Zoveel geld heb ik nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:24 schreef Egamer het volgende:
Bastard, had ik maar zoveel geld als jij.
kzag laatst leuke aanbieding daarvoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:14 schreef gijsje79 het volgende:
Timesplitters: Future Perfect is ook al weer uit.
ik denk dat Timesplitters 3 wel veel gespeeld zal worden op Livequote:Op woensdag 23 maart 2005 22:41 schreef Darkzell het volgende:
Ben alleen niet zo'n Splinter Cell fan. Volgens jou kan ik dus beter wachten totdat er een nieuwe leuke online game uitkomt, of zijn er nog andere interessante games die veel op Live gespeeld worden op dit moment.
Reken maar op 2-3 maanden weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzag laatst leuke aanbieding daarvoor
een jaar lang gamepro ,beetje zuigblad maar boeiend.....+ TS3 voor 50 euro.....
tsja 10tje goedkoper dan de free record of bartsmit...+een jaar lang dat blad erbij en gratis toegang tot de gamexpo/hcc beurs....kon ik niet laten...
maar waneer ik em krijg weet ik niet
Ben benieuwd naar je bevindingen neetjequote:Op donderdag 24 maart 2005 13:28 schreef Magneet het volgende:Timesplitters heeft
vanaaf een uitproberen, heb wel rb63 sc-pt & halo 2 gedumpt ervoor
Neeeee.. dat vond ik juist helemaal niet. Halo loopt stuk natuurljik eigenlijker, vooral op LIVE.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:28 schreef Magneet het volgende:
het is wel een grappige shooter, sneller op het eerste oog dan Halo iig nu nog online proberen
heb het gister uiteindelijk maar heel even gedaan wants ik waa fucked. Wel grappig ook dat je de multiplayer opties ook tegen bots kan doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neeeee.. dat vond ik juist helemaal niet. Halo loopt stuk natuurljik eigenlijker, vooral op LIVE.
Die MP is 1 van de beste die ik ooit hebt gezien.. die opties daarmee gaan zo erg ver!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb het gister uiteindelijk maar heel even gedaan wants ik waa fucked. Wel grappig ook dat je de multiplayer opties ook tegen bots kan doen
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die MP is 1 van de beste die ik ooit hebt gezien.. die opties daarmee gaan zo erg ver!
Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef Rag het volgende:
Betalen voor halo2 maps, en anders wachten tot de Zomer... Tis niet eerlijk, sniff
http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=maptacular&p=2747963
Kan iemand me even knuffelen?
Maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:32 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb FifaStreet gekocht. Maar ik zou niet hetzelfde doen als ik jou was
Je bent niet verplicht om het te kopen hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef Rag het volgende:
Betalen voor halo2 maps, en anders wachten tot de Zomer... Tis niet eerlijk, sniff
http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=maptacular&p=2747963
Kan iemand me even knuffelen?
Lekker wachten tot "late summer" dusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om het te kopen he![]()
Ik als fan koop het gewoon uiteraardquote:
Daarom koop ik het ook niet, 2 maanden later en het is gratis...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik als fan koop het gewoon uiteraardals vind ik 28 juni ook wel ''late summer''
![]()
hey psst Tain de releasedate vanPariah
klopt niet...
Er zitten per level meestal 2 checkpoint saves in hoor, ben je nog niet eens bij het eerste checkpoint dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:04 schreef Magneet het volgende:
etimesplitters is best leukbeweegt goed en omgevingen zien er best goed uit. Enige maffe ( maar ik game niet veel dus dit zal wel standaard zijn ofzo ) is dat je alleen maar vanaf het begin van een level kan laden dat is wel irri
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:42 schreef twi het volgende:
Je hebt dus geen checkpoint saves?
Je kunt trouwens zeggen over die Halo 2 maps wat je wilt (of wat ik heb gedaan), maar ze zien er wel gaaf uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |