ik geloof dat Dinopk nog opzoek was naar een goedkope cubequote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:40 schreef Bastard het volgende:
Oh .. ik kan die games de cube ook meteen wel inleveren bij FRS, mogen ze de cube er van mij gratis bij hebben![]()
hij heeft al verklaard niet aan verkoop te doen maar hoogstens aan rituele verbrandingquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik geloof dat Dinopk nog opzoek was naar een goedkope cube
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij heeft al verklaard niet aan verkoop te doen maar hoogstens aan rituele verbranding
Nergens, dat ding was limited en wordt niet meer geleverd.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:40 schreef TC_Artemis het volgende:
Hoi,
Weet iemand waar ik de Crystal Halo(2??) pack online kan kopen? ik heb de laatste paar dagen lopen zoeken maar kan t niet vinden
Thx
Brothers in Armsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Komen er binnenkort ook leuke (exclusieve) spellen uit op de Xbox? Dat ding zit hier alleen maar stof te happen. Af en toe komt ie uit de kast voor PES4.
Kut actiequote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja voor de eerste game krijg je 10 of 20 euro korting op het spel.
En meerdere spellen krijgen 7,50 of 15,- cash terug.
Dit hangt af hoe oud het spel is.
Oja GTA double pack teld als 1 game.![]()
wat voor spellen waren dat dan?quote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
Ik kwam met 7 Xbox-games allemaal in nieuw staat en 1 wouden ze innemen. Rest stond niet in hun gegevens
Zeker slecht verkochte spellen, want die nemen ze ook niet in.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
Ik kwam met 7 Xbox-games allemaal in nieuw staat en 1 wouden ze innemen. Rest stond niet in hun gegevens
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
Dat is nog eens een lijstquote:Op zondag 13 maart 2005 00:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Brothers in Arms
Splinter cell: Chaos Theory
Timesplitters 3
Jade Empire
Forza Motorspots
Coker Live & Reloaded
Ow, gaat dat zo daarquote:Op zondag 13 maart 2005 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut actie![]()
De policy lijkt te zijn dat FRS alleen die games koopt die goed verkopen en net uit zijn, want die kunnen ze weer met dikke winst verkopen.quote:
quote:Microsoft's current plan is to require you to buy the hard drive to enable backward compatibility with current Xbox games. This way, Microsoft recovers the cost of its hard drive, plus it is most likely to give buyers of the HD Xbox Live subscriptions.
http://xbox.ign.com/articles/595/595535p1.html
Er zaten zowel nieuwe als oude bij.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zeker slecht verkochte spellen, want die nemen ze ook niet in.
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Er zaten zowel nieuwe als oude bij.
SSX 3
Prince of Persia: Warrior Within
Goldeneye: Rogue Agent
Halo 2 (Enige die ze wouden innemen, maar voor 7,50)
Hunter: The reckoning
Baldur's gate: Dark alliance
MechAssault
Zet dan op de site welke ze innemen
Die 2 zijn het overwegen waardquote:Op zondag 13 maart 2005 00:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Brothers in Arms
Splinter cell: Chaos Theory
Timesplitters 3
Jade Empire
Forza Motorspots
Coker Live & Reloaded
Uitverkocht geloof ik, het was een nogal limited pack.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:40 schreef TC_Artemis het volgende:
Hoi,
Weet iemand waar ik de Crystal Halo(2??) pack online kan kopen? ik heb de laatste paar dagen lopen zoeken maar kan t niet vinden
Thx
Dan zat ik er mijn persoonlijke score van een 7,5 er niet eens heel ver vanafquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:43 schreef HomerJ het volgende:
TimeSplitters Future Perfect (Xbox, EA): 7,9
Jammer
Nou ja, deel 2 kreeg ook geen geweldige cijfers en is 1 van de beste games van deze generatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |