VirtualDub doet dat perfect.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem ook altijdben zo gewend met foto's maken dat je ze kunt draaien dat ik er bij de filmpjes nooit bij stil sta dat je ze dan niet kan draaien
Maar volgens Micha zijn daar wel programmaatjes voor, als ik meer weet laat ik het je wel weten
quote:Step 1. Open VirtualDub and then open your movie file (avi, mpg or divx avi). First, go to Video under the menu and click Full Processing Mode.
Step 2. Once you have your video file opened....
First go to the Video Filters. We will want to rotate our video so it plays in landscape mode. Click the Add button, then choose the Rotate filter. rotate (90 degrees). Then Click OK
Thanxquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:43 schreef Hellraid het volgende:
VirtualDub doet dat perfect.
Ik zal even iemand anders quoten![]()
[..]
Dat is met VirtualDub ook. Als je dit programma gebruikt om hem te comprimeren is hij daarna weer netjes kleinquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
ThanxZal het m'n vriendje laten downloaden
Hij had wel een ander programma gevonden, maar daarmee kon je het alleen opslaan als .avi en dan was het ineens een gigaaaantisch groot bestand..
Probeer anders dit filmpje eens.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:35 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb alleen maar geluid en geen filmpje bij Kyllian. Gelukkig is de muziek zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |