yeah well I am in the businessquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:35 schreef Mik-xa het volgende:
2 Spooky
Dude, jij bent ECHT goed op de hoogte![]()
Thanks for alle info, ik ga er nog is over peinzen!!
Nog handiger is, zeggen dat je na je contractperiode je contract wil omzetten naar orange prepaid, neem je je beltegoed nog mee en kun je nóg langer zoeken naar een nieuwe aanbieding + je kunt ook nummerbehoud doen bij orange zelf:)quote:Op zondag 5 juni 2005 00:33 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
yeah well I am in the business![]()
Helaas is zo een 1 jarige abo van belcompany niet meer mogelijk (icm gratis k750i), actie is nu afgelopen maar er gaat heus wel iets anders moois komen.
Als je niet wil wachten stuur alvast je opzegbrief naar orange dat je per einde contractsdatum wil stoppen. Kan je ondertussen wachten tot je een mooie aanbieding ziet en daar dan aangeven dat je nummerbehoud wil per datum dat je abo uit de lucht gaat, zo heb je nog even tijd om een mooie aanbieding te vinden en gaat je opzegtermijn al lopen...
Tip: als je kan faxen, stuur liever een opzegfax want opzegbrieven schijnen bij orange vaak niet aan te komen zeg maar.. als je het faxt naar 06-48996345 dan heb je in ieder geval een faxbevestiging als bewijs.
Prepaid is het probleem dan ook niet. En met een abbo krijgen wij pas heel laat de goedkeuringquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:59 schreef spooky1234 het volgende:
TimmyASD:
Vodafone regels:
- bij nummerportering aanvraag van Vodafone prepaid krijgt klant meteen toestel mee en wordt nummer binnen 48 uur geactiveerd
- bij nummerportering van andere provider krijgt klant niet meteen toestel mee maar moet er ongeveer een weekje gewacht worden tot er een goedkeuring is. Vodafone moet zeker weten dat jij inderdaad contractsvrij bent per opgegeven datum en dat je inderdaad klant bent bij die andere provider zoals je claimt en dat je geen achterstallige rekening bij die provider hebt. Zodra die goedkeuring er is (meestal een weekje) mag je alvast je nieuwe toestel ophalen.
Let wel op: sommige toestellen zijn gelocked!! zoals alle UMTS toestellen dus als je die neemt krijg je m wel al na een week maar kan je m niet gebruiken in de tussentijd met je ornage. Maar k750i is simlockvrij dus das geen probleem dan.
Ben ik het helemaal mee eens!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef kikoooooo het volgende:
ik heb em vanaf de dag dat ie beschikbaar was, en heb nog geen 1 vastloper gehad en de telefoon wordt zeer intensief gebruikt!
mensen die klagen dat de tel pas 2 sec later een foto neemt moeten de handleiding eens lezen, het is nl de bedoeling dat je de knop eerst half indrukt zodat de cam zich scherp kan stellen (dit voel je ook in de telefoon, je voelt de lens bewegen zegmaar) en dan helemaal indrukken... foto's maken werkt dus prima!
en het door de foto's bladeren, dat duurt idd even ja als er foto's instaan van 1600x1200, maar dat is met een digicam ook zo
kortom, prima toestel en ik kan hem je zeker NIET afraden!
Ja, ik begrijp dat hij m eerst scherp stelt.. Dan krijg je zo'n mooi groen vakje.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef kikoooooo het volgende:
ik heb em vanaf de dag dat ie beschikbaar was, en heb nog geen 1 vastloper gehad en de telefoon wordt zeer intensief gebruikt!
mensen die klagen dat de tel pas 2 sec later een foto neemt moeten de handleiding eens lezen, het is nl de bedoeling dat je de knop eerst half indrukt zodat de cam zich scherp kan stellen (dit voel je ook in de telefoon, je voelt de lens bewegen zegmaar) en dan helemaal indrukken... foto's maken werkt dus prima!
en het door de foto's bladeren, dat duurt idd even ja als er foto's instaan van 1600x1200, maar dat is met een digicam ook zo
kortom, prima toestel en ik kan hem je zeker NIET afraden!
S700i is echt lomp groot imhoquote:Op maandag 6 juni 2005 17:01 schreef Xebrozius het volgende:
Ik prefereer de S700i. Een 2 megapixel camera is leuk, maar zonder optische zoomfunctie verliest het zijn waarde. En ik vind de S700i stijlvoller.
Als je een telefoon wil met optische zoom kan je beter een Samsung V770 halen. 7.7 megapixel, optische zoom en alles. Maar zodra je een telefoon met optische zoom uit gaat rusten, worden die dingen automatisch véél duurder, door de automatische bewegende delen enzo.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:01 schreef Xebrozius het volgende:
Ik prefereer de S700i. Een 2 megapixel camera is leuk, maar zonder optische zoomfunctie verliest het zijn waarde. En ik vind de S700i stijlvoller.
Ik had hiervoor een Ericsson T630, T610 en T28.. Daarvan ben ik er twee kwijtgeraakt/verloren omdat ik niet het idee had hem verloren te zijn 9 ivm gewicht) Ten tweede heb ik grote handen en dan is zo'n klein priegel toestel met van die krappe toetsjes niet echt prettig... Dat probleem is nu wel opgelost omdat de toetsen van elkaar af staan. Dus eindelijk eens smsjes sturen zonder alles continu te moeten corrigeren omdat je vinger 3 toetsen tegelijk indrukte.quote:
http://members.home.nl/koz/MOV00002.3gpquote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef Skv het volgende:
Maar ff OT, wie maakt er ff een filmpje met de k750i?
Die zijn primaquote:Op maandag 6 juni 2005 17:36 schreef Skv het volgende:
Valt me nog niet eens tegen
Beter dan alle andere mobiele-foon-filmpjes die ik tot nu toe heb gezien
Zijn de foto's die je maakt verder ook goed scherp?
Okee, maar het toestel is niet nieuwer... de 6630 komt uit december/janurarie... maar ik denk dat de 6630 wel wat geavanceerder is...quote:Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef Remzz het volgende:
Tja dan zou ik voor de 6630 gaan. Nokia's zijn vaak sneller dan SE nu hebt ik ze allebei nog niet in de handen gehad dus zou ik het van deze 2 niet kunnen zeggen. Wat natuurlijk wel een voordeel is wat jij ook al opnoemd is dat de 6630 op Symbian draait. Je kunt dus idd applications installeren. Bovendien is de 6630 een wat nieuwer toestel(dacht ik).
Dit is een foto gemaakt met de macro-fuctie (van een halfdood plantje).quote:Op maandag 6 juni 2005 17:36 schreef Skv het volgende:
Valt me nog niet eens tegen
Beter dan alle andere mobiele-foon-filmpjes die ik tot nu toe heb gezien
Zijn de foto's die je maakt verder ook goed scherp?
Ziet er goed uit, voor een telefoon-camera. Toch merk je al snel dat optische zoom en een fatsoenlijke (glazen) lens een vereiste is om scherpe foto's te maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:21 schreef Frasier het volgende:
Dit is een foto gemaakt met de macro-fuctie (van een halfdood plantje).
[afbeelding]
De 6630 is al een tijd uit, sterker nog: Die zal binnenkort niet meer worden verkocht. Eerste Nokia-UMTS toestel, zware flop kan ik je zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:06 schreef spenky het volgende:
[..]
Okee, maar het toestel is niet nieuwer... de 6630 komt uit december/janurarie... maar ik denk dat de 6630 wel wat geavanceerder is...
ohkee... ik heb hem zelf nooit in me handen gehad... maar welk toestel zou jij dan aanraden...? (denk dattik nou een beetje off topic ga....) waneer komt trouwens die w800...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De 6630 is al een tijd uit, sterker nog: Die zal binnenkort niet meer worden verkocht. Eerste Nokia-UMTS toestel, zware flop kan ik je zeggen.
Ik moet eigenlijk Nokia zeggen, maar ik denk dat jouw keuze voor de K750i een goede keuze isquote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef spenky het volgende:
[..]
ohkee... ik heb hem zelf nooit in me handen gehad... maar welk toestel zou jij dan aanraden...? (denk dattik nou een beetje off topic ga....) waneer komt trouwens die w800...
er is nog geen exacte datum...?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Remzz het volgende:
De W800i komt in het 3e kwartaal.
Over welke heb je het nou?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:38 schreef spenky het volgende:
alleen het nadeel is dat die telefoon nog niet leverbaar is... bij vodafone....
Precies... die wilde ik eigenlijk hebben, maar dat vond ik te lang wachten, dus uiteindelijk heb ik de k750i maar besteld (en die komt morgen binnen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef Skv het volgende:
De w800i komt pas in Q3 2005.
Wat betaal je voor zo'n Stick Pro Duo dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies... die wilde ik eigenlijk hebben, maar dat vond ik te lang wachten, dus uiteindelijk heb ik de k750i maar besteld (en die komt morgen binnen!)
Er is gewoon amper verschil tussen die twee en eigenlijk vind ik de k750i nog wat stijlvoller in dat zwart. Grotere Memory Stick Pro Duo's kan ik altijd nog online bestellen (ik weet waar ze goedkoop zijn). Eingelijk wil ik nog dat SE een converter-plugje uitbrengt met een mini-jackplug zodat ik m'n (fatsoenlijke) koptelefoon kan gebruiken.
die komt er ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eingelijk wil ik nog dat SE een converter-plugje uitbrengt met een mini-jackplug zodat ik m'n (fatsoenlijke) koptelefoon kan gebruiken.
Hier heb je een Memory Stick Pro Duo van 512MB van SanDisk, voor maar ¤ 56.96 (incl). En dat terwijl datzelfde stickje ook op de SE-site staat voor ¤149,- !!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:38 schreef Skv het volgende:
Wat betaal je voor zo'n Stick Pro Duo dan?
En waar?
Na een tijdje wel denk ik. Maar SE is met de komst van de k750i, w800i, d750, z800, enz. met een nieuwe standaard connector gekomen, dus het duurt wel effe voordat de lokale plugjesboer zo'n converter heeft, denk ik.quote:En zo'n plugje kan je vast wel bij de lokale plugjesboer kopen, toch?
Was er iig wel voor de Siemens *heel oud model*.
Mooi! Dat moet ook eigenlijk wel... maar ik heb 'm alleen nog niet gezien. SE heeft al wel een converter met aan de andere kant twee tulp-stekkertjes.quote:
Hmmm... ik dacht precies andersom.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef Skv het volgende:
Ik wacht nog even de w800i af, en neem dan zo'n 1-jaar abo van 30 euri per maand, met studentenkorting
En daarna lekker prepaid verder
Ik vind de w800i mooier, en ik bel niet veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ik dacht precies andersom.Ik koop nu de k750i los, maak nog even gebruik van m'n prepaid simkaart en als ik weer wat vaker ga bellen (als ik weer op kamers woon), dan neem ik wel een goedkoop sim-only abonement.
Wat dat betreft zijn sim-only abonementen véél goedkoper dan prepaid.
Toen ik op kamers ging (2001) kocht ik m'n eerste mobiele telefoon. Omdat ik dacht dat ik toch niet zoveel zou bellen en al die verschillende providers en abonnementsvormen maar ingewikkeld vond, had ik maar een prepaid telefoon genomen. Iets wat ik nóóit had moeten doen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:46 schreef Skv het volgende:
Ik vind de w800i mooier, en ik bel niet veel.
Smsen wel redelijk wat.. Abo is voor mij zowiezo te duur. Kan ik m'n bier niet meer betalen.
Enne ik woon nog thuis, dus kan altijd de thuistelefoon gebruiken
nee ik heb het over de K750i, Dit toestel is nog niet leverbaar bij vodafone zelf...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Over welke heb je het nou?
De w800i komt pas in Q3 2005.
Je moet 'm ook niet halen bij Vodafone zelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:09 schreef spenky het volgende:
nee ik heb het over de K750i, Dit toestel is nog niet leverbaar bij vodafone zelf...
ja dat klopt ook wel... het enige is geloof ik met die mp3 ringtones... en een vodafone skin... maar ik kan niet anders dan bij vodafone zelf halen... want daar loopt mijn abbonement en daar moettik hem verlengen... kan ook niet naar belcompany gaan ofzo want het staat op de zaak van me pa en daar kannik niet vanaf....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet halen bij Vodafone zelf.Het schijnt zelfs zo te zijn dat je bij Vodafone een aangepaste firmware krijgt, met een aantal beperkingen ten opzichte van de standaard firmware.
En volgens mij zit er zelfs een simlock op!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:22 schreef spenky het volgende:
ja dat klopt ook wel... het enige is geloof ik met die mp3 ringtones... en een vodafone skin... maar ik kan niet anders dan bij vodafone zelf halen... want daar loopt mijn abbonement en daar moettik hem verlengen... kan ook niet naar belcompany gaan ofzo want het staat op de zaak van me pa en daar kannik niet vanaf....
jaah vind het altijd wel vervelend dat het daar zo lang duurt... dan is bijv weer een andere uit denkje neem die moet je weer een maand langer wachten... zo blijf je aan de gang...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
En volgens mij zit er zelfs een simlock op!Maargoed, als je toch bij Vodafone blijft, maakt dat niet uit natuurlijk. Ik denk dat 'ie binnen nu en een maand wel leverbaar is bij Vodafone.
Ik weet niet wat jij precies fout doet maar ik weet dat er gemiddeld binnen een week een goedkeuring is. Misschien hou jij het niet elke dag in de gaten wat de status is van je aanvragen of geef je de gegevens niet meteen zo volledig en juist mogelijk door...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Prepaid is het probleem dan ook niet. En met een abbo krijgen wij pas heel laat de goedkeuring
Yep!quote:
Wanneer krijgen de klanten een brief thuis? Als de nummerbehoud erdoor is toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:28 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij precies fout doet maar ik weet dat er gemiddeld binnen een week een goedkeuring is. Misschien hou jij het niet elke dag in de gaten wat de status is van je aanvragen of geef je de gegevens niet meteen zo volledig en juist mogelijk door...
Ik heb vandaag ook nog wat lopen experimenteren met de camera. En zonlicht-foto's zijn duidelijk véél beter dan binnen-foto's. Op de hoogste resolutie en op de fijnste kwaliteit maakt 'ie best aardige foto'squote:Op donderdag 9 juni 2005 00:43 schreef Sport_Life het volgende:
Hier wat foto's genomen met de K750i, aangezien het een donkere zaal was zijn er veel mislukt, zitten enkele bij die wel gaan. Maar buiten foto's maken is natuurlijk stukken beter.
Open dir:
http://www.climbclub.net/3dd/
Met mn digicam gaat het echt niet beter hoorquote:
stel dat de gegevens hoe jij ze hebt doorgegeven aan andere provider niet 100% matchen met gegevens die bekend zijn bij de andere provider dan krijg je een bounce dat het niet klopt of dat er iets ontbreekt qua gegevens ofzo.. en dan vul je die zsm aan zodat er geen vertraging optreedt. Dan heeft klant al snel brief in huis.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Wanneer krijgen de klanten een brief thuis? Als de nummerbehoud erdoor is toch?
Ik denk dat dat het is... Er wordt nauwelijks gechecked. Het gaat dan ook nooit foutquote:Op donderdag 9 juni 2005 05:17 schreef spooky1234 het volgende:
stel dat de gegevens hoe jij ze hebt doorgegeven aan andere provider niet 100% matchen met gegevens die bekend zijn bij de andere provider dan krijg je een bounce dat het niet klopt of dat er iets ontbreekt qua gegevens ofzo.. en dan vul je die zsm aan zodat er geen vertraging optreedt. Dan heeft klant al snel brief in huis.
We hebben er ook de laatste nieuwe toestellen op staan met zoveel mogelijk informatie & eigen gemaakte foto's van de telefoons. Daarnaast proberen we iedere week een populaire telefoon aan uitgebreide test te onderwerpen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:08 schreef Dluvan het volgende:
op deze site kun je toestellen Vergelijken : http://www.nieuwemobiel.nl/
Bij mij stonden al die telefoonnummers op me oude simkaart, dus ff simmetje in de nieuwe tel gedaan en gekopieerd naar het geheugen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef steve2003 het volgende:
mischien een domme vraag, maar ik heb nu een samsung telefoon, de E800, kan ik dan vie de computer mijn hele adresboek overzetten naar de SE k750i? ik heb echt geen zin om handmatig te doen namelijk....
maar ik heb het dus opgeslagen op me computer door middel van een programma die je bij samsung down kan loaden.... ik denk dat het niet gaat omdat het waarschijnlijk een ander formaat is, maar wie weet weet iemand hier een oplossing voor, ik heb echt geen zin om 300 + adressen handmatig over te moeten zetten....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bij mij stonden al die telefoonnummers op me oude simkaart, dus ff simmetje in de nieuwe tel gedaan en gekopieerd naar het geheugen.
via de pc kun je ook sychroniseren geloof ik
ik heb geen outlook,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:42 schreef Sport_Life het volgende:
Kun je ze niet naar Outlook gooien? Van Outlook kun je ze naar de telefoon importeren.
Dat tooltje het SETool2 en kost klauwuh met geld!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef steve2003 het volgende:
als je je telefoon van vodafone hebt heb je kanbs dat ze dat gebklokt hebben, ha dik ergens gehoord, zoek ff op tweakers, daar ha dik volges mnij vandaan, en daar hebben ze ook een tolltje om dat te omzeilen geloof ik....
Hij wil alleen nog niet echt werken...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef P-Style het volgende:
De eerste Firmware upgrade is beschikbaar!
Klik hier voor de update op Sonyericsson.com
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:22 schreef Gesloten het volgende:
Misschien moet je de Nederlandse versie wel gebruiken.
waar krijg jij studentenkorting dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef Skv het volgende:
Ik wacht nog even de w800i af, en neem dan zo'n 1-jaar abo van 30 euri per maand, met studentenkorting
En daarna lekker prepaid verder
Orange shop ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
waar krijg jij studentenkorting dan?
Dat had ik ook!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:37 schreef L3viathan het volgende:
hmmm ik krijg die update niet geïnstalleerd..
ik heb die PC Suite geïnstalleerd
daarna mn telefoon met de USB kabel aan mn computer gehangen
alle drivers geïnstalleerd waar hij om vroeg
daarna al die stappen doorlopen
en nu blijft hij hangen in de SE Update Service 1.47
Schijnbaar moet je je telefoon loskoppelen, uitzetten en dan weer aan de USB koppelen terwijl je de 'c' toets ingedrukt houdt, maar als ik dat doe gebeurt er niks.. de telefoon gaat aan, ik kan mn pin code invoeren en daarna niks.. er staat wel 'bezig met het updaten van toestel' maar de progress bar blijft op 0% staan...
iemand enig idee wat ik fout doe?
Mooizo!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:15 schreef L3viathan het volgende:
ah ja inderdaad!
het is me dan ook eindelijk gelukt!
camera getest, werkt nu inderdaad beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |