www.tothegame.comquote:Op zondag 6 maart 2005 10:34 schreef Hellrazor het volgende:
Wanneer komen
- Forza
-Timesplitters 3
-Conker
-Unreal Championship2
-Midnightclub 3
aangezien ik toch de helft van de tijd achterste voren sta heb ik genoeg tijd om van die details te genietenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
Serieus... die details.... tgaat om een racespel, maar dat zou je zo vergeten..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza in NewYork btw.
Wou dat net zeggen, heb je niet goed gedaanquote:Op zondag 6 maart 2005 14:21 schreef twi het volgende:
Kremers, ben jij een Apple freak of heb ik er goed aan gedaan die i weg te halen uit je gamertag?
Je had je gamertag als iKremers doorgegeven
quote:Aanpassing aan de User Interface zodat het makkelijker wordt wie de lobby binnenkomt of verlaat
Aanpassing aan de User Interface zodat er te zien is welke speler er aan het woord is
Netwerk code wordt verbeterd en stabieler
Gerespawnde spelers kunnen niet meteen na het respawnen neergeschoten worden
Verkorting van de tijd die nodig is om downloadable content te valideren
Paar geluidsbugs met sound effects en voice over die opgelost zullen worden
Gebruikersvriendelijkere Friend's List
Naast deze veranderingen zal de content drie nieuwe mappen, twee game modes, acht nieuwe wapens en twee nieuwe skins bevatten. De update zal automatisch worden gedownload wanneer deze beschikbaar is.
Die tweede screen ademt werkelijk het gevoel van een Amerikaanse stad.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza in NewYork btw.
Knappe textures, aangezien de gebouwen meestal vierkante blokken zijn. Alleen de echt uitstekende details zijn gemodelleerdquote:Op zondag 6 maart 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza in NewYork btw.
Daar tussen in denk ikquote:Op maandag 7 maart 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Brothers in Arms nu? De 11e of de 17e?
Haha, die i zit op 't keyboard zo dicht bij de K, ik dacht dat dat vast en zeker een type was geweestquote:Op zondag 6 maart 2005 14:59 schreef Kremers het volgende:
Wou dat net zeggen, heb je niet goed gedaan, mijn tag is wel dergelijk iKremers
ik hoop vandaag maar dat zit er niet in denk ikquote:Op maandag 7 maart 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Brothers in Arms nu? De 11e of de 17e?
atemberaubendste Xbox-Spielquote:
Had nog de hoop dat dit een goed spel zou worden.quote:Red Ninja: End of Honor (Xbox, Vivendi): 3,0
Tis echt wel een goed spel hoor... vooral mapmaker gaat nergens over, en ook de SP heeft weer een goed verhaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:43 schreef HomerJ het volgende:
TimeSplitters Future Perfect (Xbox, EA): 7,9
Jammer
Nou ja, deel 2 kreeg ook geen geweldige cijfers en is 1 van de beste games van deze generatie
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, ik haal hem blindquote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis echt wel een goed spel hoor... vooral mapmaker gaat nergens over, en ook de SP heeft weer een goed verhaal.
als ik een acht scoor op mijn tentamen dan vind ik dat heel hoog hoor. Ik zal hem ook zeker halenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:43 schreef HomerJ het volgende:
Jammer
Nou ja, deel 2 kreeg ook geen geweldige cijfers en is 1 van de beste games van deze generatie
die hoge cijfers klopten niet helemaal geloof ik. Wat ik vooral hoor is dat het heel erg eentonig is... Na een uurtje schijn je het al gezien te hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:16 schreef rockstah het volgende:
De PC versie kreeg ook vrij hoge cijfers.
En hij heeft het ultieme geheime wapen, online co-op.
Ik wacht wat meer reviews af. Maar als SC3 een strakker verteld verhaal en wat meer vrijheid biedt is het voor mij nog wel een reden om hem te kopen. Gameplay, graphics en sfeer vond ik altijd al dik in orde.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:24 schreef twi het volgende:
Heb afgelopen week Pandora Tomorrow zitten doen en opnieuw uitgespeeld. En hoewel ik dat nog steeds een erg gave game vind, dendert de demo van Chaos Theory daar qua sfeer toch wel aardig overheen. Voor mij is Chaos Theory een echte must have
Dat moet ik je wel toegeven, zowel het verhaal als de manier hoe het verhaal in SC2 verteld wordt is echt dramatisch. Al die korte korte nieuwsflashes die halverwege een zin worden afgekapt, bah. Maar die FMV's daarentegen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht wat meer reviews af. Maar als SC3 een strakker verteld verhaal en wat meer vrijheid biedt is het voor mij nog wel een reden om hem te kopen. Gameplay, graphics en sfeer vond ik altijd al dik in orde.
hoe oud is dat spel nu eigenlijk?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:10 schreef peristilius het volgende:
Ik heb de single player van sc: pt net voor het eerst gespeeld, ik hoopte dat ik het leuk zou vinden, maar helaas...
Gelukkig kan ik hem inruilen bij FRS voor korting op BiA
Vond die Splinter cell er wel strak uit zien.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:05 schreef twi het volgende:
Dat bedoel ik
De demo van UC2 vond ik zelf trouwens niet veel aan, is mijn type game niet. Ben nog op zoek naar die van Timesplitters, maar 14 euro ga ik er echt niet voor betalen, dan haal ik 't origineel wel. Mits 'ie een beetje gespeeld wordt op Live (wat is dat ook alweer mensen?).
Ik heb ook een scart doos die rgb ondersteunt, maar ik heb ook problemen met geluid, overigens ook met de nieuwe ps2, volgens mij komt het doordat er geen echte powerswitch voor de voeding opzit.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:53 schreef gijsje79 het volgende:
Scart doos die ook rgb ondersteund.
Bij de Mediamarkt zijn ze volgens mij rond de 22 euro te koop.
Je kon gewoon meerdere games tegelijkertijd inruilen voor korting op 1 spel?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:43 schreef gijsje79 het volgende:
Net effen wat oude games ingeleverd bij de freerecordshop voor Oddworld Stranger's Wrath.
Is me kast ook weer opgeruimd.
Ja voor de eerste game krijg je 10 of 20 euro korting op het spel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je kon gewoon meerdere games tegelijkertijd inruilen voor korting op 1 spel?
Als je al ISS speelt sinds de SNES en alleen Fifa 97 hebt gedaan, dan weet je zowiezo dat je er vanaf moet blijven..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:56 schreef twi het volgende:
Lijkt me vrij definitief
Ben je trouwens PES Fan maar lijkt je FIFA Street een leuke game om eens te proberen, omdat het eens wat anders is dan veldvoetbal? Niet doen, het verkloot je PES4 gevoel compleetVanavond weer een potje PES gedaan en ik drukte telkens B om te schieten en A om van speler te wisselen. Geeft leuke edoch vrij frustrerende effecten
Coole aktie héquote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja voor de eerste game krijg je 10 of 20 euro korting op het spel.
En meerdere spellen krijgen 7,50 of 15,- cash terug.
Dit hangt af hoe oud het spel is.
Oja GTA double pack teld als 1 game.![]()
7,50 euro in cash.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:37 schreef DinoPK het volgende:
15 euro terug krijgen voor GTA DP vind ik geen coole actie, maar eerder afzetterij eigenlijk..
JE heeft minder framerate problemen dan KOTOR 1 (deel 2 is echt erg) en volgens IGN hebben ze het in de preview versie amper meegemaakt. Vind de filmpjes die ik gezien heb ook wel vloeiend lopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
Hoge cijfers voor SC3.Jade Empire heeft frame-rate issues, jammer. Maar goed, dat had KOTOR ook!
Hij ligt bij jou toch in het stof, goeie service van jou.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:40 schreef Bastard het volgende:
Oh .. ik kan die games de cube ook meteen wel inleveren bij FRS, mogen ze de cube er van mij gratis bij hebben![]()
ik geloof dat Dinopk nog opzoek was naar een goedkope cubequote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:40 schreef Bastard het volgende:
Oh .. ik kan die games de cube ook meteen wel inleveren bij FRS, mogen ze de cube er van mij gratis bij hebben![]()
hij heeft al verklaard niet aan verkoop te doen maar hoogstens aan rituele verbrandingquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik geloof dat Dinopk nog opzoek was naar een goedkope cube
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij heeft al verklaard niet aan verkoop te doen maar hoogstens aan rituele verbranding
Nergens, dat ding was limited en wordt niet meer geleverd.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:40 schreef TC_Artemis het volgende:
Hoi,
Weet iemand waar ik de Crystal Halo(2??) pack online kan kopen? ik heb de laatste paar dagen lopen zoeken maar kan t niet vinden
Thx
Brothers in Armsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Komen er binnenkort ook leuke (exclusieve) spellen uit op de Xbox? Dat ding zit hier alleen maar stof te happen. Af en toe komt ie uit de kast voor PES4.
Kut actiequote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja voor de eerste game krijg je 10 of 20 euro korting op het spel.
En meerdere spellen krijgen 7,50 of 15,- cash terug.
Dit hangt af hoe oud het spel is.
Oja GTA double pack teld als 1 game.![]()
wat voor spellen waren dat dan?quote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
Ik kwam met 7 Xbox-games allemaal in nieuw staat en 1 wouden ze innemen. Rest stond niet in hun gegevens
Zeker slecht verkochte spellen, want die nemen ze ook niet in.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
Ik kwam met 7 Xbox-games allemaal in nieuw staat en 1 wouden ze innemen. Rest stond niet in hun gegevens
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
Dat is nog eens een lijstquote:Op zondag 13 maart 2005 00:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Brothers in Arms
Splinter cell: Chaos Theory
Timesplitters 3
Jade Empire
Forza Motorspots
Coker Live & Reloaded
Ow, gaat dat zo daarquote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
De policy lijkt te zijn dat FRS alleen die games koopt die goed verkopen en net uit zijn, want die kunnen ze weer met dikke winst verkopen.quote:
quote:Microsoft's current plan is to require you to buy the hard drive to enable backward compatibility with current Xbox games. This way, Microsoft recovers the cost of its hard drive, plus it is most likely to give buyers of the HD Xbox Live subscriptions.
http://xbox.ign.com/articles/595/595535p1.html
Er zaten zowel nieuwe als oude bij.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zeker slecht verkochte spellen, want die nemen ze ook niet in.
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Er zaten zowel nieuwe als oude bij.
SSX 3
Prince of Persia: Warrior Within
Goldeneye: Rogue Agent
Halo 2 (Enige die ze wouden innemen, maar voor 7,50)
Hunter: The reckoning
Baldur's gate: Dark alliance
MechAssault
Zet dan op de site welke ze innemen
Die 2 zijn het overwegen waardquote:Op zondag 13 maart 2005 00:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Brothers in Arms
Splinter cell: Chaos Theory
Timesplitters 3
Jade Empire
Forza Motorspots
Coker Live & Reloaded
Uitverkocht geloof ik, het was een nogal limited pack.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:40 schreef TC_Artemis het volgende:
Hoi,
Weet iemand waar ik de Crystal Halo(2??) pack online kan kopen? ik heb de laatste paar dagen lopen zoeken maar kan t niet vinden
Thx
Dan zat ik er mijn persoonlijke score van een 7,5 er niet eens heel ver vanafquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:43 schreef HomerJ het volgende:
Jammer
pfff casual gamer, ik ga voor Forza en Jade empire, dat zijn pas echte spellen.quote:
BIA is nou niet echt casual. Conker ook niet eigenlijk. Need for Speed, dat is bijvoorbeeld casual. Tis me ook een beetje onduidelijk wat je met casual bedoeld in dit verband, erg vriendelijk klinkt het iig niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
pfff casual gamer, ik ga voor Forza en Jade empire, dat zijn pas echte spellen.
Bijna uit ookquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:38 schreef gijsje79 het volgende:
Zo heb volgens mij Oddworld bijna uit.
Zit denk ik bij de eindbaas wat is die irri.
Tijd voor Brothers in Arms, nog een paar dagen.
Ja daar zit ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 07:51 schreef DinoPK het volgende:
Heb je hem zeker weten al uitgespeeld dan?... De eindbaas is namelijk helemaal niet zo moeilijk (het stuk ervoor wel met de 'mini' baasjes, en de halo achtige eindrun.
Op 60% zit een behoorlijke plotwending waarna het spel meer een echte FPS wordt, dat heb je wel gehad neem ik aan (als je bij de doctor bent zeg maar, of je bent daar pas want dat kan je zien als een opbouw naar het einde)?
Cool thx.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:21 schreef DinoPK het volgende:
Die eindspinnen zijn idd naadje irritant. Al had ik ze in 2x(hint: je moet net ff de goede wapens hebben, in dit geval een wapen dat ik niet had verwacht).
De Eindbaas daarna is belachelijk makkelijk helaas. Let wel goed op met het eindfilmpje trouwens.
Nee deze hou ik wel.quote:
in Delft iig ookquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:40 schreef Niwa het volgende:
Hoe lang is zo'n subscibtion code van zo'n pakket houdbaar? Want er is weer een nieuw pakket.
Tsja, in zo'n situatie is 't een voordeel, maar je moet eigenlijk zo min mogelijk doden maken in die game natuurlijk. Dus zo'n mes gebruik je toch zelden tot nooit. Maar ook voor dingen als het opensnijden van een tent is zo'n mes wel leukquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:14 schreef gijsje79 het volgende:
Heb de demo van Splinter cell Chaos Theory gespeeld.
Zag er erg goed uit.
Wat wel een voordeel is dat je nu een mes hebt.
Komt de vijand eraan kan je hem meteen neersteken, vind dat wel weer een pluspunt.
Savegame backuppen, en die dan wisselen als je op live wilt gaan. Probleem opgelostquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:16 schreef twi het volgende:
Al die patches van PES4 zijn natuurlijk prachtig, heel veel mensen stoppen er zoveel energie in. Probleem is alleen dat op Live alle namen gewoon weer standaard zijn, dus het heeft niet zo heel veel nut om zo'n patch te installeren. En da's wel erg jammer
Vergeet GT4 niet voor Sonyquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:38 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Savegame backuppen, en die dan wisselen als je op live wilt gaan. Probleem opgelost
Maar kan mij voorstellen dat je dat irritant vindt.
Ik vraag mij trouwens af waarom Microsoft totaal geen grote titels/happening heeft in deze maanden? Sony heeft de PSP, Nintendo RE4 en de DS, Microsoft heeft.... nog niet veel. De komende weken wordt het druk, maar vooral op live is er geen kloot te doen. Het duurt veels te lang met de patch en downloads voor halo2, daarnaast is er gewoon helemaal niets dat de moeite waard is![]()
MS's marktaandeel zal deze laatste 2 maanden niet vooruit zijn gegaan iig.
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:07 schreef peristilius het volgende:
Twi en DinoPK: Nu jullie ook al nooit meer live zijn is er helemaal niks meer te beleven.
BiA en Halo2quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:07 schreef peristilius het volgende:
Ik hoop dat BiA een beetje live gespeeld gaat worden...
bij mij gaat het niet meer stormen iig,quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:57 schreef rockstah het volgende:
[..]![]()
Speelde een tijdje geleden nog dagelijks PGR2 en Halo2, maarja vooral Halo2 is eigenlijk weinig aan in je eentje. In PGR2 zijn er nog wel andere leuke mensen te vinden. Maargoed, DOAU houd me nog wel een tijdje bezig tot te DLC van Halo2 er aankomt. Dan gaat het wel weer stormen denk ik
SC:PT, jaar lang genoeg animo voor gehad....aleen niemand wou het spelen...jullie hebben pas ontdekt dat het spel live toch echt leuk is...ik heb het een jaar lang ofzo live gespeeld... vaak ook omdat me broer het ook live speelde...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:47 schreef twi het volgende:
Inderdaad, Halo 2 komt gewoon een beetje m'n neus uit, en ik doe graag SC:PT online, maar hoewel ook dat leuk is met z'n 2'en, is het pas echt leuk om dat gewoon een keer met vier man te spelen ofzo. En daar is vrijwel nooit animo voor. Gelukkig heb ik PES4 nog, om 1 op 1 met vreemden te gamen, maar er gaat toch niks boven een lekker avondje met 4-8 bekenden lekker fraggen of racen.
lekker potje PGR2 ben ik wel voor te porrenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef DinoPK het volgende:
Tjah sorry Peri, ik heb het gewoon heel even gehad met Halo2 (en voor de rest wordt er eigenlijk niets gespeeld). Vanaf de release heb ik elke avond trouw gespeeld (maximaal 15 keer een avondje niet) en door het gebrek aan vernieuwing en de toename van frustratie is de emmer in 1x overstroomd. Vorige week met Twi nog 1 uurtje gespeeld, maar er viel geen lol aan te beleven.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er maanden geen kip op live zal zijn hoor. Forza gaat ontzettend veel gespeeld worden door mij, tot die tijd zal er nog genoeg geHalo2ed worden, met af en toe eens een potje PGR2, SC: PT of MM3 ertussendoor. Het hangt er alleen af hoeveel mensen online zijn, aangezien ik niet zo graag met vreemden game. En laat het aantal bekenden op live nou steeds verder afnemen; bijv van mijn vaste PGR2 clubje is niemand meer online, spoorloos verdwenen.
Alles op zijn tijd iig, op dit moment ben ik ff lekker aan het retro gamen, films aan het kijken en gewoon lekker een beetje aanmodderen. Wil er iemand een potje spelen, post het gewoon eens in het topic zodat we leuk met een groep een avondje lol kunnen hebben.
Wanneer gaan we Unreal Championship doen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:47 schreef twi het volgende:
Inderdaad, Halo 2 komt gewoon een beetje m'n neus uit, en ik doe graag SC:PT online, maar hoewel ook dat leuk is met z'n 2'en, is het pas echt leuk om dat gewoon een keer met vier man te spelen ofzo. En daar is vrijwel nooit animo voor. Gelukkig heb ik PES4 nog, om 1 op 1 met vreemden te gamen, maar er gaat toch niks boven een lekker avondje met 4-8 bekenden lekker fraggen of racen.
Misschien vanavond maar weer es survival spelen dan.. duurt toch een uur of 3quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:51 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker potje PGR2 ben ik wel voor te porren
primaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien vanavond maar weer es survival spelen dan.. duurt toch een uur of 3
Ik moet eerst ook flink gaan oefenen met GT3quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:12 schreef Magneet het volgende:
ik denk niet dat Forza iets is voor mij, ik bedoel met PGR2 plak ik ook altijd tegen de vangrail
ik heb er op zich best veel uren inzitten maar ja ik ben en blijf magnetisch héquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moet eerst ook flink gaan oefenen met GT3
maar ja oefening baart kunst
Ja hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ga GT 4 toch maar niet halen, wacht wel op Forza
Kan eigenlijk niet wachten maar om nu voor 1,5 maand GT 4 te halen is ook te gek
Ik heb het ook amper gespeeld.......quote:
Dat komt omdat de vangrail van ijzer isquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:12 schreef Magneet het volgende:
ik denk niet dat Forza iets is voor mij, ik bedoel met PGR2 plak ik ook altijd tegen de vangrail
jah, zes klasses hogerquote:
Warezhoer.......quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:54 schreef Tobbes het volgende:
FF iets heel anders...ik heb van mn XBOX een multimediapparaat gemaakt (als je begrijpt wat ik bedoel). Werkt wel relaxed, alleen ik krijg de webradio en tv niet voor elkaar. Iemand ervaring?
Heb je de online manual al geprobeerd van ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:54 schreef Tobbes het volgende:
FF iets heel anders...ik heb van mn XBOX een multimediapparaat gemaakt (als je begrijpt wat ik bedoel). Werkt wel relaxed, alleen ik krijg de webradio en tv niet voor elkaar. Iemand ervaring?
Xbox ombouwen en over programma praten waar geen copyright op zit is niks illegaals aan, spellen kopiëren daarentegen...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Warezhoer.......
Anyway, dat is illegaal en dat mag je niet hier bespreken.
De Grote FOK! Games and Consoles FAQ. [02-2004]quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
Xbox ombouwen en over programma praten waar geen copyright op zit is niks illegaals aan, spellen kopiëren daarentegen...
quote:2)Wat kan je hier NIET kwijt?
[...]Alles met betrekking tot het (laten) ombouwen van je console. We weten dat dit niet per definitie illegaal hoeft te zijn (je kunt het bijvoorbeeld doen om importgames te spelen), maar omdat dit een grijs gebied is hebben we besloten om dit soort zaken niet in Games & Consoles te bespreken. De goede lijden dus helaas onder de kwaden.
XboxMediaCenter is een volledig legaal en ook door Microsoft geaccepteerd en mede gevormd programma. So what's the deal?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
De Grote FOK! Games and Consoles FAQ. [02-2004]
[..]
Hoe kom je er bij dat deze XboxMediaCenter volledig geaccepteerd is door Microsoft?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
XboxMediaCenter is een volledig legaal en ook door Microsoft geaccepteerd en mede gevormd programma. So what's the deal?
quote:Note! XBMC is a hobby project that is only developed by volunteers in their spare-time for free.
[..]
(we have once contacted Microsoft about the possibility to sign XBMC but we were regretfully rejected)
Om het te draaien moet je je Xbox op 1 o f andere manier gemod hebben, waardoor het de policy dus overschrijdt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:38 schreef Tobbes het volgende:
XboxMediaCenter is een volledig legaal en ook door Microsoft geaccepteerd en mede gevormd programma. So what's the deal?
Dr was ooit een Italiaanse fascist die ook zoiets blaattequote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:44 schreef HomerJ het volgende:
Het staat in de FAQ, en de FAQ heeft altijd gelijk. Ook al heeft hij niet gelijk dan heeft hij toch gelijk
Je kan het ook draaien vanaf een dvd hoor...en dat doe ik vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Om het te draaien moet je je Xbox op 1 o f andere manier gemod hebben, waardoor het de policy dus overschrijdt.
Heel leuk voor je, maar het wordt hier gewoon niet besproken, klaarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je kan het ook draaien vanaf een dvd hoor...en dat doe ik vanzelfsprekend![]()
dat is echt een leuk spelletjequote:Op zondag 20 maart 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
Kheb Mercenaries gehaald
Geweldig spelletjeLekker schieten in de chaos, die explosies
Is dat die GTA style game ? Zag er goed uit ja en de reviews zijn goed iddquote:Op zondag 20 maart 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
Kheb Mercenaries gehaald
Geweldig spelletjeLekker schieten in de chaos, die explosies
Ja stoer spelletje hoor.. tis eigenlijk wat ik steeds wilde doen in GTAquote:Op zondag 20 maart 2005 14:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat die GTA style game ? Zag er goed uit ja en de reviews zijn goed idd
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 maart 2005 08:31 schreef Retarded het volgende:
Heb zojuist Star Wars: Republic Commando gewonnen op XBW![]()
Idd, vind alleen de Crosshair beetje vaagjes, mis voor mijn gevoel nog net iets te vaakquote:Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja stoer spelletje hoor.. tis eigenlijk wat ik steeds wilde doen in GTAVoertuig pakken, mensen omver rijden en dingen opblazen met guns.
Ja maar je word toch niet snel doodgeschoten ook.. dus hun hebben ook een kutte crosshairquote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef febster het volgende:
[..]
Idd, vind alleen de Crosshair beetje vaagjes, mis voor mijn gevoel nog net iets te vaak
Zeker, al helemaal als je een chopper van hun hijacktquote:Op maandag 21 maart 2005 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar je word toch niet snel doodgeschoten ook.. dus hun hebben ook een kutte crosshair
Trouwens, vond dat helicopter vliegen en mat auto's zwaaien helemaal te gek![]()
Kweet niet of dat mogelijk is eigenlijk.. weet alleen dat toeteren dat ze er in gaan zitten, en met "wit" dat je ze uit laat stappen.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:05 schreef febster het volgende:
[..]
Zeker, al helemaal als je een chopper van hun hijackt
Weet jij trouwens hoe je bv bij zo'n hummer ding er voor kan zorgen dat andere poppetjes rijden en jij de turret kan bedienen? Andersom lukt het me wel namelijk
Laat me raden, het overkomt je ook vaak dat je instapt, en probeert gas te geven met de rechter triggerquote:Op maandag 21 maart 2005 17:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kweet niet of dat mogelijk is eigenlijk.. weet alleen dat toeteren dat ze er in gaan zitten, en met "wit" dat je ze uit laat stappen.
Hoe vaak ik zelf ook niet per ongeluk uit de auto stap heook onder het rijden! Komt omdat de bediening voor mij wel ff wennen is
Nog leuker is full speed gas geven, en dan de linkertrigger indrukken om te remmenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:33 schreef febster het volgende:
[..]
Laat me raden, het overkomt je ook vaak dat je instapt, en probeert gas te geven met de rechter trigger
Jammer dat je niet kan zwemmen overigens, daar kwam al doende achter
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:51 schreef HomerJ het volgende:
31 Maart komt Splinter Cell: Chaos Theory uit.
Online kan je VS spelen met clan support.
Hier nog mensen intresse voor een Fok! Clan?
Leuk dat je me eraan herrinerd aan dat spel dat ik moet hebben maar geen geld voor hebquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:14 schreef gijsje79 het volgende:
Timesplitters: Future Perfect is ook al weer uit.
Morgen gaat Roy hem kopen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:14 schreef gijsje79 het volgende:
Zoveel geld heb ik nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:24 schreef Egamer het volgende:
Bastard, had ik maar zoveel geld als jij.
kzag laatst leuke aanbieding daarvoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:14 schreef gijsje79 het volgende:
ik denk dat Timesplitters 3 wel veel gespeeld zal worden op Livequote:Op woensdag 23 maart 2005 22:41 schreef Darkzell het volgende:
Ben alleen niet zo'n Splinter Cell fan. Volgens jou kan ik dus beter wachten totdat er een nieuwe leuke online game uitkomt, of zijn er nog andere interessante games die veel op Live gespeeld worden op dit moment.
Reken maar op 2-3 maanden weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzag laatst leuke aanbieding daarvoor
een jaar lang gamepro ,beetje zuigblad maar boeiend.....+ TS3 voor 50 euro.....
tsja 10tje goedkoper dan de free record of bartsmit...+een jaar lang dat blad erbij en gratis toegang tot de gamexpo/hcc beurs....kon ik niet laten...
maar waneer ik em krijg weet ik niet
Ben benieuwd naar je bevindingen neetjequote:Op donderdag 24 maart 2005 13:28 schreef Magneet het volgende:Timesplitters heeft
vanaaf een uitproberen, heb wel rb63 sc-pt & halo 2 gedumpt ervoor
Neeeee.. dat vond ik juist helemaal niet. Halo loopt stuk natuurljik eigenlijker, vooral op LIVE.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:28 schreef Magneet het volgende:
het is wel een grappige shooter, sneller op het eerste oog dan Halo iig nu nog online proberen
heb het gister uiteindelijk maar heel even gedaan wants ik waa fucked. Wel grappig ook dat je de multiplayer opties ook tegen bots kan doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neeeee.. dat vond ik juist helemaal niet. Halo loopt stuk natuurljik eigenlijker, vooral op LIVE.
Die MP is 1 van de beste die ik ooit hebt gezien.. die opties daarmee gaan zo erg ver!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb het gister uiteindelijk maar heel even gedaan wants ik waa fucked. Wel grappig ook dat je de multiplayer opties ook tegen bots kan doen
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die MP is 1 van de beste die ik ooit hebt gezien.. die opties daarmee gaan zo erg ver!
Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef Rag het volgende:
Betalen voor halo2 maps, en anders wachten tot de Zomer... Tis niet eerlijk, sniff
http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=maptacular&p=2747963
Kan iemand me even knuffelen?
Maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:32 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb FifaStreet gekocht. Maar ik zou niet hetzelfde doen als ik jou was
Je bent niet verplicht om het te kopen hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef Rag het volgende:
Betalen voor halo2 maps, en anders wachten tot de Zomer... Tis niet eerlijk, sniff
http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=maptacular&p=2747963
Kan iemand me even knuffelen?
Lekker wachten tot "late summer" dusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om het te kopen he![]()
Ik als fan koop het gewoon uiteraardquote:
Daarom koop ik het ook niet, 2 maanden later en het is gratis...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik als fan koop het gewoon uiteraardals vind ik 28 juni ook wel ''late summer''
![]()
hey psst Tain de releasedate vanPariah
klopt niet...
Er zitten per level meestal 2 checkpoint saves in hoor, ben je nog niet eens bij het eerste checkpoint dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:04 schreef Magneet het volgende:
etimesplitters is best leukbeweegt goed en omgevingen zien er best goed uit. Enige maffe ( maar ik game niet veel dus dit zal wel standaard zijn ofzo ) is dat je alleen maar vanaf het begin van een level kan laden dat is wel irri
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:42 schreef twi het volgende:
Je hebt dus geen checkpoint saves?
Je kunt trouwens zeggen over die Halo 2 maps wat je wilt (of wat ik heb gedaan), maar ze zien er wel gaaf uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eens is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:00 schreef twi het volgende:
* twi knuffelt Rag, en laat Rag hem knuffelen.
Nou, 't is vrij simpel, Bungie ain't gonna get more of my monay until Halo 3 comes around. Voor die extra maanden doelloos wachten op nieuwe content, kunnen ze die poen nu in hun aars steken, en dus wordt het late summer (laten we zeggen eind september) wanneer ik Halo 2 weer volop ga spelen. In de zomer pak ik wel een lekker bruin kleurtje ofzo dan. Online content zal dus wel elke keer 4.99 euro worden, en dat 3 keer (14.97). Mooi niet dat ik dat ervoor ga dokken
Ik kom binnenkort ook wel LIVE met TS3, alleen pas over 2 weken denk ik, ik wacht even tot na de tentamensquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:54 schreef HomerJ het volgende:
mmmm, ik vind het jammer dat met TS3 op Live! niet iedereen de spelregels snapt. Nu in elke game waar virus werd gespeeld knalde iedereen elkaar af. Het leuke van Virus is dat je moet samenwerken en moet onstnappen, maar vooral Fransen verneuken TS3 op Live!
mietjequote:Op zondag 27 maart 2005 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort ook wel LIVE met TS3, alleen pas over 2 weken denk ik, ik wacht even tot na de tentamens
zeer regelmatig,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:01 schreef Maaark het volgende:
Zijn er nog Fok!kers die op Xlink Kai spelen? (www.teamxlink.co.uk)
Hmm heb sinds vorige week ook een xbox, moet alleen nog even een kabel trekken naar me router, zit alleen te twijvelen tussen xlink en xbconnect.. Welke is volgens jullie de betere?quote:
Mja moet je wel in bezit zijn van creditcard en aangezien ik die niet gratis van me bank krijg, tevens hem verder niet nodig ben..quote:Op zondag 27 maart 2005 20:47 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij kun je altijd nog het beste voor Live kiezen... kost bijna niks en het lijkt mij het meest gebruiksvriendelijk. Bovendien zal het daar het drukst zijn zodat je altijd wel tegenspelers kunt vinden.
Of je moet een warezhoer zijn, natuurlijk....
Serieus? Is dit bij meer mensen het geval?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:42 schreef HomerJ het volgende:
Mmm, s'middags is TS 3 op Live! best te doen, maar als het wat drukker word en s'avonds dan is het echt vreselijk. Game loop 1x per 20 min. vast, mensen worden zomaar gekicked, connection lost etc. nog erger dan Burnout 3
Way to go EA
EA Games
Ruining everything
Ik wou het in mn review niet zeggen, maar eerlijk gezegd, ik was er al bang voorquote:Op zondag 27 maart 2005 22:42 schreef HomerJ het volgende:
Mmm, s'middags is TS 3 op Live! best te doen, maar als het wat drukker word en s'avonds dan is het echt vreselijk. Game loop 1x per 20 min. vast, mensen worden zomaar gekicked, connection lost etc. nog erger dan Burnout 3
Way to go EA
EA Games
Ruining everything
Xbconnect wordt het meeste gebruikt, alleen zo druk als op Live! zal het muv Halo 2 bij geen één spel zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef Tito het volgende:
[..]
Mja moet je wel in bezit zijn van creditcard en aangezien ik die niet gratis van me bank krijg, tevens hem verder niet nodig ben..
Xbox live lijkt verder idd wel leuk, ook met stats etc
Eerst maar is xboxconnect en ilink proberen. Creditcard aanschaffen kan altijd.
Warez games werken zo slecht als je xbox niet is omgebouwd.
De nieuwe xbox zal wel wat beter beveiligd worden.
Wel als je geen gemodde xbox hebt, want dan doet het gekopieerde spelletje het nietquote:Op maandag 28 maart 2005 00:28 schreef WooZ het volgende:
[..]
Verder maak je mij niet wijs dat je het verschil merkt tussen een origineel spel een eentje die gekopieërd is
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wel als je geen gemodde xbox hebt, want dan doet het gekopieerde spelletje het niet
Fifa 2005.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:14 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik wou het in mn review niet zeggen, maar eerlijk gezegd, ik was er al bang voor![]()
Want ik heb nog geen enkele EA game gezien met wél goede live ondersteuning![]()
Kom gerust een langs voor een demonstratiequote:Op maandag 28 maart 2005 00:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wel als je geen gemodde xbox hebt, want dan doet het gekopieerde spelletje het niet
Heb ik niet, dus kan ik niet over oordelen. Is overigens 1vs 1, dat moet makkelijker zijn dan 8 man tegelijkquote:
Dat zou je denken idd.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:01 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Heb ik niet, dus kan ik niet over oordelen. Is overigens 1vs 1, dat moet makkelijker zijn dan 8 man tegelijk
Ik heb geen idee. Maar het is zo jammer dat EA gewoon het vertikt om het beter gejat dan slecht bedacht principe toe te passen. Ik ben met Burnout nauwelijks online geweest, met NFSU2 helemaal niet. Waarom? Bij Burnout 3 werd ik er OF uitgeflikkerd OF ik probeerde 50hz te joinen terwijl ik 60hz ingesteld had staan. NFSU2 heb ik om die reden maar niet eens geprobeerd.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zou je denken idd.
Maar gezien PES4 weet ik dat zo net nog niet.
Hmm Halo 2 ben ik nog niet zo goed in, het aimen met een controller werkt nog niet echt lekker. Muis en tobo vind ik nog steeds makkelijker(preciezer en sneller) Maar misschien is dat ook wel gewoon ervaring.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:45 schreef Maaark het volgende:
Als we nou eens een lijst opstellen met Fok! KAI-gamers, en welke spellen je regelmatig speelt.
Ik game niet zo heel veel maar als ik game dan toch wel vaak een potje TS3 (sinds kort) of Halo 2 op KAI.
KAI-tag: maaark
favo games: Halo 2, Timesplitters 3, Tony Hawk Underground.
Je komt me tegen wanneer ik dat wil. Ik wilde eerst bij een Halo2 clan op www.weplayhere.net maar heb niet de discipline om op bepaalde vastgestelde tijden te gamen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:21 schreef Tito het volgende:
[..]
Voordeel van modden is niet eens dat je gekopieerde spellen kan spellen,
persoonlijk vind ik dat toch een aantrekkelijk financieël voordeel
maar dat je goedkoop een mediacenter hebt, voor het afspellen van films, hoorde alleen dat dvd menu's het nog niet deden.
alles doet het gewoon. Menu's, ondertiteling van Xvid's, visualizations
Ha Tain, ik dacht dat dit de week was van het "Maar op een gegeven moment zeggen wij ook, nou flikker dan maar lekker op"-banfestijn..quote:Op maandag 28 maart 2005 11:41 schreef Tain het volgende:
hoi, over alles wat betrekking heeft met het modden van een console wordt NIET besproken op FOK!
Hoort daar xlink en xbconnect ook bij(alle 2 legaal), en xboxmediacenter?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:41 schreef Tain het volgende:
hoi, over alles wat betrekking heeft met het modden van een console wordt NIET besproken op FOK!
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:08 schreef Tito het volgende:
[..]
Hoort daar xlink en xbconnect ook bij(alle 2 legaal), en xboxmediacenter?
XBMC lijkt me wel, aangezien dat alleen te draaien is op een gemodde
Xlink en Xbconnect niet, voor iedereen die gratis online wil gamen en/óf geen credit card heeft zijn dat gewoon leuke alternatieven
Neequote:Op maandag 28 maart 2005 12:08 schreef Tito het volgende:
Hoort daar xlink en xbconnect ook bij(alle 2 legaal
Jaquote:, en xboxmediacenter?
Tsja, sorry maar als je je bed niet uit wil komen om je Xbox aan te zetten?quote:Mja ik mis eigenlijk gewoon een afstandbediening dat ik de xbox gewoon van me bed aan en uit kan zetten, kan ik gewoon lekker uit me bed gamen zonder eerst bed uit te moeten.
Voor de meeste van die content geldt dat het ofwel bij een demo cd zit van het officiele xbox magazine, ofwel dat mensen die puur offline spelen daar meestal toch niets aan hebben, aangezien het om MP maps gaan. Met uitzondering van de Xlink en Xbconnect spelers dan, maar die zullen echt wel op zoek gaan naar zo'n demo met content erop. Downloadable content is niet voor niks een service met een oranje Xbox Live vakje eromheen, 't is een Live service. En dus een voordeel wat je hebt als je betaald voor Live (of een magazine met demo).quote:Ook jammer is het dat bepaalde content alleen op live wat aangeboden, dus niet iedereen die voor een spel heeft betaald alles er uit kan krijgen.
Toch is het mogelijkquote:Op maandag 28 maart 2005 12:49 schreef twi het volgende:
Tsja, sorry maar als je je bed niet uit wil komen om je Xbox aan te zetten?
Heb hier gewoon twee swifferstokken in elkaar geflanst en naast me bed gezet... Uiterst effectief om je xbox mee uit te zetten vanuit 't bedquote:Op maandag 28 maart 2005 12:55 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Toch is het mogelijk. Ik heb zelf het powercircuit hardwired met mijn communicator in de controller, waardoor ik een knopje om kan gooien om de xbox aan en uit te zetten. Er schijnt zelfs een systeem mogelijk te zijn om het in de xbox remote te doen..
En dan liggend gamen vanuit bed?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:23 schreef Rag het volgende:
[..]
Heb hier gewoon twee swifferstokken in elkaar geflanst en naast me bed gezet... Uiterst effectief om je xbox mee uit te zetten vanuit 't bed![]()
Ja... en af en toe even onder m'n dekbed duiken als 't te spannend wordquote:
whahahahaha !quote:Op maandag 28 maart 2005 13:23 schreef Rag het volgende:
[..]
Heb hier gewoon twee swifferstokken in elkaar geflanst en naast me bed gezet... Uiterst effectief om je xbox mee uit te zetten vanuit 't bed![]()
Verslavend hequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:27 schreef gijsje79 het volgende:
Volgende week vrijdag komt ie uit.
Vandaag Need for Speed Underground 2 gehaald.
Het hele weekend gespeeld bij Bastard en meteen verslaafd.
De baan die iedere gamer wel zou willen hebben...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef Magneet het volgende:
smots is volgens mij een re/previewer die zal hem dus al wel gehad hebben
Hoe is het met de controllers, zelfde toetsen als helo2?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:24 schreef Smots het volgende:
Ik heb gisteren Doom 3 uitgespeeld op de Xbox.
Hij was leuk, zag er mooi uit en speelde lekker.
Maar eng? Neuh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |