelijk) online
greatski19@hotmail.com
jeuj....as je um vind kan ik vervolg makenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:55 schreef blue.eyes het volgende:
meteen op zoek gegaan naar een volledige versie, want aan het eind klinkt ie wel heel erg weggefade... en las ergens anders dat er nog een stuk over papa de haan achteraan komt! Is die ergens te vinden? Zo ja, waar?
je bent ook gothic muziek gewendquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:56 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik word onderhand wel een beetje ziek van dat liedje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |