Het grote dreumes en peutertopic deel 4!!! part 1quote:Op zondag 27 maart 2005 20:43 schreef beefcake het volgende:
En Suus wat heb jij een ongelooflijk stoer ei! Waar heb je die vandaan?
Sorry, maar ik ben echt a-technisch, dus zou niet weten hoe dat moetquote:Op zondag 10 april 2005 18:46 schreef livelink het volgende:
Sylvana, ik heb 2 van je filmpjes bekeken omdat Katja gek van zwembaden is, maar het duurt best lang om ze te laden en dan zijn ze eigenlijk vooral interessant voor de naaste familie en zo.
Misschien een idee om er één filmpje van te maken met de hoogtepunten van Julian?
ja maar.. ja maar.... die oogjes van Casquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:00 schreef jessie het volgende:
Cas wat goed!!!! En mous wat klink je trots!!!!
ja maar.....ik doe dit en window mediaplayer wil het hier niet afspelen. Kan het bestand niet vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:34 schreef bixister het volgende:
cas!![]()
![]()
danosa, volgens mij moet je 'm wel eerst downloaden (duurt even voordat dat kan), en vervolgens kiezen voor openen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:16 schreef poemojn het volgende:
En dan nu Myrthe's première in dit topic: Myrthe schuifelt langs de kachel (ca 12 mb)
dan weet ik nu hoe het werktquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:04 schreef jessie het volgende:
Ik zie hem hoor Easy; bakke uieEn hoe die dat trapje af kruipt en klimt
Ik vind 'm erg grappig, maar lijkt het je verstandig haar zo op internet te zetten? Noem mij maar paranoïa, maar er lopen meer leipo's rond dan je denkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:19 schreef moussy het volgende:
We hebben er weer 1
[afbeelding]
ze heeft 1 of andere tattoo om dr navel geplakt zitten, vandaar die diepe put daar![]()
Noah, wat goedquote:Your file has expired.
Unfortunately your file has expired. A link is valid for 7 days or 25 downloads, whichever occurs first.
Ik heb dat probleem ook altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:25 schreef Luckepuk het volgende:
.. weet iemand toevallig of het mogelijk is om een digitaal filmpje van pak um beet 40 seconden een kwartslag te draaien met behulp van één of ander progje?
Hublief dacht me te verassen met een leuk filmpje van Suus... alleen wat hij in beeld wilde hebben paste niet als hij de camera gewoon vast had dus heeft hij de camera een kwartslag gedraaid![]()
Als ik nu dus het filmpje wil bekijken moet ik óf de monitor op zijn kant zetten óf een nekkramp oplopen
Dat heb ik hem ook al verteld, maar hij wil niet luisterenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:44 schreef livelink het volgende:
en wat kan Noah al goed zitten, zeg. Het omkukelen hoort er nou eenmaal bij.
VirtualDub doet dat perfect.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem ook altijdben zo gewend met foto's maken dat je ze kunt draaien dat ik er bij de filmpjes nooit bij stil sta dat je ze dan niet kan draaien
Maar volgens Micha zijn daar wel programmaatjes voor, als ik meer weet laat ik het je wel weten
quote:Step 1. Open VirtualDub and then open your movie file (avi, mpg or divx avi). First, go to Video under the menu and click Full Processing Mode.
Step 2. Once you have your video file opened....
First go to the Video Filters. We will want to rotate our video so it plays in landscape mode. Click the Add button, then choose the Rotate filter. rotate (90 degrees). Then Click OK
Thanxquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:43 schreef Hellraid het volgende:
VirtualDub doet dat perfect.
Ik zal even iemand anders quoten![]()
[..]
Dat is met VirtualDub ook. Als je dit programma gebruikt om hem te comprimeren is hij daarna weer netjes kleinquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
ThanxZal het m'n vriendje laten downloaden
Hij had wel een ander programma gevonden, maar daarmee kon je het alleen opslaan als .avi en dan was het ineens een gigaaaantisch groot bestand..
Probeer anders dit filmpje eens.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:35 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb alleen maar geluid en geen filmpje bij Kyllian. Gelukkig is de muziek zo goed
Kyllian begint altijd diep te zuchtenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:30 schreef moussy het volgende:
Suusdat vingertje er bij
babyfeet, hij stuitert altijd zo als ie die gekke kikker ziet
dit is echt superschattigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:19 schreef Lois het volgende:
Iris neemt het zingen over
Op een klein stationnetje
Of aan allebei juist!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:04 schreef Jambo het volgende:
Hahaha Jayden, moet je nu toegeven aan je eetlust of aan je slaap? Of aan geen van beiden?!
Deze is ook korter misschien dat het daardoor komt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef babyfeet het volgende:
demi nu kan ik je wel zien je haar is op de film nog blonder
en zo heel rustig dat hoofdje naar beneden wat een scheetje is het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |