Bijna uit ookquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:38 schreef gijsje79 het volgende:
Zo heb volgens mij Oddworld bijna uit.
Zit denk ik bij de eindbaas wat is die irri.
Tijd voor Brothers in Arms, nog een paar dagen.
Ja daar zit ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 07:51 schreef DinoPK het volgende:
Heb je hem zeker weten al uitgespeeld dan?... De eindbaas is namelijk helemaal niet zo moeilijk (het stuk ervoor wel met de 'mini' baasjes, en de halo achtige eindrun.
Op 60% zit een behoorlijke plotwending waarna het spel meer een echte FPS wordt, dat heb je wel gehad neem ik aan (als je bij de doctor bent zeg maar, of je bent daar pas want dat kan je zien als een opbouw naar het einde)?
Cool thx.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:21 schreef DinoPK het volgende:
Die eindspinnen zijn idd naadje irritant. Al had ik ze in 2x(hint: je moet net ff de goede wapens hebben, in dit geval een wapen dat ik niet had verwacht).
De Eindbaas daarna is belachelijk makkelijk helaas. Let wel goed op met het eindfilmpje trouwens.
Nee deze hou ik wel.quote:
in Delft iig ookquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:40 schreef Niwa het volgende:
Hoe lang is zo'n subscibtion code van zo'n pakket houdbaar? Want er is weer een nieuw pakket.
Tsja, in zo'n situatie is 't een voordeel, maar je moet eigenlijk zo min mogelijk doden maken in die game natuurlijk. Dus zo'n mes gebruik je toch zelden tot nooit. Maar ook voor dingen als het opensnijden van een tent is zo'n mes wel leukquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:14 schreef gijsje79 het volgende:
Heb de demo van Splinter cell Chaos Theory gespeeld.
Zag er erg goed uit.
Wat wel een voordeel is dat je nu een mes hebt.
Komt de vijand eraan kan je hem meteen neersteken, vind dat wel weer een pluspunt.
Savegame backuppen, en die dan wisselen als je op live wilt gaan. Probleem opgelostquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:16 schreef twi het volgende:
Al die patches van PES4 zijn natuurlijk prachtig, heel veel mensen stoppen er zoveel energie in. Probleem is alleen dat op Live alle namen gewoon weer standaard zijn, dus het heeft niet zo heel veel nut om zo'n patch te installeren. En da's wel erg jammer
Vergeet GT4 niet voor Sonyquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:38 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Savegame backuppen, en die dan wisselen als je op live wilt gaan. Probleem opgelost
Maar kan mij voorstellen dat je dat irritant vindt.
Ik vraag mij trouwens af waarom Microsoft totaal geen grote titels/happening heeft in deze maanden? Sony heeft de PSP, Nintendo RE4 en de DS, Microsoft heeft.... nog niet veel. De komende weken wordt het druk, maar vooral op live is er geen kloot te doen. Het duurt veels te lang met de patch en downloads voor halo2, daarnaast is er gewoon helemaal niets dat de moeite waard is![]()
MS's marktaandeel zal deze laatste 2 maanden niet vooruit zijn gegaan iig.
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:07 schreef peristilius het volgende:
Twi en DinoPK: Nu jullie ook al nooit meer live zijn is er helemaal niks meer te beleven.
BiA en Halo2quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:07 schreef peristilius het volgende:
Ik hoop dat BiA een beetje live gespeeld gaat worden...
bij mij gaat het niet meer stormen iig,quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:57 schreef rockstah het volgende:
[..]![]()
Speelde een tijdje geleden nog dagelijks PGR2 en Halo2, maarja vooral Halo2 is eigenlijk weinig aan in je eentje. In PGR2 zijn er nog wel andere leuke mensen te vinden. Maargoed, DOAU houd me nog wel een tijdje bezig tot te DLC van Halo2 er aankomt. Dan gaat het wel weer stormen denk ik
SC:PT, jaar lang genoeg animo voor gehad....aleen niemand wou het spelen...jullie hebben pas ontdekt dat het spel live toch echt leuk is...ik heb het een jaar lang ofzo live gespeeld... vaak ook omdat me broer het ook live speelde...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:47 schreef twi het volgende:
Inderdaad, Halo 2 komt gewoon een beetje m'n neus uit, en ik doe graag SC:PT online, maar hoewel ook dat leuk is met z'n 2'en, is het pas echt leuk om dat gewoon een keer met vier man te spelen ofzo. En daar is vrijwel nooit animo voor. Gelukkig heb ik PES4 nog, om 1 op 1 met vreemden te gamen, maar er gaat toch niks boven een lekker avondje met 4-8 bekenden lekker fraggen of racen.
lekker potje PGR2 ben ik wel voor te porrenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef DinoPK het volgende:
Tjah sorry Peri, ik heb het gewoon heel even gehad met Halo2 (en voor de rest wordt er eigenlijk niets gespeeld). Vanaf de release heb ik elke avond trouw gespeeld (maximaal 15 keer een avondje niet) en door het gebrek aan vernieuwing en de toename van frustratie is de emmer in 1x overstroomd. Vorige week met Twi nog 1 uurtje gespeeld, maar er viel geen lol aan te beleven.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er maanden geen kip op live zal zijn hoor. Forza gaat ontzettend veel gespeeld worden door mij, tot die tijd zal er nog genoeg geHalo2ed worden, met af en toe eens een potje PGR2, SC: PT of MM3 ertussendoor. Het hangt er alleen af hoeveel mensen online zijn, aangezien ik niet zo graag met vreemden game. En laat het aantal bekenden op live nou steeds verder afnemen; bijv van mijn vaste PGR2 clubje is niemand meer online, spoorloos verdwenen.
Alles op zijn tijd iig, op dit moment ben ik ff lekker aan het retro gamen, films aan het kijken en gewoon lekker een beetje aanmodderen. Wil er iemand een potje spelen, post het gewoon eens in het topic zodat we leuk met een groep een avondje lol kunnen hebben.
Wanneer gaan we Unreal Championship doen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:47 schreef twi het volgende:
Inderdaad, Halo 2 komt gewoon een beetje m'n neus uit, en ik doe graag SC:PT online, maar hoewel ook dat leuk is met z'n 2'en, is het pas echt leuk om dat gewoon een keer met vier man te spelen ofzo. En daar is vrijwel nooit animo voor. Gelukkig heb ik PES4 nog, om 1 op 1 met vreemden te gamen, maar er gaat toch niks boven een lekker avondje met 4-8 bekenden lekker fraggen of racen.
Misschien vanavond maar weer es survival spelen dan.. duurt toch een uur of 3quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:51 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker potje PGR2 ben ik wel voor te porren
primaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien vanavond maar weer es survival spelen dan.. duurt toch een uur of 3
Ik moet eerst ook flink gaan oefenen met GT3quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:12 schreef Magneet het volgende:
ik denk niet dat Forza iets is voor mij, ik bedoel met PGR2 plak ik ook altijd tegen de vangrail
ik heb er op zich best veel uren inzitten maar ja ik ben en blijf magnetisch héquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moet eerst ook flink gaan oefenen met GT3
maar ja oefening baart kunst
Ja hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ga GT 4 toch maar niet halen, wacht wel op Forza
Kan eigenlijk niet wachten maar om nu voor 1,5 maand GT 4 te halen is ook te gek
Ik heb het ook amper gespeeld.......quote:
Dat komt omdat de vangrail van ijzer isquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:12 schreef Magneet het volgende:
ik denk niet dat Forza iets is voor mij, ik bedoel met PGR2 plak ik ook altijd tegen de vangrail
jah, zes klasses hogerquote:
Warezhoer.......quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:54 schreef Tobbes het volgende:
FF iets heel anders...ik heb van mn XBOX een multimediapparaat gemaakt (als je begrijpt wat ik bedoel). Werkt wel relaxed, alleen ik krijg de webradio en tv niet voor elkaar. Iemand ervaring?
Heb je de online manual al geprobeerd van ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:54 schreef Tobbes het volgende:
FF iets heel anders...ik heb van mn XBOX een multimediapparaat gemaakt (als je begrijpt wat ik bedoel). Werkt wel relaxed, alleen ik krijg de webradio en tv niet voor elkaar. Iemand ervaring?
Xbox ombouwen en over programma praten waar geen copyright op zit is niks illegaals aan, spellen kopiëren daarentegen...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Warezhoer.......
Anyway, dat is illegaal en dat mag je niet hier bespreken.
De Grote FOK! Games and Consoles FAQ. [02-2004]quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
Xbox ombouwen en over programma praten waar geen copyright op zit is niks illegaals aan, spellen kopiëren daarentegen...
quote:2)Wat kan je hier NIET kwijt?
[...]Alles met betrekking tot het (laten) ombouwen van je console. We weten dat dit niet per definitie illegaal hoeft te zijn (je kunt het bijvoorbeeld doen om importgames te spelen), maar omdat dit een grijs gebied is hebben we besloten om dit soort zaken niet in Games & Consoles te bespreken. De goede lijden dus helaas onder de kwaden.
XboxMediaCenter is een volledig legaal en ook door Microsoft geaccepteerd en mede gevormd programma. So what's the deal?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
De Grote FOK! Games and Consoles FAQ. [02-2004]
[..]
Hoe kom je er bij dat deze XboxMediaCenter volledig geaccepteerd is door Microsoft?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
XboxMediaCenter is een volledig legaal en ook door Microsoft geaccepteerd en mede gevormd programma. So what's the deal?
quote:Note! XBMC is a hobby project that is only developed by volunteers in their spare-time for free.
[..]
(we have once contacted Microsoft about the possibility to sign XBMC but we were regretfully rejected)
Om het te draaien moet je je Xbox op 1 o f andere manier gemod hebben, waardoor het de policy dus overschrijdt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:38 schreef Tobbes het volgende:
XboxMediaCenter is een volledig legaal en ook door Microsoft geaccepteerd en mede gevormd programma. So what's the deal?
Dr was ooit een Italiaanse fascist die ook zoiets blaattequote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:44 schreef HomerJ het volgende:
Het staat in de FAQ, en de FAQ heeft altijd gelijk. Ook al heeft hij niet gelijk dan heeft hij toch gelijk
Je kan het ook draaien vanaf een dvd hoor...en dat doe ik vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Om het te draaien moet je je Xbox op 1 o f andere manier gemod hebben, waardoor het de policy dus overschrijdt.
Heel leuk voor je, maar het wordt hier gewoon niet besproken, klaarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je kan het ook draaien vanaf een dvd hoor...en dat doe ik vanzelfsprekend![]()
dat is echt een leuk spelletjequote:Op zondag 20 maart 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
Kheb Mercenaries gehaald
Geweldig spelletjeLekker schieten in de chaos, die explosies
Is dat die GTA style game ? Zag er goed uit ja en de reviews zijn goed iddquote:Op zondag 20 maart 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
Kheb Mercenaries gehaald
Geweldig spelletjeLekker schieten in de chaos, die explosies
Ja stoer spelletje hoor.. tis eigenlijk wat ik steeds wilde doen in GTAquote:Op zondag 20 maart 2005 14:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat die GTA style game ? Zag er goed uit ja en de reviews zijn goed idd
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 maart 2005 08:31 schreef Retarded het volgende:
Heb zojuist Star Wars: Republic Commando gewonnen op XBW![]()
Idd, vind alleen de Crosshair beetje vaagjes, mis voor mijn gevoel nog net iets te vaakquote:Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja stoer spelletje hoor.. tis eigenlijk wat ik steeds wilde doen in GTAVoertuig pakken, mensen omver rijden en dingen opblazen met guns.
Ja maar je word toch niet snel doodgeschoten ook.. dus hun hebben ook een kutte crosshairquote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef febster het volgende:
[..]
Idd, vind alleen de Crosshair beetje vaagjes, mis voor mijn gevoel nog net iets te vaak
Zeker, al helemaal als je een chopper van hun hijacktquote:Op maandag 21 maart 2005 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar je word toch niet snel doodgeschoten ook.. dus hun hebben ook een kutte crosshair
Trouwens, vond dat helicopter vliegen en mat auto's zwaaien helemaal te gek![]()
Kweet niet of dat mogelijk is eigenlijk.. weet alleen dat toeteren dat ze er in gaan zitten, en met "wit" dat je ze uit laat stappen.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:05 schreef febster het volgende:
[..]
Zeker, al helemaal als je een chopper van hun hijackt
Weet jij trouwens hoe je bv bij zo'n hummer ding er voor kan zorgen dat andere poppetjes rijden en jij de turret kan bedienen? Andersom lukt het me wel namelijk
Laat me raden, het overkomt je ook vaak dat je instapt, en probeert gas te geven met de rechter triggerquote:Op maandag 21 maart 2005 17:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kweet niet of dat mogelijk is eigenlijk.. weet alleen dat toeteren dat ze er in gaan zitten, en met "wit" dat je ze uit laat stappen.
Hoe vaak ik zelf ook niet per ongeluk uit de auto stap heook onder het rijden! Komt omdat de bediening voor mij wel ff wennen is
Nog leuker is full speed gas geven, en dan de linkertrigger indrukken om te remmenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:33 schreef febster het volgende:
[..]
Laat me raden, het overkomt je ook vaak dat je instapt, en probeert gas te geven met de rechter trigger
Jammer dat je niet kan zwemmen overigens, daar kwam al doende achter
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:51 schreef HomerJ het volgende:
31 Maart komt Splinter Cell: Chaos Theory uit.
Online kan je VS spelen met clan support.
Hier nog mensen intresse voor een Fok! Clan?
Leuk dat je me eraan herrinerd aan dat spel dat ik moet hebben maar geen geld voor hebquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:14 schreef gijsje79 het volgende:
Timesplitters: Future Perfect is ook al weer uit.
Morgen gaat Roy hem kopen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:14 schreef gijsje79 het volgende:
Timesplitters: Future Perfect is ook al weer uit.
Zoveel geld heb ik nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:24 schreef Egamer het volgende:
Bastard, had ik maar zoveel geld als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |