www.tothegame.comquote:Op zondag 6 maart 2005 10:34 schreef Hellrazor het volgende:
Wanneer komen
- Forza
-Timesplitters 3
-Conker
-Unreal Championship2
-Midnightclub 3
aangezien ik toch de helft van de tijd achterste voren sta heb ik genoeg tijd om van die details te genietenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
Serieus... die details.... tgaat om een racespel, maar dat zou je zo vergeten..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza in NewYork btw.
Wou dat net zeggen, heb je niet goed gedaanquote:Op zondag 6 maart 2005 14:21 schreef twi het volgende:
Kremers, ben jij een Apple freak of heb ik er goed aan gedaan die i weg te halen uit je gamertag?
Je had je gamertag als iKremers doorgegeven
quote:Aanpassing aan de User Interface zodat het makkelijker wordt wie de lobby binnenkomt of verlaat
Aanpassing aan de User Interface zodat er te zien is welke speler er aan het woord is
Netwerk code wordt verbeterd en stabieler
Gerespawnde spelers kunnen niet meteen na het respawnen neergeschoten worden
Verkorting van de tijd die nodig is om downloadable content te valideren
Paar geluidsbugs met sound effects en voice over die opgelost zullen worden
Gebruikersvriendelijkere Friend's List
Naast deze veranderingen zal de content drie nieuwe mappen, twee game modes, acht nieuwe wapens en twee nieuwe skins bevatten. De update zal automatisch worden gedownload wanneer deze beschikbaar is.
Die tweede screen ademt werkelijk het gevoel van een Amerikaanse stad.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza in NewYork btw.
Knappe textures, aangezien de gebouwen meestal vierkante blokken zijn. Alleen de echt uitstekende details zijn gemodelleerdquote:Op zondag 6 maart 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza in NewYork btw.
Daar tussen in denk ikquote:Op maandag 7 maart 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Brothers in Arms nu? De 11e of de 17e?
Haha, die i zit op 't keyboard zo dicht bij de K, ik dacht dat dat vast en zeker een type was geweestquote:Op zondag 6 maart 2005 14:59 schreef Kremers het volgende:
Wou dat net zeggen, heb je niet goed gedaan, mijn tag is wel dergelijk iKremers
ik hoop vandaag maar dat zit er niet in denk ikquote:Op maandag 7 maart 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Brothers in Arms nu? De 11e of de 17e?
atemberaubendste Xbox-Spielquote:
Had nog de hoop dat dit een goed spel zou worden.quote:Red Ninja: End of Honor (Xbox, Vivendi): 3,0
Tis echt wel een goed spel hoor... vooral mapmaker gaat nergens over, en ook de SP heeft weer een goed verhaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:43 schreef HomerJ het volgende:
TimeSplitters Future Perfect (Xbox, EA): 7,9
Jammer
Nou ja, deel 2 kreeg ook geen geweldige cijfers en is 1 van de beste games van deze generatie
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, ik haal hem blindquote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis echt wel een goed spel hoor... vooral mapmaker gaat nergens over, en ook de SP heeft weer een goed verhaal.
als ik een acht scoor op mijn tentamen dan vind ik dat heel hoog hoor. Ik zal hem ook zeker halenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:43 schreef HomerJ het volgende:
Jammer
Nou ja, deel 2 kreeg ook geen geweldige cijfers en is 1 van de beste games van deze generatie
die hoge cijfers klopten niet helemaal geloof ik. Wat ik vooral hoor is dat het heel erg eentonig is... Na een uurtje schijn je het al gezien te hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:16 schreef rockstah het volgende:
De PC versie kreeg ook vrij hoge cijfers.
En hij heeft het ultieme geheime wapen, online co-op.
Ik wacht wat meer reviews af. Maar als SC3 een strakker verteld verhaal en wat meer vrijheid biedt is het voor mij nog wel een reden om hem te kopen. Gameplay, graphics en sfeer vond ik altijd al dik in orde.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:24 schreef twi het volgende:
Heb afgelopen week Pandora Tomorrow zitten doen en opnieuw uitgespeeld. En hoewel ik dat nog steeds een erg gave game vind, dendert de demo van Chaos Theory daar qua sfeer toch wel aardig overheen. Voor mij is Chaos Theory een echte must have
Dat moet ik je wel toegeven, zowel het verhaal als de manier hoe het verhaal in SC2 verteld wordt is echt dramatisch. Al die korte korte nieuwsflashes die halverwege een zin worden afgekapt, bah. Maar die FMV's daarentegen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht wat meer reviews af. Maar als SC3 een strakker verteld verhaal en wat meer vrijheid biedt is het voor mij nog wel een reden om hem te kopen. Gameplay, graphics en sfeer vond ik altijd al dik in orde.
hoe oud is dat spel nu eigenlijk?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:10 schreef peristilius het volgende:
Ik heb de single player van sc: pt net voor het eerst gespeeld, ik hoopte dat ik het leuk zou vinden, maar helaas...
Gelukkig kan ik hem inruilen bij FRS voor korting op BiA
Vond die Splinter cell er wel strak uit zien.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:05 schreef twi het volgende:
Dat bedoel ik
De demo van UC2 vond ik zelf trouwens niet veel aan, is mijn type game niet. Ben nog op zoek naar die van Timesplitters, maar 14 euro ga ik er echt niet voor betalen, dan haal ik 't origineel wel. Mits 'ie een beetje gespeeld wordt op Live (wat is dat ook alweer mensen?).
Ik heb ook een scart doos die rgb ondersteunt, maar ik heb ook problemen met geluid, overigens ook met de nieuwe ps2, volgens mij komt het doordat er geen echte powerswitch voor de voeding opzit.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:53 schreef gijsje79 het volgende:
Scart doos die ook rgb ondersteund.
Bij de Mediamarkt zijn ze volgens mij rond de 22 euro te koop.
Je kon gewoon meerdere games tegelijkertijd inruilen voor korting op 1 spel?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:43 schreef gijsje79 het volgende:
Net effen wat oude games ingeleverd bij de freerecordshop voor Oddworld Stranger's Wrath.
Is me kast ook weer opgeruimd.
Ja voor de eerste game krijg je 10 of 20 euro korting op het spel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je kon gewoon meerdere games tegelijkertijd inruilen voor korting op 1 spel?
Als je al ISS speelt sinds de SNES en alleen Fifa 97 hebt gedaan, dan weet je zowiezo dat je er vanaf moet blijven..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:56 schreef twi het volgende:
Lijkt me vrij definitief
Ben je trouwens PES Fan maar lijkt je FIFA Street een leuke game om eens te proberen, omdat het eens wat anders is dan veldvoetbal? Niet doen, het verkloot je PES4 gevoel compleetVanavond weer een potje PES gedaan en ik drukte telkens B om te schieten en A om van speler te wisselen. Geeft leuke edoch vrij frustrerende effecten
Coole aktie héquote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja voor de eerste game krijg je 10 of 20 euro korting op het spel.
En meerdere spellen krijgen 7,50 of 15,- cash terug.
Dit hangt af hoe oud het spel is.
Oja GTA double pack teld als 1 game.![]()
7,50 euro in cash.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:37 schreef DinoPK het volgende:
15 euro terug krijgen voor GTA DP vind ik geen coole actie, maar eerder afzetterij eigenlijk..
JE heeft minder framerate problemen dan KOTOR 1 (deel 2 is echt erg) en volgens IGN hebben ze het in de preview versie amper meegemaakt. Vind de filmpjes die ik gezien heb ook wel vloeiend lopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
Hoge cijfers voor SC3.Jade Empire heeft frame-rate issues, jammer. Maar goed, dat had KOTOR ook!
Hij ligt bij jou toch in het stof, goeie service van jou.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:40 schreef Bastard het volgende:
Oh .. ik kan die games de cube ook meteen wel inleveren bij FRS, mogen ze de cube er van mij gratis bij hebben![]()
ik geloof dat Dinopk nog opzoek was naar een goedkope cubequote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:40 schreef Bastard het volgende:
Oh .. ik kan die games de cube ook meteen wel inleveren bij FRS, mogen ze de cube er van mij gratis bij hebben![]()
hij heeft al verklaard niet aan verkoop te doen maar hoogstens aan rituele verbrandingquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik geloof dat Dinopk nog opzoek was naar een goedkope cube
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij heeft al verklaard niet aan verkoop te doen maar hoogstens aan rituele verbranding
Nergens, dat ding was limited en wordt niet meer geleverd.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:40 schreef TC_Artemis het volgende:
Hoi,
Weet iemand waar ik de Crystal Halo(2??) pack online kan kopen? ik heb de laatste paar dagen lopen zoeken maar kan t niet vinden
Thx
Brothers in Armsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Komen er binnenkort ook leuke (exclusieve) spellen uit op de Xbox? Dat ding zit hier alleen maar stof te happen. Af en toe komt ie uit de kast voor PES4.
Kut actiequote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja voor de eerste game krijg je 10 of 20 euro korting op het spel.
En meerdere spellen krijgen 7,50 of 15,- cash terug.
Dit hangt af hoe oud het spel is.
Oja GTA double pack teld als 1 game.![]()
wat voor spellen waren dat dan?quote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
Ik kwam met 7 Xbox-games allemaal in nieuw staat en 1 wouden ze innemen. Rest stond niet in hun gegevens
Zeker slecht verkochte spellen, want die nemen ze ook niet in.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
Ik kwam met 7 Xbox-games allemaal in nieuw staat en 1 wouden ze innemen. Rest stond niet in hun gegevens
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
Dat is nog eens een lijstquote:Op zondag 13 maart 2005 00:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Brothers in Arms
Splinter cell: Chaos Theory
Timesplitters 3
Jade Empire
Forza Motorspots
Coker Live & Reloaded
Ow, gaat dat zo daarquote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
De policy lijkt te zijn dat FRS alleen die games koopt die goed verkopen en net uit zijn, want die kunnen ze weer met dikke winst verkopen.quote:
quote:Microsoft's current plan is to require you to buy the hard drive to enable backward compatibility with current Xbox games. This way, Microsoft recovers the cost of its hard drive, plus it is most likely to give buyers of the HD Xbox Live subscriptions.
http://xbox.ign.com/articles/595/595535p1.html
Er zaten zowel nieuwe als oude bij.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zeker slecht verkochte spellen, want die nemen ze ook niet in.
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Er zaten zowel nieuwe als oude bij.
SSX 3
Prince of Persia: Warrior Within
Goldeneye: Rogue Agent
Halo 2 (Enige die ze wouden innemen, maar voor 7,50)
Hunter: The reckoning
Baldur's gate: Dark alliance
MechAssault
Zet dan op de site welke ze innemen
Die 2 zijn het overwegen waardquote:Op zondag 13 maart 2005 00:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Brothers in Arms
Splinter cell: Chaos Theory
Timesplitters 3
Jade Empire
Forza Motorspots
Coker Live & Reloaded
Uitverkocht geloof ik, het was een nogal limited pack.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:40 schreef TC_Artemis het volgende:
Hoi,
Weet iemand waar ik de Crystal Halo(2??) pack online kan kopen? ik heb de laatste paar dagen lopen zoeken maar kan t niet vinden
Thx
Dan zat ik er mijn persoonlijke score van een 7,5 er niet eens heel ver vanafquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:43 schreef HomerJ het volgende:
Jammer
pfff casual gamer, ik ga voor Forza en Jade empire, dat zijn pas echte spellen.quote:
BIA is nou niet echt casual. Conker ook niet eigenlijk. Need for Speed, dat is bijvoorbeeld casual. Tis me ook een beetje onduidelijk wat je met casual bedoeld in dit verband, erg vriendelijk klinkt het iig niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
pfff casual gamer, ik ga voor Forza en Jade empire, dat zijn pas echte spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |